Voisko olla viallinen testi, kun siinä on tuollainen värikertymä? Toivotaan vielä, että kaikki olisi kunnossaTänä aamuna dpo19 3,5h pidätyksellä nega. Joku värikertymä alalaidassa… missä mun vuoto on, jos tää oli taas tässä![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voisko olla viallinen testi, kun siinä on tuollainen värikertymä? Toivotaan vielä, että kaikki olisi kunnossaTänä aamuna dpo19 3,5h pidätyksellä nega. Joku värikertymä alalaidassa… missä mun vuoto on, jos tää oli taas tässä![]()

^ kiitos! Ostin nyt pc, cb ja cb digi. Pitäis vaan päättää millä uskaltas testata eka…
Tänä aamuna dpo19 3,5h pidätyksellä nega. Joku värikertymä alalaidassa… missä mun vuoto on, jos tää oli taas tässä![]()
Toivon myös että olisi viallinen testi, harmittaa sun puolesta 

^ kiitos! Ostin nyt pc, cb ja cb digi. Pitäis vaan päättää millä uskaltas testata eka…

Tänä aamuna dpo19 3,5h pidätyksellä nega. Joku värikertymä alalaidassa… missä mun vuoto on, jos tää oli taas tässä![]()

Varmaan pakko ku pissattaa koko ajan…Odotatko move siis huomiseen ennen kuin teet uuden testin ?

Laitoin tänne toissapäivänä ovistesteistä kuvaa kun näytti toinen viiva enemmänkin haalistuvan kuin vahvistuvan. Nyt tilanne onneksi näyttäisi olevan menossa parempaan suuntaan. :angelic: Jospa huomenna jo se O+ pärähtäisi!![]()
ja jonkun muunkin pitää tulla. 
Jee se tuli!ja jonkun muunkin pitää tulla.
Eikös tuon nyt voi jo plussaksi laskea?![]()
![]()
Miehen kanssa yhdessä analysoitiin tikkua ja totesi että "jumpataan" makkarissa huomenna vielä.
Sormet ristissä täälläkin että testi olis viallinen
Voimia! 
Kiva lähteä huomenna töihin 

Aikaisempi ovistesti minkä tännekkin laitoin oli kp 13 ja samaa saanut tähän aamun saakka, eli heikkoa haamua. Nyt siis kp 15 ja ajattelin vielä päiväpissasta testata ja on se tummentunut! Tietääkö tämä sitä että ovis ois pikkuhiljaa hiipimässä vai voiko ovistestit vaihdella viivan vahvuudellaan?![]()