Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sori taas omanapa.
Kp25/26 dpo12
Ei tää kyllä ole mihinkään tummunut.
Taisi jäädä vain kiinnityksen yritykseksi tjn.
Taidan jäädä odottelemaan vuotoa.
Hitto. Kerkisin jo eilisen aikana innostua.![]()
Joten en hätäilisi vielä
Sori taas omanapa.
Kp25/26 dpo12
Ei tää kyllä ole mihinkään tummunut.
Taisi jäädä vain kiinnityksen yritykseksi tjn.
Taidan jäädä odottelemaan vuotoa.
Hitto. Kerkisin jo eilisen aikana innostua.![]()

Apua... Mä kyyneleet silmissä luen näitä teidän viestejä.
Kiitos paljon tuesta! Ja kokemuksista! Olette ihania!
Ei auta kuin odottaa, seurata ja toivoa.

toistaiseksi mies on saanut saunoa kuitenkin rauhassa
Mitä kaikkea pöhköä te olette tutkineet yrityksen aikana?

Tämä on muuten aivan totta! Itse yritän nyt tällä kertaa ottaa asenteen, että jos joskus vielä tulen raskaaksi, niin sitten yritän olla huolehtimatta rv 23:lle asti, kun sitä ennen tässä maailmassa ei ole mitään, mitä voisin tehdä pienen hyväksi. Sen jälkeen voin sitten vainukoiran elkein tunnustella liikkeitä ja toivoa, että mahdollisen synnytyksen käynnistyessä varhain, lääkärit hoitavat kaiken ammattitaitoisestiSe on kyllä totta, että piinapäivät ei lopu plussaan.
Ensin odottaa, että viivat vahvistuu.
Sit oottaa, että varhaisultrassa näkyy syke.
Sit odottaa, että rv 12 tulee täyteen ja NT-ultrassa on kaikki hyvin.
Sen jälkeen ootetaan sydän syrjällään liikkeitä.
Sit rakenneultra pelottaa seuraavaksi.
Sit ootetaan että päästään ns. Turvallisille päiville lapsen syntymää varten
Itellä siis näin
Täälä tuli just se 154 päivää täyteen niin nyt ootan viikkoa 27 ku kuuta nousevaa ja seuraava etappj on 37 viikko, jonka jälkeen voi huokaista helpotuksesta synnytykseen asti![]()
Jospa sitä tällä kertaa osaisi asennoitua vähän positiivisemmin... Tuskin se nyt oikeasti esim. keskenmenon kohdalla helpottaa ajatella, että kyllä minä tämän arvasin.
enpä ole ennen bongannut nyt näkyi selvästi, dpo2. En usko hetkeäkään tämän kierron tärppiin koska mun verikokeissa näky se joku ihme eosifinolit koholla (allergia, loinen?) ja miehellä kipulääkekuuri päällä selän takia. Mutta bongaillaan nyt limoja jos ei muuta
ens kuussa oviksen aikaan ollaankin vaelluksella pohjoisessa, täytyy varmaan ottaa toi Digi mukaan ja yrittää metsässä saada ovis kii
tosta rokotuksesta muuten tuli mieleen, seuratkaa instasta gynekologi tuulia tikka, siellä on hyvää ja ajankohtaista tietoa rokotuksista ja raskaudesta.
mulle ei tullut edes mieleen että se vaikuttais jotenkin tähän yritykseen, eka rokote on ja toka olis 16.9. mietitään sitä sitten jos plussa pärähtää ennen sitä

Kiitos Indi!
Nyt musta tuntuu taas, että olen vauvafoorumin Grinchja manaan täällä vaikka kai tässä vielä toivoa on.
Ensin ajattelin, että viitsinkö kertoa täällä plussasta. Jos jotain tapahtuukin. Mutta sitten mietin, että jos en täällä voi kertoa niin missä sitten.
Täältä saatu tuki ja tieto on kyllä niin arvokasta.
Yritän olla valtaamatta tätä ketjua nyt omanapailuun, mutta laitan kuvan sitten seuraavasta testistä tai jos vuoto alkaa.
Jännittävät vessareissut ja piinailu edessä.![]()
Älä heitä kirvestä kaivoon, munkin mielestä hitusen vahvempi viiva edelliseen verrattuna 
Dpo 8 / kp 25
Näin aamusta ihanaa unta, että tein monen monta raskaustestiä dpo 12 ja niistä ei voinut olla tajuamatta että olin raskaana, tälläset herättelee toiveitaTää on jotenki pinnallista tää odotus
![]()
Ovulaation aikoihin näin unta, että olin raskauden alkuvaiheessa lääkärin vastaanotolla, mulla oli hcg ollut labrassa vain 12 ja lääkäri oli sitä mieltä, se on liian vähän siihen nähden mitä pitäisi olla. Olin kuitenkin itse siinä unessa toiveikas ja levollisin mielin. Sitten ultrattiin ja limakalvo oli hurjat 20mm
Ja alkio löytyi. Kyllä tämä raskaustoive vaan vahvasti uniinkin siirtyy. Minä hätähousuna jo testasin apteekkarin herkällä testillä. Märkänä oli nega, mutta kuivuttua näkyy haamuviivaa...viivanpaikkaa? Tekeeköhän kyseinen testi helposti noita..? Onko tietoa...ja dpo8 on menossa..
![]()