Raskaaksi 2021

Mää mietiskelin missä vaiheessa alkaisin tikuttaa ovista :happy: täällä kp8 ja tallettelut on alotettu, viimeks ovis oli kp17, joten ei tässä nyt kiire vielä luulis olevan. Toki voi tulla aikasemminkin tässä kierrossa, seurantaultra letroihin on kp13. Aattelin, että ehkä kp10-11 on järkevä alotella :grin CB Dual hormone on ja sit liuskatestejä lisäksi.

Miten pitkä kierto sulla yleensä on? Mä aloitin kp7/8 CB pakkauksen ohjeen mukaan, kun kierto kierto oli viimeksi 25 päivää. Olin tulla hulluksi kun päivästä toiseen vaan ei mitään merkkejä oviksesta, niin ois pitäny aloittaa vasta kp10 niin ei ois ehtiny niin turhauttaa. Tietty mitä epävarmempi kierron pituus, ni aiemmin parempi ettei vaan mee ohi vahingossa. Mä otin just varman päälle kun oli km alla, eikä tietoa miten kroppa käyttäytyy, mut silti oli työ ja tuska pitää pää kasassa.

Hei limatietäjät. :hilarious: Mitä tää ”voidemainen” valkoinen vuoto meinasi. Googletin ja vois olla menkkoja edeltävää tai ovista edeltävää? Että..... ota siitä nyt sit selvää. Flon mukaan tänään olis ovis mutta ei kyllä paikkaansa pidä. Että vieläkö se ovis vois tosiaan olla eessä :banghead: kp21 tänään...

joko tää kierto venyy ihan kauheisiin pituuksiin tai sit se ovulaatio oli jo viikko sitten, en vaan saanut sitä kiinni :arghh:

eihän sillä muuten olis väliä, jos jaksais toteuttaa sitä joka toinen päivä -rytmiä. Mut ei toimi kyllä meillä..

Mulla on menny niin että eka sitä voidemaista pari päivää, sit muuttuu tosi vesimäiseksi pariksi päiväksi ja siitä paksummaksi kirkkaaksi venyväksi limaksi, josta oviksen jälkeen taas tota voidemaista.

En tiiä onko tuo km pistäny hormonit hyrräämään extratehoilla, kun nyt ovulaatiota ennen on ollu vuoto niin vetistä ja runsasta, että kastelee housutkin läpi asti. Muistan et tätä ongelmaa oli joskus yläasteella teininä.

Mää mietiskelin missä vaiheessa alkaisin tikuttaa ovista :happy: täällä kp8 ja tallettelut on alotettu, viimeks ovis oli kp17, joten ei tässä nyt kiire vielä luulis olevan. Toki voi tulla aikasemminkin tässä kierrossa, seurantaultra letroihin on kp13. Aattelin, että ehkä kp10-11 on järkevä alotella :grin CB Dual hormone on ja sit liuskatestejä lisäksi.

Itse pelaisin varman päälle ja aloittaisin justiin tuolloin kp 10 tai 11 :smug:

Mulla oli geleet käytössä kun raskauduin tosta esikoisesta :) nyt koitan kuitenkin olla ottamatta käyttöön ihan varmuuden vuoksi, kun tossa ekassa raskaudessa oli sen verta outouksia. Toki tuskin geleestä johtuvia mut varman päälle.

Hei limatietäjät. :hilarious: Mitä tää ”voidemainen” valkoinen vuoto meinasi. Googletin ja vois olla
menkkoja edeltävää tai ovista edeltävää? Että..... ota siitä nyt sit selvää. Flon mukaan tänään olis ovis mutta ei kyllä paikkaansa pidä. Että vieläkö se ovis vois tosiaan olla eessä :banghead: kp21 tänään...

joko tää kierto venyy ihan kauheisiin pituuksiin tai sit se ovulaatio oli jo viikko sitten, en vaan saanut sitä kiinni :arghh:

eihän sillä muuten olis väliä, jos jaksais toteuttaa sitä joka toinen päivä -rytmiä. Mut ei toimi kyllä meillä..

Mulla tuota voidemaista tulee ennen ovulaatiota ja oviksen lähettyvillä sitten kirkasta :pompus: Toivottavasti sulla ovis edessä päin :smiley-angelic001

Miten pitkä kierto sulla yleensä on? Mä aloitin kp7/8 CB pakkauksen ohjeen mukaan, kun kierto kierto oli viimeksi 25 päivää. Olin tulla hulluksi kun päivästä toiseen vaan ei mitään merkkejä oviksesta, niin ois pitäny aloittaa vasta kp10 niin ei ois ehtiny niin turhauttaa. Tietty mitä epävarmempi kierron pituus, ni aiemmin parempi ettei vaan mee ohi vahingossa. Mä otin just varman päälle kun oli km alla, eikä tietoa miten kroppa käyttäytyy, mut silti oli työ ja tuska pitää pää kasassa.

Mulla viime kierto oli 31 päivää ja sitä aiemmat 27 :happy:
Meinasin et vois se kp10 olla se paras alotuspäivä. Toka kierto menossa lääkkeellisellä tuella ovista metsästäen ja viimeksi se kp17, mut voi aikaistuakin tälle kierrolle (tai sitten ei). Gynen ohjeissa oli et ovistestit herkästi ennen ultraa joka kp13, niin tuskin se haittaakaan et alottelee kp10 :grin

Mulla on menny niin että eka sitä voidemaista pari päivää, sit muuttuu tosi vesimäiseksi pariksi päiväksi ja siitä paksummaksi kirkkaaksi venyväksi limaksi, josta oviksen jälkeen taas tota voidemaista.

En tiiä onko tuo km pistäny hormonit hyrräämään extratehoilla, kun nyt ovulaatiota ennen on ollu vuoto niin vetistä ja runsasta, että kastelee housutkin läpi asti. Muistan et tätä ongelmaa oli joskus yläasteella teininä.
Mulla on ihan sama ilmiö ollut nyt kaksi päivää, että alkkarit ihan märät ja Dpo4 siis tänään menossa. Tissit super painavat olleet kanssa kaksi päivää. Aloitin ne proget tosiaan pari päivää ennen myös. Mulla muuten tänään selvisi, että toinen tuuba onkin tukossa ja klinikalta lääkäri suositteli suoraan ivf. :shy:Miehen analyysi saadaan jätettyä perjantaina vihdoin viimein. Jotenkin tosi pettynyt olo, mutta toisaalta kiva, että löytyi joku syy sille, ettei ole tärppi käynyt. Lääkärikäynti on sitten vasta kun miehen tulokset tulee ja mun seuraavan kuukautiskierron kierron pari verikoetta, joten odotelua vielä lisää. :sad010

voi @Pipana , jaksamista <3

@Navene hitsi mikä löydös :arghh: toisaalta hyvä että löytyi, niin nyt saadaan sit oikeat keinot käyttöön! tsemppiä!

täällä mennään kp5 ja vuoto loppu, kohta pääsee tallettelemaan ja kp9 seurantaultra :cool: ovis+ ollut kp11 kahessa viime (letro)kierrossa.

Onhan nuo uutiset inhottavat, mutta ei tuo tulokseton yrittäminenkään kivaa kyllä ole. Siinä mielessä kyllä hyvä saada syy, jotta pystytään tietysti hoitamaan oikein.

Mulla oli geleet käytössä kun raskauduin tosta esikoisesta :) nyt koitan kuitenkin olla ottamatta käyttöön ihan varmuuden vuoksi, kun tossa ekassa raskaudessa oli sen verta outouksia. Toki tuskin geleestä johtuvia mut varman päälle.

Nyt oon koko yön miettiny tätä sun viestiä. :scared001
Tietääkö kukaan/onko kukaan lukenut voisiko geleistä oikeasti olla jotain riskejä? :confused004

Samaa mietein minäkin! Voisitko kertoa hipshops lisää? :nailbiting:
Ei mulla ole mitään faktatietoa :) enkä oikeesti usko että gelee oli mitenkään osallinen mun ”ongelmiin”, pahoittelen jos sain teidät turhaan huolestuneeksi! Haluan vaan mahdollisimman luomun raskauden, ”varmuuden vuoksi”. Ekassa raskaudessa oli tosi pieni istukka ja tosi lyhyt napanuora. Ja vakava raskausmyrkytys. Tuskin seurausta geleestä.

muoks. Ja sain kyllä tosi paljon hyötyä geleestä. Mulla oli sillon kierrot 60-90 päivää, geleet heti katkasi pitkän kierron, ja seuraavassa tuli ovis aikasin.

Kiitos teille noista ”limakokemuksista”. Niiden perusteella tosiaan vois päätellä että ovis olisi vielä edessä :eek: noh, ei kai auta kun odotella.

Turhauttaa toi Flo-appi, silti väittää että ovis oli eilen. Vaikka laitoin että mitään oireita ei oo ollu. Rämpytin sinne negatiiviset ovistestitkin eikä siltikään muuttanut päivää.

Ei mulla ole mitään faktatietoa :) enkä oikeesti usko että gelee oli mitenkään osallinen mun ”ongelmiin”, pahoittelen jos sain teidät turhaan huolestuneeksi! Haluan vaan mahdollisimman luomun raskauden, ”varmuuden vuoksi”. Ekassa raskaudessa oli tosi pieni istukka ja tosi lyhyt napanuora. Ja vakava raskausmyrkytys. Tuskin seurausta geleestä.

muoks. Ja sain kyllä tosi paljon hyötyä geleestä. Mulla oli sillon kierrot 60-90 päivää, geleet heti katkasi pitkän kierron, ja seuraavassa tuli ovis aikasin.

Ohhoh...:oops: Kiitos tiedosta! :happy:

Luontaistuotteiden ongelma on se, että niitä ei ole välttämättä tarpeeksi tutkittu tieteellisesti. Toinen ongelma on se, että toi Gelee Royalekin näyttäs sisältävän ihan hirveesti kaikkea ja on vaikea tietää milloin mennään jonkun ainesosan kanssa yli suositusten ja mitä siitä minkäkin ainesosan, vitamiinin, entsyymin, hivenaineen yms. kohdalla voi seurata vai seuraako mitään... Ja kolmantena että luontaistuotteista ei voi 100% varmasti tietää onko tuote sitä mitä luvataan ja sisältääkö se sitä mitä luvataan, koska ne ei ole lääkkeitä ja samat lainsäädökset ei niitä koske.... Itse en käyttäisi, mutta hyvä jos joku on saanut apua noista:smug: Mikähän neuvolan kanta on näihin? Onko kukaan koskaan kysynyt?:rolleyes:

Lisäyksenä vielä mitä löysin-> ei ole tieteellisesti tutkittu miten vaikuttaa sikiöön, jos käyttää raskausaikana tai imettäessä.
Haittavaikutuksina voi olla veren hyytymisen heikkenemistä tai hypotensiota. Erityisesti nämä haitat korostuu yhteiskäytössä tiettyjen lääkkeiden tai luontaistuotteiden kanssa. En tiedä mitä tuotteen pakkausseloste (mikäli sellainen on ) kertoo mahdollisista haittavaikutuksista tai yhteisvaikutuksista lääkkeiden/muiden luontaistuotteiden kanssa, mutta toivottavasti löytyy näistä varoitukset. Toki valmistajiakin on pilvin pimein....
Enkä tunne tarkasti luontaistuotteiden lainsäädäntöä, joten en tiedä tarkalleen mitä vaaditaan ylipäätään kerrottavaksi:confused:

Muokattu viimeksi:
Mulla on ihan sama ilmiö ollut nyt kaksi päivää, että alkkarit ihan märät ja Dpo4 siis tänään menossa. Tissit super painavat olleet kanssa kaksi päivää. Aloitin ne proget tosiaan pari päivää ennen myös. Mulla muuten tänään selvisi, että toinen tuuba onkin tukossa ja klinikalta lääkäri suositteli suoraan ivf. :shy:Miehen analyysi saadaan jätettyä perjantaina vihdoin viimein. Jotenkin tosi pettynyt olo, mutta toisaalta kiva, että löytyi joku syy sille, ettei ole tärppi käynyt. Lääkärikäynti on sitten vasta kun miehen tulokset tulee ja mun seuraavan kuukautiskierron kierron pari verikoetta, joten odotelua vielä lisää. :sad010
Mulla kans toinen tuuba tukossa. Clomeilla/letroilla alkanut kuitenkin viisi raskautta joista kaksi päässyt maaliin saakka. Tätä kolmatta yritetty nyt 1v8kk ja yks km sisältyy tähän aikaan. Ikääkin tosiaan jo 37v, että sekin varmaan tekee tehtävänsä.
Onhan niitä mahdollisuuksia vähemmän kun normaalisti.

Tsemppiä teille.

Kiitos teille noista ”limakokemuksista”. Niiden perusteella tosiaan vois päätellä että ovis olisi vielä edessä :eek: noh, ei kai auta kun odotella.

Turhauttaa toi Flo-appi, silti väittää että ovis oli eilen. Vaikka laitoin että mitään oireita ei oo ollu. Rämpytin sinne negatiiviset ovistestitkin eikä siltikään muuttanut päivää.

Flo on aika huono oppimaan. Mulle se näyttää pillereiden jäljiltä 63 päivän kiertoa, eikä ennusta ovista vaikka oireita olis laitettu. Ainoa mitä se on tehnyt, on harmaata viivaa menkkojen alun ennustetta siirtämään 2 päivällä eteenpäin.

Takaisin