Raskaaksi 2021

Täällä työterveyslääkäri varattu torstaille. Maaliskuun lopussa tehty imukaavinta ja sen jälkeen kaksi ovisplussaa, mutta ei kuukautisvuotoa :sorry: molemmissa kierroissa kuukautiskivut kyllä, mutta ei vaan vuoda... katsotaan miten asia etenee, saisko lääkityksen vuodon alkamiseksi vai tutkitaanko jotenkin vai mitä... :bored:

täällä oli monta samoilla päivillä, mullakin kp3 menossa :) helpot menkat tällä kertaa, ja letrot + inssi suunnitteilla tähän kiertoon.

@Aurinkoinenilta kai se on aika yksilöllistä miten oireet etenee, mutta itseltäni oon päätelly et se pistävä/viiltävä kova kipu joka kestää vaan vähän aikaa (minuuteista tunteihin) olis se irtoamiskipu, eli ovishetki. yleensä mulla limat alkaa ennen sitä ja jatkuu jälkeen, ja tyypillisesti tärinäkipu alkaa sit oviksesta seuraavana päivänä.

Tääl ollaan ihan hukassa. Perjantaina bongasin jotain limoja, mut ovistesti nega. Aattelin olevani liian ajoissa. Flo ennustaa ovista huomiselle mutta mitään limoja ei näy. Aiemmin ne on ollu varma merkki oviksesta. Tänään siis kp 20.

että näin sitä ollaan sekasin oliko se ovis jo vai vieläkö eessä. :shifty:

Täällä myös kp2 menossa. Viikonloppuna tarkoitus käydä ostamassa ovistikkuja. Mulla on aika vahvat ovisoireet yleensä. Lima, juiminta ja tunnen yleensä myös pistokipuna hetken aikaa ilmeisesti irtoamisen. Oisko joku halunnut kerrata mikä olikaan tuntemuksien perusteella potentiaalisin aika? Oliks se ennen tota pistokipua kun lima alkaa olee vai ns siinä kohdassa kun on vahvimmat oireet? Kolmessa vuodessa voi näköjään nääkin asiat unohtaa.

Mä sanoisin kanssa, että nämä tuntuvat olevan todella yksilöllisiä juttuja eli kannattaa kartoittaa omat tuntemukset juurikin ovistikkujen avulla niin oppii tuntemaan oman kierron ja siihen liittyvät oireet.

Itellä pahimmat kivut, pahin tärinäkipu ym. juurikin ovispäivänä. Limoja tulee tasaisesti muutama päivä ennen ovista/ovispäivänä ja sitten hiipuu.

Tissit tänään kunnon lollot, vv kanssa enempi ja oli tosi kuuma olo töissä tänään ja nipisteli masusta. Muuten ihan dpo4 perusmeininki täällä. Eilen illalla aloitin Progeffikin, joten sekin saattaa vaikuttaa. Onko muilla tullut progesteronista oireita?

Mä en tiedä mikä dpo, mutta kp17. Joko voi testata :hilarious:

Limat tosiaan hävinnyt, mutta halut palasi. En sitten tiedä, onko ovis ollut, vai vasta nyt. Mutta eihän sillä oikeastaan ole mitään väliä, kun touhuiltu on vähintään joka toinen päivä

Hei kaikille!

Nyt sain vihdoin luettua koko ketjun alusta loppuun, Pillow antoi vinkin tästä ❤️

Ensinnäkin haluan sanoa kaikille joilla raskaus keskeytynyt, suuret pahoittelut ja hirveästi tsemppiä ❤️ Itku silmässä niitä lukenut...

Meillä yk 9 menossa ja dpo 7, kierrot todella säännölliset ja joka kierrossa myös ovis bongattu.
Tallettelut onnistuneet aina paremmin kuin hyvin, joten siitä ei ole kiinni. Kovasti on siis yritetty ja ensimmäinen lapsi olisi haaveissa :)

Tässä kierrossa minä aloitin Royal geleet ensimmäistä kertaa, alusta saakka ollaan otettu vain tarvittavat vitamiinit. Ovis tuli päivää aiemmin ja oireet oli todella paljon voimakkaammat, myös halut oli aivan jäätävät :smiley-angelic006

Toivottavasti kaikilla meillä tärppäisi pian, peukut pystyssä! ❤️
Ps. Tätä ketjua on ollut mukava lukea, niin ihana ja tsemppaava porukka täällä!

VOI jestas näitä oireiluja. Testasin siis maanantaina negan, mutta nytten on iskenyt päälle kuunnollinen tissien turvottelu, mutta menkkajomot puuttuvat. Verisuonet kuultavat ihon läpi ja on huimannut jotenkin ihmeellisen paljon. Verenpaineet ovat erittäin alhaiset, joten huimaus johtunee siitä. Ei ole menkoista vielä merkkiäkään. Jo tutuksi tullut epämääräinen tiputtelu on jäänyt tässä kierrossa kokonaan pois. Lieneekö se hyvä merkki? Päätin testata uudelleen sunnuntaina, ellei menkat ole vielä silloin alkaneet. Odotukset tämän ensimmäiseen gelee kiertoa kohtaan vain nousevat.:cool05:thumleft

VOI jestas näitä oireiluja. Testasin siis maanantaina negan, mutta nytten on iskenyt päälle kuunnollinen tissien turvottelu, mutta menkkajomot puuttuvat. Verisuonet kuultavat ihon läpi ja on huimannut jotenkin ihmeellisen paljon. Verenpaineet ovat erittäin alhaiset, joten huimaus johtunee siitä. Ei ole menkoista vielä merkkiäkään. Jo tutuksi tullut epämääräinen tiputtelu on jäänyt tässä kierrossa kokonaan pois. Lieneekö se hyvä merkki? Päätin testata uudelleen sunnuntaina, ellei menkat ole vielä silloin alkaneet. Odotukset tämän ensimmäiseen gelee kiertoa kohtaan vain nousevat.:cool05:thumleft

Kuulostaa hyvältä! :gen014 Mikä dpo?

Hei kaikille!

Nyt sain vihdoin luettua koko ketjun alusta loppuun, Pillow antoi vinkin tästä ❤️

Ensinnäkin haluan sanoa kaikille joilla raskaus keskeytynyt, suuret pahoittelut ja hirveästi tsemppiä ❤️ Itku silmässä niitä lukenut...

Meillä yk 9 menossa ja dpo 7, kierrot todella säännölliset ja joka kierrossa myös ovis bongattu.
Tallettelut onnistuneet aina paremmin kuin hyvin, joten siitä ei ole kiinni. Kovasti on siis yritetty ja ensimmäinen lapsi olisi haaveissa :)

Tässä kierrossa minä aloitin Royal geleet ensimmäistä kertaa, alusta saakka ollaan otettu vain tarvittavat vitamiinit. Ovis tuli päivää aiemmin ja oireet oli todella paljon voimakkaammat, myös halut oli aivan jäätävät :smiley-angelic006

Tervetuloa mukaan! :greet025

Hei kaikille!

Kiva kuulla kokemuksia geleistä, mä nimittäin alotin ne tässä kierrossa. Millä annoksella oot syöny niitä? :) Mä oon ottanu 1000mg päivittäin ja ovikseen asti popsin tonnista ja sit otan loppukierron vaan sen 500mg.

Tänään kp 7 ja eilen tuli postissa paketillinen ovistestejä. Ihan vielä ei viitti alottaa tikuttamista. :bag:

Helou helou. Täällä yk 10 ja kp 42 ja dpo 15. Menkat ois pitäny eilen alkaa vaa ei oo näkyny. Haamun sain testiin tiistai aamuna mutta se oliki sit ainut testi mihin tuli toineki viiva. Keskiviikkona testit ollu pelkkiä negoja ja tänään en oo jaksanu ees testata :smiley-angry017. Alkais vaan ne menkat niin pääsis uuteen kiertoon ja mies aiko mennä nyt enskuun alusta siihen siemennesteanalyysiin et josko sieltä selviäis jotain. Houkuttelis soitella lääkäriin jo kun vaan 2 kierrossa koko aikana saanu ovis testiin plussan ja sekin macan ansiota ilman sitä ei ois ovistakaan. Geelet ekaa kertaa tässä kierrossa käytössä vaan en oikee vielä voi sanoa niistä mitään ku ollu sairaana kaks kertaa tän kierron aikana nii se sekottanu kiertoa. Jospa enskierrossa oisin terveenä.

Kiva kuulla kokemuksia geleistä, mä nimittäin alotin ne tässä kierrossa. Millä annoksella oot syöny niitä? :) Mä oon ottanu 1000mg päivittäin ja ovikseen asti popsin tonnista ja sit otan loppukierron vaan sen 500mg.

Tänään kp 7 ja eilen tuli postissa paketillinen ovistestejä. Ihan vielä ei viitti alottaa tikuttamista. :bag:

Kiitos! :happy:
Tilasin 1000mg kapseleita ja niitä aion ottaa koko kierron ajan. Toivottavasti sulla samanlainen vaikutus niiden kanssa kuin mulla! :smiley-bounce012

Ovisplussa vihdoinkin nyt iltapäivällä :dance008 ja ”kelikin” vaikuttaa märältä ja liukkaalta laughing7 niin nyt täällä ootellaan ukko-kultaa töistä kotiin :sign17 :happy093

En oo ihan varma tuosta liuskan tulkinnasta, että onko se tuollaisena kontrollia kapeampanakin jo varsinainen plussa? Digi samasta pissasta ainakin oli pysyvää hymynaamaa, niin mennään sillä.

Liitteet

• 6636BBF5-F563-4BB8-9955-D428947C925E.jpeg
    6636BBF5-F563-4BB8-9955-D428947C925E.jpeg
    141 KB · Katsottu: 192
Mulla oli geleet ekaa kertaa käytössä juuri tässä tärppi kierrossa. (Toki tämä lopputulos ei ole se toivottu, mutta ei niistä johtuva :sorry:).

En tiedä oliko niistä apua, mutta tuskin haittaakaan. :)
Otin 1000mg enne ovista ja oviksen jälkeen 500mg.

Jos (toivottavasti) uskaltaudumme vielä joskus yrittämään niin varmasti otan geleet taas käyttöön. :)

Ovisplussa vihdoinkin nyt iltapäivällä :dance008 ja ”kelikin” vaikuttaa märältä ja liukkaalta laughing7 niin nyt täällä ootellaan ukko-kultaa töistä kotiin :sign17 :happy093

En oo ihan varma tuosta liuskan tulkinnasta, että onko se tuollaisena kontrollia kapeampanakin jo varsinainen plussa? Digi samasta pissasta ainakin oli pysyvää hymynaamaa, niin mennään sillä.

Plussa se on! Nyt vain sitten miehen kaatoon! :hello2:love022

Mää mietiskelin missä vaiheessa alkaisin tikuttaa ovista :happy: täällä kp8 ja tallettelut on alotettu, viimeks ovis oli kp17, joten ei tässä nyt kiire vielä luulis olevan. Toki voi tulla aikasemminkin tässä kierrossa, seurantaultra letroihin on kp13. Aattelin, että ehkä kp10-11 on järkevä alotella :grin CB Dual hormone on ja sit liuskatestejä lisäksi.

Mulla oli geleet käytössä kun raskauduin tosta esikoisesta :) nyt koitan kuitenkin olla ottamatta käyttöön ihan varmuuden vuoksi, kun tossa ekassa raskaudessa oli sen verta outouksia. Toki tuskin geleestä johtuvia mut varman päälle.

Hei limatietäjät. :hilarious: Mitä tää ”voidemainen” valkoinen vuoto meinasi. Googletin ja vois olla menkkoja edeltävää tai ovista edeltävää? Että..... ota siitä nyt sit selvää. Flon mukaan tänään olis ovis mutta ei kyllä paikkaansa pidä. Että vieläkö se ovis vois tosiaan olla eessä :banghead: kp21 tänään...

joko tää kierto venyy ihan kauheisiin pituuksiin tai sit se ovulaatio oli jo viikko sitten, en vaan saanut sitä kiinni :arghh:

eihän sillä muuten olis väliä, jos jaksais toteuttaa sitä joka toinen päivä -rytmiä. Mut ei toimi kyllä meillä..

Palailen tänne tammikuisista. Keskeytynyt keskenmeno, ja tyhjennyksen jälkeen uuteen yritykseen.

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin :Heartpink

Takaisin