Raskaaksi 2021

Onnittelut plussista :love7

Tulin pikaisesti kehaisemaan että täälläpä on ollut mukavia oviskipuja ja testit haaleni olemattomiksi! Eli tänään onkin kuin onkin dpo 0 ja here we go! :hello2 Jos tästä ei vauvaa tuu niin vaihdan ovistestit johki muuhun merkkiin kuin rfsu, olisko suosituksia?

Tulin pikaisesti kehaisemaan että täälläpä on ollut mukavia oviskipuja ja testit haaleni olemattomiksi! Eli tänään onkin kuin onkin dpo 0 ja here we go! :hello2 Jos tästä ei vauvaa tuu niin vaihdan ovistestit johki muuhun merkkiin kuin rfsu, olisko suosituksia?
Clearblue Digi :thumright
Täällä pistettiin eilen irroituspiikkiä ja tänään suuntaan inssiin, eikös se nyt lasketa dpo0?

Täällä saatiin aamulla yhdet tallettelut hoidettua. Toivotaan, että se ovis ei tosiaan mennyt jo, ja näistä saataisi pieni aikaan :smiley-angelic001

Onnea plussasta! :)

Mä oon tykännyt käyttää PC:n testejä. :) Halpoja ja luotettavia.

Mä oon tykännyt käyttää PC:n testejä. :) Halpoja ja luotettavia.

Täällä sama! PC:n testit itsellä käytössä ja ainakin nyt kahdessa kierrossa ovis ollut tarkallaan tiedossa. Lisäksi käytän Premom sovellusta, jossa on sitten helppo vertailla viivoja :)

Päivitän vielä tännekin. Eli tosiaan aamulla pissasin tikkuun ja sehän oli negatiivinen. Iltapäivällä mies haki CB early testin ja sen dippasin. Tuli 2 viivaa. Nyt jännittää ja viikonloppuna toivon mukaan on vahvistusta tapahtunut. Ainakin tää viiva näkyi hyvinkin selkeästi ja myös kuvasta selkeämpi. Tietysti revin sen heti auki jostakin mielijohteesta, ja kuvan otin vasta sitten mutta viiva piirtyi heti, ei siis testiajan jälkeen ja jäi siihen.

Nyt jännittää ja toivottavasti vahvistuu ja pysyy siellä.

Nyt vahvistumista!! Hieno viiva siellä. :love7
Mikäs dpo sulla onkaan menossa nyt?

Dpo 10 nega :meh:

Alkuviikosta teen seuraavan testin mutta en oo kauhean optimistinen, ainakaan mitään erikoisia oireita ei oo :happy8

Täällä dpo15 eikä menkoista merkkiäkään.
Edelleen tissikipu jatkuu ja tuntuu päivä päivältä että ne on kipeemmät. Tämmöstä ei oo kyl koskaan ollut.. :sad001
Menkkamaista tuntemusta alavatsalla, mutta ei menkkoja. :eek:

Noniin ehdin aamusta uittamaan testiä ja sain 2 viivaa. Menkat alkoi heti samantien niin että eipä se enää väliä. Ainakin ilmeisesti yritti kiinnittyä ja tää vuodon määrä on ihan järjetön. No ensi kierrossa parempi onni :)

Mikähän siinäkin on, että ei malta odottaa testaamista menkkojen myöhästymiseen. Vaan heti pitää kalenterista laskea, olisiko minkäänlaisia mahdollisuuksia näkyä testissä. Ja sitten sitä tikkua uittaa vähintään joka toinen päivä, ja on näkevinään ties mitä viivoja. Montakohan kymppiä tulee joka kierrossa testeihin tuhlattua :rolleyes:

Nimimerkillä ovulaatiosta ei tietoakaan, mutta kalenteria kytätessä.

Tsempit ja sympatiat varhaisesta :sad001

Clearblue Digi :thumright
Täällä pistettiin eilen irroituspiikkiä ja tänään suuntaan inssiin, eikös se nyt lasketa dpo0?
Pakko vaan tulla kommentoimaan miten huippua on että sä pääset VIHDOINKIN inssiin!! Onnea pirusti matkaan! :wav

Mikähän siinäkin on, että ei malta odottaa testaamista menkkojen myöhästymiseen. Vaan heti pitää kalenterista laskea, olisiko minkäänlaisia mahdollisuuksia näkyä testissä. Ja sitten sitä tikkua uittaa vähintään joka toinen päivä, ja on näkevinään ties mitä viivoja. Montakohan kymppiä tulee joka kierrossa testeihin tuhlattua :rolleyes:

Haha, parempi olla laskematta :angelic: t. se joka testaa ihan liian ajoissa ja taskulampun kanssa niitä tiiraa

Täällä oli tää testaus hyvin huono idea. Mutta toisaalta, mä olin niin sekaisin omasta kierrosta ylipäänsä niin sillä testasinkin .

Nyt kp33 muuttui heti aamusta kp1 joten järkevän mittainen kierto ja luteaali 12 päivää. Progesteroni on varmaan se ongelma ja tuosta laitan viestiä lääkäriin. Tai sitten useammalle tulee noita haamuja ku keho yrittää raskautua mut ei pysty. Normaalisti mulla alkaa tiputellen mutta nyt valahti tavaraa ihan huolella et kyl tää siinä mielessä oli vähän erilainen kierto. No, ei tarvitse arvuutella.

Noaidi tsemppiä inssiin ja peukut pystyssä täälläkin! <3

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille :sad001

Täällä dpo 6 ja on aika kurja olo. Aloitin eilen vti antibiootit, eikä oireet ole oikein vielä helpottaneet tai sitten tämä on jotain muuta :dead: Vilun väristyksiä ja paine alapäässä. Kuumetta ei kuitenkaan ole, eikä enää kirvelee pissatessa. Anteeksi yksityiskohtainen kuvailu :grin Nälkä on myöskin koko ajan ja tosi oksettava olo, jos ei syö useasti ja paljon.

Ovulaation jälkeen ollut kyllä ihan ihme oireet. Vatsassa tuntemuksia ja nyt myös alapäässä. Vilun väristyksiä ja kylmä koko ajan. Lisäksi yleisesti vähän kipeä olo.

Muokattu viimeksi:
Täällä mä nyt odottelen omaa vastaanottoa, kohta päästään täälläkin pitkästä aikaa piinapäiville! Voi kun tää nyt onnistuisi... :Heartred

Tää on kauheen raskasta joutua kierto toisensa jälkeen odottamaan turhaan varsinkin kun keho toimii ihan oikein. Oon itse tässä huomannut että vaikka negan näkeminen testissä on syvältä ja masentaa, niin jokaisen potentiaalisen kierron hukkaaminen on itsestä tuntunut negatestiäkin pahemmalta, kun terveeltä keholta viedään mahdollisuus edes yrittää raskautta.

Nyt voidaankin sopia että yhden varhaisen keskenmenon, viiden hukatun kierron ja yhden negatiivisen testituloksen jälkeen voisi tulla se pysyvä plussa. :rolleyes:

Pahoittelut ja tsempit uuteen kiertoon! :Heartred

Täällä mä nyt odottelen omaa vastaanottoa, kohta päästään täälläkin pitkästä aikaa piinapäiville! Voi kun tää nyt onnistuisi... :Heartred

Tää on kauheen raskasta joutua kierto toisensa jälkeen odottamaan turhaan varsinkin kun keho toimii ihan oikein. Oon itse tässä huomannut että vaikka negan näkeminen testissä on syvältä ja masentaa, niin jokaisen potentiaalisen kierron hukkaaminen on itsestä tuntunut negatestiäkin pahemmalta, kun terveeltä keholta viedään mahdollisuus edes yrittää raskautta.

Nyt voidaankin sopia että yhden varhaisen keskenmenon, viiden hukatun kierron ja yhden negatiivisen testituloksen jälkeen voisi tulla se pysyvä plussa. :rolleyes:

Kunpa saisitte sen pysyvän plussan nyt. :Heartred

Mä soitin aamulla omalle terveysasemalle, kun epäilyttää onko joku tulehdus. Kerroin kahdesta peräkkäisestä varhaisesta keskenmenosta ja puhelimessa sairaanhoitaja sanoi, että olis hyvä ultrata ja poissulkea mahdollinen tulehdus (ettei vaan aiheuttais keskenmenoja). Laittoi lääkärille viestiä eteenpäin ja luvattiin soittaa takaisin, mut vieläkään ei oo soitettu. :confused005

Takaisin