Raskaaksi 2021

Menkkaoireet pahenee, nii veikkaan et menkat alkaa jo huomenna jolloin vasta kp 22 :scratch tosin ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen ja toisaalta odotan et alkaa uusi kierto nii voisi yrittää tikuttaa ovista :angelic:

Hieman erikoinen kysymys, mutta pakko kysyä!

Kun olette talletelleet niin jäättekö makoilemaan, heti pesulle, pesettekö? Vai mitä? Mua alko tää niin paljon mietityttään tänään :hilarious:

Kun olette talletelleet niin jäättekö makoilemaan, heti pesulle, pesettekö? Vai mitä? Mua alko tää niin paljon mietityttään tänään :hilarious:
Ihan pesulle miltei suoraan. Aattelen sitä niin, että eiköhän ne nopeimmat tyypit oo sinkoutunut matkoihinsa jo siinä vaiheessa :smiley-ashamed005

Normaalisti aina pesulle mutta jostain syystä viimesimmässä yrityskierrossa jäin makoileen joka kerta (3 kertaa talleteltiin) ja yhden kerran jopa nukahdin suoraan, nii jopas tärppäs :hilarious: en usko että vaikutusta sillä oli mutta pakko mainita :):)

Mä meen aina peiton heiluttelun jälkeen suoraan pesulle, tosin insseissä lääkäri pyytää aina hetken makoilemaan operaation jälkeen ettei valu pois.

Minä olen makoillut tallettelujen jälkeen takamus vähän kohoasennossa. Kahdesti on näin tullut tärppi, joten jatkan samalla tavalla myös tulevaisuudessa :hilarious: en sitten tiedä, onko tuossa mitään perää :shifty:

Ei ole lapsia, ensimmäistä yritetään :nailbiting: mulla on kyllä ummetusta usein menkkojen aikana muutenkin, mutta tää oli ihan next level :wtf: menkat oli nyt siis kestoltaan yhden päiväno_O muutamana aamuna ja päivälläkin nyt kuvotusta, aamupala ei maistu mikä yleensä kyllä uppoaa hyvinkin :woot: samaan aikaan jatkuva nälkä. Mitään kipuja tai muita oireita ei ole. tänään olis Dpo 17, jos toi vuoto oli nyt oikeet menkat niin sitten KP2... Taidan hakea digin jostain tänään :rolleyes:.

Saitko haettua digin? :)

Pesulle melkein heti, hetken aikaa saatan makoilla sängyllä toisen kaa mutta sitte :) en tykkää tunteesta ku ne valuu pitkin reisiä :playful:

:):):):)Moikka kaikille! En voi uskoa, että kirjauduin taas tälle foorumille! :wideyed:
Meillä siis 6/2015 syntynyt typy ja 3/2017 syntynyt poitsu ja elimme onnellisina elämää nelihenkisenä perheenä ajatuksella lapsiluku on TODELLAKIN tässä ja kaksi lasta on aina tuntunut meille sopivalta lapsiluvulta. No nyt olen oikeastaan vuoden alusta asti kamppaillut aivan järkyttävän vauvakuumeen kourissa, haave kolmannesta on nostanut päätään. Aluksi asia tuntui vain hullulta tunteelta, mutta nyt alkaa homma olla ihan järjelläkin ajateltu, ja vaikka paljon on kysymysmerkkejä ja epäilyjä niin niiden painoarvo on jo pienentynyt melko mitättömäksi.
Edelliset menkat alkoi 27.6. ja tuossa maanantaina oli actionia, ekaa kertaa ilman ehkäisyä sitten vuoden 2016 eli ekaa kertaa raskauden mahdollisuus on olemassa, vaikka se epätodennäköistä onkin :)
Ikää on 36v. eli hieman mietityttää onko mulla enää hyviä munasoluja jäljellä, mutta luottavaisin mielin vielä toistaiseksi. Ihanaa lukea vauvakuumeisia juttuja täältä, kun meidän lähipiirissä lapsiluku tuntuu olevan useimmilla täynnä eikä vertaistukea kovin paljoa näihin fiiliksiin! Ajatus kolmannesta herättänyt läheisimmissä äideissä enemmän ihmettelyä, monet nauttivat niin kovasti kun arki on helpottanut ja lapset jo isompia. Itse taas koen, että nautin hurjasti vauva- ja taaperovuosista eikä ajatus niihin palaamisesta ahdista ollenkaan, herättää enemmänkin lämpimiä ihania tunteita. Ainoat huolet liittyy ihan muihin juttuihin, kuten asumiseen, autoon, olemassaolevien lasten upean sisarussuhteen dynaamiikan mahdolliseen muuttumiseen ja siihen, että olisiko pikkukolmonen yksinäinen, ikuinen kolmas pyörä heidän kanssaan :D Ketju on niin pitkä, etten millään kaikkea saa luettua, eli olisi mukava kuulla jos täällä muita samassa tilanteessa olevia, eli kolmosta kuumeilevia :) Aivan ihanaa lukea myös muiden tilanteista, kun tuoreessa muistissa itsellä myös se ihanan kamala aika kun esikoinen oli haaveissa, sekä tuo ihana toinen. Ekasta ehdittiin ennen tärppiä haaveilla 7kk, toinen saikkn sitten alkunsa ekasta yrityskierrosta YHDESTÄ intiimistä hetkestä! :D

Jään makaamaan ja mieluiten nukkumaan suoraan. Parempi mitä enempi simppasia jää hyörimään :hilarious:

Kp 27, dpo? ja alavatsaa on juilinu jo pari päivää. Tissitki meinaa olla arat ja nännit kutisee ku viimistä päivää :bored: en haluais taaskaan odottaa liikoja, koska peiton heiluttelua on kuitenki ollu hävettävän vähän näiden helteiden aikana. Mutta pää ei kuuntele... kuukautiskalenteri ennustaa menkkojen alkua 8 päivän päähän, miten mie oikein maltan sinne? :banghead:

Niin ja yleensä jään ainaki siksi aikaa sänkyyn pötkötteleen ku mies käy pesulla ja juomassa, eli jonku vartin verran. Eiköhän ne nopeimmat ja terveimmät uimarit ehi siinä ajassa löytää oikealle polulle.

Onnea Move!

Täällä ois kp31 ja dpo14.
Meinasin jo testata dpo12, pisut oli purkissa ja testi valmiina, mutta pyyhkiessä tulikin veristä vv joten ajattelin että jaahas, mun nännikivut onkin ollu jotain hormonien heittelyä ja menkat alkaa sittenkin.
Olin jo ihan maani myyny ja epätoivoinen, ettei vieläkään vaikka niin jo ajattelin olevan meidän vuoro yli 2v yrityksen jälkeen..
Pari päivää tuhrutteli ihan vähän ja oli kovia menkkakipuja joihin piti ihan lääkettä ottaa.
Mut ei ne menkat eilen alkaneetkaan ja tuhruttelukin on loppunut!
Huomenna ois 2 päivää myöhässä, jospa sitten uskaltais jo testata ellei tänäänkään ala.
Pettyminen pelottaa kovin, mut nännit on kyllä tosi kipeäy ja en edes muista koska ois ollu näin pitkää luteaalia. 10-12 se tavallinen.
Pitäkää peukkuja!

Joskus makoilen hetken (jos on suorituksen jälkeen syke 150 :hilarious:) mutta yleensä suoraan pesulle. Ajattelen itse niin että kyllä ne siittiöt ampaisee samantien kohti määränpäätä, siemenneste valuu ulos.
Mutta tietysti kukin tyylillään :shy:

Otollisimpina päivinä jään hetkeksi makoilemaan, normisti lähes suoraan pesulle!

Tervetuloa momvoc. Meillä kolmonen tärppäsi kun mulla oli ikää vähän vajaa 37. Ja piti olla ehdottomasti viimeinen. Kuinkas kävikään?!? Nyt sitä nelosta kuumeillaan, täytän syksyllä 39, parasta ennen-päiväys lienee monelta munasolulta jo menny, mutta jospa vielä kerran. Ja ihan varppi nyt olis viimeinen :laughing025

Kp 5, täti läks, täys höyry päälle!

Menkkaoireet pahenee, nii veikkaan et menkat alkaa jo huomenna jolloin vasta kp 22 :scratch tosin ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen ja toisaalta odotan et alkaa uusi kierto nii voisi yrittää tikuttaa ovista :angelic:

Ei tullua tätiä vielä kylään ja ku kierrosta ei tietoa nii päätin jo eilen tehdä yhden ja tänään toisen ovis testin varoilta jos olisikin kyse siitä. Molemmisaa haaleat viivat, tänää vähän vahvempi kuin eilen. Ota tästä nyt selvää mikä vaivaa o_O

Epätietoisuus turhauttaa kovasti just nyt :angry2

Isot onnittelut plussanneille! :love7:hello2 Paljon tarrasukkia ja kaikkea muuta tsemppiä!

Täällä kp15, ovista odotellaan. Mies tosin on reissussa, eli voipi olla että tässä kierrossa ei päästä otolliseen aikaan tallettelemaan. Mutta ei mahda mitään.

Viime kierron kemiallinen oli iso pettymys, jotenkin siitä tuli paljon pettyneempi olo kuin mitä olisi vaan suoraan negatiivisesta testistä tullut. Siellä labrassa kun kävin dpo18, niin hcg oli vain 17. Ja siitä 5 päivän päästä menin kontrolliin niin oli pyöreä nolla, mikä toki sinänsä oli hyvä asia, kun sitä nollaa sinne mentiinkin varmistamaan.

Kaikesta huolimatta jotenkin varsin rauhallinen olo, ja jotenkin hyväksynyt sen että tuskin tästäkään kierrosta tärppää. Optimistisesti odotan jo seuraavaa kiertoa. :)

Dpo 10, flo ennustaa uuden kierron alkua lauantaille. Perjantaina oli dpo 12, mutta mietin odotanko suosiolla dpo 14 jos sinne asti pääsee ilman vuotoja? :meh:

Tässä kierrossa ei juuri muita tuntemuksia kuin repiviä alavatsakipuja molemmin puolin. Toisaalta haluaa pitää pientä toivon kipinää yllä, mutta samaan aikaan mielessään alkanut valmistautumaan uuteen kiertoon, jottei pettymys olisi niin kova.

Saitko haettua digin? :)

Hain digin ja tänä aamuna "ei raskaana":smiley-angry017
Mutta niin kauheesti mää ihmettelen näitä yhden päivän menkkoja edelleen :sad010 no niska kyyryssä kohti uusia pettymyksiä. YK 4 täältä tullaan :sign19

Takaisin