Raskaaksi 2021

Hmm. Dpo6, malttaiskohan sitä mukamas oottaa keskiviikkoon (dpo9)... :nailbiting:
Taidan yrittää vaikka himotestaajien lahkoon kuulunkin. :grin

Oireita on vaikka muille jakaa, mutta onneks oon kiltisti täyttäny flouta ja se mulle yhtä kiltisti muistuttaa, että ihan samoja oireita ja oloja on muutkin kierrot tarjonneet ilman toivottua lopputulosta.
Joten näiden tietojen valossa todennäköisesti maltan odottaa vaikka dpo10, jos ei nyt muita poikkeavia oireita ilmaannu.
Viikon sisään tosin siis myös odotettavissa PMS-oireet, jotka olleet kierrosta toiseen aina vaan kamalammat ja kamalammat. Niitä taas pelkään ihan hirveesti. :sorry:

Ei tullut tänään enää hymynaamaa ovistestiin, tallettelut oli viime yönä ehkä klo 02 :rolleyes: parempi onni ensi kierrossa:grin ilman hormonaalista ehkäisyä tulee nyt reilu puoli vuotta, ja nää ovulaatio oireet on kyllä pahentuneet koko ajan. Mulla on kipuja alavatsassa niin paljon ettei tee mieli kyllä sen puolesta paneskella ollenkaan :wtf::grin:grin:grin muita ovulaatiokipuilijoita?

Hei,

Olen uusi tässä ketjussa, on kiva seurata ketjua missä muutkin yrittää samaa, ja se on saada vauva.

Olen 25 vuotias, naimisissa ja 2 - 1/2 vuotiaan äiti.

Toivomme saavamme toista vauva nytten, vaikka yritystä meillä on jo 2 vuotta.

Esikoisen kanssa kesti myös yli 2 vuotta ennen kuin raskaaksi tulin.

Mieheni on 28 vuotias perusterve, itselläni on PCOS ja sitä painoakin on reilummin, monet minulle paasaa että se on kaikki vaan painon syytä jne, se masenutta.

Kiertoni on hyvin epäsäännöllinen, vaikka viimekuina tullut pari päivää ajemmin, nyt kumiskin olen 12 päivää myöhässä, tesit nega.

Tänään kun testasin aamulla niin alkoi näkyä toinen viiva mutta sitten katosi ja lopulta nega.

Oireista en nyt osaa sanoa, päänsärkyä ollut paljon, väsynyt olo, rinnat jotenkin turponeet ja välillä ei oikein tee mieli syödä ollenkaan.

Mulla ollut myös noin viiko tiputtelua silloin tällöin todella niukka ja vaaleanpunaitsa, sitä just ja just huomasin.

Yhdynnän jälkeen on vähän ennemän punertava vaan sen jälkeen kerran ja sitten ei.

Muuten vaan valkovuotoa.

Esikoisen kanssa tein testin vasta 2 viikoa tai yli kun olin myöhässä eikä ollut oireita kovinkaan sinne 7+ viikon asti.

Tein testin vaan kun oli viimeinen jäljellä ja en testannut kauan kun olin luovuttanut, sieltä se tummat viivat sitten pamahti.

Ultrassa selvia että viikoja on 2 vähemmän, eli piti olla viikolla 9 mutta olinkin viikolla 7.

Mitäs mieltä tilanteestani, en uskalla toivoa.

Tämmönen erittäin hailu viiva, joka näkyy jos osaa käyttää ehkä mielikuvitusta :hilarious: tuli tänään dpo10. Toivottavasti parin päivän päästä on joku parempi viiva tai menkat alkaa. En liikaa halua ottaa paineita.. vaikka vauvakuume on tosi kova :arghh:

Liitteet

• IMG_20210724_194422_941.jpg
    IMG_20210724_194422_941.jpg
    769.8 KB · Katsottu: 252
Ei tullut tänään enää hymynaamaa ovistestiin, tallettelut oli viime yönä ehkä klo 02 :rolleyes: parempi onni ensi kierrossa:grin ilman hormonaalista ehkäisyä tulee nyt reilu puoli vuotta, ja nää ovulaatio oireet on kyllä pahentuneet koko ajan. Mulla on kipuja alavatsassa niin paljon ettei tee mieli kyllä sen puolesta paneskella ollenkaan :wtf::grin:grin:grin muita ovulaatiokipuilijoita?

Itellä kovat ovulaatiokivut, kestävät pahimmillaan viikon. Taustalla vahva endo epäily.

Sillon kun lopetin pillerit meni kierron tasautumiseen aikalailla tasan vuosi. Tollon en todellakaan tuntenut tai edes sen paremmin seurannut ovisoireita. Sitten kun alettiin yrittää (marraskuu 2020) en ennen maaliskuuta tuntenut mitään ihmeellisempiä ovulaatiotumtemuksia muutakun satunnaisesti limat. Nyt siitä lähtien ovulaatiot oon todellakin tuntenut, ei mitenkään kovaa kipua mutta tietää että jotain tuolla tapahtuu :laughing002 Helpottanut kyllä kummasti tikutusta, kun tuntemukset alkaa niin about 1-2 päivää niin pärähtää plussa ovistestiin :smiley-bounce013

Tässä muuten kuivana tää mun hailura. Mies ei nähny yhtää mitää of course ja sanoi, että no ehkä ens kierrolla sit nappaa... :rolleyes:
:smiley-angelic001 toivon ylikaiken et tää tummenee.
Eilen viiltävä kipu alavatsalla ja tänään myös ollut sellainen outo fiilis mahassa.

Liitteet

• IMG_20210725_174705_705.jpg
    IMG_20210725_174705_705.jpg
    207.2 KB · Katsottu: 269
Minä päivänä alkaa porukka testailee? Minulla siis nyt dpo6 ja pe lähetään reissuun. Ajattelin viimeistään to testata, kun reissun päällä ei oikein pysty..silloin siis dpo10. :pompus: jännittää.. oireita: lämmöt korkealla, palelee välillä ja repäisykipuja, niin ja finnejä alkaa taas pukata... Noita oireita ollut nega kierroissakin, joten eipä voi mitään päätellä... mutta toivossa on hyvä elää

:dance011:dance011:dance011:dance011:dance011

Tulihan se kp1 sieltä. Nyt siis vihdoin se kierto, jossa voidaan oikeasti hyvillä mielin yrittää kunnolla. :happy: Kivaa päästä vihdoin piinailemaan muiden kanssa. :grin Ovis olisi ennusteen mukaan päivän tai pari ennen rokotusta, mutta minulla nuo kierrot vaihtelevat sen verran, että saapas nähdä. Onneksi miehen rokotus on vasta pari päivää myöhemmin, niin on toivottavasti pupuilukunnossa oviksen aikaan. laughing7

Minä päivänä alkaa porukka testailee? Minulla siis nyt dpo6 ja pe lähetään reissuun. Ajattelin viimeistään to testata, kun reissun päällä ei oikein pysty..silloin siis dpo10. :pompus: jännittää.. oireita: lämmöt korkealla, palelee välillä ja repäisykipuja, niin ja finnejä alkaa taas pukata... Noita oireita ollut nega kierroissakin, joten eipä voi mitään päätellä... mutta toivossa on hyvä elää

:dance011:dance011:dance011:dance011:dance011

Nyt dpo 5, ens viikon sunnuntaina testaan dpo 12 :shy:

Täällä myös päästy kunnolla yrittäjien joukkoon. Perjantaina kohdun tyhjennyksen tilannetarkastuksen yhteydessä lääkäri bongasi ultrassa oikeassa munasarjassa kypsyvän follikkelin, joka olisi lääkärin laskujen mukaan irtoamiskypsä neljä päivää perjantaista, eli huomenna (jos perjantai lasketaan mukaan). Eilen cb:n digillä saatu hymy, joka ollaan myös yritetty hyödyntää suht hyvin. Toki takana on myöhäinen keskenmeno, joten voi olla, että kroppa ei ole vielä ovulaatiosta huolimatta valmis raskautumaan. Onpa kaiken menetyksen keskellä mukava päästä kuitenkin yrittämään uutta raskautta.

Jään suurella mielenkiinnolla ja tsempillä odottamaan teidän monen ensi viikon testailuja. Monellahan on aika hyvät päivät testien tekoon!

Muokattu viimeksi:
Anteeksi omanapailu, mutta... :bag:

Tänään kp 24/26. Dpo11.

Eilen illalla dpo10 clearbluehun tuli tämä viiva.
Tänään aamulla digiin raskaana 1-2.

Haluaisin nyt niin hyppiä onnesta ja luottaa siihen, että kaikki menee hyvin :Heartred
mutta kahden kuukauden takainen kkm pistää pelkäämään aivan kamalasti. :pale

Intoa, onnellisuutta, kiitollisuutta ja samalla pelkoa, kaipuuta ja epäuskoa. :Heartred:sorry:

Toivon sydämeni pohjasta, että tämä pieni olisi terve kromosominen, pitäisi tiukasti kiinni ja saisimme keväällä elävän vauvan syliin. :smiley-angelic001

Nyt en tiedä mitä teen tuon huomisen koronarokotteen suhteen.. :bookworm:
Jos jollain on tietoa, kokemusta tai ihan vaan mielipiteitä niin ottaisin kiitollisena vastaan.
Seitsemään mennessä huomisaamuna pitää viimeistää perua se aika. Eli onneksi on vielä hetki aikaa seurailla ja pähkäillä. :bag:

Liitteet

• IMG_20210725_201522_edit_377753687316838.jpg
    IMG_20210725_201522_edit_377753687316838.jpg
    397.8 KB · Katsottu: 241

Tänään kp 24/26. Dpo11.

Haluaisin nyt niin hyppiä onnesta ja luottaa siihen, että kaikki menee hyvin :Heartred

Intoa, onnellisuutta, kiitollisuutta ja samalla pelkoa, kaipuuta ja epäuskoa. :Heartred:sorry:

Toivon sydämeni pohjasta, että tämä pieni olisi terve kromosominen, pitäisi tiukasti kiinni ja saisimme keväällä elävän vauvan syliin. :smiley-angelic001

Jos jollain on tietoa, kokemusta tai ihan vaan mielipiteitä niin ottaisin kiitollisena vastaan.
Seitsemään mennessä huomisaamuna pitää viimeistää perua se aika. Eli onneksi on vielä hetki aikaa seurailla ja pähkäillä. :bag:
Ihanaa Pillow!!!!!!:love7 Kääk, miten onnellinen olen teidän puolesta!:cheers Täällä ainakin luvataan pitää kaikki varpaat ja sormet ristissä teidän pienen puolesta :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred koronarokotteeseen en valitettavasti osaa antaa neuvoja :sorry: itse otin oman ensimmäisen rokotteeni kolmisen viikkoa sitten, mutta toki jos tärppi kävisi ennen toista rokotetta, niin joutuisi sen ottamista pohtimaan uudelleen :shifty:

Milloin teidän pienellä on La? Ihanaa, nyt vain pienelle hurjasti vauvaliimaa ja tarrasukkia. Voin vipata täältä myös ilmastointiteippiä, jos se auttaa vauvaa paremmin pysymään kyydissä :joyful:

Tänään kp 24/26. Dpo11.

Onnea kovasti ja tarrasukkia :Heartpink
Rokotteesta, jos olisi omalla kohdalla, en ottaisi vielä. Mutta kaikki tekee niinkuin parhaaksi näkee. Olisko eka vai toka rokote? Mulla jo eka otettu, ja seuraavan rokotteen aikaan olisin mahd raskaana. Noin rv5-6. Luultavasti siirtäisin sen otettavaksi sitten n. rv13.

Tänään kp 24/26. Dpo11.

Onnea Pillow! Ihanaa!:smiley-angelic003 Mahtavaa:Heartred
Nyt kaikki onni matkaan pikkuiselle!!:Heartred

minulle lääkäri sanoi viimeviikolla että rokote olisi hyvä ottaa keskiraskaudessa, jos sen meinaa ottaa. Kyseessä oli siis neuvolakääkärin ohje. Rokotteesta varmasti monenlaista ohjetta ja mielipidettä.. tsemppiä päätöksiin!

& vielä kerran, Onnea :love017

Tänään kp 24/26. Dpo11.

Ihan mahtavaa! :Heartred
Paljon onnea ja toivotaan, että pieni pitää lujaa kiinni! :HeartredKoska sulla ois la?:hello2
Oliko mitään oireita ennen testiä tai nyt? :happy093

Tänään kp 24/26. Dpo11.

Paljon onnea! Vauvaliimaa pienelle matkaan mukaan :Heartpink

Jos tunsin oviksen oikein (lähinnä limojen perusteella) niin nyt olisi kai dpo13. Tänään aamulla testattu jälleen nega.
Menkat pitäisi kylläkin alkaa vasta pe tai la, koska vielä syön keskiviikkoon asti primoluteja.
Tiedän,että niin kauan on toivoa, kun ei menkkoja näy, mutta kyllä taas veti mielen matalaksi. Taaskaan ei ole meidän vuoro. :sad001
Edelleen on nännit kipeät, tissit turvoksissa ja menkkamaista juilintaa.
Nyt meni talletuksetkin tosi hyvin ja silti vaan nega. Tosin testinä oli ei herkkä pc, mutta luulisi siinäkin jo näkyvän jotain.
Olisin niin paljon toivonut vielä kevätvauvaa, kun jotenkin kesällä ei houkuttaisi olla viimeisillään raskaana.

Ihanaa Pillow!!!!!!:love7 Kääk, miten onnellinen olen teidän puolesta!:cheers Täällä ainakin luvataan pitää kaikki varpaat ja sormet ristissä teidän pienen puolesta :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred koronarokotteeseen en valitettavasti osaa antaa neuvoja :sorry: itse otin oman ensimmäisen rokotteeni kolmisen viikkoa sitten, mutta toki jos tärppi kävisi ennen toista rokotetta, niin joutuisi sen ottamista pohtimaan uudelleen :shifty:

Milloin teidän pienellä on La? Ihanaa, nyt vain pienelle hurjasti vauvaliimaa ja tarrasukkia. Voin vipata täältä myös ilmastointiteippiä, jos se auttaa vauvaa paremmin pysymään kyydissä :joyful:

Kiitos ihana! :Heartred
La näyttäisi menevän huhtikuun alkuun.

Onnea kovasti ja tarrasukkia :Heartpink
Rokotteesta, jos olisi omalla kohdalla, en ottaisi vielä. Mutta kaikki tekee niinkuin parhaaksi näkee. Olisko eka vai toka rokote? Mulla jo eka otettu, ja seuraavan rokotteen aikaan olisin mahd raskaana. Noin rv5-6. Luultavasti siirtäisin sen otettavaksi sitten n. rv13.

Kiitos! :Heartred
Kyseessä vasta se ensimmäinen rokote. :sorry:
Kiitos mielipiteestä! :Heartred

Onnea Pillow! Ihanaa!:smiley-angelic003 Mahtavaa:Heartred
Nyt kaikki onni matkaan pikkuiselle!!:Heartred

minulle lääkäri sanoi viimeviikolla että rokote olisi hyvä ottaa keskiraskaudessa, jos sen meinaa ottaa. Kyseessä oli siis neuvolakääkärin ohje. Rokotteesta varmasti monenlaista ohjetta ja mielipidettä.. tsemppiä päätöksiin!

& vielä kerran, Onnea :love017

Kiitos ja kiitos! :Heartred Uskon, että on varmasti paljonkin eri ohjeita ja mielipiteitä. :confused2
Ehkä siirrän sitä vähän eteenpäin. Jos tämä nyt menee kesken niin luutavasti syyttäisin sitä rokotetta vaikka sillä ei olisi mitään tekemistä asian suhteen. :dontknow

Ihan mahtavaa! :Heartred
Paljon onnea ja toivotaan, että pieni pitää lujaa kiinni! :HeartredKoska sulla ois la?:hello2
Oliko mitään oireita ennen testiä tai nyt? :happy093

Kiitos! :Heartred
Tarkistin ja 7.4. näyttäisi olevan (Riippuu laskutavasta).
Oireita ei ole kyllä oikein mitään poikkeavia nega kiertoihin verrattuna. :think005
Paitsi, että pari iltaa sitten oli alavatsassa outoa paineen tunnetta ja pystyssä oleminen silloin tuntui ikävältä. Sen jälkeen on pari päivää ollut sellainen tunne, että olisikohan. Ja eilen kun makasin mahallaan niin tisseihin vähän vihlaisi.
Mutta ei oikein muuta. :dontknow

Takaisin