Raskaaksi 2021

Move88 kuulostaa lupaavalta! Jännäillään..

ON mulla iltaa kohti tuppaa enemmän tulemaan oireita ja just nälkä ja hiivaa kyllä mut juoksevaa valkovuotoa on ja hampaat muka likaiset koko ajan ja tää oli kun todistetusti oli hcg veressä . Mä huomasin et mun rinnat on oudot turvonneet ja kiinteämmät yhtä aikaa ja aristuu iltaa kohti. Maha turvonnut ja kovahko ja sit vaan tää et lämmöt on koholla mikä on tietysti hyvä juttu et oma keltarauhashormoni toimii ku oli pelkoa ettei.

Nyt en oo uskaltanut syödä terolutia ku oli se kemiallinen/varhainen km.

Tsemppiä kaikille ja olis kiva surffata kohti plussaa tässä :smiley-bounce016

Kuuma ollut oikeastaan koko ajan mut illalla kymmenen puoli yhdentoista aikaan iskee vilumpi. En osaa yhdistää kuin että syön jotain hedelmää tai muuta vastaavaa.

Noniin, täällä alkoi menkat. Kierto oli 45 päivää pitkä, ajattelin jos kierto menee jotenkin sekaisin tästä kohdunulkoisesta. Mutta ei onneksi. :angelic:

Tehtiinkö imukaavinta sulla siis ilman nukutusta?:wideyed:

Joo tehtiin. Rauhoittava lääke nenäsuihkeena ja spinaalipuudutus. Tuntuihan se tosi ikävältä, kun kohdunsuuta venyteltiin ensin.
Mulla kaksi synnytystä alakautta ennen sitä, synnyttämätöntä eivät olisi alkaneet hereillä kaapimaan.

Muoks. Ja olin siis ihan tyytyväinen, että eivät nukuttaneet. Siinä vaiheessa olin jo ehtinyt alkaa katua koko aborttia, vaikka se olikin siihen tilanteeseen tehty ratkaisu. Kaikki tuo pitkittyminen otti koville.

Muokattu viimeksi:
Lupaavia oireita monella! Nyt toivotaan plussa-aalto tänne:smiley-angelic001

Mun tissit on niiiiin kipeet. :eek::confused: aiemmissa kierroissa joskus on kipeenä mutta ei ikinä oo ollu tämmöset. Vähänkin kun koskee niin sattuu todella paljon.
Toivottavasti enteilis hyvää, kun on ainakin ihan erilaista, kun aiemmissa kierroissa.
Uutta tässä kierrossa verrattuna muihin on tää järkyttävä tissikipu, huimaus ja se yhden kerran tullut metallin maku suuhun. Eilen illalla vähän tuli samaa makua mutta ei niin voimakkaana. Nyt en tiedä, että koska testais seuraavan kerran, jotta vois jo näkyä jotain.. Ehkä keskiviikkona tai torstaina? Jos vaan malttaa:grin

Mun tissit on niiiiin kipeet. :eek::confused: aiemmissa kierroissa joskus on kipeenä mutta ei ikinä oo ollu tämmöset. Vähänkin kun koskee niin sattuu todella paljon.
Toivottavasti enteilis hyvää, kun on ainakin ihan erilaista, kun aiemmissa kierroissa.
Uutta tässä kierrossa verrattuna muihin on tää järkyttävä tissikipu, huimaus ja se yhden kerran tullut metallin maku suuhun. Eilen illalla vähän tuli samaa makua mutta ei niin voimakkaana. Nyt en tiedä, että koska testais seuraavan kerran, jotta vois jo näkyä jotain.. Ehkä keskiviikkona tai torstaina? Jos vaan malttaa:grin
Mikä dpo sulla menossa? Oot varmaan sen maininnut jo monesti mut kuitenkin:joyful:

Täällä kans hirvee testihimo :nailbiting:

@Pupuli kuulostaa kyllä lupaavalta :cool:

mulla olis kans tavoite oottaa testin kanssa ke/to akselille. tänään dpo11 ja on oireita, mutta myös selkäsärkyä, joten jännäksi menee. :bag:

Kuulostaa lupaavalta! :smiley-bounce012

Tänään kp 5 ja eilen ehdin hehkuttamaan, kuinka km-vuoto kesti vaan kolme päivää eikä siis eilen enää tullut vuotoa. Paitsi illalla tuhrutteli taas. Tänään ei oo tullut mitään, ainakaan vielä.

Turhauttavaa, kun tosiaan kahdessa peräkkäisessä kierrossa ollut varhainen km/kemiallinen ja päätettiin miehen kans ottaa kaikki mahdolliset keinot käyttöön. Ovistikkuja on kaapit täynnä, aloitin muutama päivä sitten vehnänalkioöljyn ja mies soitti just kaupasta, et millasta greippimehua tuo. :hilarious: Päivittäin tulee popsittua hirvee arsenaali vitskuja. :rolleyes:

Täälläkin rinnat niin kipeet et illalla otti liivit pois niin vihlova kipu ja aamulla niitä päälle pukiessa sama. Jomoja myös mahalla mut seki voi olla mitä vaan. Flo sanoo et 3 päivää menkkoihin.

Mikä dpo sulla menossa? Oot varmaan sen maininnut jo monesti mut kuitenkin:joyful:

Täällä kans hirvee testihimo :nailbiting:

Nyt on oletettavasti dpo11. Keskiviikkona loppuu terolut-kuuri niin siitä varmaan sit aika pian pitäis menkat alkaa jos alkaa.
Parit negat hätäpäissäni oon jo testannut eilen ja toissapäivänä:grin
Jos nyt malttaisi pari päivää olla testaamatta. Ei mulla onneksi oo kun digi ja cb:n se plussa testi. Jos ois enemmän testejä nii tulis varmaan testailtua:grin

Missä vaiheessa kiertoo sä meet? :)

Kovasti voimia keskenmenon kokeneille. :Heartred

Täällä on melko tylsä vaihe kiertoa menossa, kp 6. Huomenna on kohdun limakalvon tutkimus. Toivottavasti kaikki olisi hyvin, eikä tarvitsisi tehdä mitään toimenpiteitä, vaan päästäisiin siirtymään kohti alkionsiirtoa tulevassa kierrossa!

Katsoin Yle Areenasta Petra saa vauvan -sarjan, juuri sopivaa katsottavaa vauvakuumeiselle! :rolleyes: Siinä toimittaja ja hänen miehensä valmistautuvat lapsen saamiseen ja elämänmuutokseen. Moni asia ja miete oli toki itselle äitinä jo tuttuja. Vastasyntyneen vauvan täydellinen riippuvuus ja avuttomuus on melkein jo päässyt reippaan päiväkotilaisen äitinä unohtumaan, se päivittäinen konkretia siis!

Olipa kiireinen viikonloppu. Lauantaina siis testailin ja aivan puhdasta negaa näytti. Lauantai iltana pyyhittäessä tuli liman seassa veriviiru (muutama tippa). Tämän jälkeen ei siis mitään menkkoihin tai vereen viittaavaa. Mitäköhän tämä mahtaa nyt sitten meinata? Nyt on menossa kp35 ja en tiedä yhtään omaa kierron pituutta, sillä se saattaa heitellä kaikkea 24-45 päivän välillä keskenmenoni jälkeen. Alkaa turhauttaa kun kroppa elää omaa elämäänsä, eikä ole mitään tietoa, mitä tapahtuu milloinkin. Alkaa vähitellen usko loppumaan. Niin ja mainittakoon vielä, että rinnat tuntuvat raskailta ja verisuonet näkyy jaloissa pelottavankin hyvin läpi:wtf. Onko kellään kokemusta tuollaisesta ihme tiputtelusta mikä kestää vain yhden pyyhkäsyn verran? mitä se tarkoittaa?:eek::think005 Täällä ollaan ihan hermoraunioina:smiley-angry017:happy118:scratch:whacky011. Vielä kuitenkin vähän toivoa jos sieltä plussa tulisi:laughing002 niin ja mitään menkka tuntemuksia ei ole.

Voiko nivuskipu liittyä muuten alkuraskauteen? Mulla on eilisestä asti ollu vasen nivunen tosi kipee. Voihan se olla, että on vähän revähtänyt, mutta alkoi ihan yhtäkkiä. Särkee paikallaan, kävellessä ja jalkaa nostaessa. :eek:
Mua vähän naurattaa ku on nii paljon kaikkia oireita:grin ja kaikki muka tietysti liittyy raskauteen.

Joo tehtiin. Rauhoittava lääke nenäsuihkeena ja spinaalipuudutus. Tuntuihan se tosi ikävältä, kun kohdunsuuta venyteltiin ensin.
Mulla kaksi synnytystä alakautta ennen sitä, synnyttämätöntä eivät olisi alkaneet hereillä kaapimaan.

Muoks. Ja olin siis ihan tyytyväinen, että eivät nukuttaneet. Siinä vaiheessa olin jo ehtinyt alkaa katua koko aborttia, vaikka se olikin siihen tilanteeseen tehty ratkaisu. Kaikki tuo pitkittyminen otti koville.

ok, kiitos vastauksesta :) en siis tiennyt että on edes mahdollista, siksi ihmettelin. Mullakin yksi synnytys takana, nyt tosiaan imukaavinta pitkittyneestä keskenmenosta ja mulle se tehtiin nukutuksessa. Ei edes kysytty vaihtoehtoja, mutta olin kyllä tyytyväinen toimeenpiteeseen.

Heh, toivottavasti on tässä kierrossa vähän enemmän yritystä, niin pääsen itsekin tarkkailemaan (vale)raskausoireita. :hilarious: En tiedä, minusta on jotenkin huvittavaa, mitä kaikkea sitä kehossaan huomaakaan, kun oikein tarkkailee. :grin Ja toisaalta minulla ei plussakierrossa ollut melkein mitään oireita ennen plussaa. Nyt vaan pitäisi nää menkat saada ensin alta pois, mutta sittenhän alkaa jo melkein heti hedelmällinen aika. :) Siis toki aika epätodennäköistä, että viikko ennen ovista jo tärppää, mutta silloin nyt edes teoriassa voisi.

• Tykkään
Reaktiot: elo
Olipa kiireinen viikonloppu. Lauantaina siis testailin ja aivan puhdasta negaa näytti. Lauantai iltana pyyhittäessä tuli liman seassa veriviiru (muutama tippa). Tämän jälkeen ei siis mitään menkkoihin tai vereen viittaavaa. Mitäköhän tämä mahtaa nyt sitten meinata? Nyt on menossa kp35 ja en tiedä yhtään omaa kierron pituutta, sillä se saattaa heitellä kaikkea 24-45 päivän välillä keskenmenoni jälkeen. Alkaa turhauttaa kun kroppa elää omaa elämäänsä, eikä ole mitään tietoa, mitä tapahtuu milloinkin. Alkaa vähitellen usko loppumaan. Niin ja mainittakoon vielä, että rinnat tuntuvat raskailta ja verisuonet näkyy jaloissa pelottavankin hyvin läpi:wtf. Onko kellään kokemusta tuollaisesta ihme tiputtelusta mikä kestää vain yhden pyyhkäsyn verran? mitä se tarkoittaa?:eek::think005 Täällä ollaan ihan hermoraunioina:smiley-angry017:happy118:scratch:whacky011. Vielä kuitenkin vähän toivoa jos sieltä plussa tulisi:laughing002 niin ja mitään menkka tuntemuksia ei ole.

Mulla kävi tälleen ihan samalla tavalla ja sitten tiistaina tulikin plussa! :shy: Nyt jo 6+2 :smiley-angelic002

Eli sillon lauantaina puhdas nega, sunnuntai iltana muutama tuhru paperiin pyyhittäessä ja sitten tiistaina testasin vähän niinkun huvikseen kun ei ollut mitään menkkaolojakaan, niin tulikin haalee viiva :smiley-ashamed005

Mun rinnat on ihan omituiset. Eivät oo kyl aikoihin ollut näin kipeet ja haistan kaikkien shampoot jostakin syystä tai niinkuin puhtaat hiukset. Tätä ei myöskään ole aiemmin ollut. Ja en ole kenenkään kyljessä ollut kiinni vaan pelkkä heilautus metrin päästä iskee nenään. Tässä kohti rupesi vähän miettiä oireita et voisiko olla ja myös tuo hiiva. Kun yleensä mulla ei tulehduksia ole tullut .

Huomenna aamulla olis kiva testata mut jos maltan vielä. Torstaina tosiaan ennustaa vuotoa et aika hyvin olen mieleni malttanut. Ihme kyllä...

Takaisin