Raskaaksi 2021

Se on jo hyvä mittari jos mieskin näkee :hilarious:

Testaatko aamulla digillä vai maltatko pitää sen kaapissa perjantaihin asti? :smiley-bounce013

Mä luulen et tähtään tohon perjantaihin :happy:
Yritän ainakin! Jos mies ei tietty nyt painosta mua, kun hän meinas et tee jo nyt :hilarious:
Mutta nyt uskallan ehkä jo vähän fiilistellä sitä et jotain tuol tapahtuu, ees eka kiinnittymisyritys. Testannut vuoden alusta vaan tyhjää, niin edes tää pieni haamulainen merkkaa paljon :Heartred

Lillithin viimeisin testi on mun makuun jo megaselvä haamulainen!

Dpo 7, ei raportoitavaa.

:Heartbigred

Mietin nyt uskaltaisikohan sen digin tehdä huomenna aamulla :bag: mitähän noi haamut yleensäkin meinaa 25 herkässä testissä? Eli onko sitä hcgtä veressä sit vähemmän vaan, mut 25 herkkä testi reagoi siihenkin? En itse tiiä näistä hyvin ku esikoisesta sain melkein heti ne leffaviivat :woot:

Mulla on nyt kotona toi viikkonäytöllinen, niin sekin taitaa olla 25 herkkä :shy:

Mietin nyt uskaltaisikohan sen digin tehdä huomenna aamulla :bag: mitähän noi haamut yleensäkin meinaa 25 herkässä testissä? Eli onko sitä hcgtä veressä sit vähemmän vaan, mut 25 herkkä testi reagoi siihenkin? En itse tiiä näistä hyvin ku esikoisesta sain melkein heti ne leffaviivat :woot:

Mulla on nyt kotona toi viikkonäytöllinen, niin sekin taitaa olla 25 herkkä :shy:

Nuo digit on ymmärtääkseni tosi herkkiä.. :) Vaikka lukee se 25.

Huhtikuussa sain näillä viivoilla (kts.kuva) digiin samasta pissasta raskaana.

Sinuna varmaan aamulla kastaisin ensin tikkua ja jos siinä edelleen jotain näkyy niin tekisin diginkin. :)

Liitteet

• IMG_20210421_080934_edit_733926091299469.jpg
    IMG_20210421_080934_edit_733926091299469.jpg
    307 KB · Katsottu: 215
Okei.. eli tilanne päivitys..

Tänään dpo14 kp27/26

Pahoittelut mun toissapäiväisestä romahduksesta. :oops:
Ja kiitos kaikille tuesta ja neuvoista ja kokemuksista. :Heartred:Heartred:Heartred

En uskalla täältä silti kauas lähteä joten jos ei haittaa niin täällä hengailen ainakin taustalla.

Kuvassa dpo12 dpo13 ja dpo14.

Liitteet

• IMG_20210729_055716_edit_109707997262945.jpg
    IMG_20210729_055716_edit_109707997262945.jpg
    685 KB · Katsottu: 220
  • CollageMaker_20210729_205254663_edit_136320129021384.jpg
    CollageMaker_20210729_205254663_edit_136320129021384.jpg
    147.1 KB · Katsottu: 163
Muokattu viimeksi:
Tiedättekö tunteen kun jäljellä on yksi r testi ja lähin kauppa on kymmenien kilometrien päässä...

No mä tiedän ja pistää vihaksi kun se yksi ainut testi sattuu olemaan viallinen!!! :banghead::banghead::banghead:

https://aijaa.com/J2S9uV

Ihan ihme testi!!! :banghead::banghead::banghead:

En kyllä reissussa testaa.. oottelen kiltisti maanantain ja menkat :cool:

Tsempii ja parempaa testaus onnea teille ihanat kanssa testailijat :smiley-bounce016

Tänään dpo14 kp27/26

Ja kiitos kaikille tuesta ja neuvoista ja kokemuksista. :Heartred:Heartred:Heartred

En uskalla täältä silti kauas lähteä joten jos ei haittaa niin täällä hengailen ainakin taustalla.

Hienosti vahvistunut! :hug007:Heartbigred
Oon niin iloinen puolestasi! Ja saa myös romahdella, täällä ollaan tukena just sitä varten. :Heartred

ON: Dpo 9 ja selvä nega testattu. Kaikki alavatsatuntemuksetkin hävinneet. :sad001 Vaikka onkin varhaiset dpot niin en usko, että plussaa tulee. Kaapista löytyy kaksi CB:n 10 mIU ja kaksi viikkonäytöllistä testiä. Aion sillä CB:n earlylla testata huomenna ja loput säästän seuraavaan kiertoon.

Tänään dpo14 kp27/26

Paljon onnea plussasta! Toivottavasti pieni on tarrannut lujasti kiinni :Heartred

Viikkonäytöllinen on todella herkkä. Itse sain haamulaisesta dpo 9 CB:llä raskaana 1-2 :angelic:

Tänään dpo14 kp27/26

Niin hienot viivat :love7 ihanaa!!!

Eipä tarvinnut testiä tehdä, täällä alkoi tiputtelu eli eiköhän se ois kp1 :sad001

No sentään tietää et jotain yritti tapahtua! positiivisuudella jaksaa taas eteenpäin :happy:

Ja Pillow hienot viivat :Heartpink

Pillow, mietinkin jo, mahdatko tehdä tänään testiä :rolleyes: viivat ovat lähtenyt vahvistumaan aivan mahtavasti ja onpa tuo 2-3-tuloskin tosi upea!!! Ihanaa :joyful:

Täälläkin alkoi tällä viikoolla yk2, nyt menossa kp2. Järkevintä olisi odottaa pari kuukautta ennen yritystä, niin kerkiäisin valmistua jos raskaaksi tulisin. Mutta enhän mie siihe pysty ku mies antanu luvan vauvalle tulla :smiley-ashamed004 nyt vaan odotellaan ovulaatiota ja katsotaan millainen kierto tää on. Aikaisemmin kun olin ilman hormonaalista ehkäisyä, oli joka toinen kierto jotain 25-27 päivää ja toinen 33-35päivää, eli selkeät erot. Nyt edellinen oli just sen kp35, nii ehkä nyt tulee lyhyt kierto ja lyhyestä viimeksi raskauduin (päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon 7+2) muistaakseni

Onnea Pillow :love017 ja pahoittelut Lillith:sad010

HEI MITÄ IHMETTÄ???
Mulla on niin jäätävän paha olo että tein tän digin vaan, koska oli pakko nähdä se teksti ei raskaana!! Koska mulla on niin vahva fiilis ollut tärpistä :wideyed::wideyed::wideyed:
Miten tää on mahdollista?!

Muoks. Tiputtelee verta ihan samalla tavalla, kun yleensä menkkojen alussa.

Liitteet

• IMG_0067220221.jpg
    IMG_0067220221.jpg
    711.7 KB · Katsottu: 320
HEI MITÄ IHMETTÄ???
Mulla on niin jäätävän paha olo että tein tän digin vaan, koska oli pakko nähdä se teksti ei raskaana!! Koska mulla on niin vahva fiilis ollut tärpistä :wideyed::wideyed::wideyed:

Oho! VAU! :wideyed: ja heti jo 3+! :hello2
Teitkö liuskaa myös että onko tummentunut?

Alkuraskaudessahan voi olla erilaisia harmittomia vuotoja. Olen ymmärtänyt, että kunhan ei ole kipuja tai hyytymiä niin se on hyvä merkki. (Korjatkaa jos olen väärässä). :)

Toivottavasti olisi harmitonta ja siellä pieni pitäisi tiukasti kiinni. :smiley-angelic001 :Heartred

Kannattaa soittaa jos mietityttää. Neuvovat ainakin sitten. :)

Oho! VAU! :wideyed: ja heti jo 3+! :hello2
Teitkö liuskaa myös että on tummentunut?

Alkuraskaudessahan voi olla erilaisia harmittomia vuotoja. Olen ymmärtänyt, että kunhan ei ole kipuja tai hyytymiä niin se on hyvä merkki. (Korjatkaa jos olen väärässä). :)

Toivottavasti olisi harmitonta ja siellä pieni pitäisi tiukasti kiinni. :smiley-angelic001 :Heartred

Teen kohta liuskan ku oon hetken pidätellyt, meninpä ihan shokkiin et heitin pissatkin mäkeen :hilarious:

No joo nyt vähän mietityttää tää vuoto, ei kyllä oo kipuja. Tiputtelee, mutta siteeseen asti näkyy että vuodan kokoajan jossain määrin.

Pc oli kuitenkin eilen vielä haamu ni miten ihmeessä voisi tulla tuollainen hcg piikki muka yhdessä yössä :eek:

HEI MITÄ IHMETTÄ???

Vau ja heti 3+ :eek::love7
Mielenkiinnolla odottelen, miltä sun liuska näyttää! Onneks testasit vielä digillä kun tuloksesta ei voi erehtyä! :hello2

Täällä nyt menossa 28/29.
Nännikipu loppui, kuivuus saapui ja menkkamaiset juilinnat myös loppui. Nyt en oo pariin päivään testannut, kun en usko että siellä mitään näkyisi. Huomenna tai viimeistään lauantaina alkaa varmaan menkat ja uusi kierto taas.
Ovistestit hankittu uutta kiertoa varten. Päädyin PC ovistesteihin ja cb digeihin.

Takaisin