Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onneks mä kävin just hetki sitten hammaslääkärissä ja kaikki oli ok.Mulla oli tulehdus ikenessä. Nyt vaan sitä parantelemaan. Jostain luin, että suun tulehduksetkin voivat vaikuttaa raskautumiseen. Toivottavasti olisikin jostain näin "pienestä" kiinni :angelic: tai onhan tässä tietysti toivoa jäljellä tällekin kiertoa![]()

Olishan se tympeää, mutta yritän luoda itselleni toivoa tuleviin kiertoihin syyttelemällä liukkaria ja tulehdusta tästä tärpin hitaudestaOnneks mä kävin just hetki sitten hammaslääkärissä ja kaikki oli ok.Ois tympeetä jos menis pieleen jonkun suun tulehduksen takia!
![]()
Mulla taitaa olla vähän outo tapa kohdata tämä asia, mutta otan mieluummin tällaisen nopeasti korjattavan "vian" kuin, että jouduttaisiin joihinkin pitkiin hoitoihin.
Ovista veikkas kp17-18. 
ei Terolutia enää loppukierrolle, kun ei ainakaan viitteitä siihen et sitä tarttis limakalvon paksuuden perusteella.
ja simaa ja munkkeja - hyvää vappua kaikille!
Mullakin on nähtävästi tulehdus jossain, kun lääkäri määräs ab-kuurin edes näkemättä tai keskustelematta mun kanssa.![]()
Outoa toimintaa!

Mä oon miehelle sanonut molemmista ponnistusvaiheessa, että tää on sitten viimeinen! Että muistuttaa mua tästä, kun alan höpöttää vauvoista.
Ja niin sitä vaan tässä touhussa taas ollaan
Jos niin voi sanoa, koska edellisiä ei yritetty. Jätettiin ehkäisy pois ja tadaa! Ekasta kierrosta (vaikka ehkäisy jäi pois kesken kierron) raskaana.
Ja tässä sitä nyt mennään, yk jotain![]()
Onpas nyt eriskummallista, viime aikoina kuullut parista toisesta tapauksesta että tulee vaan ilmoitus antibioottireseptistä. Vaikka nykyää pitäis olla tarkkana noiden kanssaOutoa toimintaa!

On kyllä outoa. Ja lääkäri halus laittaa mut klamydia- ja tippuritesteihin, koska ne saattaa myös aiheuttaa toistuvia keskenmenoja. Koitin selittää ettei sellaisille oo tarvetta, mut "kun on pakko poissulkea kaikki mahdolliset tekijät".![]()
![]()

En oo varma oletko aikasemmin kertonut kun vasta pölähdin tänne ja luin vaan murto-osan edellisistä viesteistä.. mutta ootko mittauttanut rauta-arvoja?
Mä söin edellisen km jälkeen omatoimisesti yhden rautakuurin, koska oli myös raudanpuutteesta oireita.. ja heti seuraavasta tärppäsi uudelleen ja raskaus meni hyvin. Myös aiemman keskenmenon kohdalla mulla vähän raudanpuutetta. Kannattaa tsekata sekin ”kortti” siis :)

Raskauskeijulta itse tilailen. :)Mistä te muuten yleensä tilailette testejä?![]()
Mistä te muuten yleensä tilailette testejä?![]()
Mistä te muuten yleensä tilailette testejä?![]()