Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Näyttää siltä että olisi tulossa vasta mutta aika piankintuon tikussa lukevan kp:n puolesta eli 13/29-30. Ovulaatio tapahtuu noin kaksi viikkoa ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Ootteko päässyt hyödyntämään?
Jos sun kierto on tuon noin 30 niin otollisimmat päivät yrittää raskautta olis n. kiertopäivät 12-18. Toki kuten edellä mainittiin niin on hyvin yksilöllistä miten kukin ovuloi
Ja testin perusteella olis aika pian tulossa, sen verran vahva jo nyt. Ehkä huomenna jo?

Kiitos kommenteista! Tässä mietin, että pitäiskö illalla vielä testailla, mutta ehkä huomenna aamulla riittää?
Mun kierto on ~29 päivää ja seuraavan kierron oletettu alkamisajankohta 24.8. Sen mukaan odottelin ovista vasta tuonne ensi viikolle eli olisikin aika yllättävää jos ovis olisi mennyt jo… enemmin ajattelin että olisi lähenemässä!
Tulin tosiaan reissusta tänään kotiin eli vielä ei ole lähestyvää ovista hyödynnetty, mutta täytyykin tässä viritellä viikonloppu täyteen romantiikkaa
Toivotaan että huomenna viivat vahvistuu vielä!
Maltatkos itse odotella menkkojen myöhästymistä vai milloin kalenteroitu testailua?![]()
joka tapauksessa kovasti tsemppiä sinne asian suhteen, toivottavasti olis suotuisa kierto siellä 
oon ravannut jostain syystä tänään pissalla ihan jatkuvasti, varmaan jännityksestä
no jaa no jaa, tää nyt on tämmöstä spekulointia vaan
ei oo tosiaan menkkajomoja, tissit tänään vähän arat. Olis digiovistestejä kaapissa, viittisköhän sillä koittaa illalla jos ei menkkoja kuulu ja pystyis olwen vaikka puoltoista tuntia pissaamatta
mites Immellä menee??
ei ollut perkele muuta merkkiä valikoimassa
noh.. nyt tiedän miltä se törkeä viivanpaikka näyttää kamut
jonkun 2h pidätyksen jälkeen joskus klo 12 paikkeilla tehty.Jaiks! Kuulostaapa todella pitkälle kiertoKp 53, en testannut viikkoon, menkkoja ei kuulu, alavatsa vihloo, en tiedä kannattaako testata, en jaksa pettyä.

Toisaalta onneksi kuukautiset alkoi, kun eilen aloin panikoida jo, tuleeko tästä kierrosta mega pitkä. Otin tosiaan tässä kierrossa ensimmäisen koronarokotteen, joten sehän saattaa hyvin olla syyllinen siihen outoon veriviiruun. Toisaalta tässä on myös se keskenmenokin takana, joten sinänsä kaikki outoudet nyt tuossa kierrossa oli odotettavissa 

Kp 53, en testannut viikkoon, menkkoja ei kuulu, alavatsa vihloo, en tiedä kannattaako testata, en jaksa pettyä.
Mut niin kauan on toivoa kunnes menkat alkaa. Mullakin oli pitkä kierto, kierukka poistettiin 5.3, ja sen jälkeinen vuoto oli 8.-21.3. Ja muuta vuotoa ei tullut Ton jälkeen, plussasin vasta 29.5
Joten kaikki on mahdollista.On tää Melkosta kyttäämistä, joka vessareissulla kauhee tihrustus joko menkat alkaaoon ravannut jostain syystä tänään pissalla ihan jatkuvasti, varmaan jännityksestä
flo ilmoitti tänään "your period are not late, yet"
eilen kun sanoin että olin aivan kuoleman väsynyt, niin sen lisäksi mittasin kuumeen kolmeen kertaan kun oli aivan semmonen kipeäksi tulo-olo. Ei ollut kuumetta
ja parina iltana on tarvinnut kaksi peittoa nukkumaan mennessä kun oon ollu aivan jäässä vaikka saunassa käynyt. Ja paras juttu, oon pierekellyt kun merimies viimeiset kolme päivää
no jaa no jaa, tää nyt on tämmöstä spekulointia vaan
ei oo tosiaan menkkajomoja, tissit tänään vähän arat. Olis digiovistestejä kaapissa, viittisköhän sillä koittaa illalla jos ei menkkoja kuulu ja pystyis olwen vaikka puoltoista tuntia pissaamatta
mites Immellä menee??
Sirkkelisauhuri, nyt kuulostaa lupaavalta!!! Milloin testaat?
Ja pöh, täällä käynnistyi kierto aamullaToisaalta onneksi kuukautiset alkoi, kun eilen aloin panikoida jo, tuleeko tästä kierrosta mega pitkä. Otin tosiaan tässä kierrossa ensimmäisen koronarokotteen, joten sehän saattaa hyvin olla syyllinen siihen outoon veriviiruun. Toisaalta tässä on myös se keskenmenokin takana, joten sinänsä kaikki outoudet nyt tuossa kierrossa oli odotettavissa
Nyt onkin taas tylsät päivät edessä, kun piinailun alkuun on taas pari viikkoa![]()
meillä on huomenna yhden päivän kesäloma, eikä tarvi herätä navetalle niin voisin huomenna testata, JOS ei vuoto ala tänä iltana. Tai todennäköisesti aamulla sitten alkaa kun meinaa testata 
ihan offtopic, mää oon kirjautunut tänne sivustolle mutta en tajua miks tää pitää mua vaan vieraana 
Kaikille ei tuu ihan sellasta tosi tummaa toista viivaa joten on vaikea arvioida onko alin plussa vai onko se vasta tulossa. Jos mä oisin sä niin pyrkisin hyödyntämään ainakin kp 14Minä täällä ihmettelen ovistestejä, että onko ovisplussa käsillä vai vasta tuloillaan joskus ensi viikolla. Argh!
Tänään siis kp14.
Koska se on niin arpapeliä onko jo tänään kp 15 aikana häilynyt tuo toinen viiva vai ei. Meinaatko testata vielä? :)
Tosin menkkojen pitäis alkaa/ollaan kierrossa mun arvion mukaan vasta kp 31/35-36 ja dpo 9-10. Tässä kuvaa jos jotakuta kiinnostaa
Mulla on ollut liikaa aikaa ajatella raskauteen liittyviä juttuja ja sen myötä tehdä testejäkin näköjään :bag: sanoin miehelle et tänään oikeesti mennään ja tehdään jotain että saan muuta ajateltavaa :arghh:
Tein tänään aamulla pc:n testin ja eipä tietenkään näy mitään/tai joku haamu, mitä sanotte?Tosin menkkojen pitäis alkaa/ollaan kierrossa mun arvion mukaan vasta kp 31/35-36 ja dpo 9-10. Tässä kuvaa jos jotakuta kiinnostaa
![]()

OiiiiiTämmönen tänään, haen illaksi digin
Sain itseni kirjautua sisään![]()
lupaavalta näyttää! Laitathan pliis viestiä miten digin kanssa kävi sitten illemmalla tänne 

Tuun silti tänne katselemaan teidän kuulumisia välillä. Plussatuulia kaikille 

Tämmönen tänään, haen illaksi digin
Sain itseni kirjautua sisään![]()
Onnea ja vauvaliimaa!