Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

No voi ähmyränkänkyrä! Olihan se varmaan nyt sit joko kemiallinen tai jotain muuta sitten testissä, hieman väriä pyyhkiessä eli eiköhän se vuoto sieltä ala parin päivän sisässä. :bag:
Okei, positiivista sinänsä, tarkottaa sitä et luteaali yli 12 päivää ja ovis on tapahtunut tosissaan jos se nyt jo vuotoa kohta pukkaa.![]()
Pahoittelut pelkästä omanapailusta:
Täällä mennään kp 10 ja ovisplussa tuli jo nyt
Mulla on kaks cb kaksoishormonitestilaitetta ja oon mielenkiinnosta tehnyt nyt samaan aikaan molemmat, että näkee miten vanha laite ja uus laite käyttäytyy. Vanha laite eilen vielä tyhjä ympyrä. Uusi laite vilkkuva jo kp 7 asti. Tänään pärähti kuin tyhjästä molempiin pysyvä hymy.
Ihmettelin vähän että voiko olla nyt jo ja tein viel toisen cb testin ja raskauskeijun liuskan. Nää taas sitten oli negoja.. Onkohan se ovis nyt vai ei?
Ei oikeestaan mitää ovisoloja. Märkää kyllä ja ehkä pientä jomotusta, mutta en oloista ois ainakaa arvannut oviksen olevan vielä.![]()
Tammenterho, älä vielä heitä pyyhettä kehään jos ei ole kunnon vuoto alkanut! Oon täällä johonkin toiseenkin ketjuun tän kirjottanut, mutta mulla esikoisen raskauden alussa luulin, että on kuukautiset alkamassa, kun tuli pientä vuotoa monena päivänä. Mutta vuodon loppumisen jälkeen teinkin positiivisen raskaustestin :)
Pidän sulle peukkuja!!
Ei tosiaan kunnolla vuoda mitenkään päin, eikä pyyhkiessä oo ees punaista, vaan se on lievästi oranssihtavaa/etäisesti punertavaa valkovuotoa. Sen verran et paperista just ja just erottaa. Eikä kipujakaan ole

Mä en tiedä mitä mun keho touhuaa. Eilen kp17 alkoi valkovuodon mukaan pinkkiä tulla ja tänään kp18 myöskin. Välivuotoja mulla ei oo, tärppikierrossa oli yhtenä päivänä verta vv seassa mut tää on kyl muutoin uutta. Sekin oli juurikin kp18 ku katsoin. Mutta, ei tietoa onko tää nyt ovis vai mikä ku oireita ei oo yhtään mitään eikä kramppeja eikä haise pahalle eli tulehdus poissuljettu toistaiseksi. Muniksissa molemmin puolin kirrannut sitten muttei muuta.... ehkä ovis , ei oo tullut testattua ja aamulämmöt unohtunut useana aamuna joten hyvin epämääräistä seurantaa eli oikeastaan ei mitään seurantaa...

Dpo 9, kp23/27.
Kävin eilen vaa’alla ja laskin painoindeksiä. Oli jotenkin pysäyttävää, kun sen mukaan olen merkittävän alipainon ylärajalla (puoli kiloa enemmän niin olisi ”vain” lievä alipaino).
Tietenkin nyt mietin, että johtuuko tämä raskaudettomuus siitä. toisaalta pitää ottaa huomioon ruumiinrakenne ja se, että todellakin syön täysin normaalisti ja välillä töissä enemmän kuin 50 vuotiaat mieskollegat. Ehkä yritän nyt sitten syödä vielä hieman enemmän.
onhan tässä toki vielä muutama päivää aikaa pitää toivoa yllä, mutta jotenkin tuntuu siltä, että yk 10 kolkuttelee jo nurkan takana.

Mulla ollut joskus 4 päivääkin tiputtelua, ihan satunnaisesti vessakäynneillä ja oranssia/rusehtavaa, vasta menkkojen alkaessa muuttunu punaiseksi. Mutta toisaalta kemiallisessakin oli samanlaista tiputtelua joka sitten loppui. Eli summa summarum voipi olla kumpi vaanJaa, nytpä ei näykään enää ees pyyhkiessä mitään, vaan sen 1-2 vessakäyntiä hennon hailua (juur ja juur paperista erotti)
te joilla on ollut tiputtelua ennen menkkoja (ilman tärppiä), onks se loppunut ja/tai vaihdellut paljonkin se määrä ja päivät joina tiputtaa? Vai menny samoin tein punaseksi tiputteluksi?
Itellä kun ei oo ennen menkkoja juurikaan ollu tämmöstä, se on runsastunu se tiputtelu milteen heti jos sitä ees on ollut ennenko alkaa vuotaa...![]()

Tässä näkyy mun mielestä selkeästi vahvistumista. Ylempi on lauantailta ja alempi hetki sitten. Molemmat lyhyellä pidätyksellä, alempi huomattavasti lyhyemmällä.