Raskaaksi 2021

Koska meinaat testata? Kerro sitten miltä näyttää :nailbiting:

Yritän malttaa siihen, että menkat olis myöhässä, saa nähä miten siinä onnistun :angelic: Menkat pitäis tosiaan kalenterin mukaan alkaa 26. päivä. Miehellä olis synttärit 11.9., olisko ees paras synttärilahja ku sais kertoa, että hänestä tulee isä :love7

Täällä dpo 5 :cool14 Samalla tekisi mieli testailla jo ens viikon alusta, toisaalta taas vasta lähempänä mahdollisten menkkojen alkua. Jos meillä ei tärppää tästä kierrosta, niin saadaan lähete lapsettomuuspolille. Ajatukset suuntaa jo enemmän sinne.
Miten kauan teillä on yritystä nyt takana? Kerrothan sitten mitä kaikkea siellä lapsettomuuspolilla tapahtuu. Meillä myös edessä loppusyksystä ensimmäinen käynti.
Hassua, kun meillä on vielä muutama kuukausi tässä aikaa yrittää, mutta minullakin ajatukset jo siellä polilla. Onneksi mekin saatiin aika helpolla lähete näiden minun vuotohäiriöiden ja heittelevien kiertojen takia. Toivottavasti sieltä tulee sitten sellainen olo, mistä täälläkin on puhuttu, ettei ole yksin tämän asian kanssa.

Toivottavasti teillä olisi nyt tärpännyt :smiley-angelic001

Miten kauan teillä on yritystä nyt takana? Kerrothan sitten mitä kaikkea siellä lapsettomuuspolilla tapahtuu. Meillä myös edessä loppusyksystä ensimmäinen käynti.
Hassua, kun meillä on vielä muutama kuukausi tässä aikaa yrittää, mutta minullakin ajatukset jo siellä polilla. Onneksi mekin saatiin aika helpolla lähete näiden minun vuotohäiriöiden ja heittelevien kiertojen takia. Toivottavasti sieltä tulee sitten sellainen olo, mistä täälläkin on puhuttu, ettei ole yksin tämän asian kanssa.

Toivottavasti teillä olisi nyt tärpännyt :smiley-angelic001

Kerron ehdottomasti! Kerro sä myös :happy: Meillä tulee nyt vuosi yritystä täyteen tän kuun lopulla. 10/2020 km ja 11/2020 kohdunulkoinen. Mulla oli vähän huolena, että niitä ei lasketa yritysaikaan ja saataisiin lähete vasta loppuvuodesta. Mutta ku:n jälkeen kierto on mennyt sekaisin, en tiedä vaikuttiko se osaltaan, että saadaan se lähete kuitenkin jo nyt syyskuussa. Samalla hieman verikokeita mulle ja tutkitaan siittiöiden tilanne. Sitähän ei toki tiedä kauanko joutuu polille sit jonottaan, hoitotakuu 6kk. Olen siis varautunut pahimpaan, että se aika voi mennä vielä pitkälle. :bag:

Meillä menee tää kierto ihan täysin harakoille :smiley-angry017
Oon antanu itsestäni töissä sen 150% ja nyt ne meinaa potkia mut pihalle koska uuvuin. Oon poikki ja rikki, eikä mielenkiintoa oo mihinkään :sad010 Tieto tuli just kun ovispäivä alko olla käsillä, ja nyt sit kun se on, ei seksistä oo tietoakaan :sorry:

On: vasta dpo6!! Miten maltan olla testaamatta :hilarious:
Mietin, että pitäisikö jo sunnuntaina tehdä eka kun olis dpo8. Tuskin mitään näkyy, mutta saisipahan testihimoja taltutettua. Tai sitten teen ovistestejä odotellessa kun niitä on kaapissa :hilarious:

Aika peruskierto oireiden perusteella. Alavatsaa jomottelee menkkamaisesti, elohiiri ollut eilen ja tänään alavatsalla. Pissattaa kokoajan, mutta juon varmaan vettä niin paljon, että johtuu siitä. Lisäksi vaihtelevasti runsas vv. Uutena tässä kierrossa on se, että vv on ajoittain selvästi kellertävää. Aiemmin siitä tänne jo kirjoitin, kun ekan kerran sitä ilmeni dpo4. Mutta mitään tulehdukseen viittaavia oireita ei ole, joten luulisin, että on keltarauhasen aiheuttamaa. Jännää kun ei ole ennen ollut tämmöstä. Tässä kierrossa odotukset on tosi korkealla, kun talletukset meni niin nappiin. Mutta vielä saa useemman päivän jännittää :banghead:

Muita samoilla päivillä? :anyone:)

Täällä joku dpo6 tai 7 menossa tänää, en tarkkaan ovista tikuttanu :D odotuksia ei kyllä kauheasti oo, ku tallettelut jäi vähälle.. Mutta silti tekee mieli testailla :smiley-ashamed004 mie yritän jaksaa odottaa dpo10 asti, mutta katotaan miten käy :angelic:

Oon antanu itsestäni töissä sen 150% ja nyt ne meinaa potkia mut pihalle koska uuvuin. Oon poikki ja rikki, eikä mielenkiintoa oo mihinkään :sad010 Tieto tuli just kun ovispäivä alko olla käsillä, ja nyt sit kun se on, ei seksistä oo tietoakaan :sorry:

Voi ei :sad001 Raskas tilanne. Mutta on kyllä surkea työnantaja, jos tuollaisesta syystä annetaan potkut. Ei kukaan voi uupumiselta olla suojassa tässä elämässä. Varmasti ottaa päähän, kaikki sympatiani sinne :Heartred

Onko siulla koeaika menossa tai millainen sopimus? :think005

Voi tuska kun tapahtuisi jotain! Mitä vaan. Kp36 ja kuivaa on kun aavikolla. Lähden viikon päästä Sloveniaan. Eiköhän heti maahan tultaessa pamahda limat housuihin

Pitäisi varmaan laittaa tohon allekirjoitukseen ettei tartte toistella, mutta 35 pv sitten tuli keskenmeno ulos ja 3 vk sitten otin toisen koronarokotteen. Eli muuttuvia tekijöitä on.

Täällä kärvistellään menkkaoloissa, mutta onpahan tiedossa viiniä, suklaata, kuumavesipullo masulle ja Greyn anatomia -maratoni tälle illalle. Nyt on taas tylsiä päiviä tiedossa, mutta jännään sitten teidän kanssa sillä aikaa. :)

Onko siulla koeaika menossa tai millainen sopimus? :think005

Koeaika meneillään, sen päättymiseen olis parisen viikkoa. :sorry: Onneks on liiton ihminen auttamassa tässä, sanoi et tätä selvitetään tarkasti. Mut ottaa tää silti todella koville:sorry: Kertaakaan en oo saanu mitään huonoa palautetta mistään - päinvastoin työkaverit on kehuneet jne. Tätä en osannu todellakaan odottaa :hungover:

Kiitos tuestanne :Heartpink

Kerkesin miehelle itkemään et kierto menee hukkaan ja saatiin kuin saatiinkin aikaiseksi keskittyä vaan toisiimme. :Heartpink Sen jälkeen tulikin sit pysyvä hymy ovistestiin, eli ehdittiin. Pregnylin pistin ja nyt pitää ootella alkuviikkoon et tilanne selviää töissä tarkemmin :sorry:

Meillä eka lapsettomuuspolikäynti ensi viikolla. Alkaa jännittää..Että tuleeko jotain huonoja uutisia :confused: Samalla toki odotan innolla, että nyt saadaan vihdoin apua ja ollaan lähempänä tavoitetta.:p
Mulla diagnosoitu lievä endometrioosi. Siitä ei hirveästi ole ollut haittaa mun elämässä mut nyt pelottaa onko se kuitenkin nyt tämän kahden vuoden raskautumattomuuden syynä ja voiko sille tehdä sitten mitään.. :think005
Mulla kyllä haittaa elämää aika paljonki se. Niin hirveet kivut aina menkkojen aikaa ja ovulaation aikaan ettei mitään järkeä. Harmi ku kukaan aikasemmin ei oo ottanu mua tosissaan ku oon yrittäny kipujen kans päästä lääkäriin.
Tsemppiä ekakäynnille :happy:

Perjantaiaamuna alko ovistesti vahvistua ja eilen aamusta näytti selkeän plussan, tallettelut onnistui mielestäni hyvään saumaan. Nyt sitten jännäillään miten käy.. hirveen ristiriitaisissa fiiliksissä. Tosi optimistinen että nyt jos koskaan, mutta samaan aikaan kolkuttaa että tipun niin korkeelta taas jos ei vieläkään. Sama laulu kierrosta toiseen, kyllä on sitten vuoristorataa tämä naisen elämä :whacky011

Tsemppiä kaikille piinapäiväläisille, kivaa kun on muitakin suht samoilla päivillä! :)

Mulla on nyt dpo8. Eilen oli kuivaa kun Saharassa, mutta tänään jo taas vv tulee enemmän. Eilen myös kipeyty nännit aavistuksen. Tänään etenkin toinen nänni on tosi kipeä ja kosketusarka.
Nännit tuli myös viime negakierrossa kipeäksi dpo8, joten tää ei kerro vielä mitään.

Edelleen nippailee ja juilii alavatsassa. Viime yönä näin unta, että tein positiivisen testin. :rolleyes:
Kunpa tää olisi meidän kierto ja ensi viikolla tulisi plussa:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Tsemppiä kaikille piinapäiväläisille, kivaa kun on muitakin suht samoilla päivillä! :)

Mulla on nyt dpo8. Eilen oli kuivaa kun Saharassa, mutta tänään jo taas vv tulee enemmän. Eilen myös kipeyty nännit aavistuksen. Tänään etenkin toinen nänni on tosi kipeä ja kosketusarka.
Nännit tuli myös viime negakierrossa kipeäksi dpo8, joten tää ei kerro vielä mitään.

Edelleen nippailee ja juilii alavatsassa. Viime yönä näin unta, että tein positiivisen testin. :rolleyes:
Kunpa tää olisi meidän kierto ja ensi viikolla tulisi plussa:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Mää näin myös samanlaista unta, ja plussa tuli :cat:

Täällä kärvistellään menkkaoloissa, mutta onpahan tiedossa viiniä, suklaata, kuumavesipullo masulle ja Greyn anatomia -maratoni tälle illalle. Nyt on taas tylsiä päiviä tiedossa, mutta jännään sitten teidän kanssa sillä aikaa. :)

Siis niin asiasta rasiaan, mutta mistä katot Greytä? :hilarious: Tai mikä kausi? Ärsyttää kun Disney+ lupasi kaikki kaudet ja silti puuttuu yksi :shifty:

Siis niin asiasta rasiaan, mutta mistä katot Greytä? :hilarious: Tai mikä kausi? Ärsyttää kun Disney+ lupasi kaikki kaudet ja silti puuttuu yksi :shifty:

Disney+, nyt menossa kausi 15. En ole ihan varma, mitä kausia täällä on saatavilla, kun asun Saksassa. Disney+ on kyllä siitä hyvä, että voin katsoa Greyn anatomiaa suomenkielisillä tekstityksillä. :happy: Saksan tv:ssä se pyörii vain dubattuna... :yuck:

Myös mä näin esikoisen aikaan unta, että joku muu mun unessa teki positiivisen raskaustestin. Mutta siitä unesta asti jotenkin "tiesin", että nyt oon raskaana ja plussahan sieltä tuli kaksi viikkoa myöhemmin. :rolleyes: Ennen sitä tai sen jälkeen en oo raskaustestiunia nähnyt, vaikka testejä on tullut tehtyä ja raskautta toivottu muulloinkin. :smiley-ashamed004

Täällä kp4 eikä mitään uutta informoitavaa siis. Muuta kuin ihmetyttää erittäin runsas ja vetinen (tai siis verinen) vuoto. :eek: Normaalisti vuoto on melko limaista ja plopsahtaa kuukupista yhtenä massana pönttöön mutta nyt lotisee kuin saavista kaataisi. :wtf: Anteeksi yksityiskohtainen kuvailu, mutta tällästä ei ole aiemmin ollut. Mistäköhän tää johtuu? o_O

Joo'o, taitaa mennä taas uudelle kierrolle. Alkkareissa ruskiaa valkovuotoa, joten eiköhän ne menkat oo tuloillaan. Perkele.

Takaisin