Raskaaksi 2021

Onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.
On: en olekaan hetkeen täällä kirjoitellut. Nyt siis menossa ensimmäinen normaali kierto keskenmenon jälkeen. Ja oisko nyt siis yk5 ja kp28/28. Dpo:sta ei mitään tietoa. Menkkoihin liittyviä kipuja ei vieläkään kuulu, joten tein aamupissasta testin. Näkeekö mun silmät omiaan, vai näkeekö joku muukin tässä jotain:nailbiting:

Näkyy:smiley-bounce013 vahvistumista! :love7

Onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.
On: en olekaan hetkeen täällä kirjoitellut. Nyt siis menossa ensimmäinen normaali kierto keskenmenon jälkeen. Ja oisko nyt siis yk5 ja kp28/28. Dpo:sta ei mitään tietoa. Menkkoihin liittyviä kipuja ei vieläkään kuulu, joten tein aamupissasta testin. Näkeekö mun silmät omiaan, vai näkeekö joku muukin tässä jotain:nailbiting:
Aurinko häikäisee autossa silmiin ja silti näkyy. Toivotaan vahvistumista!:love7

Mun pitäisi kanssa mennä ensi viikolla. Mulle sanottiin, että se pitäisi tehdä menkkojen aikaan ja tänä aamuna tuli vähän pinkkiä paperiin. Mulla on ollut sellainen ontto vatsakipu jo 3 päivää. Mikähän lie. Tänään vasta Dpo 11.

Mulle uusi tieto, että menkkojen aikaan o_O Mulle tulossa vasta puhelu tuohon tutkimukseen liittyen niin kuulen siinä sitten. Ei suoranaisesti helpota kun muutenkin tiedän et mulle kivulias toimenpide, ja menkkojen aikaan olen tositosi kipeä välillä ilman rönkkimistäkin:sad001

Mulle uusi tieto, että menkkojen aikaan o_O Mulle tulossa vasta puhelu tuohon tutkimukseen liittyen niin kuulen siinä sitten. Ei suoranaisesti helpota kun muutenkin tiedän et mulle kivulias toimenpide, ja menkkojen aikaan olen tositosi kipeä välillä ilman rönkkimistäkin:sad001

"Munanjohtimien aukiolotutkimus tehdään yleensä kuukautiskierron 7.–10. päivä niin, että kuukautisvuoto on loppunut kokonaan."
Jos puhutte tästä :)
https://felicitas.mehilainen.fi/lapsettomuus/lapsettomuustutkimukset/hysterosonosalpinografia/

Täällä alkoi vuoto o_O 5 päivää etuajassa. Vielä en sanoisi, että kp1. Mutta vaikuttaa siltä, että eiköhän toi iltaan mennessä ole alkanut kunnolla :rolleyes:

Ovulaatiota en bongannut, joten kai käy järkeen lyhyempi kierto.

meillä on vapaa ilta tänään, ajateltiin nauttia muutamat alkoholijuomat ja rentoutua.
mietin, että voiko alkoholi vaikuttaa ovulaatioon jotenkin? veikkaan, siis että ovis tapahtuisi lähipäivinä

Gynellä käyty ja ei mitään hätää. Oli sitä mieltä, ettei kannattaisi välillä olla ilman teroja niinku oon välillä tehnyt ja testaillut, kuten aiemmin neuvottiin. Oma kierto ei selkeästi toimi säännöllisesti. Sanoi, että terolut on aika mieto ja antoi primolut-reseptin ja sen kanssa uuteen kiertoon. Tulipa hyvä fiilis, kun tietää, että kaikki näyttää hyvältä. Siellä oli molemmilla puolilla follit kasvamassa ja ovistestit otetaan käyttöön hyvissä ajoin. :smiley-bounce012:smiley-angelic001

Gynellä käyty ja ei mitään hätää. Oli sitä mieltä, ettei kannattaisi välillä olla ilman teroja niinku oon välillä tehnyt ja testaillut, kuten aiemmin neuvottiin. Oma kierto ei selkeästi toimi säännöllisesti. Sanoi, että terolut on aika mieto ja antoi primolut-reseptin ja sen kanssa uuteen kiertoon. Tulipa hyvä fiilis, kun tietää, että kaikki näyttää hyvältä. Siellä oli molemmilla puolilla follit kasvamassa ja ovistestit otetaan käyttöön hyvissä ajoin. :smiley-bounce012:smiley-angelic001

Mä käytin ennen kans terolutit ja primolutit, mutta tuli kauheet sivuoireet niistä. nykyään luget ja ei haitta oireita.
Oliko jo isoja folleja?

Mä käytin ennen kans terolutit ja primolutit, mutta tuli kauheet sivuoireet niistä. nykyään luget ja ei haitta oireita.
Oliko jo isoja folleja?

Hui. Toivottavasti ei tuu mulla oireita. Teroista ei ainakaa oo tullu mitää ihmeellistä. Millaisia sulla tuli?
Ei se sitä kokoo tainnut sanoa. Sanoi vaan että molemmilla puolilla on ja hyvältä näyttää.

A7FD58D3-0AF5-4817-8881-83BA6DC5244C.jpeg
87E499EC-423B-4B37-BAA6-D0C3698CA357.jpeg

Dpo 9 päiväpissasta pregcheck ja rfsun se varhainen 6 päivää ennen tehtävä. Huomenna aamulla uusi :happy: kolmeen eri pakkauksen testiin tullu nyt viivat jotka mun mielestä on punertavia/vaaleanpunaisia luonnossa. Mies kysy et miks en odota vaa viikkoo ja tee uutta.. :dance008 hassu mies.

Hui. Toivottavasti ei tuu mulla oireita. Teroista ei ainakaa oo tullu mitää ihmeellistä. Millaisia sulla tuli?
Ei se sitä kokoo tainnut sanoa. Sanoi vaan että molemmilla puolilla on ja hyvältä näyttää.

Vatsakipuja ja sitte mielialaan vaikutti, kiukkuisuus jne.

View attachment 102722 View attachment 102723

Dpo 9 päiväpissasta pregcheck ja rfsun se varhainen 6 päivää ennen tehtävä. Huomenna aamulla uusi :happy: kolmeen eri pakkauksen testiin tullu nyt viivat jotka mun mielestä on punertavia/vaaleanpunaisia luonnossa. Mies kysy et miks en odota vaa viikkoo ja tee uutta.. :dance008 hassu mies.
Kyllä siellä näkyy kaikissa selkeästi punertavaa, vahvistumista viivoille! :happy093.

Kp 16 ja pupuiltu on varmuudeksi. Kn tuntu olevan ainakin ylhäällä ja auki. Sovellus näyttää huomiselle ovulaatiota, mutta en ole siihen ennenkään luottanut. :angelic:

Jäänyt kokonaan oireiden seuraaminen. Jotenkin iski se luovutus viime kuukautisten alettua. Vaikea siis sanoa onko nyt ollut mitään ovulaatioon viittaavaakaan. Edelleen kierron pituus vaihdellut muutamilla päivillä, niin vaihtelee se ovulaationkin aika.:sour:

Vivu onnea :love7 hyvin näkyy!

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :Heartpink

Omanapa, dpo3-4 ja hitsivieköön. Nännit on arat ja tissit on kasvaneet, mieliala heittelehtii ja oon hyvinkin herkillä...

Mä voisin melkeen väittää että mulla on raskaushormonin kanssa enempivähempi ongelma. Pregnyliä kun nyt on elimistössä vielä, huomaan et taas (kuten syksyllä ja esikoista odottaessa) on ihan tosissaan haasteita pitää pelot kurissa. Nyt kun ei vielä tiedä tärppääkö vai ei, pelottaa kropan tuntemukset ja melko liuta kauhuskenaarioita on käyny mielessä :confused2 Onko muilla ollu raskauksissa pelkoja/ahistusta minkäkin verran? Toisaalta, jos yhdistän tän nyt raskaushormonista johtuvaksi, se on ehkä inasen helpompi kestää kun mieli luo pelkoja sinne missä niitä ei ole.

Ja nyt tänään mielessä sit se kun gynekin selvästi sanoi et 10-12 päivää r-testi on positiivinen pregnylistä johtuen, niin entä jos mulla se näkyiskin pidempään enkä voiskaan luottaa siihen jos nyt plussaisi :disgust Yksi vaihtoehto toki olis testata joka aamu ja kattoo poistuuko se elimistöstä ja lähteekö se vahvistumaan vaiko eikö. Miten te tekisitte?

Ajattelin pitää vähän taukoa tästä palstailusta, mutta näköjään maltoin vain viikon ja sitten aloin lukemaan teidän kirjoituksia. :grin
Siispä hei vaan taas kaikille ”vanhoille” ja uusille! :greet025

Osaisikohan joku teistä sanoa, että miten cb:n ovulaatiotesti (se vaaleanpunainen) käyttäytyy sen jälkeen, kun on saanut siihen hymynaaman. Tarkoitan siis, että jos olen saanut tänään hymynaaman, niin näyttääkö se automaattisesti tyhjää seuraavana päivänä vai voiko näyttää myös hymynaamaa?
Jos testi hymynaamapäivän jälkeen näyttää tyhjää, niin voiko silloin olla varma, että ovulaatio on tapahtunut?

Pregcheckeillä, eli sen 25 :)

Tässä ovitrellesta 1,3,5 ja 7vrk

View attachment 102730

Ja täs vähän enemmän noita.
View attachment 102729

Suurkiitos!! :smiley-angelic003 Luulenpa et testailen itekin nyt noita Sofeja pois kuleksimasta. 1vrk pistämisestä oli haalea positiivinen niin nyt on myös vertauspohjaa sille, pregnylin pistosta nyt 4 päivää :smiley-ashamed004 Luulisin, että se vois omaa oloa helpottaa et tietää sen poistuvan elimistöstä, ennen kun (jos) plussaa oikeasti. Ja vaikkei nyt tärppäis, niin tietäispä sitten sen miten se pregnyl omasta elimistöstä poistuu :smiley-angelic006

Takaisin