Raskaaksi 2021

Olen samaa mieltä muiden kanssa! Omaan silmääni testiviiva näyttää tummentuneen, ja miellän kuitenkin itseni raskausasioiden Grinch kakkoseksi :hilarious:

Komppaan muita. Alussa viivat vahvistuvat aika hitaasti, eikä kahden peräkkäisen päivän viivoilla ole välttämättä yhtään eroa. Eli ei mitään syytä huolestua. :)

Sori taas omanapa. :sorry:

Kp25/26 dpo12

Ei tää kyllä ole mihinkään tummunut. :sad010

Taisi jäädä vain kiinnityksen yritykseksi tjn.

Taidan jäädä odottelemaan vuotoa. :sorry:

Hitto. Kerkisin jo eilisen aikana innostua. :shifty:

Kyllä tää mun silmään näyttää tummemmalta! :Heartred Joten en hätäilisi vielä:love7

Sori taas omanapa. :sorry:

Kp25/26 dpo12

Ei tää kyllä ole mihinkään tummunut. :sad010

Taisi jäädä vain kiinnityksen yritykseksi tjn.

Taidan jäädä odottelemaan vuotoa. :sorry:

Hitto. Kerkisin jo eilisen aikana innostua. :shifty:

Noilla päivillä virtsan pienikin vahvuusero vaikuttaa. Itkin jo tässä raskaudessa, kun oisko ollut just Dpo 12 viiva joka oli heikompi kuin Dpo 11 ja molemmat aamupissasta. Tein toisen testin laimeammasta aamupäiväpissasta, joka oli yllätyksekseni vahvempi. Dpo 13 oli sit hirveesti tummunut.

Joka toinen päivä on paras niinkuin täällä jo sanottiin. Ja tosiaan aikaisilla päivillä eiliset nestemäärätkin vaikuttaa viivaan.

Tänään taas testattu nega. Hyvällä tahdolla ja kunnon viivalaseilla saan tooosi hailun viivan näkyviin, mutta taitaa olla vaan pc liuskan viivanpaikka.
:smiley-angry017

Varmaan ensi kiertoon otan taas ovistestit mukaan, jotta pysyy tarkemmin kärryillä päivistä. Nytkin pohdin että mitä jos ovis olikin myöhemmin ja nyt on vasta dpo11, mutta enpä usko. Ja jos ovis olisi ollut myöhemmin niin talletukset tuskin siihen olisi riittäneet.
Edelleen on nännit kipeenä, mutta kipu alkaa helpottamaan jo vähän, joten eiköhän ne menkat ala sieltä.

Ajattelin tilata taas niitä cb kaksoishormonitestejä, mutta mitä liuskoja suosittelisitte lisäksi? En oo vielä löytänyt hyviä ovisliuskoja.

Minustakin pillow'n viiva on tummunut. Ja ehdottomasti lisäinfoa oireista ja vielä tummuneista testeistä kuvia tänne!!

Jee, lisää uutta verta tänne, tervetuloa!

Dpo 5-6, kyllä nää päivät tästä kuluu. Ja ihana helle, mä niiiiiiiin tykkään! Ei oireita, paitsi että kuuma. Voi selittyä tällä äxänä viltillä auringossa makoilulla :smiley-angelic003

Populi, jospa se plussa sieltä vielä tulisi! Jokaisella raskaushormoni nousee yksilöllisesti, joten toivoa ei kannata menettää vielä :rolleyes:

Täällä on ehkä dpo2, joten pitkät viikot vielä edessä ennen piinaviikkojen päättymistä. Nyt yrityksen jälleen alkaessa olen jo ehtinyt tutkia, uskallanko päästä miehen saunaan tärppipäivinä, jos saunominen/lämpö vaikka tuhoaisi siittiöitä :hilarious: toistaiseksi mies on saanut saunoa kuitenkin rauhassa :laughing002 Mitä kaikkea pöhköä te olette tutkineet yrityksen aikana?

Se on kyllä totta, että piinapäivät ei lopu plussaan.
Ensin odottaa, että viivat vahvistuu.
Sit oottaa, että varhaisultrassa näkyy syke.
Sit odottaa, että rv 12 tulee täyteen ja NT-ultrassa on kaikki hyvin.
Sen jälkeen ootetaan sydän syrjällään liikkeitä.
Sit rakenneultra pelottaa seuraavaksi.
Sit ootetaan että päästään ns. Turvallisille päiville lapsen syntymää varten :hilarious:
Itellä siis näin :shy::shy:
Täälä tuli just se 154 päivää täyteen niin nyt ootan viikkoa 27 ku kuuta nousevaa ja seuraava etappj on 37 viikko, jonka jälkeen voi huokaista helpotuksesta synnytykseen asti :grin:grin:grin:grin

Se on kyllä totta, että piinapäivät ei lopu plussaan.
Ensin odottaa, että viivat vahvistuu.
Sit oottaa, että varhaisultrassa näkyy syke.
Sit odottaa, että rv 12 tulee täyteen ja NT-ultrassa on kaikki hyvin.
Sen jälkeen ootetaan sydän syrjällään liikkeitä.
Sit rakenneultra pelottaa seuraavaksi.
Sit ootetaan että päästään ns. Turvallisille päiville lapsen syntymää varten :hilarious:
Itellä siis näin :shy::shy:
Täälä tuli just se 154 päivää täyteen niin nyt ootan viikkoa 27 ku kuuta nousevaa ja seuraava etappj on 37 viikko, jonka jälkeen voi huokaista helpotuksesta synnytykseen asti :grin:grin:grin:grin
Tämä on muuten aivan totta! Itse yritän nyt tällä kertaa ottaa asenteen, että jos joskus vielä tulen raskaaksi, niin sitten yritän olla huolehtimatta rv 23:lle asti, kun sitä ennen tässä maailmassa ei ole mitään, mitä voisin tehdä pienen hyväksi. Sen jälkeen voin sitten vainukoiran elkein tunnustella liikkeitä ja toivoa, että mahdollisen synnytyksen käynnistyessä varhain, lääkärit hoitavat kaiken ammattitaitoisesti :grin

Minähän ajattelin ensimmäisessä raskaudessa pitkään, että onpa hyvä merkki, että tulin niin nopeasti raskaaksi, mutta en oikein voinut uskoa, että se "hyvä merkki" voisi syntyäkin. :grin Varmaan jossain raskauden puolivälissä vasta aloin uskoa, että kyllä tämä nyt todennäköisesti syntyy ihan elävänä. Samoin synnytyksessä olin jotenkin ihan vakuuttunut, että joudun kuitenkin sektioon (kuten äidilläni oli käynyt kaikkien kolmen lapsen kanssa), että suunnilleen siinä vaiheessa, kun lapsen tukka jo näkyi, tajusin, että kyllä se vauva taitaa sittenkin syntyä alakautta. :hilarious: Jospa sitä tällä kertaa osaisi asennoitua vähän positiivisemmin... Tuskin se nyt oikeasti esim. keskenmenon kohdalla helpottaa ajatella, että kyllä minä tämän arvasin. :rolleyes:

Ihan offtopic, nyt tiedän minäkin minkälaista on kananmunalimat :woot: enpä ole ennen bongannut nyt näkyi selvästi, dpo2. En usko hetkeäkään tämän kierron tärppiin koska mun verikokeissa näky se joku ihme eosifinolit koholla (allergia, loinen?) ja miehellä kipulääkekuuri päällä selän takia. Mutta bongaillaan nyt limoja jos ei muuta :grin:grin
täytyy kyllä sanoa että koko into vähän lopahtanut kun en kestä että tää on näin vaikeaa:evil4 ens kuussa oviksen aikaan ollaankin vaelluksella pohjoisessa, täytyy varmaan ottaa toi Digi mukaan ja yrittää metsässä saada ovis kii laughing6 tosta rokotuksesta muuten tuli mieleen, seuratkaa instasta gynekologi tuulia tikka, siellä on hyvää ja ajankohtaista tietoa rokotuksista ja raskaudesta.:hello2 mulle ei tullut edes mieleen että se vaikuttais jotenkin tähän yritykseen, eka rokote on ja toka olis 16.9. mietitään sitä sitten jos plussa pärähtää ennen sitä:woot:

Siis ei kananmunalima vaan se voidemainen mikä on flon vaihtoehdoissa.... tyhmä ajatusvirhe:laughing014 :laughing001

Kiitos Indi! :Heartred

Nyt musta tuntuu taas, että olen vauvafoorumin Grinch :grumpy: ja manaan täällä vaikka kai tässä vielä toivoa on.

Ensin ajattelin, että viitsinkö kertoa täällä plussasta. Jos jotain tapahtuukin. Mutta sitten mietin, että jos en täällä voi kertoa niin missä sitten.
Täältä saatu tuki ja tieto on kyllä niin arvokasta. :Heartred

Yritän olla valtaamatta tätä ketjua nyt omanapailuun, mutta laitan kuvan sitten seuraavasta testistä tai jos vuoto alkaa.

Jännittävät vessareissut ja piinailu edessä. :nailbiting:

Nimenomaan tänne saa ja pitää avautua ihan kaikesta, jos itse vain haluaa!
Ja me todellakin halutaan kuulla sun tilanteesta! :Heartbigred Älä heitä kirvestä kaivoon, munkin mielestä hitusen vahvempi viiva edelliseen verrattuna :Heartbigred

Dpo 8 / kp 25
Näin aamusta ihanaa unta, että tein monen monta raskaustestiä dpo 12 ja niistä ei voinut olla tajuamatta että olin raskaana, tälläset herättelee toiveita :shy: Tää on jotenki pinnallista tää odotus :nailbiting:

Dpo 8 / kp 25
Näin aamusta ihanaa unta, että tein monen monta raskaustestiä dpo 12 ja niistä ei voinut olla tajuamatta että olin raskaana, tälläset herättelee toiveita :shy: Tää on jotenki pinnallista tää odotus :nailbiting:

Täällä myös dpo 8 ja näin viime yönä unta positiivisesta raskaustestistä. :joyful: Ovulaation aikoihin näin unta, että olin raskauden alkuvaiheessa lääkärin vastaanotolla, mulla oli hcg ollut labrassa vain 12 ja lääkäri oli sitä mieltä, se on liian vähän siihen nähden mitä pitäisi olla. Olin kuitenkin itse siinä unessa toiveikas ja levollisin mielin. Sitten ultrattiin ja limakalvo oli hurjat 20mm :hilarious: Ja alkio löytyi. Kyllä tämä raskaustoive vaan vahvasti uniinkin siirtyy. :rolleyes:

En vielä uskaltanut tänä aamuna testailla. Nyt ollut muutaman päivän nippailua alavatsalla, mutta ei oikeastaan muuta "lupaavaa". Rinnat tuntuu lötköiltä, eikä sellaisilta piukeilta ja turvonneilta kuin kahdessa plussakierrossa. Tuosta ajatuksesta en vaan pääse eroon, että rintojen pitäisi tuntua jotenkin erilaisilta. :oops:

Minä hätähousuna jo testasin apteekkarin herkällä testillä. Märkänä oli nega, mutta kuivuttua näkyy haamuviivaa...viivanpaikkaa? Tekeeköhän kyseinen testi helposti noita..? Onko tietoa...o_O ja dpo8 on menossa..
:anyone:anyone:anyone:anyone:anyone

Minä hätähousuna jo testasin apteekkarin herkällä testillä. Märkänä oli nega, mutta kuivuttua näkyy haamuviivaa...viivanpaikkaa? Tekeeköhän kyseinen testi helposti noita..? Onko tietoa...o_O ja dpo8 on menossa..
:anyone:anyone:anyone:anyone:anyone

Testejä ei kannata yrittää tulkita testiajan jälkeen. Roskishaamu ei ole plussa. Mutta dpo8 on vielä tosi aikaisin, että voihan sieltä vielä se plussakin tulla. :)

Omaa napaa tähän, kp 25/26-28
Dpo 11-12 (testasin aiemmin vähän turhan ajoissa kun päiviä oli vasta 9-10)
Nään tässäkin nyt jotain, mutta toisaalta en :hilarious:
Ärsyttävää! Olis pitänyt vaa antaa menkkojen tulla tai odottaa sinne perjantaille :meh:
Perus malttamaton hätähousu! :angelic:

Oireet:runsaasti valkkaria, rinnat on muhkeet, ja ehkä eniten ihmetyttää ällötys kohtaukset. Iltalämpö eilen 36.8. Yleensä n. 36.3, mutta no tuo nyt voi vaihdella anyway.

Liitteet

• IMG_20210728_093344_562.jpg
    IMG_20210728_093344_562.jpg
    228.1 KB · Katsottu: 236
  • Screenshot_20210728_104414_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210728_104414_com.android.gallery3d.jpg
    993.4 KB · Katsottu: 234
Takaisin