Hmm. Dpo6, malttaiskohan sitä mukamas oottaa keskiviikkoon (dpo9)... 
Taidan yrittää vaikka himotestaajien lahkoon kuulunkin.
Oireita on vaikka muille jakaa, mutta onneks oon kiltisti täyttäny flouta ja se mulle yhtä kiltisti muistuttaa, että ihan samoja oireita ja oloja on muutkin kierrot tarjonneet ilman toivottua lopputulosta.
Joten näiden tietojen valossa todennäköisesti maltan odottaa vaikka dpo10, jos ei nyt muita poikkeavia oireita ilmaannu.
Viikon sisään tosin siis myös odotettavissa PMS-oireet, jotka olleet kierrosta toiseen aina vaan kamalammat ja kamalammat. Niitä taas pelkään ihan hirveesti.

Taidan yrittää vaikka himotestaajien lahkoon kuulunkin.
Oireita on vaikka muille jakaa, mutta onneks oon kiltisti täyttäny flouta ja se mulle yhtä kiltisti muistuttaa, että ihan samoja oireita ja oloja on muutkin kierrot tarjonneet ilman toivottua lopputulosta.
Joten näiden tietojen valossa todennäköisesti maltan odottaa vaikka dpo10, jos ei nyt muita poikkeavia oireita ilmaannu.
Viikon sisään tosin siis myös odotettavissa PMS-oireet, jotka olleet kierrosta toiseen aina vaan kamalammat ja kamalammat. Niitä taas pelkään ihan hirveesti.

tuli tänään dpo10. Toivottavasti parin päivän päästä on joku parempi viiva tai menkat alkaa. En liikaa halua ottaa paineita.. vaikka vauvakuume on tosi kova :arghh:
Helpottanut kyllä kummasti tikutusta, kun tuntemukset alkaa niin about 1-2 päivää niin pärähtää plussa ovistestiin 
jännittää.. oireita: lämmöt korkealla, palelee välillä ja repäisykipuja, niin ja finnejä alkaa taas pukata... Noita oireita ollut nega kierroissakin, joten eipä voi mitään päätellä... mutta toivossa on hyvä elää
Kivaa päästä vihdoin piinailemaan muiden kanssa. 

Kääk, miten onnellinen olen teidän puolesta!

Mahtavaa