Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Auts, näyttääpä kipeältä. Itsellä IBS oireilee noin ja vatsa on tuolloin kurjan tuntuinen. Toivotaan, että turvotus kohdallasi olisi kuitenkin raskaudesta johtuvaaPakko laittaa kuva tännekki minun turvoneesta mahasta. En siltä halua uskoa että olis raskaudesta johtuva turvotus. Olen siis hoikka muutenkin niin tämä maha kyllä huvittaa. Sunnuntaina pitäisi kuukautiset alkaa.

Taisin hätäillä tän ovis testailun kanssa :angelic: sain tänään niin selkeän ovisplussan, että nyt ei muuta kun talletuksia tekemäänOvulaatiotestejä ekaa kertaa käyttäessä ei kantsii Simsim heittää kirvestä kaivoon! Vaikkei siihen saisi mitään, ei se poissulje mahdollista ovulaation tapahtumista. Merkeissäkin on eroja; mulla digitaalinen oli plussa mut sitten rfsu:n testi nippanappa näytti lähes positiivista.
Mulle gynekologi antoi ohjeen, että jos viivaa rupee näkymään, niin testata voi 2-4 kertaa päivässäkin, kun LH-huippu on niin nopsa joskus.
Mulla yleensä liuskoissa vahvimmat viivat on tulleet aamun tokasta vessakäynnistä, joskus 11-12 maissa.Nyt oon käyttäny kolme kiertoa Clearblue digitaalista kaksoishormonitestiä, ja kun on tyhjä ympyrä vaihtunut vilkkuvaksi niin oon testannut sit liuskoilla 2-3 kertaa niinä päivinä ja sit jos ”liki” positiivinen liuska niin sit varmistin sen sillä samalla digitestillä. Nyt käytin yhtä testipakettia kahdessa kierrossa.
Omanapailua;
Oireilu pysyypi samanmoisena, väsyttää, alavatsa hellänä, tisseissä on täytettä ja rintoja vihloo/nännit aratJa turvotusta vatsanseudulla reilusti
Ja sisäinen termostaattini on rikki (tai kerrankin toimii) kun en normisti kestä yhtään kuumaa niin pari kolme päivää ollut hietöntä ja melkeen palelua vaikka melkoset helteet ollukkin
Dpo9-10 ja kumma, että oon malttanut tähän asti olla testaamatta! Vähän alkais syyhyttää jo mut saas nyt nähdä montako päivää malttaa![]()
Dpo 9-10. Iltapissasta clear blue. Ihan kun oisin näkeväni jonkinlaisen viivanpaikan. Näkeekö joku muu? Tiedän että voi olla yhtä hyvin nega ku plussa ja päivät liian aikaiset enkä vielä aseta tälle mitään odotuksia, kunhan vaan ihmettelen. Ite tykkään muidenkin testejä tiirailla![]()
Aurinkoinenilta, lupaavaa! Kai testaat hei huomenna uudelleen.
Täältä (foorumi)lomalta huutelen, et dpo 13 eikä tätiä vielä näy. Testaamaan en pääse, dpo 11 nega. Jännäksi käy. Viim. su pitäisi menkat alkaa.

Omanapailua: kp16 enkä oo edelleenkään saanut ovista tikuilla kiinni. Perinteinen rintojen arkuus joka oviksen aikaan yleensä tulee, alkoi kyllä eilen illalla ja jatkuu tänään. En tiedä voiskohan piikki tosiaan olla ollut tällä kertaa vaan niin lyhyt etten oo saanut sitä näkymään. Testailen nuukana yleensä vaan kerran päivässä. Mut viimeks näkyi 2 päivää putkeen 
Siis tyyliin väkevälle, niinku ois viinaa lorahtanu sekaan.
Maku ei ollut mitenkään ihmeellinen, ei erityisen huono, muttei hyväkään. Piti maitokin käydä erikseen maistamassa, että oliko pilaantunu, mutta kunnossa oli.
Voi, kun oiskin ihan oikeita oireita...
Noh, luinpa sentään ensin jonkun tutkimusartikkelin aiheesta, jolla lohduttauduin ettei olisi ihan huuhaata.Mun kahvi haisi tänään pahalle.Siis tyyliin väkevälle, niinku ois viinaa lorahtanu sekaan.
Maku ei ollut mitenkään ihmeellinen, ei erityisen huono, muttei hyväkään. Piti maitokin käydä erikseen maistamassa, että oliko pilaantunu, mutta kunnossa oli.
Nyt on olevinaan orastavan nälän myötä vähän huono olo. Samat limatkin ilahdutti olemassa olollaan kuin eilenkin.
Voi, kun oiskin ihan oikeita oireita...
Onko muita samoilla päivillä? Dpo6 siis menossa.

Heippa kaikille!
Mä oon kirjoitellut tuolla raskaaksi 2019 ryhmässä, mutta niin hiljaiseksi on muuttunut että taidan tulla tännekkin.
Meillä tosiaan yritystä 6/19 asti eli viime kuussa tuli 2v täyteen. Tähän kahteen vuoteen on mahtunut yksi kkm ja yksi km, noin vuoden välein, mutta ei pysyvää plussaa.
Kolme lasta ennestään ja luomuna yritetään.
Nyt ois dpo 9 ja pitkästä aikaa toiveikas olo, kun nännit ollu kipeät dpo 5 lähtien ja kipeämmäksi vaan päivien saatossa muuttuneet. Ihan muutamasti on rinnat kipeytyneet plussaamattomissa kierroissa tämän reilun 2v aikana, yleensä ei.
Mutta toki on mahdollista että menkat alkaa ensi tiistaina taas. Piinapäivät kirjaimellisesti.
Plussatuulia kaikille![]()

Ihanaa, onnea!!! Täällä on kaikki mahdolliset peukut pystyssä, että kaikki menee hyvinTämmönen tuli tänään.
Nyt toivotaan että pysyy tällä kertaa kyydissä

Ihanaa, onneaTämmönen tuli tänään.
Nyt toivotaan että pysyy tällä kertaa kyydissä