Raskaaksi 2021

Vaikka kohta on vuosi yritystä takana, eikä yhtään mitään ole tapahtunut niin aina sitä silti jaksaa iloita ovis plussasta :shy:
Huomenna tulee 5 viikkoa siitä kun mies vei siemenneste näytteensä eikä vielä ole vastausta kuulunut, odottavan aika on pitkä..:shifty:

Liitteet

• IMG_20210712_104957_Bokeh.jpg
    IMG_20210712_104957_Bokeh.jpg
    2 MB · Katsottu: 150
Vaikka kohta on vuosi yritystä takana, eikä yhtään mitään ole tapahtunut niin aina sitä silti jaksaa iloita ovis plussasta :shy:
Huomenna tulee 5 viikkoa siitä kun mies vei siemenneste näytteensä eikä vielä ole vastausta kuulunut, odottavan aika on pitkä..:shifty:

Meille varattiin klinikalta soittoaika miehelle ihan tuota siemennesteanalyysin tuloksia varten samalla reissulla kun näyte annettiin. Meni 2 viikkoa ja tulokset tuli:bored:
Ootteko kokeillut soittaa tuloksia? Ne tulokset ei tuu oma kantaankaan näkyviin miehelle, vaan meilläkin tuli näkyviin mun papereihin ja tietoihin. Näin toimittiin siis meidän kohdalla.

Hei tulenpa tännekin nyt heti kertomaan ihania uutisia. Eli tätiä ei ole käynyt 80päivään kylässä, joten päätin aamulla tehdä raskaustestin. Noh.. Sieltä pärähti hämmennykseksi kirkuvan punaiset viivat. Nyt olen niin onnellinen. Nyt on ultra varattuna ja selvitellään kuinkas pitkällä sitä ollaan:smiley-bounce013:Heartbigred

Hei tulenpa tännekin nyt heti kertomaan ihania uutisia. Eli tätiä ei ole käynyt 80päivään kylässä, joten päätin aamulla tehdä raskaustestin. Noh.. Sieltä pärähti hämmennykseksi kirkuvan punaiset viivat. Nyt olen niin onnellinen. Nyt on ultra varattuna ja selvitellään kuinkas pitkällä sitä ollaan:smiley-bounce013:Heartbigred

Oho vau! :wideyed: Onnittelut!!! :love017
Koska ultra? :)

Meille varattiin klinikalta soittoaika miehelle ihan tuota siemennesteanalyysin tuloksia varten samalla reissulla kun näyte annettiin. Meni 2 viikkoa ja tulokset tuli:bored:
Ootteko kokeillut soittaa tuloksia? Ne tulokset ei tuu oma kantaankaan näkyviin miehelle, vaan meilläkin tuli näkyviin mun papereihin ja tietoihin. Näin toimittiin siis meidän kohdalla.

Ei ollut puhetta mistään soittoajasta, miehelle oltiin sanottu että postissa tulee vastaus ja siinä kestää 4-5 viikkoa. Kävi siis Terveystalolla.
Missä sun mies kävi? :pompus:

Ihanaa, onnittelut! :Heartbigred

Ei ollut puhetta mistään soittoajasta, miehelle oltiin sanottu että postissa tulee vastaus ja siinä kestää 4-5 viikkoa. Kävi siis Terveystalolla.
Missä sun mies kävi? :pompus:

Me käytiin julkisella! Toki julkisella oli soppari sen Fimlabin kanssa. Että sinne meni näytteet ja heiltä tuli tulokset

Kokeneemmat help!:anyone Menkat piti alkaa nyt viikonloppuna, niinkuin alkoikin eilen, tai oikeastaan pe iltana tuli verta ja eilen vajaa kuukupillinen. Tänäaamuna kuukuppi olikin melkein tyhjä ja sen jälkeen ei vuotoa. Eilen tein apteekin semmosen sinisessä paketissa olevan testin ja se oli aivan puhdas nega. Minkäänlaisia kuukautiskipuja ei ole ollut, eilen aamulla kuvotusta ja sama tänä aamuna. Meneekö tämä nyt vaan helteiden piikkiin? Geleet oli käytössä, että voiko nämä oudot menkat johtua niistä? Ja aivan jäätävä ummetus/kipu peruksissa :laughing025 maha on turvoksissa kyllä ihan reilusti, niinkun menkkojen aikaan yleensäkin. :woot:

Sirkkelisahuri, onko sulla jo lapsi(a)? Mulla muuttu menkkakivut paineeksi persauksiin ekan synnytyksen jälkeen. Siis eka vuotopäivä on kamala, ponnistuttaa ja pakottaa arsea ihan törkynä. Parilla kamulla sama juttu...

Sirkkelisahuri, onko sulla jo lapsi(a)? Mulla muuttu menkkakivut paineeksi persauksiin ekan synnytyksen jälkeen. Siis eka vuotopäivä on kamala, ponnistuttaa ja pakottaa arsea ihan törkynä. Parilla kamulla sama juttu...

Mulla endo oirii persuksissa:hilarious:
Aiva kamalaa ku yks kaks iskee semmonen viiltävä, polttava ja pistävä kipu peräaukosta suolenkautta kohtuun.

Onneks olkoon Kisutin! <3

On: huomenna kp 10 ja ovista odotellen. Ollut tosi rauhallinen olo, kun kuukautiset alkoivat sen pitkän kierron jälkeen :smug: Eikä päivätkään ole madelleet! Eli kohta päästään hyödyntämään ovis. Tikuta en aio, mutta uskon että ovis tapahtuu siinä kp 14-18 niinkuin enenkin.

Täällä on eilisestä ollu lieviä menkkakipuja. Hassua ku pillereiden lopettamisen jälkeen kaiken tölöäisen tuntee jotenkin vahvemmin. :playful: tää on siis eka kierto pillereiden jälkeen, ei tietoa pituudesta tai oviksesta, mutta en usko oviksen näinkään myöhään olevan ku kp21. Katsotaan alkaako menkat jotenkin todella lyhyellä kierrolla vai mitä tää on.

En oo koskaan tikuttanut ovista, mutta ajattelin jos kokeilis seuraavassa kierrossa nii vähä sais osviittaa milloin olis. Tosin edellisen kerran ku olin ilman pillereitä oli joka toinen kierto useamman päivän pidempi, säännöllisesti.

Aamun pohdinnat, ku miehelle en viiti olla sillee hmm olisko vai ei vai mitä tää on :D

Ah, mua niin jännittää! Dpo10 ja kp27. Jos olis keskiarvokierto, ni menkkojen pitäs alkaa tänään, mut Flo ennustaa alkua vasta torstaille. Alavatsaa särkee ja vv on runsasta, vähän niin kuin viime plussakierrossa. :woot::smiley-angelic001

Ah, mua niin jännittää! Dpo10 ja kp27. Jos olis keskiarvokierto, ni menkkojen pitäs alkaa tänään, mut Flo ennustaa alkua vasta torstaille. Alavatsaa särkee ja vv on runsasta, vähän niin kuin viime plussakierrossa. :woot::smiley-angelic001

Jännää, oispa! :gen014:love7

Oon ollu aktiivisempi tuolla 2020 kuumeilijoissa, mut laitetaan nyt tännekin - kolmas inssi ja yk17 tuotti ainakin tässä vaiheessa tulosta :gen053 dpo14 ja testinä pc.

Liitteet

• 4D042020-5EBA-45FB-9C90-3597EB361397.jpeg
    4D042020-5EBA-45FB-9C90-3597EB361397.jpeg
    372.3 KB · Katsottu: 188
Oon ollu aktiivisempi tuolla 2020 kuumeilijoissa, mut laitetaan nyt tännekin - kolmas inssi ja yk17 tuotti ainakin tässä vaiheessa tulosta :gen053 dpo14 ja testinä pc.

JEEEEE!!!! :hello2
Onnea onnea onnea Move88! :Heartred
Pienelle tarrasukkia ja kaikkea hyvää! :Heartred

Mulla on ollut pieni palstatauko ja hirveesti oli tullut lukemista!

Paljon onnea plussanneille! :love7 ihanaa nähdä, miten paljon niitä on tullut.

Mulla lopulta alkoi menkat kellontarkasti ja nyt eletään kp12. Päätin etten tähän kiertoon ota mitään vippaskonsteja enkä edes tikuta ovista.
Aiemmin täällä kerroin, että greippimehukierroissa multa hävisi limat. Nyt kun on menty kierto ilman greippimehua niin voi jestas näitä limoja :hello2:biggrin
Nyt kolmatta päivää tosi runsasta valkuaismaista ja pupuillessa hyvä kun ei suoranaan valu.. :laughing001:laughing002

Mulla monesti on ollut ovis aika aikaisin, joten nyt jännitän, että oisko se ihan just. :happy093.
Pupuiltu ainakin on enemmän kun normaalisti, joten toivottavasti ovis olisi nyt niin menisi tallettelut nappiin. Tää on ollut hyvä kierto, kun kaikki stressi ollut pois kun jätti testailut ja muut väliin. Mutta taas toisaalta onhan se inhottavaa kun ei yhtään tiedä milloin ovis on..

Miten teillä ajoittuu kananmunalimat ovikseen nähden? :)

Takaisin