Raskaaksi 2021

No nyt on testit tilattu. :smiley-bounce013
Tässä viimeisimmässä kierrossa käytössä oli geleet ja maca. Maca tosin vaan sillon ku muistin.
Taidan ottaa ekaa kertaa greippimehun käyttöön uuteen kiertoon. Ilmeisesti lasillinen päivässä ovikseen asti?
Suosituksia hyvistä greippimehuista? Itse en ole greipin ystävä, mutta jos siitä apua olisi niin teen mitä vaan.. :Heartred
Tropicanan greippimehu on mun suosikki. :)

Moikka! Pidemmän aikaa olen jo seurannut teidän keskusteluja ja nyt päätin itsekin kirjoittaa tänne. Täällä ois ensimmäistä kuumeileva ja yritystä takana n. puolivuotta. Puoleen vuoteen on mahtunut kaksi kemiallista ja varmaan kaiken maailman poppakonsteja on tullu kokeiltua. Gynen mielestä tilanne näyttää positiiviselta, vaikka itsestä ei siltä tunnu, kun matto vedetään jalkojen alta plussaamisen jälkeen.:sorry: Tällä hetkellä odotan, että uusi kierto strattaa, jotta pääsee taas pohtimaan, mitä vitamiineja tms. voisi vielä lisäillä listaan. :wink

Taidan ottaa ekaa kertaa greippimehun käyttöön uuteen kiertoon. Ilmeisesti lasillinen päivässä ovikseen asti?
Suosituksia hyvistä greippimehuista? Itse en ole greipin ystävä, mutta jos siitä apua olisi niin teen mitä vaan.. :Heartred

Mä oon juonut God Morgonin verigreippimehua lasillisen aina aamuisin samalla ku otan kaikki vitskut. :) Ovulaatioon asti juon.

Mulla oli rautavarastot ihan tyhjänä ja sain infuusiona rautaa kun oon suolivammainen. Mikään rauta ei suun kautta sovi ja tää viimeisin lääkäri totesi ettei oo mitään järkeä kerjätä verta nenästä rautakuurilla tuon suolen takia.

Mulla on tuon rautatankkauksen jälkeen aika korkealla toiveet raskautumisen suhteen. Mies on ihan täysillä messissä ja nyt viimeisimpänä kävi hankkimassa mulle ovistestejä.

Täällä on menossa kp 10 ja oviksen metsästys on aloitettu. Veikkaan sen osuvan ens viikon puoliväliin.

Tropicanan greippimehu tarttui mukaan. Nyt odotellaan, että vuoto alkaa, niin päästään uusi kierto aloittamaan. Aamun tuhrun jälkeen ei ole tullut enää mitään. :sad001:banghead:

Ite tilannut kotitestin kautta. Oon nyt pari kertaa ostanut monivitamiinit silleen et joka toinen on ollut raskaus- ja imetysajan ja joka toinen normipurkki. Eli siis sen raudan takia et kuuriluontosesti syö.

Minulla on pari pv ollut semmoin jännityksen tapanen kihelmöinti sisällä, ihan kun odottaisin jotain jännää tapahtuvan. Outoa, vasta ens viikon puolivälissä ehkä uskaltaa testata. Onko muilla samanlaista ollut? :eek:
Muoks: myös pari pv todellakin huonovointisuutta havaittavissa vaikka yritän ajatella et "ei minul mitää pahoinvointia ole". Dpo 11

Muokattu viimeksi:
Ite tilannut kotitestin kautta. Oon nyt pari kertaa ostanut monivitamiinit silleen et joka toinen on ollut raskaus- ja imetysajan ja joka toinen normipurkki. Eli siis sen raudan takia et kuuriluontosesti syö.

Minulla on pari pv ollut semmoin jännityksen tapanen kihelmöinti sisällä, ihan kun odottaisin jotain jännää tapahtuvan. Outoa, vasta ens viikon puolivälissä ehkä uskaltaa testata. Onko muilla samanlaista ollut? :eek:
Muoks: myös pari pv todellakin huonovointisuutta havaittavissa vaikka yritän ajatella et "ei minul mitää pahoinvointia ole". Dpo 11
Kuulostaa lupaavalta, muistan että mulla oli sellanen kihelmöinti ja kupliva tunne alavatsalla tuon tuosta raskaana. :p

Mulla oli rautavarastot ihan tyhjänä ja sain infuusiona rautaa kun oon suolivammainen. Mikään rauta ei suun kautta sovi ja tää viimeisin lääkäri totesi ettei oo mitään järkeä kerjätä verta nenästä rautakuurilla tuon suolen takia.

Mulla on tuon rautatankkauksen jälkeen aika korkealla toiveet raskautumisen suhteen. Mies on ihan täysillä messissä ja nyt viimeisimpänä kävi hankkimassa mulle ovistestejä.

Täällä on menossa kp 10 ja oviksen metsästys on aloitettu. Veikkaan sen osuvan ens viikon puoliväliin.

Täällä myös kp 10 ja oviksen bongailu alotettu. Flo ennustaa ovista ens viikon keskiviikolle. :)

Kuulostaapa lupaavalta! :hello2

Minulla ois niitä herkkiä testejä kotona, en tiedä malttaako sitä huomenna aamusta tehdä ennen töihin lähtöä testin :rolleyes: mitähän työnteosta tulis, ei varmaan mitään :hilarious:

Moikka! Pidemmän aikaa olen jo seurannut teidän keskusteluja ja nyt päätin itsekin kirjoittaa tänne. Täällä ois ensimmäistä kuumeileva ja yritystä takana n. puolivuotta. Puoleen vuoteen on mahtunut kaksi kemiallista ja varmaan kaiken maailman poppakonsteja on tullu kokeiltua. Gynen mielestä tilanne näyttää positiiviselta, vaikka itsestä ei siltä tunnu, kun matto vedetään jalkojen alta plussaamisen jälkeen.:sorry: Tällä hetkellä odotan, että uusi kierto strattaa, jotta pääsee taas pohtimaan, mitä vitamiineja tms. voisi vielä lisäillä listaan. :wink

Moi! Kuulostaa tutulta. Meillä yritystä myös puoli vuotta takana, tai no nyt 7kk. Siihen on mahtunut kaksi keskenmenoa. Eka spontaanisti kotona ja ”helposti”, toinen pidemmän kaavan kautta. Nyt eka kierto km jälkeen. Ovis tuli normaalisti kp 16 mistä olin ilonen, ja nyt sitten menkkoja ei näy eikä kuulu mutta testit negoja. Hoh... labrat tutkittiin ja gynen mielestä kaikki ok ja huonoa tuuria ollut... on tää aikamoista. Tsemppiä sinne! :Heartred

muoks. Kuulostaa hullulta toi 7kk, koska kiertoja kuitenkin on ollut vain neljä, tämän hetken kierto mukaan laskettuna.. noi km vie niin aikaa :sad001

Muokattu viimeksi:
Ovisoireista ei tietoakaan. Mahtaakohan tää nyt olla sellainen kierto, että en ovuloi ollenkaan o_O
Tai sitten tulee myöhässä.
Ei kyllä pahemmin ole puuhailtukaan. Väsyttää vaan, ei tietoakaan haluista. Mälsää.

Ovisoireista ei tietoakaan. Mahtaakohan tää nyt olla sellainen kierto, että en ovuloi ollenkaan o_O
Tai sitten tulee myöhässä.
Ei kyllä pahemmin ole puuhailtukaan. Väsyttää vaan, ei tietoakaan haluista. Mälsää.

Oletko tikuttanut vai mennyt ilman?

Oletko tikuttanut vai mennyt ilman?

Ilman.
Yleensä mulla on selkeitä oireita. Limat, tissit kipeät ja sängyssä voisi vaikka asua :hilarious:
Nyt ei limoista tietoakaan ja mieskin on "saanut" olla rauhassa :rolleyes:

Voihan se olla, että en ovuloi nyt, tai sitten tällä kertaa menikin ohi huomaamatta, tai sitten on myöhässä.
Kun ei edes omasta kropastaan voi olla varma.

Dpo 8. Jotenkin jännittää tosi paljon tulevat päivät, että alkaako menkat vai pääsenkö jopa testaamaan :nailbiting: Opin viime kerrasta, emkä rupea ennen dpo 10 testaamaan, kun petyin negasta ja soimasin sitten itseäni testin hukkaan heittämisestä. Näin unta, että tein positiivisen testin, joten ajatuksissa tämä nyt selkeästi on :grin Mun unet ei kyllä ikinä kerro yhtään mitään, joten en hirveästi niihin luottaisi :p

Eilen oli taas vti oireet, vaikka oli viimeinen antibioottipäivä. Yöllä sai ravata vessassa. Painetta mahassa ja alapäässä ja ihme nipistelyä alamahalla.

Muokattu viimeksi:
Missä mun menkat viipyy..? :eek::sad001
Aamulla tuli taas tuhrua, mutta nyt ei mitään. Hassua, että kahtena päivänä aamulla yhden kerran tulee pyyhkiessä vaaleenpunasta, mutta muuten ei mitään. Tissit ihan järkyttävän kipeet ja nyt ne on alkanu turpoamaan myös.. Eilen viimeksi oli testi nega:banghead:
Aika raastavaa.. :confused:

Heippa, paljon voimia ja jaksamista kaikille uuteen kiertoon joutuneille.
Onnea plussanneille ja haamuviivan saaneille taas viivan vahvistumista toivotan.

Mun mies kävi vappuaattona koronarokotteessa, ja sivuoireita siitä tuli. Käsi kipeä, väsymys, huonovointisuus sai Pifizerin siis!

Ja mun äiti on torstaina herätetty ja päässyt pois hengityskoneesta. Melkein 3 viikkoa se oli hengityskoneessa, eilen lauantaina äiti siirrettiin teholta valvontaosastolle jonne päästään vierailemaan, eilen HUSin ohjeistus muuttunut että nyt pääsee 2vierailijaa kerrallaan/15 minuutiksi tapaamaan.
Olen päässyt puhumaan äidille perjantaina ja eilen lauantaina äiti soitti videopuhelun, kyllä oli tunteet pinnassa perjantaina ja eilen varsinkin kun näki äidin pitkästä aikaa ja sen kasvoilla happiviikset. :sad010

Mulla loppui menkat eilen lauantaina ja nyt menossa kp7.

Eilen illalla ahdisti jotenkin ihan hirveästi ajatus uudesta raskaudesta. Ekaan raskauteen menin ihan vaaleanpunaiset lasit silmillä, mutta nyt pitää myöntää, että vähän pelottaa. :sad001 Olen kyllä varma, että haluan vielä toisen lapsen, mutta raskausaika ja vauvavuosi pelottavat.

No, tänään on onneksi taas ihan rauhallinen mieli. Olisi kyllä ihana saada korjaava kokemus tällä kertaa, mutta olen toisaalta hyväksynyt sen, ettei minun tarvitse nauttia raskaudesta tai vauva-ajasta. :rolleyes: Se ei ole mikään äitiyden mittari. Ja parempi se on näin päin, kun se lapsi on kuitenkin vauva vain hetken ja isompi lapsi vaikka kuinka pitkään.

Kyllä muakin pelottaa vauvavuosi. Raskautta taas odotan innolla, vaikka kuopuksen loppuajasta liikuin lähinnä konttaamalla liitoskipujen vuoksi :hilarious:
Muuten päässyt suht helpolla :)

Vauvavuodet olleet toisaalta ihania, toisaalta tosi iso koetus parisuhteelle. Eron partaalla oltiin kummankin aikana. Vaan niin se helpotti kun lapset kasvoi.

Ja nyt lapset ovat isompia (6v ja 4v) ja tosi omatoimisia. Isompi menee syksyllä eskariin ja opettelee jo lukemaan :eek: Minun vauva...
Itse on ehtinyt olemaan tässä välissä opiskelemassa ja töissä, joten sitä kotonaoloakin osaa varmasti arvostaa taas enemmän.

Kun vaan nyt sen plussan edes saisi :rolleyes:

Voi alinah miten ihana kuulla että äitisi voi paremmin :love7

Muakin vähän jännittää lähteä uudelleen tähän rumbaan, toisaalta tietää mitä on edessä ja joitain sudenkuoppia voi yrittää välttää :joyful: Oon kaikille tutuillekki sanonu että ei oo mitää järjen hommaa tää.. Meilläkin eka vauvavuosi koetteli kovasti. Mutta haluan lapselleni sisaruksen jonka kanssa saa jakaa sit elämän iloja ja suruja kun me olemme poissa.

Dpo 4 ja ai että pitääkö tässä malttaa ainakin ens su asti ennenkun saa testaa?!

Tietyllä tapaa itseäkin pelottaa (vielä tässä kohtaa ajatuksen tasolla) se vauvavuosi, tietty kaikki tulisi olemaan uutta kun ensimmäinen lapsi ja kaikkea! Oon kyllä ollut paljon tekemisissä itse vauvojen ja lasten kanssa mut mies ei. Just miten parisuhde kestää ja mitä vielä. Varmasti jos tässä plussaa, niin pelko ehkä lisääntyy vaan. Noh, ehkä tämä tästä vielä :sorry:

Takaisin