Raskaaksi 2021

Kp2 kaksi täällä! Pienestä sitä ollaan iloisia. Yk5 taitaa tämä olla, tai miten näitä nyt tahtoo laskea.

Menkat onkin sitten astetta runsaammat, normaalisti on tosi niukka vuoto. Onneksi alkoi jo nyt, kun huomenna pääsen istumaan lentokoneessa ja matkustamaan noin muutenkin. Pääasia että loppunee ennen kuin alkaa kisat (maastossa ilman sisä-wc mahdollisuutta päivän verran)

Tuon matkan jälkeen sitten luulisi olevan rentoa kun sitä ei tartte enää stressata ja pääsen kotiin sopivasti ennen (mahdollista) ovulaatiota!

Täällä on kp7 ja kierron ensimmäinen viikko meni tosi nopeasti. Vanhemmat olivat tosiaan käymässä ja lähtivät tänään takaisin Suomeen. Oli kivaa, mutta myös aika rankkaa. Nyt on kiva olla taas oman perheen kesken. :happy: Ja ensi viikolla sitä pääsee jo tikuttelemaan ovista.

Minulla on muuten koronarokotteiden jälkeen ollut ihan harvinaisen säännölliset kierrot, että ei ole ainakaan täällä vaikuttanut negatiivisesti. Ja nyt on ihana, kun ei tarvitse sitä enää miettiä, kun on jo molemmat rokotteet saanut. :)

Pistin jo toiseenkin ketjuun, mutta mitäs mieltä täällä ollaan ? Uskaltaisiko luvata viikonlopulle ovista testien perusteella? Nyt kp14/about 30. Tietää hoputtaa miestä reissun päältä kotiin huomenna pysähtymättä välillä edes kuselle :hilarious: Eilen talleteltu ennen miehen häippäsyä, mutta en usko pelkästään sen voimaan. Ei tosiaan niin tuttua tää oviksen testailu ja semmosta selkeää plussaa en ole koskaan saanut, taitaa itseasiassa olla nyt eka kierto ever, missä näin järjestelmällisesti testaan (=muistan testata).

IMG_20210827_150803.jpg

Ihanan positiivisia viestejä tullut kaikilta. Itsellä ollut tänään jotenkin ankea päivä ja piti tänne tulla rutisemaan, mutta en nyt haluakaan tehdä niin, kiitos teidän viestien. :dance008

En osaa noista liuskatesteistä sanoa, kun itse aina testaillut vain digillä, mutta näin amatöörisilmään näyttää lupaavalta. :pompus: Ei ihan tasapaksut viivat vielä, mutta oiskohan jo huomenna ja ovis sitten sunnuntaina.. Meniskö suunnilleen niin..:think005 Tallettelisin kyllä varuiksi vielä huomenna/su, ei siitä ainakaan haittaa ole! :love022:laughing002

Niin ja sellaista olen tässä myös pähkäillyt, että mitenköhän paljon imetys vaikuttaa raskautumiseen ja hormoneihin. Imetän vielä esikoista enemmän tai vähemmän säännöllisesti ja käsittääkseni imetyshormonit voi lyhentää luteaalivaihetta. Esikoisen aikana tikuttelin ovista ja yllätyin siitä, kuinka myöhään ovis tuli. 28 päivän kierrossa, ovis oli vasta kp 17. :wideyed: Eli aika lyhyt luteaalivaihe mulla ollut jo ennen raskautta ja imettämistä.

Saapa nähdä, miten nyt tulee, kun ekaa kertaa tarkoitus tikutella synnytyksen jälkeen. :nailbiting: Ja tilasin myös ekaa kertaa noita liuskoja, joten kiva nähdä minkälaisia viivoja muille on tullut minäkin päivänä. :happy:

Muoks. siis esikoista yrittäessä tikuttelin, en aikana... en sentään enää raskaana ollessa ovista metsästänyt. :happy7

Niin ja sellaista olen tässä myös pähkäillyt, että mitenköhän paljon imetys vaikuttaa raskautumiseen ja hormoneihin. Imetän vielä esikoista enemmän tai vähemmän säännöllisesti ja käsittääkseni imetyshormonit voi lyhentää luteaalivaihetta. Esikoisen aikana tikuttelin ovista ja yllätyin siitä, kuinka myöhään ovis tuli. 28 päivän kierrossa, ovis oli vasta kp 17. :wideyed: Eli aika lyhyt luteaalivaihe mulla ollut jo ennen raskautta ja imettämistä.

Saapa nähdä, miten nyt tulee, kun ekaa kertaa tarkoitus tikutella synnytyksen jälkeen. :nailbiting: Ja tilasin myös ekaa kertaa noita liuskoja, joten kiva nähdä minkälaisia viivoja muille on tullut minäkin päivänä. :happy:

Muoks. siis esikoista yrittäessä tikuttelin, en aikana... en sentään enää raskaana ollessa ovista metsästänyt. :happy7
Mulla kolmosta yrittäessä alkoi yöimetysten aikana menkat aina jo dpo 7. Kierrot oli 30pv, mutta ovis tosiaan tuli myöhään. Lopetin yöimetyksen vauvan ollessa 9kk ja heti seuraavasta kierrosta suureksi yllätykseksi sitten jo plussasin (edelliset tärppäsi 2v ja 1,5v yrityksellä)
Plaah, nyt ei sitten ei niitä menkkoja suostu olemaan.. Kp n. 100 ja imetän päivällä 5x, yöllä n. 3x.

Mulla kolmosta yrittäessä alkoi yöimetysten aikana menkat aina jo dpo 7. Kierrot oli 30pv, mutta ovis tosiaan tuli myöhään. Lopetin yöimetyksen vauvan ollessa 9kk ja heti seuraavasta kierrosta suureksi yllätykseksi sitten jo plussasin (edelliset tärppäsi 2v ja 1,5v yrityksellä)
Plaah, nyt ei sitten ei niitä menkkoja suostu olemaan.. Kp n. 100 ja imetän päivällä 5x, yöllä n. 3x.

No sullapa vaikuttaa paljonkin tuo imetys. :wideyed: Ihanaa kuitenkin, että tärppi tapahtui hänen kohdallaan noin nopeasti. :smiley-angelic003

Meillä loppunut yöimetykset jo viime keväänä ja päivisin hörppii n. 2krt, joskus useamminkin. Nyt tapahtuu kyllä jotain omituista, kun on päivisin alkanut jopa kesken kauppareissun kapuamaan syliin ja pyytää maitoa. :confused004 Kahtena viime yönä on myös kömpinyt kylkeen ja tullut unissaan imemään mun nenää ( :wtf :laughing002). Laitan tuttia vaan suuhun ja sanon, että nyt nukutaan. Jatkaa uniaan, mutta hetken päästä taas sama. Olenkohan alkanut erittää jotain maidontuoksua taas enemmän vai onko 1,5 vuoden iässä jälleen joku tiheänimun kausi.. Tai sitten hän tietää meidän suunnitelmista ja on päättänyt kaikin tavoin estää sisaruksen saapumisen. :laughing002 Yks päivä osui aika mojova potku isän kasseillekin. :scared001Vahinkohan se oli... vai oliko sittenkään.. :happy118:happy119

Mies sano äsken et oiskohan pulla uunissa ku oon koko ajan väsyny, nälkänen,kahvi ei maistu yms:grin
Jotenki sellanen olo mut pelkää taas et kuvittelee

Pistin jo toiseenkin ketjuun, mutta mitäs mieltä täällä ollaan ? Uskaltaisiko luvata viikonlopulle ovista testien perusteella? Nyt kp14/about 30. Tietää hoputtaa miestä reissun päältä kotiin huomenna pysähtymättä välillä edes kuselle :hilarious: Eilen talleteltu ennen miehen häippäsyä, mutta en usko pelkästään sen voimaan. Ei tosiaan niin tuttua tää oviksen testailu ja semmosta selkeää plussaa en ole koskaan saanut, taitaa itseasiassa olla nyt eka kierto ever, missä näin järjestelmällisesti testaan (=muistan testata).

View attachment 105845

Tuli semmonen tunne eilen illalla, että teempähän vielä kolmannen ovistestin. Se on/oli vissiin se kuuluisa ovisplussa..? Tämän aamuinen klo kuuden aikainen eli tuo alin, niin kuinkas tuota tulkitsisi, plussaksi vielä? Puol tuntia nyt juilinu ihan kuin olisi megamenkkojen eka päivä, eli lienee tilanne päällä. Pakko vielä iltapivällä tehdä testi, niin näkee lähtikö haalistumaan.

IMG_20210828_102249.jpg

Dpo9 ja hätähousunega testattu, eipä mulla muuta :smiley-ashamed005

Vielä se voi hyvinkin plussaksi muuttua! :)

Täällä dpo10, hetken jo mietin että pitäisköhän kuitenkin testata jo huomenna. Mutta sitten ajattelin että en halua pilata sunnuntaitani mahdollisella negalla, vaan elän mieluummin viikonlopun vapaapäivät onnellisessa epätietoisuudessa :grin

Kp 17 nyt alkaa tapahtumaan, samalla vessareissulla bongattu runsaat kananmunan valkuaiset! Jes :happy093Ainoa haaste onkin että miten saan miehen lakanoiden väliin kun on tehnyt koko viikon öitä ja tulee tänään kotiin vasta päivällä yövuorosta, joten toinen on todella väsynyt :sorry:

Liitteet

• 20210828_111258.jpg
    20210828_111258.jpg
    2 MB · Katsottu: 162
No iskipä eilen niin järkyttävä väsymys ja siihen päälle migreeni et meni loppu päivä nukkuessa:sour:

Kp 18 aamu. Anteeks nyt aivan kamala omanapailu, mutta mulla ei oo kovin muita kelle avautua! Mieheltä siis salaa tässä kierrossa oon testannu ovista, koska hällä muutenkin stressiä niin jottei tämä vahingossakaan tuntuisi suorittamiselta. Mutta sain miehen keikesteltyä jopa kahteen otteeseen :hilarious: Mutta tältä näytti tänä aamuna! Eiköhän tämä päivä lasketa jo -1dpo? :rolleyes:

Liitteet

• 20210829_092216.jpg
    20210829_092216.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 171
Täällä kp 16. Aloitin digeillä tikutuksen vasta kp 14 ja ihmetyksekseni ovisplussaa ei ole tullut. Samoin oviskivut ovat kateissa. Olisiko tämä ovuloimatonkierto. Muutoin ovisplussa tullut aina säännöllisesti kp 14-15. :sorry:

Täällä kp 16. Aloitin digeillä tikutuksen vasta kp 14 ja ihmetyksekseni ovisplussaa ei ole tullut. Samoin oviskivut ovat kateissa. Olisiko tämä ovuloimatonkierto. Muutoin ovisplussa tullut aina säännöllisesti kp 14-15. :sorry:

Jos tämä kierto olisikin poikkeus ja ovis on vasta tulossa? :shy:

Moikka kaikille!:greet025

Oon pitkään lueskellut tätä ketjua ja nyt päätin rohkaistua ja kirjottaa itsekin kun sen verran outo kierto.

Meillä siis menossa yk 8 ja ekaa yritetään.
Otin nyt ekaa kertaa ovistikut käyttöön ja sainkin tikutettua ovisplussan eli hymynaaman clearbluehun kp 17, nyt mennään kp 29 ja kierto yleensä 30-31. Tallettelut onnistui hyvin ja ihme oireitakin ollut ellen sitten ole kuvitellut kaikkea..

Huomenna pitäisi menkat alkaa, mutta ei oo yhtään sellainen olo, että ne alkais ja päätin huvin vuoksi kokeilla ovistestiä kun ei raskaustestejä ole tähän hätään ja siihen pämähti äsken pysyvä hymynaama ja super vahvat viivat..mitäköhän ihmettä tää tarkottaa?
Voiko tää jotenkin enteille, että vihdoin on tärpännyt, onko kellään kokemusta? Tiedän, että joskushan voi ovuloida kaksikin kertaa, mutta jotenkin tässä vaiheessa kiertoa olisi kai vähän outoa?

Pahoittelun näin alkuun tällainen omanapailu, oon vaan niin hämmentynyt..

Takaisin