Raskaaksi 2021

Meillä tapahtuu kanssa, eilen ovistesti oli ihan inasen vajaa +, menee samoihin kuin oon laskeskellu. Talleteltu on hyvin ja nyt ehkä dp 0?

Onko greippimehun juonnista haittaa oviksen jälkeen? Mulla jäi puolikas törppö sitä ja oon menny tykästyy makuun :happy3

Minä ainakin join tuon oman törppöni tänään loppuun. Tai siis olen juonut edelliset kierrot ihan päivittäin, mutta nyt ajattelin lopettaa oviksen, mutta tosiaan kun mehua jäin niin olen hörppinyt aamuisin lasillisen vieläkin :oops: Ehkä ensi kierrossa kokeilen lopettaa ovikseen :grin

Minä en edes miehelle puhu mistään ovulaatioista tms kun hän itekin sanoi että paineitahan siitä tulee jos pitää alkaa kyttäämään. Olen sit vaan itse pistänyt hommiin vauhtia kun ois otolliset päivät.

Mikä tää greippimehu-juttu on? :pompus:

Greippimehun pitäis auttaa oviksessa tai ainakin niiden limojen bongaamisessa. Oli siitä kait muutakin hyötyä mut en nyt muista mitä :banghead:

Jos tästä kierrosta ei nappaa niin seuraavaan mukaan greippimehu, d-vitamiini, vehnänalkioöljy ja donaferty. Lisäksi on tietenki ovulaatiotestit, tekis mieli panostaa digitaalisiin... mutta niitä tikkuja voi vähä hövelimmin uittaa ni oon pysyny vielä niissä :bag::grin

Mikä tää greippimehu-juttu on? :pompus:

Greippimehu vaikuttaa kehossa tietyn entsyymin toimintaan, joka mm. pilkkoo estrogeenia. Greippimehu estää sen entsyymin toiminnan, joten estrogeenin määrä kehossa nousee, mikä voi mm. parantaa ovislimoja. Tuo sama mekanismi tosin vaikuttaa todella moneen muuhunkin aineeseen (greippimehua ei saa juoda monien lääkkeiden kanssa juuri tästä syystä!), joten sillä voi olla muitakin vaikutuksia. Vähän varovaisesti sen kanssa siis.

Pahoittelut kaikille negojen testaajille :sorry: Kyllä se vaan syö naista negan jälkeen lähteä yk ties kuin mones..
Oon lueskellut täälläkin ahkeraan viestejä ja koittanut reagoida niihin. Tammikuun kovan panostamisyrityksen ja siitä seuranneen negatestailujen (kuinkas muutenkaan :troll:) takia vähän masennuin, mut etenevä kevät sai valattua taas uutta voimaa. Josko pian sais testeihin muutakin kuin negan ja pahan mielen? Sitä ainakin toivon meille kaikille täällä :smiley-angelic001

ON: kp10 ja Flo horisee taas omiaan oviksen ajankohdasta, kp20 :happy118.
Nooh, aattelin tähän kiertoon tarttua härkää sarvista ja heilutella peittoa just sillon ku vähänkään huvittaa (ja tietty kuiteski oviksen lähimaille, vaikka sitte ”pakosta” :laughing021). Kp5 jo aloiteltiin ja samalla tiellä jatketaan, mieskin on taas innostunut joten ehkä tää kevät tekee taikojansa.
Greippimehu on joka-aamuinen juoma, samoin kaikki vitamiinihärdellit purkeista. Meinasin kyllä punkkuakin ehkä ottaa viikonloppuna josko ajoittuis ovis samoille tietämille.. Ens viikolla on myös labra-aika ferritiinille ym verikokeille, pyörät pyörii jihaa!

Ja oon puntarillakin pyörinyt ku tuntuu et työvaatteet inasen roikkuu päällä: asiakas sanoi että oonko laihtunut ku kasvotkin näyttää kapeammilta mitä pari kk sitten. No jotain on kadonnut puntarinkin mukaan :dance008 en valita ku onhan tuota ylipainoa kertynyt, ehkä se snadi painonpudotus auttais myös hedelmöittymiseen :smiley-ashamed005

Jos olossa ei sit ihmeempiä ni testailut vois aloittaa jossain toukokuun puolessavälissä, jopa joo :smiley-angelic006:grin

Muutaman päivän olin poissa foorumilta ja olipas tullut paljon haamuja ja plussia, onnea kaikille :hello2

Täällä tänään alkoi kp1. Positiivista, että kierto vaan 32 päivää, joten jatkossa myös tällaisia kiertoja kiitos eikä niitä yli 40 päivän :smiley-angelic001

Meillä on kuukauden päästä muutto, joten ainakin tässä kierrossa on muutakin ajateltavaa kuin raskautuminen :)

Muoks// Ei tuntemuksia sentään Alanyassa ole :laughing001 Alavatsassa siis.

Minä ajattelin, että tämä on joku uusi slangi-ilmaisu. :hilarious: Näin ulkomailla asuvana en aina pysy perässä näin uusien ilmaisujen kanssa. :grin

Minä ajattelin, että tämä on joku uusi slangi-ilmaisu. :hilarious: Näin ulkomailla asuvana en aina pysy perässä näin uusien ilmaisujen kanssa. :grin

Tätä mäkin mietin, et oonko jääny paitsi jostain uusista ilmaisuista. :grin

Mä otin tähän kiertoon greippimehun käyttöön. Juon lasillisen aina aamuisin muiden vitskujen (d, foolihappo, raskausmonivitskut) kanssa ja sit hörppään teelusikallisen vehnänalkioöljyä. Sit tietty tikutan ovista. Miehelle en aio kertoa mitään oviksen ajankohdasta, kun ihan selvästi sitä stressaa nää varhaiset km:t ja ovis/seksin oikea ajoittaminen. :bag:

Moikka!

Täällä uusi kuumeilija :happy: Pikkuhiljaa siirryn tänne takaisin, vaikka ei enää pitänyt :hilarious:

Mulla alkoi säännöllinen kierto vasta melkeen 1,5v edellisestä synnytyksestä ja nyt ollaan pikkuhiljaa mietitty että saa tulla jos on tullakseen.

Ikää meillä on jo 36 ja 39, niin saa nähdä mitä tapahtuu. Mulle 5 ja miehelle 4. Meillä on yhteisiä lapsia 1 ja raskauksia 2.

Jännitys tiivistyy :hungry: :Heartred
Testiin piirtyi hivenen vahvempi viiva tänä aamuna.

Odotan maanantaita ja verikokeen tulosta, katsoo sitten voinko ”hypätä” kokonaan tuonne tammikuisten puolelle.

jos niin onnellisesti käy, niin..

Täällä aijon jokatapauksessa ”väijyä” aina välillä ja toivoa plussaa teistä jokaiselle
:Heartblue:Heartpink :smiley-angelic003 :Heartpink:Heartblue

Liitteet

• 2A16EC35-C840-4E97-92CF-17AC7ABC8CF7.jpeg
    2A16EC35-C840-4E97-92CF-17AC7ABC8CF7.jpeg
    403.3 KB · Katsottu: 173
Jännitys tiivistyy :hungry: :Heartred
Testiin piirtyi hivenen vahvempi viiva tänä aamuna.

Odotan maanantaita ja verikokeen tulosta, katsoo sitten voinko ”hypätä” kokonaan tuonne tammikuisten puolelle.

jos niin onnellisesti käy, niin..

Täällä aijon jokatapauksessa ”väijyä” aina välillä ja toivoa plussaa teistä jokaiselle
:Heartblue:Heartpink :smiley-angelic003 :Heartpink:Heartblue

Viiva on vahvistunut tosi hienosti!

• Tykkään
Reaktiot: elo
Toihan on vahvistunut hienosti, elo!!! Mahtavaa!

Mä pötkötän talletuksien jälkeen vähän aikaa ja sit pesulle..

Kp 9, flo ennustaa ovista Kp 15. Maca ja donaferty nyt vippaskonsteina..

• Tykkään
Reaktiot: elo
Tämän siitä sai, kun jätin pupuilun jälkeen peseytymättä ja käymättä vessassa. Muuta ei tapahdu, kuin virtsatietulehdus :inpain:

Miten te muut teette? Käyttekö normaalisti vessassa ja pesulla peiton heiluttelujen jälkeen vai jäättekö odottelemaan peseytymättä?

o_O
Luin joskus, että kannattaa käydä pissalla yhdynnän jälkeen, että se jotenkin auttaisi juurikin tuohon ettei pissatulehdus iskisi niin herkästi, perustuu varmaan siihen että ”virtsaputki huuhtoutuu”.. ja ei sitten niin herkästi kulkeudu sinne mitään ylimääräistä.

itse olen tuota noudattanut ja ei oo ollu pissatulehduksia. Ja ”lotrannut” olen vain vedellä :hilarious:

muoks.
kai se on aika yksilöllistä tuokin, että miten herkästi saa pissatulehduksen, ei ollu tulehduksia silloinkaan kun aikoinaan saattoi jäädä outtelemaan pidemmäksikin aikaa tyyny pepun alla :rolleyes: ..että :sign19 sais etumatkaa :hilarious:

Muokattu viimeksi:
Hellou. Täällä kp 14 ja oviksen pitäisi olla 2.5 sunnuntaina vaa taitaa mennä tämä kierto meiltä ohi mun sairastumisen takia. Iski ma-ti välisenä yönä ihan järkyttävä flunssa ja kuume. Ketuttaa ku menee kierto hukkaan eli yk 10 ei oo meidän kuukausi taaskaan :sad010:sad010

joku kyseli et jäädäänkö seksin jälkeen makoilemaan vai mennäänkö suoraan pissalle. Itse jään aina makoilemaan jalat katossa vähintään 20 min eikä oo ikinä tullu pissatulehdusta.

Mä oon lukenu että siittiöt ampasee nopsasti eteenpäin että se mitä valuu (tmi :whacky011) olis vaa sitä nestettä. Siks en jää itte makoilee muutamaa minuuttia kauemmin.. toki jos ei ala tärppää ni pitäähä sitä sitte seki konsti kokeilla :happy8

Meillä kanssa otetaan paineita mutta tähän mennessä onnistuttu talletuksissa. Vituttaahan se jos menee ohi, etenki jos itte on panostanu ja konstit käytössä ja joku ei saa omaa osaa hoidettua. :dontknow
Just tämä. Mittaan lämpöjä, tikuttelen ja nyt oli vielä ultrassa todettu ja sitten homma ei vaan toimi. Oon mököttänyt pari päivää itsekseni, kun harmittaa ja turhauttaa. Viime kierrossa oviksen aikaan nukahdin sohvalle 21 ja meni sitten sekin ohi.

Päätin varailla huomiselle lääkäriajan. Tänään kp 8 ja ihmeellistä jomottelua alamahalla, valkovuotoa tulee runsaasti ja haisee oudolta. Eilen tuli pyyhittäessä ruskeeta vuotoa. Pienesti toivoisin, että olis joku tulehdus ja se aiheuttais näitä keskenmenoja (eikä siis joku musta tai miehestä johtuva juttu).

Mie oon kyllä tosi huono keskustelija täällä, kun aina vaan oviksen aikoihin tulee mieleen tulla käymään.

Flon mukaan tänään pitäisi olla ovis. Epäilen, että ei kuitenkaan paikkaansa pidä. En oo jaksanut tikuttaakkaan :hilarious: miehelle menin ekaa kertaa mainitsemaan mitä tuo sovellus on laskenut ja sehän on ihan soitellen sotaan tänään menossa, et nyt tehdään se poika!

En oo viitsinyt kertoa et epäilen oviksen kuitenkin olleen jo viikko sitten, limojen perusteella.. on kuitenkin kp22 jo.

Onpas täällä keskustelu taas edennyt. :joyful:
Minne tää viikko katosi? Katsahdin kuukautiskalenteria ja tässähän jo ollaan kp 7 menossa?!

Just, kun pääsin valittamaan niukoista kuukautisista, niin nyt oli hiukan pidempi "selkeän" vuodon aika. Kalenteriin sain merkattua vuotoa viidelle päivälle, kun yleensö ollut max kolme. Oisko siitä greippimehusta ollut oikeasti apua.:eek: Olen vieläkin kahden vaiheilla uskonko koko asiaan, mutta jatketaan sen juomista nyt ainakin vielä tämä kierto.

Pientä kisaväsymyksen merkkiä alkaa olla jo ilmassa. Tuntui jotenkin tämä nega erityisen pahalle, mutta yritys jatkuu, vaikkakin haikein mielin.

Täällä ei mitään sen kummempaa. En tosiaan tiedä onko ovulaatiota edes tapahtunut. Donafertyä syönyt nyt yli 2kk. Pari viikkoa ja pitäis kuukautiset alkaa. Toivon että eivät ala.
Joku kyseli pesusta yhdynnän jälkeen. Mie annan olla tavarat sisällä koko yön jos illalla tai yöllä talletetaan. Ei onneksi tule herkästi pissatulehdusta. Huomena pitäis korona rokotus aika varata. Ko näyttää siltä että ei ole haittaa raskaudelle tai raskautumiselle. Onnea plussaneille:Heartbigred

Päivitän vielä tännekin. Eli tosiaan aamulla pissasin tikkuun ja sehän oli negatiivinen. Iltapäivällä mies haki CB early testin ja sen dippasin. Tuli 2 viivaa. Nyt jännittää ja viikonloppuna toivon mukaan on vahvistusta tapahtunut. Ainakin tää viiva näkyi hyvinkin selkeästi ja myös kuvasta selkeämpi. Tietysti revin sen heti auki jostakin mielijohteesta, ja kuvan otin vasta sitten mutta viiva piirtyi heti, ei siis testiajan jälkeen ja jäi siihen.

Nyt jännittää ja toivottavasti vahvistuu ja pysyy siellä.

Liitteet

• 20210429_164918.jpg
    20210429_164918.jpg
    375.6 KB · Katsottu: 192
Päivitän vielä tännekin. Eli tosiaan aamulla pissasin tikkuun ja sehän oli negatiivinen. Iltapäivällä mies haki CB early testin ja sen dippasin. Tuli 2 viivaa. Nyt jännittää ja viikonloppuna toivon mukaan on vahvistusta tapahtunut. Ainakin tää viiva näkyi hyvinkin selkeästi ja myös kuvasta selkeämpi. Tietysti revin sen heti auki jostakin mielijohteesta, ja kuvan otin vasta sitten mutta viiva piirtyi heti, ei siis testiajan jälkeen ja jäi siihen.

Nyt jännittää ja toivottavasti vahvistuu ja pysyy siellä.
Vahvistuville viivoille! :thumleft :hello2

Takaisin