Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minäkin! Jee, nyt tarrasukkia ja vauvaliimaa <3Mä nään testissä HAAMUN!
![]()
![]()
![]()
:angelic:
Minäkin näen! Jippijaijei, nyt vahvistumista ja tarrasukkia.Mä nään testissä HAAMUN!
![]()
![]()
![]()
Mä nään testissä HAAMUN!
![]()
![]()
![]()
Mä nään testissä HAAMUN!
![]()
![]()
![]()
Varovaiset onnittelut
Muutaman päivän tiputtelu oli menkkojen jälkeen, tiedä häntä onko letroista vai Myo-inositolista, Inocapsit kans nyt käytössä
nyt toivon, et letrot olis kasvattaneet muniksen tai kaks, perjantaina folliultraan ja pistosopetus Pregnylistä
Tallettelut aloteltu ja torstaina ”lääkärin määräyksestä” seurustelu illalla, minkä lie syyn takia kun ultraa edeltävänä iltana suunnitelmassa luki peittojen heilutus Mä nään testissä HAAMUN!
![]()
![]()
![]()

Näkyy koneen ruudulta ihan suurentamattakin! Nyt vauvaliimaa ja tarrasukkia hirveästi! Mäkin haluan tähän aaltoon!Mä nään testissä HAAMUN!
![]()
![]()
![]()

Moi! Oon sivusta seuraillut tätä ryhmää epäsäännöllisen säännöllisesti muutamia kuukausia ja haaveillut toisesta pienokaisesta. Onko tämä teistä viivanpaikka vai haamu? En ajatellut että tulisin itse tätä ikinä kysymään kun oon aina testatessa saanut puhtaita negoja ja esikoisesta oli selkeä plussahuomenna tai tiistaina pitäisi alkaa menkat, nyt on kp29/30 ja flown mukaan ovulaatio olisi ollut 12.4 mutten oo ovulaatiota tikkuttaut
* muoks, laatuhan tuossa heti meni puuroksi näköjään
Nään Haamun!Moi! Oon sivusta seuraillut tätä ryhmää epäsäännöllisen säännöllisesti muutamia kuukausia ja haaveillut toisesta pienokaisesta. Onko tämä teistä viivanpaikka vai haamu? En ajatellut että tulisin itse tätä ikinä kysymään kun oon aina testatessa saanut puhtaita negoja ja esikoisesta oli selkeä plussahuomenna tai tiistaina pitäisi alkaa menkat, nyt on kp29/30 ja flown mukaan ovulaatio olisi ollut 12.4 mutten oo ovulaatiota tikkuttaut
Vahvistuvaa viivaa sinne!Moi! Oon sivusta seuraillut tätä ryhmää epäsäännöllisen säännöllisesti muutamia kuukausia ja haaveillut toisesta pienokaisesta. Onko tämä teistä viivanpaikka vai haamu? En ajatellut että tulisin itse tätä ikinä kysymään kun oon aina testatessa saanut puhtaita negoja ja esikoisesta oli selkeä plussahuomenna tai tiistaina pitäisi alkaa menkat, nyt on kp29/30 ja flown mukaan ovulaatio olisi ollut 12.4 mutten oo ovulaatiota tikkuttaut

Haamu on! Vahvistumisia viivalle! <3Moi! Oon sivusta seuraillut tätä ryhmää epäsäännöllisen säännöllisesti muutamia kuukausia ja haaveillut toisesta pienokaisesta. Onko tämä teistä viivanpaikka vai haamu? En ajatellut että tulisin itse tätä ikinä kysymään kun oon aina testatessa saanut puhtaita negoja ja esikoisesta oli selkeä plussahuomenna tai tiistaina pitäisi alkaa menkat, nyt on kp29/30 ja flown mukaan ovulaatio olisi ollut 12.4 mutten oo ovulaatiota tikkuttaut
Huomenna aamusta uus testi. Ensviikon ma sitten verikoe virallisena testipäivänä.
![]()