Raskaaksi 2021

Meillä tapahtuu kanssa, eilen ovistesti oli ihan inasen vajaa +, menee samoihin kuin oon laskeskellu. Talleteltu on hyvin ja nyt ehkä dp 0?

Onko greippimehun juonnista haittaa oviksen jälkeen? Mulla jäi puolikas törppö sitä ja oon menny tykästyy makuun :happy3

Flo ennusti ovulaatiota eiliselle, mitään oireita ei ole ollut. Eilen tissit kipeytyneet, ei muuta. Ei haluja, ei limoja. Ehkä se ovis kuitenkin tekee vasta tuloaan. Ainakin toivon niin, ehtisi vielä hyödyntää tämän kierron.

Kp4 ja menkat alkaa olla ohi.
Kp1 niukkaa vuotoa
Kp2 normaali vuoto
Kp3 iltapäivään asti normaalia vuotoa, sen jälkeen vuoto tuntu loppuvan seinään. Hyvin pientä tiputtelua tullut.
Toivottavasti niukka vuoto ei vaikuta raskautumiseen :sorry:

Dpo3 menossa ja usko tähän kiertoon jo ihan mennyt. Oli vuoteen ensimmäinen ovulaatio, jossa tuli kunnon limat ja massu oli turvoksissa. Klinikalla oli todettu, että vasemmalta ovuloi. No kuinkas ollakaan ovispäivänä jäi peitto heiluttelematta, kun miehelle tuli liikaa paineita väsyneenä. Se harmitti ihan vietävästi ja nyt oviksen jälkeen lämmöt pysyneet matalina eikä mitään muuta oiretta, kuin että oon ollut hitsin kiukkuinen sattuneesta syystä. Miten tää voi olla näin vaikeeta? :shifty: Meidän pitäisi hoidot aloittaa klinikalla, mutta tuntuu, että onko tässä mitään järkeä. :smiley-angry017

Dpo 5 ja turhautunut fiilis täälläkin. Ärhäkkä virtsatientulehdus vieläkin päällä ja aloitan tänään antibiootit. Tämän siitä sai, kun jätin pupuilun jälkeen peseytymättä ja käymättä vessassa. Muuta ei tapahdu, kuin virtsatietulehdus :inpain:

Miten te muut teette? Käyttekö normaalisti vessassa ja pesulla peiton heiluttelujen jälkeen vai jäättekö odottelemaan peseytymättä?

Koitan tänään metsästää sen siittiöystävällisen liukuvoiteen. Toivottavasti on tuossa meidän lähiapteekissa.

Jos kierto jatkuu samanlaisena niin neljän päivän päästä alkaisi tiputteluvuoto. Saa nähdä o_O

Täällä dpo 8 tai 9, en saanut tikutettua ovista. Nyt semmosta jomottelua alavatsalla, outo olo (ei huono mutta vähä semmonen jännä) ja kuin ois pala kurkussa. On selkäkipua ja palelua. Tässähän tulee luulosairaaksi kun alkaa miettimään näitä kaikkia oireita. Viikon päästä pitäis menkat alkaa, mitenköhän käy :bored:

Hienoja haamu- ja plussakuvia monilla, onnea niistä! :)

• Tykkään
Reaktiot: elo
Kp1 niukkaa vuotoa
Kp2 normaali vuoto
Kp3 iltapäivään asti normaalia vuotoa, sen jälkeen vuoto tuntu loppuvan seinään. Hyvin pientä tiputtelua tullut.

Mulla oli myös tosi niukat menkat. Jotenki ajattelin et km:n takia ois ollut paljon runsaampaa vuotoa... Kp 1-3 oli normaalia vuotoa. Kp 4 ja 5 kerran holahti illalla. Kp 6 ei mitään ja eilen kp 7 tuli pyyhittäessä ruskeeta limaa. :scratch

Koko tää yrittäminen tuntuu niin puuduttavalta. Ei enää odota sitä kierron loppuvaihetta, kun pelottaa jos saadaanki taas plussa ja menee kesken. :oops:

Dpo 5 ja turhautunut fiilis täälläkin. Ärhäkkä virtsatientulehdus vieläkin päällä ja aloitan tänään antibiootit. Tämän siitä sai, kun jätin pupuilun jälkeen peseytymättä ja käymättä vessassa. Muuta ei tapahdu, kuin virtsatietulehdus :inpain:

Miten te muut teette? Käyttekö normaalisti vessassa ja pesulla peiton heiluttelujen jälkeen vai jäättekö odottelemaan peseytymättä?

Koitan tänään metsästää sen siittiöystävällisen liukuvoiteen. Toivottavasti on tuossa meidän lähiapteekissa.

Jos kierto jatkuu samanlaisena niin neljän päivän päästä alkaisi tiputteluvuoto. Saa nähdä o_O

Käyn pesulla ja vessassa, kerran oon saanut tulehduksen ja se ei kyllä kiva ollut :sad001

Käyn pesulla ja vessassa, kerran oon saanut tulehduksen ja se ei kyllä kiva ollut :sad001
Minäkin oon ennen käynyt, mutta nyt yritin, jos ne siittiöt uisivat paremmin ilman vessakäyntiä :grin En uimisesta tiedä, mutta tosiaan jos tästä seuraa joka kerta tällainen antibiootit vaativa tulehdus, niin ehkä en kokeile toista kertaa :laughing002

Minäkin oon ennen käynyt, mutta nyt yritin, jos ne siittiöt uisivat paremmin ilman vessakäyntiä :grin En uimisesta tiedä, mutta tosiaan jos tästä seuraa joka kerta tällainen antibiootit vaativa tulehdus, niin ehkä en kokeile toista kertaa :laughing002

Oon nyt jäänyt pötkötteleen sängylle ehkä vähän pidemmäksi aikaa ennenku nousee pesulle :grin en muita poppaskonsteja oo kokeillutkaan :wideyed:

Jonkun aikaa makoilen. Ja nyt oon tässä kierrossa laittanu kuukupin paikoilleen, jos se yhtään auttais. Ja sit jatkoin pötköttelyä :hilarious:

No en usko, et tosta on mitään apua. Tai punaviinistä, jota nyt oon juonu. Tai mistään muustakaan :troll:

Dpo5. Jotain outoa tuntuu, mut tuskin tietää mitään sen kummempaa.

Al tippunut ja testi negatiivinen testi eli viivanpaikka oli sit vaan tai yritys.

Rinnoissa on nännien takana kovat oudot kohdat joita käyn näyttämässä lääkärissä mikäli menkkojen aikaan ei lähde pois . Mieskin sano että tuntuu samalle kuin sillon ku tuli se km tms.. noh, ilmeisesti ei nyt tästä kierrosta jos ei joku ihme tapahdu. Oikeastaan kaikki oireet on hävinnyt ettei rinnat enää ole niin kipeät ja näin.

Hyvä suunnitelma tuokin! Toivottavasti ei ala!:)
Mulla yleensä alkaa terolutin jälkeen aika pian. Viimeksi alkoi samana päivänä kun kuuri loppui, mutta monesti kolmen päivän sisään.. Jännittää kyllä. On kyllä erikoiset kivut vatsassa. Välillä aika kovaakin jomottelee ihan sellaista menkkajomoilua.
No jos huomiseen malttaisi niin katsotaan mitä testi sanoo:rolleyes:
Ilmoittele, että miten sulla käy! :wav
täällä alkoi pientä vuotoa, eli jos ei jostain syystä lopu lyhyeen, niin eiköhän tää kierto ollu tässä :confused005 olisko sulla parempi onni? <3

Oletettavasti dpo14 ja aamupissasta puhdas nega:sorry::smiley-angry017
alkaisi vaan nyt ne menkat niin pääsisi uuteen kiertoon. Ei merkkiäkään niistä vielä. Tissit tänään kipeemmät kun eilen ja valkkaria tulee.. :eek::sad001

täällä alkoi pientä vuotoa, eli jos ei jostain syystä lopu lyhyeen, niin eiköhän tää kierto ollu tässä :confused005 olisko sulla parempi onni? :Heartred

Juuri samaan aikaan avauduin omasta tilanteesta kun lähetit tän. Eli ei parempi onni täälläkään :sad001
Toivottavasti sulla ei ala vuoto tiputtelusta huolimatta!
Ehkä viimeistään ens kierto on meidän :Heartred

Mä oon lukenu että siittiöt ampasee nopsasti eteenpäin että se mitä valuu (tmi :whacky011) olis vaa sitä nestettä. Siks en jää itte makoilee muutamaa minuuttia kauemmin.. toki jos ei ala tärppää ni pitäähä sitä sitte seki konsti kokeilla :happy8

Meillä kanssa otetaan paineita mutta tähän mennessä onnistuttu talletuksissa. Vituttaahan se jos menee ohi, etenki jos itte on panostanu ja konstit käytössä ja joku ei saa omaa osaa hoidettua. :dontknow

Minä en edes miehelle puhu mistään ovulaatioista tms kun hän itekin sanoi että paineitahan siitä tulee jos pitää alkaa kyttäämään. Olen sit vaan itse pistänyt hommiin vauhtia kun ois otolliset päivät.

Mikä tää greippimehu-juttu on? :pompus:

Mä luulen, ettei sillä oo niin väliä meneekö pesulle heti vai ei mutta ihme kyllä, meillä tärppäs sillä kierrolla kun jäin suoraan seksin jälkeen nukkumaan kahtena peräkkäisenä päivänä ja menin pesulle vasta aamusta :grin sattumaa varmasti mutta silti

Kp1 niukkaa vuotoa
Kp2 normaali vuoto

Minullakin oli tosi niukat menkat! Yleensä on runsasta vuotoa ainakin kolme päivää, niin nyt vain yhden päivän ja sen jälkeen vain pientä tiputtelua. :confused: Luulin, että minipillereillä tulee niukemmat menkat, mutta minulla on paljon niukemmat nyt lopetuksen jälkeen.

Voimia uuteen kiertoon joutuneille :sorry: Mullakin tuntemuksia Alanyassa, mutta ne kyllä johtuu puhtaasti tästä virtsatieinfektiosta :wacky: Ehkä voi haaveilla kuitenkin? :angelic: Harmittaa vaan se putoaminen sitten korkealta, mutta onhan se kiva analysoida oireita :rolleyes: Testata en kyllä ihan heti aikonut. Tuntuu nimittäin, että aina kun teen testin niin heti sen jälkeen alkaa tiputtelu:grin

Muoks// Ei tuntemuksia sentään Alanyassa ole :laughing001 Alavatsassa siis.

Muokattu viimeksi:
Takaisin