Onneksi olkoonTämmönen tuli tänään.
Nyt toivotaan että pysyy tällä kertaa kyydissä

Paljon vauvaliimaa ja kaikkea ihanaa odotukseen!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onneksi olkoonTämmönen tuli tänään.

Paljon vauvaliimaa ja kaikkea ihanaa odotukseen!!

Tämmönen tuli tänään.

Tämmönen tuli tänään.
Tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan 
Tämmönen tuli tänään.
Pakko laittaa kuva tännekki minun turvoneesta mahasta. En siltä halua uskoa että olis raskaudesta johtuva turvotus. Olen siis hoikka muutenkin niin tämä maha kyllä huvittaa. Sunnuntaina pitäisi kuukautiset alkaa.
ja tulee ihan alle 30minuutin sisällä tuollaiseksi riippumatta onko syönyt vai eiJes, aurinkoinenilta! Liimat ja sukat pienelle mukaan!
Kp 29=kp 1. 7 tuntia autossa, side persuuksissa ja lapsi sairastu yöllä, joten loma loppu lyhyeen ja eiku kotio. Vituttaa kun pientä oravaa!!!

:arghh:
Voi ei RouvaKettunen
Onnea Aurinkoinenilta!
Täällä nännit edelleen kosketusarat ja niitä ihan pistelee pienen hetken jos on osunu/koskenu. Vähän jännä tunne oli alamahallakin tänään pienen hetken. Vitsit että jännittää ja oon kyllä niin pettyny jos tää on vaan huhtikuisen km jälkeistä kropan sekoilua:arghh:
Tän päälle 2v yrityksen aikana ei ole montaa kertaa ollut oireen oiretta, eli ei ole ollut odotuksiakaan. Kierrot vaan seurannu toisiaan hyvin samankaltaisina. Jopa ne kaks plussaa on ollu jotenkin ylläreitä ja tosi oireettomia.
Voi kumpa, voi kumpa, voi kumpa![]()

!Kp1 alkoi sitten kaksi päivää etuajassa. Yrityskerta 10 alkakoot. On tämä vain niin turhauttavaa. Varsinkin ko ystäviä jotka jopa vanhempia ko itte raskautuu

Pitääköhän se vaan harkita luovuttamista, kun ei tää tästä näytä onnistuvan. Hormonit pistää kropan ihan sekasin ja mielen kanssa. Ehkä into yrittää tulee taas takasin oviksen tienoilla mut nyt on just semmonen olo et heitän kirveen nurkkaan ja yritän hyväksyä etten ehkä kuitenkaan saa sitä toista lasta 
View attachment 104624
Elin ihan kaikessa rauhassa mielestäni dpo3:sta (en saanut ovista kiinni mut nännien arkuuden perusteella oletin). Tänään mökiltä palattuani sain ällin että testaanpa kuitenkin vielä ovista ja noi aiemmathan (ma-pe) vaikuttaa melkein koomisilta tänpäiväiseen verrattuna :D No täytyy jättää tallettelut huomiseen koska EM-finaalin takia ei tietenkään tänään enää voi miestä innostaa makkariin ennen kuin oon ite jo unessa :D (Eikä mökilläkään mitään äksöniä)
Mut tää on erikoista koska aiemmin on aina kipeytyny rinnat vasta oviksen aikaan/jälkeen ja nyt on ollu jo torstaista asti!
Nyt on komea ovisplussa! Peittoa heilumaan vaan kiireesti!
Seuraatteko tikutuksen lisäksi aamulämpöjä? Mulla niistä näkee hyvin selkeästi kun ovis on ollut. Suosittelen niitäkin mittamaan, varsinkin jos on epäselvää saako tikuilla kiinni. Mä oon mittaillut niitä vähän suositeltua rennommin. En oo ollu ajasta tarkka, vaan mitannu kun oon herännyt ja en oo sängyssä mittaria piipittänyt muita herättämässä, vaan oon mitannut vessassa kun oon sängystä kävellyt vessaan. Ja käytössä ollu vaan yhen desimaalin tarkka mittari.
Silti tolla epätarkkuudella lämmöistä näkee onko ovis ollut ja näkee myös onko menkat alkamassa.
Punaisen käppyrän kierrossa en tullut raskaaksi, vihreä ja turkoosi johti plussaan.
View attachment 104628
Nyt on komea ovisplussa! Peittoa heilumaan vaan kiireesti!
Seuraatteko tikutuksen lisäksi aamulämpöjä? Mulla niistä näkee hyvin selkeästi kun ovis on ollut. Suosittelen niitäkin mittamaan, varsinkin jos on epäselvää saako tikuilla kiinni. Mä oon mittaillut niitä vähän suositeltua rennommin. En oo ollu ajasta tarkka, vaan mitannu kun oon herännyt ja en oo sängyssä mittaria piipittänyt muita herättämässä, vaan oon mitannut vessassa kun oon sängystä kävellyt vessaan. Ja käytössä ollu vaan yhen desimaalin tarkka mittari.
Silti tolla epätarkkuudella lämmöistä näkee onko ovis ollut ja näkee myös onko menkat alkamassa.
Punaisen käppyrän kierrossa en tullut raskaaksi, vihreä ja turkoosi johti plussaan.
View attachment 104628