Emilia1983@
Puuhakas puhuja
Onnittelut kaikille plussanneille yhteisesti

Täällä ovisplussa pamahti jo KP 14,ja puuhailut sijottui seuraavalle illalle.
Nyt on kp 23/25. Eli tiistaille odotan kuukautiset alkavan(luteaali on n.10vrk jos ovuloin O+ seuraavana pv:nä:en ole 100 varma). Tein jo eilen aamulla RFSU herkän puikon,ja sain punertavan selvän haamuilevan testiviivan. En luota silti ollenkaan koska saanut sillä ennenkin viivoja ja vaikka kuinka mennyt usko tuohon halpikseen tosiaan. Nyt siis odottelen tiistain menkkoja enkä testaile ennen sitä ollenkaan. Ja uusi juttu muuten,rinnat eivät kipeytyneet oviksen aikana ollenkaan,enkä saanut oviskipujakaan enkä mitään ovisoireitakaan!! Ihmetys. Suurensuuri. No nyt sitten rinnat on arat. Ei kyllä ennen ole tähänaikaan alkaneet. (Herääköhän pieni toive?)

Täällä ovisplussa pamahti jo KP 14,ja puuhailut sijottui seuraavalle illalle.
Nyt on kp 23/25. Eli tiistaille odotan kuukautiset alkavan(luteaali on n.10vrk jos ovuloin O+ seuraavana pv:nä:en ole 100 varma). Tein jo eilen aamulla RFSU herkän puikon,ja sain punertavan selvän haamuilevan testiviivan. En luota silti ollenkaan koska saanut sillä ennenkin viivoja ja vaikka kuinka mennyt usko tuohon halpikseen tosiaan. Nyt siis odottelen tiistain menkkoja enkä testaile ennen sitä ollenkaan. Ja uusi juttu muuten,rinnat eivät kipeytyneet oviksen aikana ollenkaan,enkä saanut oviskipujakaan enkä mitään ovisoireitakaan!! Ihmetys. Suurensuuri. No nyt sitten rinnat on arat. Ei kyllä ennen ole tähänaikaan alkaneet. (Herääköhän pieni toive?)
Voimia Fall! 

muuten ei ole yhtään raskas olo
keskiviikkona pitäis alkaa menkat, nyt ehkä dpo10
mää oon niin lannistunut koko touhuun tällä hetkellä, että odotan vaan niitä menkkoja alkavaksi 10.8
ei ole mitään tuntemuksia, ei mitään erikoisia vuotoja eikä mitään. Tai migreeni on vaivannut kolmena päivänä, se olikin pitkään poissa. On mulla yks testi kaapissa jos hulluksi heittäydyn 

Kiitos Pillow
varmaan testaan huvin vuoksi jossain vaiheessa. Oon ollut nyt huhtikuusta asti melkein juomatta alkoholia, yhden lonkeron juonut viikko sitten, ei tee yhtään mieli. Mikä on hämmästyttävää, koska lonkero kyllä maistuu 

Mulla oli perus endometrioosin aiheuttamia vatsakipuja ja alamaha oli todella kipeä , perus finnit puski naamaan ja tissejä turvotti niinkuin aina. En siis osannu laskea noita plussauksen piikkiin. Oli yllätys kun testi olikin plussa kun olin jo vähän ehtinyt miettiä että seuraava siirto olisi elokuun alussa
Mulla laskettu aika on 9.4. 

Saako kysyä monesko yrityskierto teillä olikaan nyt menossa?