Raskaaksi 2021

Moi! Oon sivusta seuraillut tätä ryhmää epäsäännöllisen säännöllisesti muutamia kuukausia ja haaveillut toisesta pienokaisesta. Onko tämä teistä viivanpaikka vai haamu? En ajatellut että tulisin itse tätä ikinä kysymään kun oon aina testatessa saanut puhtaita negoja ja esikoisesta oli selkeä plussa :grin huomenna tai tiistaina pitäisi alkaa menkat, nyt on kp29/30 ja flown mukaan ovulaatio olisi ollut 12.4 mutten oo ovulaatiota tikkuttaut
* muoks, laatuhan tuossa heti meni puuroksi näköjään

Selvä haamu näkyy! :love017

Voi kun nää omatkin oloni olisivat raskautta. Rinnat ei oo yleensä näin kipeet, vähän outo väsymysniskajumi ja maha on kovahko mut selkeä pömppis mikä on tietty aina. Jotenkin erilainen ja kuivuus on taas tullut, toki hiiva mut myös kuivaa eikä enää holvaa valkovuoto. Mulla siis yleensä ihan kp1 tulee valkovuoto paljon ja hyvin paksu voidemainen mitä nyt ei oo sit ollut vaan litkua ja sekin loppui.

No, enää pari päivää ja näin. Epäilen et vasta lauantaina tulisi kp1 jos tulee koska jostain syystä Flo näyttää luteaaliksi 12 päivää mut mulla normisti vasta dpo15 kääntyy kp1.

Toki nyt ei ole ollut terolutia kuin pluskierrossa ja sehän tiedetään ettei siitä vauvaa tullut. Jännästi ruvennut pelkäämään noitakin mitkä aiemmin ollut jos esim stressin takia ei menkat oo tullut. Ilmeisesti terolut on hyvinkin yleinen mutta lugesteron enemmän lapsettomuushoitoihin esimerkiksi...

Tänään kp1 ja sehän tarkoittaa myös yk1 alkamista vihdoin :happy093:love017

Kierto oli lyhyempi, vaan 26päivää. Synnytyksen jälkeen nämä muutamat kierrot olleet 28-32 päivää. Imetys loppui pari viikkoa sitten joten varmasti myös vaikuttaa.
Nyt vaan odotellaan et vuoto loppuu :dance011

moikka kaikille! pitkästä aikaa täällä foorumilla ja tämä ketju ajankohtainen :) meillä nyt eka yrityskierto menossa ja tällä hetkellä dpo9. huhhuh miten pitkiä nää päivät on! testi tekis mieli tehdä jo, mutta yritän odottaa vielä muutaman päivän :nailbiting:

Saanko kysyä, mutta miks siis verikoe maanantaina?
Mulle tehtiin tähän kiertoon PAS (pakaste alkion siirto) Hoitava taho antoi testipäivän ja teki lähetteen verikokeeseen.

Jäi alkioita pakkaseen muutama vuosi sitten Ivf- hoidoista, alkoi silloin raskaus tuoresiirrosta. :) Nyt sitten ajateltiin kokeilla onneamme näiden alkioiden suhteen :angelic:

otin tässä testailussa nyt pienen ”varaslähdön” :grin että tiiän missä mennään.. että onko yritystä kiinnittyä.

Selkeitä haamuja täällä :dance008 :happy093

Minäkin haluan liittyä tähän plus aaltoon :computer005 Nyt dpo2. Tänään taas ollut vähän epätoivoa ja mietityttää missä ihmeessä meidän plussa viipyy. Monta pettymystä jo koettu tämän kevään aikana, vaikka ajoitukset pitäisi ainakin melkein oikein olla ollut :sad010

Mulle tuli vielä pari päivää sitten olleesta tallettelusta kauhea virtsatientulehdus, joka huolien kanssa valvotti viime yönä.

Toki nyt ei ole ollut terolutia kuin pluskierrossa ja sehän tiedetään ettei siitä vauvaa tullut. Jännästi ruvennut pelkäämään noitakin mitkä aiemmin ollut jos esim stressin takia ei menkat oo tullut. Ilmeisesti terolut on hyvinkin yleinen mutta lugesteron enemmän lapsettomuushoitoihin esimerkiksi...
Mulla on ollu nyt tässä PAS kierrossa terolut 3 tbl/ vrk. Tuoresiirrossa aikoinaan oli lugesteron. Ohjeet kun sain, niin soittelin ihan mielenkiinnosta että miksi tukilääke vaihtui kun viimeksikin toimi. Kertoivat että samaan lopputulokseen niillä päästään.

plussapuhuria sinne! :smiley-bounce013

Saikulla työuupumuksen kanssa, ja jaksaminen on kyllä kortilla ollut :facepalm: nyt toivon, et letrot olis kasvattaneet muniksen tai kaks, perjantaina folliultraan ja pistosopetus Pregnylistä :smug: Tallettelut aloteltu ja torstaina ”lääkärin määräyksestä” seurustelu illalla, minkä lie syyn takia kun ultraa edeltävänä iltana suunnitelmassa luki peittojen heilutus :grin

Oliko miten vaikea saada saikkua työuupumukseen? Itsellä kovassa harkinnassa myös, mutta vielä ei ole tullut uskallettua. Jaksaa sillä ajatuksella, että jos se plussa kohta tulisi...

Lapset taas kipeinä ja oma olo tukkoinen aamuisin. Melkein toivon, että tarttuisi nyt itselle kunnolla, että ei tarvitsisi mennä töihin pariin päivään. Voisi soitella itselle aikaa koronatestiin ja olla saikulla tuloksen odotteluajan.
Huomaa, että motivaatio töihin on huono, kun mieluummin ottaa tikun nenään :hilarious:

Flo ennustaa ovulaatiota huomiselle, mutta testejä hän en tee niin en ole varma plussasta. Tallettelut jäänyt vähälle, kun väsymys on niin kova. Eilen tuli touhuilua, ja ihan hyvä niin. Mutta melkein viikko sitten ja eilen, ei ole siis kovin suuret odotukset tälle kierrolle :oops:
Oon iltaisin nukahtanut odotellessa lasten nukahtamista. Ja aamuisin ei ehdi.

Tänää tuli tehtyä testi. Herkkä. Tuli toinen viiva en saanut kuvaan ku on kyl niin haalea mut se jäi siihen ja on pinkin sävyinen mut vielä luen viivanpaikaksi. Ylihuomenna jos on selkeämpi nii sit voin uskoa raskauteen. Olisipa tää nyt helppoa ja oma progesteroni jaksaisi. Jotenkin jännittää et mitä jos ei sittenkään..

Laittaisin kuvan nyt mut ei siinä tänne mitään vielä ainakaan näy joten. Mut se jäi siihen ja tolla testillä puhtaita negoja tehnyt.

Eilen illalla mies hieroi hartiat ja tuntui et se kuristaa minut niin siinä tajusin et hetkinen mä saatan olla raskaana! Tää oli niin outo ja kurkku muutenkin hassu ettei saa ikään kuin haukoteltuu loppuun. Onkohan toi ees mikään oire ? :bookworm:o_O

Hmm tänään tiputtelu jatkuu. Aiemmin siis kerroin että lauantaina testailin, mutta oli nega ja sinä iltana oli tullut pari pisaraa verta, jonka jälkeen ei ole tullut ollenkaan paitsi nytten. Mitä tää on ??? en oo halunnu testata uudelleen vielä, jos tää tiputtelu runsastuu menkoiksi:sad001 :arghh:

Oliko miten vaikea saada saikkua työuupumukseen? Itsellä kovassa harkinnassa myös, mutta vielä ei ole tullut uskallettua. Jaksaa sillä ajatuksella, että jos se plussa kohta tulisi...

Lapset taas kipeinä ja oma olo tukkoinen aamuisin. Melkein toivon, että tarttuisi nyt itselle kunnolla, että ei tarvitsisi mennä töihin pariin päivään. Voisi soitella itselle aikaa koronatestiin ja olla saikulla tuloksen odotteluajan.
Huomaa, että motivaatio töihin on huono, kun mieluummin ottaa tikun nenään :hilarious:

Flo ennustaa ovulaatiota huomiselle, mutta testejä hän en tee niin en ole varma plussasta. Tallettelut jäänyt vähälle, kun väsymys on niin kova. Eilen tuli touhuilua, ja ihan hyvä niin. Mutta melkein viikko sitten ja eilen, ei ole siis kovin suuret odotukset tälle kierrolle :oops:
Oon iltaisin nukahtanut odotellessa lasten nukahtamista. Ja aamuisin ei ehdi.

Mulle työterveyshoitaja ehdotti saikkua jo kuun vaihteessa, mut en ollu vissiin oikeen valmis siihen. Työterveyspsykologille se mut lähetti, joka testein ja keskusteluin totesi, että vaikuttais vakavalta työuupumukselta. Lääkäri soitti siitä parin päivän päästä, ja sanoi et on vähemmilläkin oireilla sairaslomaa laittanut et mitä jos nyt vaan jäisin sairaslomalle. Eli sinänsä helppoa, mut melkeen ennemmin kannustettiin saikulle kuin että olisin sitä itse pyytänyt :lurking:

Ja jos oot jo niillä kantimilla et mietit pitäiskö, niin suosittelen. Koska ei se stressi ainakaan raskaaksi tulemista tue, mikä luo ne olosuhteet työuupumuksen kehittymiselle :sorry:

Aamu aikaseen tein toisen PC- liuska testin. Aikalailla samanlainen vaalea viiva siihen tuli kuin eiliseenkin. Nyt täytyy malttaa vähintään huomiseen testailujen suhteen että näkee oikeesti vahvistuuko viiva.

:coldfeet: :cat: :couchpotato:

Alimmaisena tän aamunen.
Testiajalla tuli ja märkänä punertava.

Liitteet

• 70E9D8AF-08D6-49F1-96D8-8A71D452F2D3.jpeg
    70E9D8AF-08D6-49F1-96D8-8A71D452F2D3.jpeg
    541.3 KB · Katsottu: 253
Eli, mun silmään tää on ihan selkee plus, ei enää haamu!! Onnea ja vauvaliimaa!

Kp 7,menkat lusittu ja kohti uutta ovista. Rennosti hampaat irvessä vai miten se ny meni...

• Tykkään
Reaktiot: elo
Mä toivon et tää on nyt haamu. Tää testi ollut joko nega tai ku hcg oli koholla nii viiva.

Haalea haalea on mut livenä selkeämpi ja laitan nyt teillekin. Voisiko tää pliis olla uuden plussan alku... :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Liitteet

• 20210427_131946.jpg
    20210427_131946.jpg
    597.3 KB · Katsottu: 258
Mä toivon et tää on nyt haamu. Tää testi ollut joko nega tai ku hcg oli koholla nii viiva.

Haalea haalea on mut livenä selkeämpi ja laitan nyt teillekin. Voisiko tää pliis olla uuden plussan alku... :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Näen kyllä haamun! :angelic:

Muokattu viimeksi:
Tänään huomannut et hajut käy nenään, tää pala kurkussa on outo ja tuntuu et kiristää kaulalla kaikki, just maski ja takin kaulus tuntuu inhalta. Myös semmonen kuuma olo et maha ja rinnat hohkaa kuumaa koko ajan.

Katsoin kuvaa ja siitä ei kyl näy samalla tavalla kuin livenä mut siinä se on. Toivottavasti vahvistuu

Takaisin