Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan pesulle miltei suoraan. Aattelen sitä niin, että eiköhän ne nopeimmat tyypit oo sinkoutunut matkoihinsa jo siinä vaiheessaHieman erikoinen kysymys, mutta pakko kysyä!
Kun olette talletelleet niin jäättekö makoilemaan, heti pesulle, pesettekö? Vai mitä? Mua alko tää niin paljon mietityttään tänään![]()

Normaalisti aina pesulle mutta jostain syystä viimesimmässä yrityskierrossa jäin makoileen joka kerta (3 kertaa talleteltiin) ja yhden kerran jopa nukahdin suoraan, nii jopas tärppäsHieman erikoinen kysymys, mutta pakko kysyä!
Kun olette talletelleet niin jäättekö makoilemaan, heti pesulle, pesettekö? Vai mitä? Mua alko tää niin paljon mietityttään tänään![]()
en usko että vaikutusta sillä oli mutta pakko mainita :):)Ei ole lapsia, ensimmäistä yritetäänmulla on kyllä ummetusta usein menkkojen aikana muutenkin, mutta tää oli ihan next level
menkat oli nyt siis kestoltaan yhden päivän
muutamana aamuna ja päivälläkin nyt kuvotusta, aamupala ei maistu mikä yleensä kyllä uppoaa hyvinkin
samaan aikaan jatkuva nälkä. Mitään kipuja tai muita oireita ei ole. tänään olis Dpo 17, jos toi vuoto oli nyt oikeet menkat niin sitten KP2... Taidan hakea digin jostain tänään
.
Hieman erikoinen kysymys, mutta pakko kysyä!

Jään makaamaan ja mieluiten nukkumaan suoraan. Parempi mitä enempi simppasia jää hyörimäänHieman erikoinen kysymys, mutta pakko kysyä!

en haluais taaskaan odottaa liikoja, koska peiton heiluttelua on kuitenki ollu hävettävän vähän näiden helteiden aikana. Mutta pää ei kuuntele... kuukautiskalenteri ennustaa menkkojen alkua 8 päivän päähän, miten mie oikein maltan sinne? :banghead:Hieman erikoinen kysymys, mutta pakko kysyä!
) mutta yleensä suoraan pesulle. Ajattelen itse niin että kyllä ne siittiöt ampaisee samantien kohti määränpäätä, siemenneste valuu ulos.

Menkkaoireet pahenee, nii veikkaan et menkat alkaa jo huomenna jolloin vasta kp 22tosin ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen ja toisaalta odotan et alkaa uusi kierto nii voisi yrittää tikuttaa ovista :angelic:

Paljon tarrasukkia ja kaikkea muuta tsemppiä!
Saitko haettua digin? :)
no niska kyyryssä kohti uusia pettymyksiä. YK 4 täältä tullaan