Raskaaksi 2021

Täällä ei taas kahvi oikein maistunut millekään, tissit kuumottaa ja turvottaa, turvottaa vähän koko kroppaa muutenkin. Huonohko ja vetämätön olo. Voi johtua miljoonasta muustakin asiasta, mutta jääpähän tänne kirjotellessa paremmin mieleen, jos seuraavaan kiertoon joutuu, niin kuvittelee oireitansa sitten ehkä vähän vähemmän. :p

Jes, aurinkoinenilta! Liimat ja sukat pienelle mukaan!

Kp 29=kp 1. 7 tuntia autossa, side persuuksissa ja lapsi sairastu yöllä, joten loma loppu lyhyeen ja eiku kotio. Vituttaa kun pientä oravaa!!!

Pakko laittaa kuva tännekki minun turvoneesta mahasta. En siltä halua uskoa että olis raskaudesta johtuva turvotus. Olen siis hoikka muutenkin niin tämä maha kyllä huvittaa. Sunnuntaina pitäisi kuukautiset alkaa.

Mun endo aiheuttaa mulle tälläisen vatsan hyyyyvin usein :"D
On tosi kivulias ja kiristää inhottavasti:hungover: ja tulee ihan alle 30minuutin sisällä tuollaiseksi riippumatta onko syönyt vai ei

Voi ei RouvaKettunen :(

Onnea Aurinkoinenilta!

Täällä nännit edelleen kosketusarat ja niitä ihan pistelee pienen hetken jos on osunu/koskenu. Vähän jännä tunne oli alamahallakin tänään pienen hetken. Vitsit että jännittää ja oon kyllä niin pettyny jos tää on vaan huhtikuisen km jälkeistä kropan sekoilua :nailbiting::wideyed::arghh:
Tän päälle 2v yrityksen aikana ei ole montaa kertaa ollut oireen oiretta, eli ei ole ollut odotuksiakaan. Kierrot vaan seurannu toisiaan hyvin samankaltaisina. Jopa ne kaks plussaa on ollu jotenkin ylläreitä ja tosi oireettomia.
Voi kumpa, voi kumpa, voi kumpa :notworthy

Voi ei RouvaKettunen :sad001

Onnea Aurinkoinenilta!

Täällä nännit edelleen kosketusarat ja niitä ihan pistelee pienen hetken jos on osunu/koskenu. Vähän jännä tunne oli alamahallakin tänään pienen hetken. Vitsit että jännittää ja oon kyllä niin pettyny jos tää on vaan huhtikuisen km jälkeistä kropan sekoilua :nailbiting::wideyed::arghh:
Tän päälle 2v yrityksen aikana ei ole montaa kertaa ollut oireen oiretta, eli ei ole ollut odotuksiakaan. Kierrot vaan seurannu toisiaan hyvin samankaltaisina. Jopa ne kaks plussaa on ollu jotenkin ylläreitä ja tosi oireettomia.
Voi kumpa, voi kumpa, voi kumpa :notworthy

Toivotaan!!! :smiley-angelic001:happy093.:notworthy

Kp1 alkoi sitten kaksi päivää etuajassa. Yrityskerta 10 alkakoot. On tämä vain niin turhauttavaa. Varsinkin ko ystäviä jotka jopa vanhempia ko itte raskautuu

Onnea hurjasti @Aurinkoinenilta ! :):Heartred

Tsemppiä @RouvaKettunen :sorry:

Täällä alkoi yk8 ja nyt kp7. Ensimmäistä kertaa noin 9kk kestäneen yrityksen aikana oon viettänyt viikonlopun, jonka aikana oon saanut ajatukset pois vauvahaaveilusta. Havahduin lauantai-iltana siihen, miten rentouttava ja ihana viikonloppu onkaan takana, enkä ole murehtinut ollenkaan yritystä. Onneksi on kesä, paljon ihanaa tekemistä! Oviksen oon bongaillut aina vasta kp 17-21 välillä, joten siihen vielä matkaa. Kumpa saisin pidettyä ajatuksia kurissa, tuntuu vapauttavalta olla pitkästä aikaa näin rentoutunut :Heartpink!

Anteeksi, nyt menee omanapailuksi… :sorry:
Dpo9 tuli tippa kirkasta verta, jonka sit ajattelin voivan olla kiinnittymisvuotoa kun kaks viimesintä kiertoa on ollu pyyhintävuotoa dpo11-13. Se jäi siihen yhteen pisaraan ja sen jälkeen ei näkynyt tippaakaan, ees pyyhkiessä. Nännien arkuus lisääntyi ja turvotus, vihlonnat ja kaikki mahdolliset mitä oli jo ennen dpo9, vaikka normisti ne loppuu sit ku pyyhintävuoto alkaa. Toivohan tästä nousi..

Testasin perjantaina dpo10 sitten negan, jossa näky hyyyyyyyyyvin kuvitellusti jotain mutta mielsin vielä negatiiviseksi ja aattelin et ei vielä näkyiskään jos edeltävänä päivänä kiinnittynyt… no! Eilen dpo11 testissä olikin sitten jo hyvin haalea haamu! :wideyed:

Päätin jättää lisää testaamisen alkuviikkoon, et jos vuoto ei nyt sit alkaiskaan ja tänään dpo12/kp25/27 heräsin armottomaan nännien arkuuteen. Ei pyyhintävuotoa eikä tiputtelua, jes!

Muutama tunti myöhemmin pisara kirkasta verta sitten housuissa asti :arghh: Ja nyt on tiputtelemalla tullut rusehtavaa loppuillan. Eiköhän se sit huomenna vaihdu kp1 ja yk12, neljäs hoitokierto… Toki on ”aikaista” sanoo mitään kun kunnon vuoto ei oo alkanut ja tiputteluakin voi olla raskaudessakin mutta…

Mulla on niiiiiin pettynyt olo :sad010 Pitääköhän se vaan harkita luovuttamista, kun ei tää tästä näytä onnistuvan. Hormonit pistää kropan ihan sekasin ja mielen kanssa. Ehkä into yrittää tulee taas takasin oviksen tienoilla mut nyt on just semmonen olo et heitän kirveen nurkkaan ja yritän hyväksyä etten ehkä kuitenkaan saa sitä toista lasta :sad015

1A8AF6D7-ABE6-472C-B7D0-4D9670D6D7D3.jpeg
Elin ihan kaikessa rauhassa mielestäni dpo3:sta (en saanut ovista kiinni mut nännien arkuuden perusteella oletin). Tänään mökiltä palattuani sain ällin että testaanpa kuitenkin vielä ovista ja noi aiemmathan (ma-pe) vaikuttaa melkein koomisilta tänpäiväiseen verrattuna :D No täytyy jättää tallettelut huomiseen koska EM-finaalin takia ei tietenkään tänään enää voi miestä innostaa makkariin ennen kuin oon ite jo unessa :D (Eikä mökilläkään mitään äksöniä)

Mut tää on erikoista koska aiemmin on aina kipeytyny rinnat vasta oviksen aikaan/jälkeen ja nyt on ollu jo torstaista asti!

View attachment 104624
Elin ihan kaikessa rauhassa mielestäni dpo3:sta (en saanut ovista kiinni mut nännien arkuuden perusteella oletin). Tänään mökiltä palattuani sain ällin että testaanpa kuitenkin vielä ovista ja noi aiemmathan (ma-pe) vaikuttaa melkein koomisilta tänpäiväiseen verrattuna :D No täytyy jättää tallettelut huomiseen koska EM-finaalin takia ei tietenkään tänään enää voi miestä innostaa makkariin ennen kuin oon ite jo unessa :D (Eikä mökilläkään mitään äksöniä)

Mut tää on erikoista koska aiemmin on aina kipeytyny rinnat vasta oviksen aikaan/jälkeen ja nyt on ollu jo torstaista asti!

Nyt on komea ovisplussa! Peittoa heilumaan vaan kiireesti!

Seuraatteko tikutuksen lisäksi aamulämpöjä? Mulla niistä näkee hyvin selkeästi kun ovis on ollut. Suosittelen niitäkin mittamaan, varsinkin jos on epäselvää saako tikuilla kiinni. Mä oon mittaillut niitä vähän suositeltua rennommin. En oo ollu ajasta tarkka, vaan mitannu kun oon herännyt ja en oo sängyssä mittaria piipittänyt muita herättämässä, vaan oon mitannut vessassa kun oon sängystä kävellyt vessaan. Ja käytössä ollu vaan yhen desimaalin tarkka mittari.

Silti tolla epätarkkuudella lämmöistä näkee onko ovis ollut ja näkee myös onko menkat alkamassa.

Punaisen käppyrän kierrossa en tullut raskaaksi, vihreä ja turkoosi johti plussaan.

219BFC10-9938-4ADB-9783-D853C8D4CD1E.jpeg

Seuraatteko tikutuksen lisäksi aamulämpöjä? Mulla niistä näkee hyvin selkeästi kun ovis on ollut. Suosittelen niitäkin mittamaan, varsinkin jos on epäselvää saako tikuilla kiinni. Mä oon mittaillut niitä vähän suositeltua rennommin. En oo ollu ajasta tarkka, vaan mitannu kun oon herännyt ja en oo sängyssä mittaria piipittänyt muita herättämässä, vaan oon mitannut vessassa kun oon sängystä kävellyt vessaan. Ja käytössä ollu vaan yhen desimaalin tarkka mittari.

Silti tolla epätarkkuudella lämmöistä näkee onko ovis ollut ja näkee myös onko menkat alkamassa.

Punaisen käppyrän kierrossa en tullut raskaaksi, vihreä ja turkoosi johti plussaan.

View attachment 104628

Ooh, no selkeesti näkyy kyllä ero käppyröissä! En oo toistaseks mittaillu, pitää harkita jatkossa jos kiertojen seurailu jatkuu (eikä siis nyt tärppäis). Tää oli ärsyttävää kun ei tiennyt luottaako omaan tuntemukseen vai tikkuun :D

View attachment 104628

Kiitos tiedosta! Täytyy itsekkin jossain vaiheessa ottaa tuo tekniikka mukaan käyttöön :happy:

Takaisin