Mulla kans yk8 käynnissä, menkat loppu ja kp7. Flo ennustaa ovista viikon päähän, mutta jotenkin on edelleen ihan lannistunu olo. Ei pienintäkään uskoa, että tässäkään kierrossa tärppäisi.

Miehelle esitin jo "toiveen", että jos se vaikka kävis yksityisellä jossain testeissä jos haluaa jatkaa lapsen "hankintaa", koska koen sen jotenkin helpommaks kuin lähtee minua tutkimaan ja ruinaamaan kunnalliselta puolelta apuja.
En vaan kestä noita PMS-oloja enää. Pelkäsin ihan oikeesti viimeks, että teen ittelleni jotain kun olin niin syvissä vesissä mielialan kanssa. Ja mies kyllä näkee mun pahan olon ja ymmärtää, että ei voi loputtomiin kokeilla vaan onnee kerta kerran jälkeen. Jos joku kerta tuleekin se pohja vastaan enkä pysty enää hillitsemään itteeni ja lopetan kertaheitolla koko tuskailun.
Annoin siis vaihtoehdot, että joko lähdetään jo nyt selvitteleen mahdollisuuksia koko raskauteen tai sit kuopataan koko yritys, mutta mun mielenterveys on nyt liian kovalla koetuksella rajujen pms-oireiden takia. Eli lapsi tulille tai ehkäisy takaisin. Päivän mies mietti ja lupas käydä yksityisellä testeissä.
On tää kyllä ihan arsesta enkä ymmärrä, miten täälläkin osa porukasta on jaksanu yrittää ihan tolkuttoman kauan sitä onnistumista! Nostan kyllä hattua teille ja toivon todella, että kaikki odotus ja tuskailu vielä palkitaan!!!