Raskaaksi 2021

Onnittelut plussaajille ❤️

Pahoittelut Gekkolle ja voimia uuteen yritykseen!

Täällä DPO 6-7. Tänään kipuiluja alamahalla sekä selkäkipua. Hyvin suurella todennäköisyydellä kiinnittää vaan niin paljon huomiota mahdollisiin raskauden merkkeihin, ettei nämä todennäköisesti kerro mistään. Olin päättänyt etten testaa ennen oletettuja kuukautisia mutta kun tuntuu, että R-testit polttelee jo kaapissa, että saa nähdä kuinka käy testaamisen odottelun :happy8 Muita samoilla fiiliksillä?

Onnittelut plussaajille ❤️

Pahoittelut Gekkolle ja voimia uuteen yritykseen!

Täällä DPO 6-7. Tänään kipuiluja alamahalla sekä selkäkipua. Hyvin suurella todennäköisyydellä kiinnittää vaan niin paljon huomiota mahdollisiin raskauden merkkeihin, ettei nämä todennäköisesti kerro mistään. Olin päättänyt etten testaa ennen oletettuja kuukautisia mutta kun tuntuu, että R-testit polttelee jo kaapissa, että saa nähdä kuinka käy testaamisen odottelun :happy8 Muita samoilla fiiliksillä?

:greet025 Dpo 5 ja ostin yhden herkän testin (niiden kassista löytyneiden kuuden testin jatkoksi). Mut kun ne kuus on normivahvuisia... :laughing021

:greet025 Dpo 5 ja ostin yhden herkän testin (niiden kassista löytyneiden kuuden testin jatkoksi). Mut kun ne kuus on normivahvuisia... :laughing021

Ihan aiheellinen hankina, ymmärrän! :grin Mulla on niitä raskauskeijun ovis testin kylkiäisiä mutta oon kuullut et ne ei ois kauheen hyviä, eli pitänee käydä ostoksilla :thumright

Ihanaa, paljon onnea plussanneille ja toivotaan että kaikki pysyy mukana loppuun asti :happy::love017

Täällä ehkä dpo7, ensimmäiset piinapäivät menossa, mahdollisimman paljon tarttis vaan suunnitella kaikkea aktiviteettia ettei ehtisi liikaa miettimään ja lukemaan foorumia :laughing002 talleteltiin Cluen mukaan dpo-2 päivänä ja vaikka tuo on kai periaatteessa ihan mahdollinen päivä niin ei oo usko mitenkään kauheen korkealla että olisin raskaana, varsinkin kun eka kierto vasta kyseessä. Oon luvannut itselleni etten testaa ennen kuin / jos menkat on vähintään 5 päivää myöhässä. Jossain kaapin pohjalla taitaa olla rfsu ja jonkun merkin puikkotesti viime vuodelta. :smiley-angelic006

Täällä on dpo3 eli monta päivää on vielä piinailua. Onneksi lähdetään vähän pois kotoa niin tulee muuta mietittävää. Saa nähdä miten testauksien kanssa käy. Tavoite olisi odottaa edes menkkojen aloituspäivään.

Täällä menossa dpo7 Onneksi tänään alkaa loma ja huomenna lähdetään pariksi päiväksi reissuun. Maanantaina tullaan kotiin. Tietää et ainakaan vielä viikonloppuna en sorru testaamaan. :grin Koitan kyllä pitää mielen kiireisenä etten lomalla ehtisi kovin paljoa ajattelemaan testejä jotka vessan laatikossa kummittelee. Siellä ois oottelemassa 2 onestepiä, 3 pc:tä, 1 rfsu ja CB viikkodigi... AAaaaAAaAAA Voisko nää kusiset piinapäivät mennä jo?

Mulla on tuntunut jo pari päivää menkkamaisia jomotuksia alavatsalla, alaselässä ja nivusissa, mutta uskon että ne on vaan keltarauhasen aiheuttamia jomoja. Ei varmaan tarvi sanoa ees, mutta tokihan sitä toivoisi että siellä ois joku tirriäinen nyt tarraamassa kii ja sen takia jomottelee. Mut katotaan ny.

Paljon onnea plussanneille, tsempit uusiin kiertoihin joutuineille ja voimahalit kurjia uutisia kohdanneille :Heartbigred

On:
Eilen illalla oli vaaleanpunaista vv havaittavissa paperissa.
Näinköhän tänään muuttuisi kp1. :nailbiting:

Kemiallisen jälkeen itselle tuli vahvasti fiilis että haluaisin odottaa seuraavan testaamisen kanssa siihen että menkat ois jo monta päivää myöhässä. Saa nähdä miten onnistuu sitten kun aika koittaa. Jotenkin tää ryhmä kuitenkin helpottaa odottelua hirveesti, kun vaikkei itse vois vielä testata niin voi edes jännittää ja myötäelää muiden tuloksia :D

Onnittelut kaikki ketkä on saaneet plussan ja jännittävää miten monella on piinapäivät menossa! :rolleyes:

Tänään siis testasin negan pc:llä ja cb:lla. Eli viivanpaikkaa katselin maanantaina todennäköisesti. Kp 45 ja tätiä odotellen, itkettää ja raivostuttaa että kierto vaan venyy ja poksuu ettei pääse edes yrittämään :smiley-angry017

Oon luvannut itselleni etten testaa ennen kuin / jos menkat on vähintään 5 päivää myöhässä. Jossain kaapin pohjalla taitaa olla rfsu ja jonkun merkin puikkotesti viime vuodelta. :smiley-angelic006

Kannattaa varoa, mitä lupaa... :hilarious: Oma kokemukseni on ainakin, että sitä kummasti käy kärsimättömäksi, vaikka miten on alun perin päättänyt, että tässä otetaan ihan rennosti vaan eikä ainakaan tihrustella testeistä haamuja jo varhaisilla päivillä. :grin Ennen dpo10:tä en tosin halua testata, koska silloin tulee hyvin todennäköisesti nega, vaikka olisikin raskaana, ja negatesteistä tulee vain paha mieli. :rolleyes:

Onnea kaikille plussanneille! :Heartbigred

Täällä odotellaan kuumeisesti, että päästään talletuksia tekemään :angelic:. Nyt yrityksessä positiivisen mielen ylläpitäminen ja turhan stressin välttäminen :wink

Ihan hävettää myös myöntää, että otin tähän kiertoon kokeiluun greippimehun, josko siitä jotakin hyötyä olisi :shy:.. Mies kyllä vain nauroi ajatukselle, mutta kokeiltava kai silti on

Mies oli tilannut paperikuvia ihan esikoisen vauva-ajoista asti. En kestä, kun se on ollut niin pieni. :sad010 Ihana pikku toukka. Ja olin itse silloin aika onneton, niin tuntuu, että se aika meni ihan ohi. :sorry: Voi miten toivon, että toisen lapsen kanssa saan korjaavan kokemuksen.

Nyt on taas vauvakuume ihan pilvissä. :rolleyes:

Piinailu jatkuu myös plussauksen jälkeen. Tähän asti ollut oireena menkkamaista mahakipua ja tissitkipeenä. Nyt tuntuu, että oireita ei oikein ole muuta kuin pieni tissikipu. :sad001 Kaikillahan ei niitä tulekaan heti, mutta kyllä tämä on piinaavaa aikaa. Testi näytti torstaina viikkoja 3+, ja nyt pitäisi olla viikot 5+3. Pitäisi osata olla rennosti, mutta miten tässä voi olla. :nailbiting: Verta ei ole tosin tullut pisaran pisaraa.

Piinailu jatkuu myös plussauksen jälkeen. Tähän asti ollut oireena menkkamaista mahakipua ja tissitkipeenä. Nyt tuntuu, että oireita ei oikein ole muuta kuin pieni tissikipu. :sad001 Kaikillahan ei niitä tulekaan heti, mutta kyllä tämä on piinaavaa aikaa. Testi näytti torstaina viikkoja 3+, ja nyt pitäisi olla viikot 5+3. Pitäisi osata olla rennosti, mutta miten tässä voi olla. :nailbiting: Verta ei ole tosin tullut pisaran pisaraa.
On stressaavaa. Mulla oli oireetonta about 6+4 viikolla ja sit alkoi 3viikon kestävä pahoinvointi, joka loppu ku seinään 9+2. Kerran kävin yksityisellä tarkastamas tilanteen oman mielenrauhan vuoksi viikolla 9+4 mutta kaikki hyvin. Kätilöt ja terkka vaan sanonu, että olen onnekas, kun pääsin niinkin helpolla :shy: ja tottahan se on. Esikoisen aikana oireita ei ollut ollenkaan. Ensimmäiset merkit raskaudesta oli plussatestin ja ultrien lisäksi potkut, jotka tunsin 18+0. Tästä uudesta onneksi jo aiemmin (16+2), niin voi hengittää jo rauhassa :grin

muokkaan vielä, että tottakai jokainen on yksilö ja oireita tulee tai ei tule mutta ajattelin, josko omalla kokemuksella vähä voin antaa rauhoittavaa vaikutusta :)

Minulla oli ensimmäinen kolmannes oikeastaan täysin oireetonta. Tai no, ainoa oire oli ruskea tiputteluvuoto, mutta se nyt ei varsinaisesti ainakaan vähentänyt huolia. :shifty: Mutta silti kaikki oli oikein hyvin! Hankin silloin oman mielenrauhan vuoksi kotidopplerin (muistaakseni joskus rv 10 alkaen?), josta olikin apua siihen asti, että vauvan liikkeet alkoi tuntea.

Takaisin