Raskaaksi 2021

Teen kohta liuskan ku oon hetken pidätellyt, meninpä ihan shokkiin et heitin pissatkin mäkeen :hilarious:

No joo nyt vähän mietityttää tää vuoto, ei kyllä oo kipuja. Tiputtelee, mutta siteeseen asti näkyy että vuodan kokoajan jossain määrin.

Pc oli kuitenkin eilen vielä haamu ni miten ihmeessä voisi tulla tuollainen hcg piikki muka yhdessä yössä :eek:

Toki jotkut liuskatestit ei toimi toisilla niin kuin pitäisi. :think005 esim. Mulla onestepin herkkä ei näytä melkee mitää vaikka raskaana olisin ollutkin.
Mikä liuskatesti sulla on käytössä? Jos saisit jostain jonkun toisen merkkisen?

Kumma juttu kyllä.

Mutta toivottavasti kaikki hyvin. :smiley-angelic001

Jättäydynkin tämän päivän gynekologi käynnin jälkeen tästä ryhmästä taka-alalle. :sorry:
Mä oon aina ollut sellainen etukäteen huolehtia ja siitä syystä varasin ajan gynelle 2kk yrittämisen jälkeen. Tänään sitten aika oli ja multa löydettiin 5x5 cm kysta oikeasta munasarjasta ja se kuulemma leikataan n. 3kk päästä. Lisäksi totesi, että limakalvosta päätellen en oo viime kuussa ovuloinut ollenkaan vaikka positiivisen ovulaatiotestin teinkin :sad001

Kyllä homma nyt niin on et tossa clearbluessa on jotain todellakin vikaa :eek:

Tämä pregcheck äsken. Ja nää mulla on aina kyllä toiminut, esikoisen kohdalla ainakin.

En ymmärrä miten tää on mahdollista :anyone

No oon nyt matkalla verikokeeseen, onneksi pääsee heti. Pitää repiä toi clearblue auki ku oon kotona.

Menipä jännäksi tämmönen tavallinen torstai :hungover:

Liitteet

• IMG00322100_008.jpg
    IMG00322100_008.jpg
    220 KB · Katsottu: 311
Jättäydynkin tämän päivän gynekologi käynnin jälkeen tästä ryhmästä taka-alalle. :sorry:
Mä oon aina ollut sellainen etukäteen huolehtia ja siitä syystä varasin ajan gynelle 2kk yrittämisen jälkeen. Tänään sitten aika oli ja multa löydettiin 5x5 cm kysta oikeasta munasarjasta ja se kuulemma leikataan n. 3kk päästä. Lisäksi totesi, että limakalvosta päätellen en oo viime kuussa ovuloinut ollenkaan vaikka positiivisen ovulaatiotestin teinkin :sad001

Nyt pakko kysyä, että miksi päädyttiin näin pian kystan leikkaamiseen? Itse kärsin samasta asiasta, suurin kysta oli 4 x 6 cm. Saatiin surkastettua 5 kystaa e-pillereillä (2kk jälkeisessä kontrollissa kaikki olivat jo hävinneet). Samalla varmistui tieto siitä, että kyseessä ei ollut endometriooma.

Nyt pakko kysyä, että miksi päädyttiin näin pian kystan leikkaamiseen? Itse kärsin samasta asiasta, suurin kysta oli 4 x 6 cm. Saatiin surkastettua 5 kystaa e-pillereillä (2kk jälkeisessä kontrollissa kaikki olivat jo hävinneet). Samalla varmistui tieto siitä, että kyseessä ei ollut endometriooma.

Se lääkäri sanoi, että koska se aiheuttaa kokoajan vihlovaa kipua ja yhdyntäkipua niin on hyvä poistaa heti kun mahdollista. Ja sit se sano, et ku se ei ole missään kiinni ja on noin iso, niin siinä on iso kiertymän ja puhkeamisen vaara :sorry:

Se lääkäri sanoi, että koska se aiheuttaa kokoajan vihlovaa kipua ja yhdyntäkipua niin on hyvä poistaa heti kun mahdollista. Ja sit se sano, et ku se ei ole missään kiinni ja on noin iso, niin siinä on iso kiertymän ja puhkeamisen vaara :sorry:

Itselläni oli kanssa kovat vihlovat kivut ja liikkuminenkin sattui. Kivut loppuivat e-pillereiden aikana kun kystat tyhjentyivät tyhjennysvuodon aikaan. Sain kanssa ohjeen seurata kipuja ja kovien kipujen tullessa ohje päivystykseen menosta. Minun gyne sanoi, että jos jatkaa kasvua - poistetaan, mutta mielellään siihen ei lähdetä, kun aina lähtee myös tervettä kudosta mukana. Eikö tuossa 3 kk aikana kun odottaa leikkaus aikaa, olisi voinut kokeilla hormonien vaikutusta siihen. Mutta toki lääkäri yleensä tietää, mikä paras ratkaisu. Etenkin jos ennestään on kokemusta asiasta. :bored:

Itselläni oli kanssa kovat vihlovat kivut ja liikkuminenkin sattui. Kivut loppuivat e-pillereiden aikana kun kystat tyhjentyivät tyhjennysvuodon aikaan. Sain kanssa ohjeen seurata kipuja ja kovien kipujen tullessa ohje päivystykseen menosta. Minun gyne sanoi, että jos jatkaa kasvua - poistetaan, mutta mielellään siihen ei lähdetä, kun aina lähtee myös tervettä kudosta mukana. Eikö tuossa 3 kk aikana kun odottaa leikkaus aikaa, olisi voinut kokeilla hormonien vaikutusta siihen. Mutta toki lääkäri yleensä tietää, mikä paras ratkaisu. Etenkin jos ennestään on kokemusta asiasta. :bored:

Odottelen kutsua naistentaudeille ja katotaan kuin etenee tämä. Toivon ettei vaikeuttaisi tota vauva haavetta

Odottelen kutsua naistentaudeille ja katotaan kuin etenee tämä. Toivon ettei vaikeuttaisi tota vauva haavetta

Kovasti tsemppiä! :Heartpink

Tilanne saattaa ratketa yllättävän nopeastikin. Meillä se toi onneksi "vain" 2 kk hidastumisen vauvahaaveisiin.

Lillith, onpa siellä jännät hetket menossa! Onneksi pääset tarkastuttamaan hcg:n heti, niin tietää sitten lähtötilanteen :nailbiting:

Pillow, onko oireita tullut lisää? :rolleyes:

Kovasti tsemppiä! :Heartpink

Tilanne saattaa ratketa yllättävän nopeastikin. Meillä se toi onneksi "vain" 2 kk hidastumisen vauvahaaveisiin.
No tämähän yllätti. Sain jo ajan kontrolliin ja hoitosuunnitelmaan. Nyt vaan pelottaa, että ei oo kyse mistään vakavammasta :banghead:

Pillow onnea! :love7

Lillith no nyt on :confused2 Clearbluelle reklaa menemään jos se olis viallinen, tosi outo! Tsemppiä! :Heartpink Onneks pääsit hetimmiten verikokeeseen…

Tosta koronarokotteesta just tota kans lueskellut… Mies otti piikin mut mä en oikeasti uskalla. En nyt kun kierto muutenkin lääkkeillä pyörii, gyne suositteli ekan kolmanneksen jälkeen joten sillä meen kyllä:dontknow

Nyt sit kp18/dpo6 :happy: Menin sit epähuomiossa alottamaan terolutit inasen liian aikasin, syön niitä nyt sen kolme päivää sit pidempään. Toivottavasti ovis ei menny siinä Terojen alotuksessa sit mönkään :banghead: alotin ne dpo1 jaettuani ne dosettiin väärään koloon… Tosin siitäkään johtuen toiveet ei oo ollu kovin korkeella, vaikka o+ tulikin ja tallettelut oli just eikä melkeen, melkeen tuntuu et aika on mennykin sit nopeemmin kun ei oo joka päivä ollu nää asiat mielessä:hilarious:

Miehellä viikonloppu poikaporukassa mökillä, mulla kaveri seurana ja kohta on kunnon siivous kotona tehty ja pääsee rauhottumaan :angelic:

Onpas Lillithillä jännät paikat :woot: Pidetään peukkuja pystyssä, toivottavasti ne olis noi liuskat mitkä olisi vialliset!!

Täällä dpo9, en testaa vielä. En halua tällä kertaa herätellä turhia toiveita viivalasein nähdyillä haamuilla. Joitain oireita on, jotka saattaa merkitä jotain tai olla merkitsemättä. Rinnat tuntuu aroilta, alavatsaa nippaili pari päivää sitten, kamala turvotus. Tiedä häntä, oon yrittänyt olla ylianalysoimatta, ja mennä oletuksella että ei tässä kierrossa tärppää - tuntuisi jotenkin epätodennäköiseltä heti sen kemiallisen jälkeen. Katsellaan, aikaisintaan sunnuntaina testaan.

Näin viime yönä ei vain yhtä vaan kahta vauva-aiheista unta :hilarious: Toisessa sisustin vauvalle huonetta, ja toisessa yritin keksiä tekosyytä miksi kieltäydyin kummitätini tarjoamasta punaviinistä :hilarious:

Ei kyllä kummosia. Nälkä on. Voisin syödä koko aika. Ja nippailuja alavatsalla.
Ei kai muuta. Yritän olla oireita niin tarkkailematta. Ettei lietso tätä pelkoa. :hilarious:
Kääks, ihan oikeita raskausoireita :nailbiting::hilarious: hyvin se menee Pillow :Heartred

Mulla nyt 16pv myöhässä menkkat, mitään merkkiä ei näy että tulossa.

En testailut pariin päivään koska en tiie milloin ovis ollut ja esikoisenkin kanssa vasta yli 2 viikon päästä plussasin.

Toivoa on ja alkanut olla oireita pikkuhiljaa kuten alaselkä välillä jomottaa ja alavatsa vihloo, pahoinvointia

Yritän olla positiivinen ehkä se nyt vihdoin tärppäs

HCG verestä 5280  :Heartpink mikä fiilis vau, kiitos kun myötäelätte mukana :happy4
sain vielä extra soittoa hoitajalta ennen kun pisti päivän pakettiin, ku oli heidänkin mielestä nii outo juttu! Eli pitänee nyt sitten laittaa pclle varalta viestiä. Samasta kaupasta ostettu noi ja taitavat olla samaa erää, en oo satavarma ku toisen paketti meni jo roskiin. Tietty voi olla et joko testit sököjä tai mun kroppa ei nyt tykänny tosta testistä.

En kyllä ymmärrä missä välissä oon tosiaan raskautunut, koska o+ sain 15.7. Niin se nyt ei täsmää tähän. Oireetkin alko vaa oudosti just ennen näitä toisia "menkkoja" viime kuun menkat taas oli kyllä oudot paljon verta, mutta tosi lyhyet, mutta joo meen varhaisultraan sitten tsekkaamaan viikot ja hoitaja sanoi et aina mahdollisuus tupla raskauteen tämmösistä keisseissä... Mut joo erittäin paksuna ollaan +++
:hello2:hello2:hello2:hello2:hello2:hello2

HCG verestä 5280  :Heartpink mikä fiilis vau, kiitos kun myötäelätte mukana :happy4
sain vielä extra soittoa hoitajalta ennen kun pisti päivän pakettiin, ku oli heidänkin mielestä nii outo juttu! Eli pitänee nyt sitten laittaa pclle varalta viestiä. Samasta kaupasta ostettu noi ja taitavat olla samaa erää, en oo satavarma ku toisen paketti meni jo roskiin. Tietty voi olla et joko testit sököjä tai mun kroppa ei nyt tykänny tosta testistä.

En kyllä ymmärrä missä välissä oon tosiaan raskautunut, koska o+ sain 15.7. Niin se nyt ei täsmää tähän. Oireetkin alko vaa oudosti just ennen näitä toisia "menkkoja" viime kuun menkat taas oli kyllä oudot paljon verta, mutta tosi lyhyet, mutta joo meen varhaisultraan sitten tsekkaamaan viikot ja hoitaja sanoi et aina mahdollisuus tupla raskauteen tämmösistä keisseissä... Mut joo erittäin paksuna ollaan +++
:hello2:hello2:hello2:hello2:hello2:hello2

Hei vau!!! :happy093
Onnittelut Lillith! :Heartred :love017

Kiitos Pillow :Heartblue
Mun mies on nyt ihan paniikissa, että meidän tuurilla sieltä pamahtaa kolmoset :biggrin
No ei, hoitaja kyllä meinas että koska sillon ne viimeiset menkat ollu tosi runsaat (luulin että olivat sellaiset koska otin rokotteen) voihan se ollut mahdollista, että on yksi elämän alku vuotanut pois. Mutta on kyllä mielenkiintoinen alku tälle raskaudelle. Vähän pelottaa miten tässä käy :happy4

Takaisin