Raskaaksi 2021

Tänä aamuna dpo19 3,5h pidätyksellä nega. Joku värikertymä alalaidassa… missä mun vuoto on, jos tää oli taas tässä :sad010
Voisko olla viallinen testi, kun siinä on tuollainen värikertymä? Toivotaan vielä, että kaikki olisi kunnossa :smiley-angelic001

Kiitos kaikki <3 ostan huomiseks vielä jonkun testin. Jotenkin kyl vaikee uskoo et olis noin viallinen. Pitäis vielä olla aika vahva viiva jo. Nyt alkaa hiipimään sellanen outo olokin, joka oli edellisessä kemiallisessa. Kai luget on pitäny vuodon sit poissa, nyt kun muutenkin niiden lopetus niin saa nähdä millon se vuoto tulee. Vähän pelottaa :arghh:

en usko enää raskauteen.

Voi ei move88! Harmittaa niin sun puolesta :smiley-angry017 Vielä pitäisin kuitenkin toivoa yllä että oli viallinen testi, kun siinä oli tuollainen outo värikertymäkin. Tsemppiä! :Heartred

^ kiitos! Ostin nyt pc, cb ja cb digi. Pitäis vaan päättää millä uskaltas testata eka…

Tänä aamuna dpo19 3,5h pidätyksellä nega. Joku värikertymä alalaidassa… missä mun vuoto on, jos tää oli taas tässä :sad010

Voi ei :sad001 Halaus :Heartred Toivon myös että olisi viallinen testi, harmittaa sun puolesta :sorry::Heartred

Odotatko move siis huomiseen ennen kuin teet uuden testin ?

Aikaisempi ovistesti minkä tännekkin laitoin oli kp 13 ja samaa saanut tähän aamun saakka, eli heikkoa haamua. Nyt siis kp 15 ja ajattelin vielä päiväpissasta testata ja on se tummentunut! Tietääkö tämä sitä että ovis ois pikkuhiljaa hiipimässä vai voiko ovistestit vaihdella viivan vahvuudellaan? :bored:

Liitteet

• 20210718_165819.jpg
    20210718_165819.jpg
    3.2 MB · Katsottu: 174
Laitoin tänne toissapäivänä ovistesteistä kuvaa kun näytti toinen viiva enemmänkin haalistuvan kuin vahvistuvan. Nyt tilanne onneksi näyttäisi olevan menossa parempaan suuntaan. :angelic: Jospa huomenna jo se O+ pärähtäisi! :bounce

Liitteet

• 20210718_184255.jpg
    20210718_184255.jpg
    410.8 KB · Katsottu: 162
Laitoin tänne toissapäivänä ovistesteistä kuvaa kun näytti toinen viiva enemmänkin haalistuvan kuin vahvistuvan. Nyt tilanne onneksi näyttäisi olevan menossa parempaan suuntaan. :angelic: Jospa huomenna jo se O+ pärähtäisi! :bounce

Jee se tuli! :hello2 ja jonkun muunkin pitää tulla. :wink
Eikös tuon nyt voi jo plussaksi laskea? :rolleyes: :Heartred

Voi ei Move!! :sad010 Sormet ristissä täälläkin että testi olis viallinen :Heartpink Voimia! :Heartpink

Omanapa; kemiallinen/kiinnittymisen yritys oli täällä. Uutta vuotoa ei ole näkynyt, gynen ohjeena 1viikko odotusta ja sitten terolutit. Taidanpa kuitenkin nyt antaa kropalle aikaa ja alottaa vasta vuodosta laskien 15 päivänä terot, ellei siihen mennessä uudelleen oo vuodellut. Tuli napattua melkoset tuiskeet perjantaina kun homma selvis, ja lauantaina elämäni ensimmäinen krapula. :silent Oksensin sitten pää sängynlaidan yli ja sain silmiin semmoset verenpurkaumat, että näytän demonilta :drunken_smilie Kiva lähteä huomenna töihin :happy7
Jonne meno ahdistaa jo nyt - ei jääne pitkäikäiseksi mulla tuo työpaikka. :hungover:

Aikaisempi ovistesti minkä tännekkin laitoin oli kp 13 ja samaa saanut tähän aamun saakka, eli heikkoa haamua. Nyt siis kp 15 ja ajattelin vielä päiväpissasta testata ja on se tummentunut! Tietääkö tämä sitä että ovis ois pikkuhiljaa hiipimässä vai voiko ovistestit vaihdella viivan vahvuudellaan? :bored:

Lutenisoivan hormonin määrä voi vaihdella päivästä toiseen, eri vuorokaudenaikoina ja vähän kaikesta riippuen. Mulla viivan vahvuus vaihtelee ennen ovista paljonkin. Testaan liuskoilla ja lähellä odotettua ovista varmistelen digillä. Huhtikuun sarja vertailuun. Aiemmat vahvat viivat oli digillä nega.

Testit voi vaihdella laadultaan. Toisilla voi olla ihan tasaista haamua/negaa ennen sitä oikeaa lh-huippua, mulla vaihtelee ihan hailuran ja melkein tasavahvojen viivojen välillä.

22E17223-5D37-4F50-A9F8-A461C44E667E.jpeg

Muokattu viimeksi:
No niin, hei vaan! Liityn joukkoon, varovasti on alettu toivoa toista lasta. Ensimmäinen, ovulaation induktiohoidoilla saatu lapsi on jo teini. Aikanaan toista yritettiin samalla tyylillä, muttei onnistuttu, ongelmana on mun pcos. Nyt mulla on saatu pari vuotta sitten diagnosoitu kilpirauhasen vajaatoiminta lääkityksellä tasapainoon ja kierto on ollut säännöllinen puolisen vuotta, joten otetaan sellainen tjot-asenne. Hoitoihin ei olla näillä näkymin lähdössä, vaikka ikää onkin molemmilla ja luomuplussa hyvin epätodennäköinen.

Viimein O+ kp 17 :dance008

Voisipa seuraava plussakuva olla raskaustestistä eikä vaan näistä ovistesteistä. :angelic: Tallettelut ainakin osuneet kohdilleen. :thumright

Liitteet

• 20210719_071731.jpg
    20210719_071731.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 141
Pc puhdas nega ja vuotoa ootellessa. Pitäs käydä viel hcg-verikokeessa, klinikalta ohjeistivat.

on tää ihan paskaa.

Takaisin