Raskaaksi 2021

Kp 53, en testannut viikkoon, menkkoja ei kuulu, alavatsa vihloo, en tiedä kannattaako testata, en jaksa pettyä.

Onnea kaikille plussanneille, toivottavasti perässä tullaan :woot:
Flo ennustaa menkkoja huomiselle, ei oo mitään erikoisia vuotoja, mutta tänään on nipistellyt vasenta munasarjaa, mikä ei kyllä kuulu mun menkkakipuihin. Ei oo siis mitään menkkakivun tyylistä. Hermot ainakin eilen oli niin kireellä ettei mitään järkee :grin:grin no, odottelen menkkoja alkavaksi, kierto mulla ollut 28-32 päivää ja nyt on jo 28. Dpo 13. Eli keskiviikkona viimeistään vois odotella tätiä kylään. Tänään kyllä ollut aivan uskomaton väsymys ja illalla ollut vähän huono olo. Mutta niin ne oli viime kierrossakin :wtf:

Näyttää siltä että olisi tulossa vasta mutta aika piankin :happy: tuon tikussa lukevan kp:n puolesta eli 13/29-30. Ovulaatio tapahtuu noin kaksi viikkoa ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Ootteko päässyt hyödyntämään? :sign19:sign17:wav:sex Jos sun kierto on tuon noin 30 niin otollisimmat päivät yrittää raskautta olis n. kiertopäivät 12-18. Toki kuten edellä mainittiin niin on hyvin yksilöllistä miten kukin ovuloi :rolleyes: Ja testin perusteella olis aika pian tulossa, sen verran vahva jo nyt. Ehkä huomenna jo?

Kiitos kommenteista! Tässä mietin, että pitäiskö illalla vielä testailla, mutta ehkä huomenna aamulla riittää?
Mun kierto on ~29 päivää ja seuraavan kierron oletettu alkamisajankohta 24.8. Sen mukaan odottelin ovista vasta tuonne ensi viikolle eli olisikin aika yllättävää jos ovis olisi mennyt jo… enemmin ajattelin että olisi lähenemässä!

Tulin tosiaan reissusta tänään kotiin eli vielä ei ole lähestyvää ovista hyödynnetty, mutta täytyykin tässä viritellä viikonloppu täyteen romantiikkaa :love022
Toivotaan että huomenna viivat vahvistuu vielä!

Maltatkos itse odotella menkkojen myöhästymistä vai milloin kalenteroitu testailua? :hello2

Kiitos kommenteista! Tässä mietin, että pitäiskö illalla vielä testailla, mutta ehkä huomenna aamulla riittää?
Mun kierto on ~29 päivää ja seuraavan kierron oletettu alkamisajankohta 24.8. Sen mukaan odottelin ovista vasta tuonne ensi viikolle eli olisikin aika yllättävää jos ovis olisi mennyt jo… enemmin ajattelin että olisi lähenemässä!

Tulin tosiaan reissusta tänään kotiin eli vielä ei ole lähestyvää ovista hyödynnetty, mutta täytyykin tässä viritellä viikonloppu täyteen romantiikkaa :love022
Toivotaan että huomenna viivat vahvistuu vielä!

Maltatkos itse odotella menkkojen myöhästymistä vai milloin kalenteroitu testailua? :hello2

Juu todellakin vaikuttaisi nimenomaan oviksen olevan sulla tulossa eikä menneen :angel5 joka tapauksessa kovasti tsemppiä sinne asian suhteen, toivottavasti olis suotuisa kierto siellä :wink:happy:

En kyllä jaksais yhtään odotella, oon aina ollut malttamaton ihminen.. :bag: perjantai 13.päivä ois testauspäivä mutta saas nähdä maltanko sinne asti. Tiedän ja muistan liiankin hyvin aiemmasta yrittämisestä (esikoisen kohdalla) että liian aikaisin kun testaa on aina riski saada se nega ja siitä tulee vaan mielipahaa lisää :banghead: yritän malttaa vielä sen 6 päivää :angelic:

On tää Melkosta kyttäämistä, joka vessareissulla kauhee tihrustus joko menkat alkaa :hilarious: oon ravannut jostain syystä tänään pissalla ihan jatkuvasti, varmaan jännityksestä :p flo ilmoitti tänään "your period are not late, yet" :grin:grin eilen kun sanoin että olin aivan kuoleman väsynyt, niin sen lisäksi mittasin kuumeen kolmeen kertaan kun oli aivan semmonen kipeäksi tulo-olo. Ei ollut kuumetta :grin ja parina iltana on tarvinnut kaksi peittoa nukkumaan mennessä kun oon ollu aivan jäässä vaikka saunassa käynyt. Ja paras juttu, oon pierekellyt kun merimies viimeiset kolme päivää :laughing001 no jaa no jaa, tää nyt on tämmöstä spekulointia vaan:happy093 ei oo tosiaan menkkajomoja, tissit tänään vähän arat. Olis digiovistestejä kaapissa, viittisköhän sillä koittaa illalla jos ei menkkoja kuulu ja pystyis olwen vaikka puoltoista tuntia pissaamatta:rolleyes::woot: mites Immellä menee??

Joku malttamatton osti kauppareissulla rsfun aikaisen rtestin :wideyed: ei ollut perkele muuta merkkiä valikoimassa :angry1 noh.. nyt tiedän miltä se törkeä viivanpaikka näyttää kamut o_O dpo 8 tai 9 en oo varma :happy: jonkun 2h pidätyksen jälkeen joskus klo 12 paikkeilla tehty.

Liitteet

• 20210808_122518.jpg
    20210808_122518.jpg
    3.7 MB · Katsottu: 241
  • 20210808_121945.jpg
    20210808_121945.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 240
Sirkkelisauhuri, nyt kuulostaa lupaavalta!!! Milloin testaat? :nailbiting::rolleyes:

Ja pöh, täällä käynnistyi kierto aamulla :shifty: Toisaalta onneksi kuukautiset alkoi, kun eilen aloin panikoida jo, tuleeko tästä kierrosta mega pitkä. Otin tosiaan tässä kierrossa ensimmäisen koronarokotteen, joten sehän saattaa hyvin olla syyllinen siihen outoon veriviiruun. Toisaalta tässä on myös se keskenmenokin takana, joten sinänsä kaikki outoudet nyt tuossa kierrossa oli odotettavissa :meh:

Nyt onkin taas tylsät päivät edessä, kun piinailun alkuun on taas pari viikkoa :dead:

Kp 53, en testannut viikkoon, menkkoja ei kuulu, alavatsa vihloo, en tiedä kannattaako testata, en jaksa pettyä.

Ton ymmärtää täysin, et niihin negatiivisiin testeihin kyllästyy kun aina pettyy :sorry: Mut niin kauan on toivoa kunnes menkat alkaa. Mullakin oli pitkä kierto, kierukka poistettiin 5.3, ja sen jälkeinen vuoto oli 8.-21.3. Ja muuta vuotoa ei tullut Ton jälkeen, plussasin vasta 29.5 :shifty: Joten kaikki on mahdollista.

On tää Melkosta kyttäämistä, joka vessareissulla kauhee tihrustus joko menkat alkaa :hilarious: oon ravannut jostain syystä tänään pissalla ihan jatkuvasti, varmaan jännityksestä :p flo ilmoitti tänään "your period are not late, yet" :grin:grin eilen kun sanoin että olin aivan kuoleman väsynyt, niin sen lisäksi mittasin kuumeen kolmeen kertaan kun oli aivan semmonen kipeäksi tulo-olo. Ei ollut kuumetta :grin ja parina iltana on tarvinnut kaksi peittoa nukkumaan mennessä kun oon ollu aivan jäässä vaikka saunassa käynyt. Ja paras juttu, oon pierekellyt kun merimies viimeiset kolme päivää :laughing001 no jaa no jaa, tää nyt on tämmöstä spekulointia vaan:happy093 ei oo tosiaan menkkajomoja, tissit tänään vähän arat. Olis digiovistestejä kaapissa, viittisköhän sillä koittaa illalla jos ei menkkoja kuulu ja pystyis olwen vaikka puoltoista tuntia pissaamatta:rolleyes::woot: mites Immellä menee??

Kuulostaa lupaavalta. Mulla oli ennen plussaan just noita et oli kuumeinen olo, ja oli vilu :angelic:

Sirkkelisauhuri, nyt kuulostaa lupaavalta!!! Milloin testaat? :nailbiting::rolleyes:

Ja pöh, täällä käynnistyi kierto aamulla :shifty: Toisaalta onneksi kuukautiset alkoi, kun eilen aloin panikoida jo, tuleeko tästä kierrosta mega pitkä. Otin tosiaan tässä kierrossa ensimmäisen koronarokotteen, joten sehän saattaa hyvin olla syyllinen siihen outoon veriviiruun. Toisaalta tässä on myös se keskenmenokin takana, joten sinänsä kaikki outoudet nyt tuossa kierrossa oli odotettavissa :meh:

Nyt onkin taas tylsät päivät edessä, kun piinailun alkuun on taas pari viikkoa :dead:

No onpas tylsää :sad001 kyllähän toi keskenmenokin voi vaikuttaa, kokemusta mulla ei tosin ole. mulla oli viime kuussa erikoiset menkat, ja tulin loppujen lopuksi siihen tulokseen että johtui oletettavasti koronarokotteesta. Tai geleistä, söin niitä viime kierron enkä enää uskaltanut tähän kiertoon ottaa käyttöön:wideyed: meillä on huomenna yhden päivän kesäloma, eikä tarvi herätä navetalle niin voisin huomenna testata, JOS ei vuoto ala tänä iltana. Tai todennäköisesti aamulla sitten alkaa kun meinaa testata :hilarious::hilarious: ihan offtopic, mää oon kirjautunut tänne sivustolle mutta en tajua miks tää pitää mua vaan vieraana :facepalm:

Onnea plussista @Ekr93 ja @Pimpula95 !! :happy093 Toivon teille paljon tarrasukkia ja ihanaa odotusaikaa! :love7:love7

Minä täällä ihmettelen ovistestejä, että onko ovisplussa käsillä vai vasta tuloillaan joskus ensi viikolla. Argh!

Tänään siis kp14.

Liitteet

• 2BAF6365-7F9B-428A-8ECA-5EB12C154F9A.jpeg
    2BAF6365-7F9B-428A-8ECA-5EB12C154F9A.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 188
Minä täällä ihmettelen ovistestejä, että onko ovisplussa käsillä vai vasta tuloillaan joskus ensi viikolla. Argh!

Tänään siis kp14.
Kaikille ei tuu ihan sellasta tosi tummaa toista viivaa joten on vaikea arvioida onko alin plussa vai onko se vasta tulossa. Jos mä oisin sä niin pyrkisin hyödyntämään ainakin kp 14 :happy: Koska se on niin arpapeliä onko jo tänään kp 15 aikana häilynyt tuo toinen viiva vai ei. Meinaatko testata vielä? :)

Mulla on ollut liikaa aikaa ajatella raskauteen liittyviä juttuja ja sen myötä tehdä testejäkin näköjään :bag: sanoin miehelle et tänään oikeesti mennään ja tehdään jotain että saan muuta ajateltavaa :arghh:
Tein tänään aamulla pc:n testin ja eipä tietenkään näy mitään/tai joku haamu, mitä sanotte? :meh: Tosin menkkojen pitäis alkaa/ollaan kierrossa mun arvion mukaan vasta kp 31/35-36 ja dpo 9-10. Tässä kuvaa jos jotakuta kiinnostaa:anyone

Liitteet

• 20210809_083112.jpg
    20210809_083112.jpg
    189.1 KB · Katsottu: 191
  • 20210809_081914.jpg
    20210809_081914.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 203
Mulla on ollut liikaa aikaa ajatella raskauteen liittyviä juttuja ja sen myötä tehdä testejäkin näköjään :bag: sanoin miehelle et tänään oikeesti mennään ja tehdään jotain että saan muuta ajateltavaa :arghh:
Tein tänään aamulla pc:n testin ja eipä tietenkään näy mitään/tai joku haamu, mitä sanotte? :meh: Tosin menkkojen pitäis alkaa/ollaan kierrossa mun arvion mukaan vasta kp 31/35-36 ja dpo 9-10. Tässä kuvaa jos jotakuta kiinnostaa:anyone

En kyllä näe näissä mitään, mutta noin varhaisilla päivillä ei välttämättä vielä näykään.

Liika aika on kyllä ehkä pahinta vauvakuumeisena. Meillä on ollut viime viikot tosi hiljaista töissä eli ihan liikaa aikaa uppoutua vauvakuumeiluun. :shifty:

Tämmönen tänään, haen illaksi digin :nailbiting:
Sain itseni kirjautua sisään :wink
Oiiiii :smiley-angelic003 lupaavalta näyttää! Laitathan pliis viestiä miten digin kanssa kävi sitten illemmalla tänne :smiley-ashamed005:Heartred

Oma napa taas; Juu en mäkään näe noissa omissa kuvissa mitään järkevää, testaan vasta perjantai aamuna ellei oo menkat alkaneet sitä ennen. Pitkät päivät edessä :pale:help Tuun silti tänne katselemaan teidän kuulumisia välillä. Plussatuulia kaikille :wav:Heartbigred

Takaisin