Raskaaksi 2021

Onnittelut kaikille plussanneille yhteisesti:hug007:Heartbigred:wav

Täällä ovisplussa pamahti jo KP 14,ja puuhailut sijottui seuraavalle illalle.
Nyt on kp 23/25. Eli tiistaille odotan kuukautiset alkavan(luteaali on n.10vrk jos ovuloin O+ seuraavana pv:nä:en ole 100 varma). Tein jo eilen aamulla RFSU herkän puikon,ja sain punertavan selvän haamuilevan testiviivan. En luota silti ollenkaan koska saanut sillä ennenkin viivoja ja vaikka kuinka mennyt usko tuohon halpikseen tosiaan. Nyt siis odottelen tiistain menkkoja enkä testaile ennen sitä ollenkaan. Ja uusi juttu muuten,rinnat eivät kipeytyneet oviksen aikana ollenkaan,enkä saanut oviskipujakaan enkä mitään ovisoireitakaan!! Ihmetys. Suurensuuri. No nyt sitten rinnat on arat. Ei kyllä ennen ole tähänaikaan alkaneet. (Herääköhän pieni toive?)

Oih. :sorry: Voimia Fall! :Heartred
Niin toivon, että tämä olisi viimein teidän kierto. :Heartred

Olette nyt ihan älyttömän kauan joutunut odottamaan niitä tuloksiakin. :sad001 :shifty:
Mielestäni reklamaation paikka!

Kiitos kaunis! ❤️

Olet aivan oikeassa. Ajattelin tiistaina (8 vko silloin kulunut) soittaa sinne itse ja sanoa suoraan mitä mieltä asiasta ollaan, vaikkei mulle mitään kertoisikaan.

Onnittelut Pillow, Lillith ja Ariina!! Vauvaliimaa paljon kaikille ja plussaa meille muillekin :love7:notworthy:hello2

itse en ole juuri jaksanut kirjoitella, piinapäivät menossa ja tähän yk2 kiertoon oon kuvitellut oireiksi herkän hajuaistin ja orastavan pahoinvoinnin:happy6 muuten ei ole yhtään raskas olo laughing7 keskiviikkona pitäis alkaa menkat, nyt ehkä dpo10

Meillä on Imme sama Dpo :nailbiting: mää oon niin lannistunut koko touhuun tällä hetkellä, että odotan vaan niitä menkkoja alkavaksi 10.8 :wtf: ei ole mitään tuntemuksia, ei mitään erikoisia vuotoja eikä mitään. Tai migreeni on vaivannut kolmena päivänä, se olikin pitkään poissa. On mulla yks testi kaapissa jos hulluksi heittäydyn :p aikaisintaan ens perjantaina sitten.

Ja pakko sanoa Jadine, ihana järjen ääni olet näiden rokotusasioiden kanssa, työskenteletkö alalla? Oot niin järkevä:hello2

Onnea Lillith ylläristä:blob7:blob6:blob3
Onko muuten mitään oireita vielä, jotka voisivat enteillä plussaa? Itse huomaan tunnustelevani aivan koko ajan, josko olisi normaalista poikkeavia tuntemuksia. Jos tänään on dpo6, niin kiinnittyminenhän olisi voinut tapahtua jo eilen. Ostin varmuuden vuoksi kuitenkin vielä tummaa suklaata, jos se boostaisi mahdollista kiinnittymistä :hilarious:

Onko muuten mitään oireita vielä, jotka voisivat enteillä plussaa? Itse huomaan tunnustelevani aivan koko ajan, josko olisi normaalista poikkeavia tuntemuksia. Jos tänään on dpo6, niin kiinnittyminenhän olisi voinut tapahtua jo eilen. Ostin varmuuden vuoksi kuitenkin vielä tummaa suklaata, jos se boostaisi mahdollista kiinnittymistä :hilarious:
Ai buustaako tumma suklaa kiinnittymistä? Hih,mulla ois levyllinen jääkaapissa :angelic: Mutta mulla on kyllä jo DPO 8-9 eli kiinnittyminen on jo tod.näk.ohi,jos siis ovis edes oli ja tärppi edes kävi.:grin

Ai buustaako tumma suklaa kiinnittymistä? Hih,mulla ois levyllinen jääkaapissa :angelic: Mutta mulla on kyllä jo DPO 8-9 eli kiinnittyminen on jo tod.näk.ohi,jos siis ovis edes oli ja tärppi edes kävi.:grin
Nopealla googlauksella siitä suklaasta taitaakin olla enemmän hyötyä miehen siittiöille :hilarious: mutta syön nyt sitten miehen puolesta :laughing002

Ei oo kyllä oikein mitään oireita, paitsi tänäänkin oli iltapäivällä etova olo vaikka olin syönyt ihan kunnolla. Tuskin mitään raskauteen liittyvää:grin:grin olen crinch, en usko hetkeäkään tähän kiertoon :woot: varmaan testaan huvin vuoksi jossain vaiheessa. Oon ollut nyt huhtikuusta asti melkein juomatta alkoholia, yhden lonkeron juonut viikko sitten, ei tee yhtään mieli. Mikä on hämmästyttävää, koska lonkero kyllä maistuu :p mutta siis nyt tulee melkein huono olo jo pelkästä kaljan tai lonkeron hajusta. Ja kyllä, koko ajan tunnustelee että mitä mikäkin tarkottaa:grin

Koska meinaat testata vai odotatko tätiä/tädittömyyttä?:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ei oo kyllä oikein mitään oireita, paitsi tänäänkin oli iltapäivällä etova olo vaikka olin syönyt ihan kunnolla. Tuskin mitään raskauteen liittyvää:grin:grin olen crinch, en usko hetkeäkään tähän kiertoon :woot: varmaan testaan huvin vuoksi jossain vaiheessa. Oon ollut nyt huhtikuusta asti melkein juomatta alkoholia, yhden lonkeron juonut viikko sitten, ei tee yhtään mieli. Mikä on hämmästyttävää, koska lonkero kyllä maistuu :p mutta siis nyt tulee melkein huono olo jo pelkästä kaljan tai lonkeron hajusta. Ja kyllä, koko ajan tunnustelee että mitä mikäkin tarkottaa:grin

Koska meinaat testata vai odotatko tätiä/tädittömyyttä?:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Tuohan kuulostaa oikeasti tosi lupaavalta! Jospa hajuherkkyys lokeroon/olueen olisi oire tulevasta plussasta :rolleyes:

Olin ajatellut odottaa ensin siihen asti, että kuukautisten pitäisi alkaa. Sinne on kuitenkin vielä miljoona päivää, joten testaan luultavasti viikon päästä. Meillä on lisäksi kummitytön ristiäiset ensi sunnuntaina, joten jos testi näyttäisi sinä aamuna negaa (dpo14) niin silloin uskaltaisin syödä kaikkea, mitä tarjolla on :grin Toivotaan kuitenkin ennemmin sitä plussaa kuin rajattomia kahvitarjoiluja :rolleyes:

Käyn täälläkin pyörähtämässä ja välillä päivittelemässä:happy:

Aivan ihana plussa-aalto täällä menossa! Onnea aivan mahdottomasti teille:smiley-bounce016
Osuuko monella la huhtikuulle vai meneekö jo toukokuun puolelle nämä plussat?

Täällä on menossa rv10+2, ja ekaa ultraa odotellaan, mutta siihen on piiiitkä aika vielä ja pienesti jo pelottaa, että onko kaikki hyvin kun pahoinvointi ja ällötys alkaa jäädä pois, mitä oon toisaalta pitänyt selkeinä merkkeinä siitä että raskaana ollaan:smiley-ashamed008
Tuli noista oireista ja oireettomuudesta ennen raskautta mieleen, että mä en edes tiennyt olevani raskaana ennenkö tein virallisena testipäivänä testin PAS jälkeen:laughing021 Mulla oli perus endometrioosin aiheuttamia vatsakipuja ja alamaha oli todella kipeä , perus finnit puski naamaan ja tissejä turvotti niinkuin aina. En siis osannu laskea noita plussauksen piikkiin. Oli yllätys kun testi olikin plussa kun olin jo vähän ehtinyt miettiä että seuraava siirto olisi elokuun alussa:laughing021

Käyn täälläkin pyörähtämässä ja välillä päivittelemässä:happy:

Aivan ihana plussa-aalto täällä menossa! Onnea aivan mahdottomasti teille:smiley-bounce016
Osuuko monella la huhtikuulle vai meneekö jo toukokuun puolelle nämä plussat?

Täällä on menossa rv10+2, ja ekaa ultraa odotellaan, mutta siihen on piiiitkä aika vielä ja pienesti jo pelottaa, että onko kaikki hyvin kun pahoinvointi ja ällötys alkaa jäädä pois, mitä oon toisaalta pitänyt selkeinä merkkeinä siitä että raskaana ollaan:smiley-ashamed008
Tuli noista oireista ja oireettomuudesta ennen raskautta mieleen, että mä en edes tiennyt olevani raskaana ennenkö tein virallisena testipäivänä testin PAS jälkeen:laughing021 Mulla oli perus endometrioosin aiheuttamia vatsakipuja ja alamaha oli todella kipeä , perus finnit puski naamaan ja tissejä turvotti niinkuin aina. En siis osannu laskea noita plussauksen piikkiin. Oli yllätys kun testi olikin plussa kun olin jo vähän ehtinyt miettiä että seuraava siirto olisi elokuun alussa:laughing021

Kiitos :love017 Mulla laskettu aika on 9.4.

Tsemppiä ultraan ja toivotaan erinomaisia uutisia sieltä :happy093.

Kp 29 ja nega testattu uudelleen :sorry:
Jään odottelemaan tätiä ja keräämään uutta tsempiä uuteen yrityskiertoon.

Kiva kun jaatte alkuraskauden oireita sekä oireettomuutta, jotenkin helposti ainakin itse kuvittelen, että mikäli mulla ei ole selkeitä oireita, en myöskään voi olla raskaana. En oo koskaan raskautta päässyt kokemaan, mutta pitäisi yrittää chillata ja miettiä aina että ennen ku menkat tulee niin mahdollisuus raskauteen on :grin

Eilen oli oletettavasti dpo 9/kp 26 ja aamusta testattu nega :sorry: Jotenkin jo väkisinkin yritän asennoitua yk9 alkamiseen. Huhhuh alkaa vuosi lähenee yrittämistä, ei tärppejä ei edes yrityksiä siihen suuntaan.. Harmittaa, mutta toivotaan josko viimeistään vuoden kohdalla saataisiin tutkimuksia ja mahdollisesti hoitoja jos siltä näyttää :smiley-angelic001

Ei tarvinnut edes testata, kp1 sieltä pärähti. :sad001

Ei muuta kuin uutta yritystä kohti. :salut

Takaisin