Raskaaksi 2021

Hei kaikille! Uusi kirjoittelija täällä. Kolmatta kuumeillaan.
Täällä ekat kuukautiset vähitellen päättymässä keskeytyneen keskenmenon jälkeen 5/2021, joka selvisi ultrassa rv 9+6. Lääkinnällinen tyhjennys päätyi verenhukan vuoksi kaavintaan ja tämä kaavinta tausta lisää nyt yritys stressiä vaikka kaavinta menikin hyvin. Hirvee kaipuu uuteen raskauteen, osaisipa sitä vaan ottaa rennosti yrittämisen.

Tsemppiä kaikille yritykseen!

Täällä ekat kuukautiset vähitellen päättymässä keskeytyneen keskenmenon jälkeen 5/2021, joka selvisi ultrassa rv 9+6. Lääkinnällinen tyhjennys päätyi verenhukan vuoksi kaavintaan ja tämä kaavinta tausta lisää nyt yritys stressiä vaikka kaavinta menikin hyvin. Hirvee kaipuu uuteen raskauteen, osaisipa sitä vaan ottaa rennosti yrittämisen.

Voimia keskenmenosta toipumiseen. :Heartred

Ja tervetuloa mukaan joukkoon kuumeilemaan! :hello

Omaanapaa:

:happy093

Liitteet

• IMG_20210619_201755.jpg
    IMG_20210619_201755.jpg
    476 KB · Katsottu: 139

Tervetuloa!
Jaksamista sinulle :Heartred
Luulen, että omalla kohdalla rentous on ohitse näissä hommissa... ensin stressaa tuleeko raskaaksi, ja sitten jos tulee, niin alkaa se stressi että meneekö kaikki hyvin ja tuleeko vauva syliin asti:sorry: :Heartred Mutta pakko koittaa vaan ajatella, että se stressi ei auta mitään ja koittaa olla stressaamatta turhista...

Tervetuloa uusille kuumeilijoille :) !

Kiva, kun jaatte noita ovulaatiotestituloksia, sillä enpä oo ajatellutkaan että ne noin radikaalisti vaihtelee. Itselläkin erä tuota Mark-merkinnällä olevia testejä ja tuntuu ettei ne tummu ikinä täysin tummaksi! Onneks nyt tähän kiertoon sain tilattua jälleen digitestejä tueksi.
Tällä hetkellä kp17, normaalisti ovulaatio paikantunut noin kp19-21, mutta nyt jo juilintaa ja tunne siitä, että lähellä ollaan ovulaatiota :smiley-bounce013 Piristävää jos kierto oliskin vähän lyhkäsempi! Nooh ei auta kun ootella ja testailla :wink

Tervetuloa!
Luulen, että omalla kohdalla rentous on ohitse näissä hommissa... ensin stressaa tuleeko raskaaksi, ja sitten jos tulee, niin alkaa se stressi että meneekö kaikki hyvin ja tuleeko vauva syliin asti:sorry: :Heartred Mutta pakko koittaa vaan ajatella, että se stressi ei auta mitään ja koittaa olla stressaamatta turhista...

Kiitos ❤️ Mä en uskalla vielä edes ajatella millainen huoli varjostaa raskautta, jos uudelleen raskaudun. Lupasivat kyllä ultran useammin uuden raskauden kohdalla.
Tsemppiä myös sinulle!

Kiitos kaikille myötäelämisestä <3 erityisesti ikuinen tsemppari @Pingviiniemo :hug013

tervetuloa uusille, voimia palaajille, plussia piinailijoille, tsemppiä uuden kierron alkaneille ja tallettelun iloa ovistelijoille!:hello

Tervetuloa uudet :greet025
Onnea plussanneille ja muutenkin hyvien uutisten saaneille :smiley-bounce012
Pahoittelut kaikille keskenmenojen kokeneille sekä negojen saaneille :sorry:

Kp31/31 ja nega testattu digillä tänään :sad010Arvasin mut aina toivonkipinä jossain takavasemmalla että jos kuitenkin ois plussa.. Kolmatta aamua inasen pientä jomoilua kohdussa mut ei mitään muuta olossa, missä lie vuoto viipyy.
Taas tämä kierto piti mennä oppikirjojen mukaan talletteluissa, ovista en tikuttanut mut luotin kolmen eri appin ennustuksiin oviksen ajankohdasta. Epäilen kyllä että ovista ei tässä kierrossa tapahtunut ollenkaan, eikö kierto sit venykin just sen takia? :think005
Viime vuonna näytti siltä että kesä meni ilman kk :wtf Siis mulla oli kk sillon toukokuussa, kesäkuussa ei ollenkaan vuotoa, heinäkuussa yks merkintä tiputtelusta, elo-syyskuun vaihteessa vasta kunnon menkat ja sitten jo tulikin tärppi joka meni kesken lokakuussa. Liekö enteilee alkavia vaihdevuosia :sad015:BangHead

Tuun kans röyhkeästi omanapailemaan

keskiviikosta saakka hymynaama vilkuttanut ja oma jännitys kasvanut että tuleeko sieltä koskaan sitä pysyvää hymynaamaa. Tänään aamulla taas testasin ja taas vilkutti. Vähän alkoi harmittamaan kun flon mukaan ovulaatio olisi ollut tänään. Kun otin liuskan testistä pois, niin huomasin että omiin silmiin viivat oli kyllä tasavahvat! Vaikka eihän niitä viivoja saisi itse tulkita :rolleyes:

päätin että teen tänään vielä toisen testin ja nyt sain sen pysyvän naaman! Tuli pieni onnentanssi kun ajattelin että nyt en ainakaan voi itse tulkita väärin vaan nyt näyttäisi hyvältä!

Uimarit lähetettiin eilen ja tänään aamulla matkalleen, jos vielä pari päivää lähettelis sinne uusia niin sit alkaa piinailu :smiley-angelic001 kiva kun useammalla on samat hetket käsillä, ei tarvii piinailla itsekseen :gen014

Liitteet

• E2DA0AB6-893E-4B09-9513-9E909ECB7A8E.jpeg
    E2DA0AB6-893E-4B09-9513-9E909ECB7A8E.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 140
Taidanpa varata sen gynekologi ajan yksityiselle heti, kun seuraavat kuukautiset loppuu. Saapahan mielenrauhaa. :sorry: Oviksesta asti ollut jatkuva menkkakipu ja vuotanut koko ajan.

Kauhean huono olla koko ajan.
Kp 26/ dpo 6-8

Ariina jee hymynaamalle ja hyvin ajoitetuille talletuksille. Kiva saada lisää samoilla päivillä piinailuseuraa.

Mulla heitti liuskat tänään taas puhtaasti negalle, eli LHn piikkaus oli tällä kertaa tehokas päivän pomppu. Eilen illasta oli vähän nipistelyä alavatsalla, mut en oo varma että oliko oviskipua vai ihan vaan pierua :wideyed:

Tänään on nippaillut oviskipuilun tapaan ja TAAS vasemmalla. Mahtaakohan mulla oikean puoleinen ees toimia.

Talletuksia on tehty joka päivä viis päivää putkeen ja huomenna meinaan vielä maksimoida mahdollisuudet ja vongata ukkokullan aamupuuhiin, kun ekasta ovisplussasta tulee 48 tuntia täyteen aamulla ysiltä. Jos näillä ei osu tärppi niin vika on muualla kun ajoituksessa.

Kiitos ❤️ Mä en uskalla vielä edes ajatella millainen huoli varjostaa raskautta, jos uudelleen raskaudun. Lupasivat kyllä ultran useammin uuden raskauden kohdalla.
Tsemppiä myös sinulle!

Tosi hienoa että oot saanut keskenmenon takia varmistus ultra lupauksen, käsittääkseni sellaista ei helpolla saa!

ja mitä tohon kaavintaan tulee niin mulla tehtiin kaavinta 12/18 ( kohtuun oli jäänyt pala istukkaa ja vuosin kk putkeen. Kaavinnan jälkeen tuli yhdet menkat 1/19 js seuraavasti kierrosta raskauduin :Heartbigred

laughing7
Tervetuloa!

Niin eikä tressi edes lopu vauvan syntymään vaan jatkuu koko lapsen elämän laughing7

Ja sitten vielä ON: DPO 6 ja ei yhtään raskaus oloja. Testi hulluna ajattelin kuitenkin testailla jo DPO 8 alkaen :happy8

Pitkästä aikaa kirjottelen tällekin puolelle! Enempi tuonne km kokeneiden puolelle kirjotellut. Olen kyllä käynyt täällä lueskelemassa ja myötäelämässä muiden tilanteita. :Heartred Tämä alkukesä on ollut kiireistä aikaa, vaikka toisaalta hyvä kun saanut välillä ajatuksia tuuletettua.

Tsemppiä ja voimia paljon kaikille keskenmenoja kohdanneille ja muillekin omiin haastaviin tilanteisiin.:sorry::Heartred Plussanneille paljon onnea! :love7 Toivottavasti plussatuulet puhaltelisi täällä kaikille pian. :hello2 Niin ja tervetuloa uusille piinailijoille! :welcome

ON: Täällä YK 8 (10kk sitten aloitettiin ja heti alkuun oli varhainen km ja sen jälkeen kohdunulkoinen). Nyt dpo 1, kp 15. Pitkästä aikaa toiveikkaampi olo. Talletukset saatiin hyvin ajoitettua, ovistuntemukset ja testit oli selkeät. :) Tuli käytyä munanjohtimien aukiolotutkimuksessa viime viikolla, oli huojentavaa nähdä että molemmat johtimet oli auki, paikat kunnossa ja munasoluja paljon! Vasemmalla (terveempi puoli) kasvoi silloin 15mm (kp 10) johtofolli. Kumpa tuo nyt olisi hedelmöittynyt ja tarraisi kiinni! Saadaan syyskuussa lähete lapsettomuuspolille jos ei ole siihen mennessä tärpännyt. Tuokin tieto jo helpottaa, että asiat menee kuitenkin eteenpäin. :angelic:

Mittautin tässä myös ferritiinin pari viikkoa sitten ja se oli 68. Sitä ei mitattu kohdunulkoisen aikoihin (jolloin vuosin lähes 2kk) ja veikkanpa että on alkuun ollut matalampi. Olen koko ajan syönyt monivitamiinia, missä on 20mg rautaa. Aloitin nyt tuon labran jälkeen ottamaan 100mg. Mielenkiintoista nähdä tuleeko sillä olemaan jotain vaikutusta! :happy:

Tosi hienoa että oot saanut keskenmenon takia varmistus ultra lupauksen, käsittääkseni sellaista ei helpolla saa!

ja mitä tohon kaavintaan tulee niin mulla tehtiin kaavinta 12/18 ( kohtuun oli jäänyt pala istukkaa ja vuosin kk putkeen. Kaavinnan jälkeen tuli yhdet menkat 1/19 js seuraavasti kierrosta raskauduin :Heartbigred

Tarjosivat heti mahdollisuutta lisä ultriin kun mainitsin, että ajatus uudesta raskaudesta pelottaa. Toivottavasti muistavat sen, jos uusi raskaus alkaa. Omassa kannassa kyllä oli maininta, että sovittu ultrasta rv 7. Minä päädyin kaavintaan aika dramaattisten vaiheiden jälkeen kun tuuperruin sairaalassa, että en tiedä vaikuttiko se lupaukseen.

Ihana kuulla kannustavia kokemuksia ❤️
Minusta tuntuu, että keho vielä aivan sekaisin kokemuksesta.

Takaisin