Raskaaksi 2021

Ajattelin pitää vähän taukoa tästä palstailusta, mutta näköjään maltoin vain viikon ja sitten aloin lukemaan teidän kirjoituksia. :grin
Siispä hei vaan taas kaikille ”vanhoille” ja uusille! :greet025

Osaisikohan joku teistä sanoa, että miten cb:n ovulaatiotesti (se vaaleanpunainen) käyttäytyy sen jälkeen, kun on saanut siihen hymynaaman. Tarkoitan siis, että jos olen saanut tänään hymynaaman, niin näyttääkö se automaattisesti tyhjää seuraavana päivänä vai voiko näyttää myös hymynaamaa?
Jos testi hymynaamapäivän jälkeen näyttää tyhjää, niin voiko silloin olla varma, että ovulaatio on tapahtunut?
Oon saanut kahtena peräkkäisenä päivänä hymynaaman tuolla testillä. Ja ovulaation tapahtumisestahan ei voi olla varma, vaikka lh-piikki menisikin :)

Onko täällä muita vuorotyötä tekeviä? Olisi mielenkiintoista tietää miten lääkärit suhtautuu kolmivuoroon, varsinkin yövuoroihin jos on raskaana. Ei ole muuten kovin fyysinen työ kyseessä

mitä veikkaatte, milloin viimeistään follit irtoisi, kun oli perjantaina jo noin isoja? (18,4 ,17,7 ja 15,5)

vieläkään ei tullut pysyvää hymynaamaa, mietin jo jätänkö ton cb testin pois ja jatkan pc testeillä...

A602913F-2158-45A0-A535-131E8D4B5464.jpeg
Sori omanapaa.. kyllä mä lasken ton hailakaks plussaks kun on selvästi pinkki livenä. Ei nyt mitään kirkuvaa plussaa tullut äitienpäiväksi mutta eiliseen aamun testiin on vahvistunut. Huomenna uusiksi ja toivotaan että olis selkeempi! Tänään dpo 10

Hei onko kellään kokemusta näistä Clear Bluen kaksoishormonitesteistä? (Violetti). Nyt on kp 15 ja testi on vilkuttanut hymynaama kp 10 lähtien ja testi vilkutti vielä tänä aamunakin. Viivat olivat tälläiset. Eikö lh-huippua tule, onko se mennyt ohi vai onko vasta tulossa? Aamun ekasta pissasta olen testit tehnyt ohjeen mukaan ja viiva on tummentunut päivä päivältä.

Tikkuja on enää 2 kpl jäljellä.

Liitteet

• IMG_20210509_062412.jpg
    IMG_20210509_062412.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 161
Hei onko kellään kokemusta näistä Clear Bluen kaksoishormonitesteistä? (Violetti). Nyt on kp 15 ja testi on vilkuttanut hymynaama kp 10 lähtien ja testi vilkutti vielä tänä aamunakin. Viivat olivat tälläiset. Eikö lh-huippua tule, onko se mennyt ohi vai onko vasta tulossa? Aamun ekasta pissasta olen testit tehnyt ohjeen mukaan ja viiva on tummentunut päivä päivältä.

Mulla ei oo tästä kokemusta mutta musta toi näyttää et olis ovis +? Jos ei tuu huippua niin laskisin tosta itse plussan ja menisin sen mukaan.

Mulla vilkuttanut nyt myös viikon.. ohjeissa vissiin lukee, ettei viivoja sais tulkita

mulla pe oli pc testi lähestulkoon plussa, sen jälkeen ei oo niin vahvaa viivaa enään. tässä pohdin jos ovis onkin ollut just sillon, samana päivänä oli ultra ja siellä oli toi isoin folli "ehkä vähän lyyhistynyt", mutta gyne epäili että ovis ois nyt vklp aikana, mutta en tikkuun sitä saanut. siks epäilin jos olis ollut perjantaina just irtoamaisillaan toi folli

Se testi voi (valitettavasti) vilkutella pitkäänkin, mikä toki tympeää kun tikkuja kuluu :shifty: liitteenä kuva mun testeistä, joissa viimeinen se pysyvä hymy (ja tärppikierto), samanlaiset oli edellisessäkin. Toki muut tikut vähän kuivuneita jo tuossa mutta kuitenkin. Eli kun tulee se pysyvä hymy niin tosi selkeä on se toinen viiva verrattuna aiempiin. Mutta tosiaan, viivoja ei saisi virallisesti kai yrittää tulkita… :joyful:

Sulla on jo tosi vahva kyllä, veikkaisin että ovisplussa vois tulla jo illalla tai huomenna viimeistään!

Liitteet

• A2394663-7B76-4C1C-B439-9DCC802EC925.jpeg
    A2394663-7B76-4C1C-B439-9DCC802EC925.jpeg
    358.5 KB · Katsottu: 187
Se testi voi (valitettavasti) vilkutella pitkäänkin, mikä toki tympeää kun tikkuja kuluu :shifty: liitteenä kuva mun testeistä, joissa viimeinen se pysyvä hymy (ja tärppikierto), samanlaiset oli edellisessäkin. Toki muut tikut vähän kuivuneita jo tuossa mutta kuitenkin. Eli kun tulee se pysyvä hymy niin tosi selkeä on se toinen viiva verrattuna aiempiin. Mutta tosiaan, viivoja ei saisi virallisesti kai yrittää tulkita… :joyful:

Sulla on jo tosi vahva kyllä, veikkaisin että ovisplussa vois tulla jo illalla tai huomenna viimeistään!

Testaan sitten tikun vielä illalla ja toisen huomen aamulla.

Huomasin myös, että olen lukenut ohjeita huonosti ja kastanut tikkua 3 s pissassa, vaikka kastaessa se olisikin 15 s. Tänä aamuna otin suoraa virtsasuihkusta ja sen 3 s, kuten ohje sanookin. Epäilen, että lh-huippu on mennyt sivu suun ja ovis on tänään alaselän kipuilusta päätellen.

Jos ei tärppää niin ensi kiertoon ainakin selvät sävelet. :grin

Joo ei varmaan viivoja tulisi tulkita, mutta tikkua poistaessa tulee kuitenkin tsekattua viivat ja ainakin itsellä niistä näkyy selkeä nouseva trendi. :hilarious:

Onko muilla liittynyt pahoinvointia ovulaatioon? Netistä luin, että voisi liittyä hormoonipiikkiin eli olis just ennen ovista/sen aikana.

Oon huomannut, että monesti oviksen tienoilla etoo enemmän ja on hutera/heikko olo. :hungover:

Ei jaksais millään enää ottaa ovistikkuja käyttöön, mutta silti aina hiukan epävarma olo osuuko yritys oikeaan aikaan. :angelic: Ei auta taas, kun toivoa.

Onko muilla liittynyt pahoinvointia ovulaatioon? Netistä luin, että voisi liittyä hormoonipiikkiin eli olis just ennen ovista/sen aikana.

Oon huomannut, että monesti oviksen tienoilla etoo enemmän ja on hutera/heikko olo. :hungover:

Ei jaksais millään enää ottaa ovistikkuja käyttöön, mutta silti aina hiukan epävarma olo osuuko yritys oikeaan aikaan. :angelic: Ei auta taas, kun toivoa.
On melkein aina huono olo, yleensä just ennen ovista (johtuiskohan lh-hormonin noususta?). Esim eilen kuvotti ja heikotti, tänään o+.

Mulla on just ennen ovista pahoinvointia, tässä kierrossa oli tosi voimakkaana.

Tänään dpo 2 ja vielä ois pitkä aika odotella. :rolleyes:

Eipä näy juuri mitään enää ainakaan Sofin testissä Pregnylistä :wideyed: nyt pistämisestä se 5pv aikaa...
Ylemmässä pistämisestä 2vrk ja alemmassa se 5 :grin

upload_2021-5-9_9-45-14.jpeg

Mulla ei kova luotto kyllä ole Sofin testeihin, mietin pitäiskö sitä tilata tai ostaa PC tai muita vastaavia :joyful:

Onko täällä muita vuorotyötä tekeviä? Olisi mielenkiintoista tietää miten lääkärit suhtautuu kolmivuoroon, varsinkin yövuoroihin jos on raskaana. Ei ole muuten kovin fyysinen työ kyseessä
Mä tein ekan raskauden aikana ravintola-alalla töitä ja ihan joka vuorossa yötä myöden. Ei lääkäri siihen mitään tuumannu. Oman pystymisen mukaan mentiin. Itellä meni selkä kun maha alko oleen suht kookas, jolloin jäin saikulle ennen mammalomaa mutta muuten en nähny mitään ongelmia :angelic:

View attachment 102733
Sori omanapaa.. kyllä mä lasken ton hailakaks plussaks kun on selvästi pinkki livenä. Ei nyt mitään kirkuvaa plussaa tullut äitienpäiväksi mutta eiliseen aamun testiin on vahvistunut. Huomenna uusiksi ja toivotaan että olis selkeempi! Tänään dpo 10
On vahvistunut :woot: nyt isosti vauvaliimaa ja odotan innolla kuvia uusista testeistä :gen014

Lähellä on! Jos ei illalla, niin huomenna? :cool05

Kyllä nyt varmaan on vaan uskottava et se toinenkin viiva näissä testeissä on :nailbiting: Voi kun tää nyt pysyisi kyydissä loppuun saakka:smiley-angelic001

Liitteet

• 20210509_094022.jpg
    20210509_094022.jpg
    198.2 KB · Katsottu: 217
4C47DD7D-1DBF-425F-A510-66A2F148ECD1.jpeg 14AED525-86E5-4B59-AA67-C13750C3F17F.jpeg

Kai se on uskottava että joku (jotkut?) on kyydissä :love7 juossu kaupoissa ettimäs digejä ja eka ei sit toiminukkaa. Noi siniset viivat oli sen sisältä ni juoksin sit äkkiä hakee uudet. Oi kumpa kaikki menis hyvin :notworthy en olis ikinä uskonut että mulle tulee plussa ja näin alussa. Vahvat tulokset dpo 10..

Takaisin