Palailen tänne tammikuisista. Keskeytynyt keskenmeno, ja tyhjennyksen jälkeen uuteen yritykseen.
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin![]()
Voi ei!
Hurjasti voimia Pipana! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Palailen tänne tammikuisista. Keskeytynyt keskenmeno, ja tyhjennyksen jälkeen uuteen yritykseen.
Hurjasti voimia Pipana! 
Mää mietiskelin missä vaiheessa alkaisin tikuttaa ovistatäällä kp8 ja tallettelut on alotettu, viimeks ovis oli kp17, joten ei tässä nyt kiire vielä luulis olevan. Toki voi tulla aikasemminkin tässä kierrossa, seurantaultra letroihin on kp13. Aattelin, että ehkä kp10-11 on järkevä alotella
CB Dual hormone on ja sit liuskatestejä lisäksi.
Hei limatietäjät.Mitä tää ”voidemainen” valkoinen vuoto meinasi. Googletin ja vois olla menkkoja edeltävää tai ovista edeltävää? Että..... ota siitä nyt sit selvää. Flon mukaan tänään olis ovis mutta ei kyllä paikkaansa pidä. Että vieläkö se ovis vois tosiaan olla eessä :banghead: kp21 tänään...
joko tää kierto venyy ihan kauheisiin pituuksiin tai sit se ovulaatio oli jo viikko sitten, en vaan saanut sitä kiinni :arghh:
eihän sillä muuten olis väliä, jos jaksais toteuttaa sitä joka toinen päivä -rytmiä. Mut ei toimi kyllä meillä..
Mää mietiskelin missä vaiheessa alkaisin tikuttaa ovistatäällä kp8 ja tallettelut on alotettu, viimeks ovis oli kp17, joten ei tässä nyt kiire vielä luulis olevan. Toki voi tulla aikasemminkin tässä kierrossa, seurantaultra letroihin on kp13. Aattelin, että ehkä kp10-11 on järkevä alotella
CB Dual hormone on ja sit liuskatestejä lisäksi.

Mulla oli geleet käytössä kun raskauduin tosta esikoisesta :) nyt koitan kuitenkin olla ottamatta käyttöön ihan varmuuden vuoksi, kun tossa ekassa raskaudessa oli sen verta outouksia. Toki tuskin geleestä johtuvia mut varman päälle.
Hei limatietäjät.Mitä tää ”voidemainen” valkoinen vuoto meinasi. Googletin ja vois olla
menkkoja edeltävää tai ovista edeltävää? Että..... ota siitä nyt sit selvää. Flon mukaan tänään olis ovis mutta ei kyllä paikkaansa pidä. Että vieläkö se ovis vois tosiaan olla eessä :banghead: kp21 tänään...
joko tää kierto venyy ihan kauheisiin pituuksiin tai sit se ovulaatio oli jo viikko sitten, en vaan saanut sitä kiinni :arghh:
eihän sillä muuten olis väliä, jos jaksais toteuttaa sitä joka toinen päivä -rytmiä. Mut ei toimi kyllä meillä..
Toivottavasti sulla ovis edessä päin 
Kauhiasti voimia ja jaksamista 
Miten pitkä kierto sulla yleensä on? Mä aloitin kp7/8 CB pakkauksen ohjeen mukaan, kun kierto kierto oli viimeksi 25 päivää. Olin tulla hulluksi kun päivästä toiseen vaan ei mitään merkkejä oviksesta, niin ois pitäny aloittaa vasta kp10 niin ei ois ehtiny niin turhauttaa. Tietty mitä epävarmempi kierron pituus, ni aiemmin parempi ettei vaan mee ohi vahingossa. Mä otin just varman päälle kun oli km alla, eikä tietoa miten kroppa käyttäytyy, mut silti oli työ ja tuska pitää pää kasassa.
Mulla on ihan sama ilmiö ollut nyt kaksi päivää, että alkkarit ihan märät ja Dpo4 siis tänään menossa. Tissit super painavat olleet kanssa kaksi päivää. Aloitin ne proget tosiaan pari päivää ennen myös. Mulla muuten tänään selvisi, että toinen tuuba onkin tukossa ja klinikalta lääkäri suositteli suoraan ivf.Mulla on menny niin että eka sitä voidemaista pari päivää, sit muuttuu tosi vesimäiseksi pariksi päiväksi ja siitä paksummaksi kirkkaaksi venyväksi limaksi, josta oviksen jälkeen taas tota voidemaista.
En tiiä onko tuo km pistäny hormonit hyrräämään extratehoilla, kun nyt ovulaatiota ennen on ollu vuoto niin vetistä ja runsasta, että kastelee housutkin läpi asti. Muistan et tätä ongelmaa oli joskus yläasteella teininä.
Miehen analyysi saadaan jätettyä perjantaina vihdoin viimein. Jotenkin tosi pettynyt olo, mutta toisaalta kiva, että löytyi joku syy sille, ettei ole tärppi käynyt. Lääkärikäynti on sitten vasta kun miehen tulokset tulee ja mun seuraavan kuukautiskierron kierron pari verikoetta, joten odotelua vielä lisää. 

Mulla oli geleet käytössä kun raskauduin tosta esikoisesta :) nyt koitan kuitenkin olla ottamatta käyttöön ihan varmuuden vuoksi, kun tossa ekassa raskaudessa oli sen verta outouksia. Toki tuskin geleestä johtuvia mut varman päälle.

Nyt oon koko yön miettiny tätä sun viestiä.
Tietääkö kukaan/onko kukaan lukenut voisiko geleistä oikeasti olla jotain riskejä?![]()

Ei mulla ole mitään faktatietoa :) enkä oikeesti usko että gelee oli mitenkään osallinen mun ”ongelmiin”, pahoittelen jos sain teidät turhaan huolestuneeksi! Haluan vaan mahdollisimman luomun raskauden, ”varmuuden vuoksi”. Ekassa raskaudessa oli tosi pieni istukka ja tosi lyhyt napanuora. Ja vakava raskausmyrkytys. Tuskin seurausta geleestä.Samaa mietein minäkin! Voisitko kertoa hipshops lisää?![]()
Ei mulla ole mitään faktatietoa :) enkä oikeesti usko että gelee oli mitenkään osallinen mun ”ongelmiin”, pahoittelen jos sain teidät turhaan huolestuneeksi! Haluan vaan mahdollisimman luomun raskauden, ”varmuuden vuoksi”. Ekassa raskaudessa oli tosi pieni istukka ja tosi lyhyt napanuora. Ja vakava raskausmyrkytys. Tuskin seurausta geleestä.
muoks. Ja sain kyllä tosi paljon hyötyä geleestä. Mulla oli sillon kierrot 60-90 päivää, geleet heti katkasi pitkän kierron, ja seuraavassa tuli ovis aikasin.

Mikähän neuvolan kanta on näihin? Onko kukaan koskaan kysynyt?Mulla kans toinen tuuba tukossa. Clomeilla/letroilla alkanut kuitenkin viisi raskautta joista kaksi päässyt maaliin saakka. Tätä kolmatta yritetty nyt 1v8kk ja yks km sisältyy tähän aikaan. Ikääkin tosiaan jo 37v, että sekin varmaan tekee tehtävänsä.Mulla on ihan sama ilmiö ollut nyt kaksi päivää, että alkkarit ihan märät ja Dpo4 siis tänään menossa. Tissit super painavat olleet kanssa kaksi päivää. Aloitin ne proget tosiaan pari päivää ennen myös. Mulla muuten tänään selvisi, että toinen tuuba onkin tukossa ja klinikalta lääkäri suositteli suoraan ivf.Miehen analyysi saadaan jätettyä perjantaina vihdoin viimein. Jotenkin tosi pettynyt olo, mutta toisaalta kiva, että löytyi joku syy sille, ettei ole tärppi käynyt. Lääkärikäynti on sitten vasta kun miehen tulokset tulee ja mun seuraavan kuukautiskierron kierron pari verikoetta, joten odotelua vielä lisää.
![]()
Kiitos teille noista ”limakokemuksista”. Niiden perusteella tosiaan vois päätellä että ovis olisi vielä edessänoh, ei kai auta kun odotella.
Turhauttaa toi Flo-appi, silti väittää että ovis oli eilen. Vaikka laitoin että mitään oireita ei oo ollu. Rämpytin sinne negatiiviset ovistestitkin eikä siltikään muuttanut päivää.