Raskaaksi 2021

Tulihan se kp1 sieltä. Tai no, tiputtelu alkoi jo eilen, mutta olen yleensä laskenut kp1:ksi sen ensimmäisen kunnon vuotopäivän, kun noita tiputtelupäiviä on joskus enemmän ja joskus vähemmän (tiedä sitten, miten se kuuluu oikeasti laskea :confused:). Oli tosiaan aika olemattomat mahdollisuudet raskauteen, joten odotin vain uutta kiertoa. Ihan hyvillä mielin tulevaa kohti. :) Jos olisi tämän kierron lopussa vähän enemmän jännitettävää!

Itse olen ajatellut että kipujen jälkeinen vuorokausi on erittäin otollista aikaa tehdä talletteluja:rolleyes::grin vieläkö kerkiäisitte?

Kerettiin vielä. Tai en tiedä miten ajoitus meni, mutta yritetty on :grin Nyt vaan odottelemaan. Tänään Dpo 1.

Voimia kaikille negan testanneille :sorry: Onpas ollut oikea nega-aalto. Jospa ensi kierroissa sitten tulisi paljon plussia :angelic:

Heippa.

Mä palailen tänne takaisin joulukuisista. Keskenmeno, ja lääkkeellinen tyhjennys odottaa ensi viikolla. Kyllä lääkäri haluaa vielä huomenna ultrata ja mitata hcg, mutta viikkoja pitäisi olla jo 7 eikä alkio vastannut viikkoja lainkaan, kun ei ollut edes varma alkion sijainnista, kun niin pieni. Raskauspussi ja istukka näkyi. ja hcg noussut 2 viikossa 3000->6500, kun sen pitäisi tuplaantua joka toinen päivä..
Ei tule siis joululahjaa meille.. :Heartred

Olo on kamala.

Onko jollain kokemusta lääkkeellisestä tyhjennyksestä? Tehtiinko sairaalassa vai kotona? Kivut?

Onko muilla vastaavasta kokemuksia? Itse nyt jo täysin siinä uskossa (ainakin vakuuttelen itselleni), että en raskaana ole. Aamulla tein seuraavan testin, joka oli nega, ei haamua tai mitään. Kuitenkin jätin testin vessan pöydälle ja kävin reilu tuntia myöhemmin katsomassa testiä. Ja kappas, ohut, mutta selkeästi sininen viiva ilmestynyt. Että mitähän kettua nyt sitten? o_O:confused: Onko muilla kokemuksia vastaavanlaisesta viivasta tai tilanteesta? Tiedän, ettei näitä enää saisi katsoa testiajan jälkeen ja teen varmasti uutta testiä viimeistään, jos ei menkat ala torstaina.

Ja nyt tämä ei anna lisätä tiedostoja, niin en saa näköjään lisättyä kuvaa :bored:

Muoks. Sain nyt aijaan kautta lisättyä kuvan:
https://aijaa.com/JFGhlY
Mä oon kuullut et ohut viiva olisi se evaporaatio viiva mutta toi on kyl tosi tosi tumma ! Ihmettelisin jos ei nyt ole hcg koholla siellä..

Dpo8 ilmeisesti ja lämmöt edelleen koholla. Kova metallin maku suussa joka tekee et kaikki maistuu pahalta ja tosi tosi runsas vv mut enemmän kallistun kuukautisiin nyt näiden oireiden varjossa. Mulla metallin maku on yleensä aina joka kierrossa noin viikko ennen menkkoja

Onko jollain kokemusta lääkkeellisestä tyhjennyksestä? Tehtiinko sairaalassa vai kotona? Kivut?

paljon tsemppiä tulevaan <3 itse kaksi keskenmenoa kokenut puolen vuoden sisään, viimeisin pitkittyi ja lopulta tehtiin imukaavinta. Foorumilla on Erikseen keskenmenon kokeneiden salainen ryhmä, siellä paljon kokemuksia muilta saman kokeneilta, jos haluat sinne juttelemaan <3

Pahoittelut km:sta.
Mulle on tehty lääkkeellinen tyhjennys. Alkio todettiin kuolleeksi 11+0.
Sain lääkkeet kotiin. Minusta selvisin vähillä kivuilla. Juuri ennen kuin suurin hyytymä/alkio/istukka tuli niin oli suurimmat kivut. Lääkkeet tehosivat myös nopeasti. Taisin laittaa ekat cytotecit 9.00 ja tuo suurin osa tuli ulos jo 13.00. Panacodeja söin yhteensä neljä tuon päivän aikana.
Kunnon vuotoa taisi kestää n. viikon ja sen jälkeen tiputtelu vielä ainakin toisen viikon. Hcg oli kolmen viikon päästä enää 8.

Tsemppiä ja toivotaan että kaikki menis hyvin.

Mulla on kahdesti tehty lääkkeellinen tyhjennys kotona. Ensimmäisellä kerralla kivut eivät olleet niin pahat kuin toisella kertaa. Mutta toisella kerralla raskaus oli mennyt pidemmälle, joten materiaalia oli enemmän. Kipulääkkeet ja lämmin kauratyyny tuli tarpeeseen. Tsemppiä tilanteeseen! :Heartred Jos tulee jotain kysyttävää, voin yrittää osata vastailla.

Mä oon kahdesti kokenu lääkkeellisen tyhjennyksen kotona. Ekasta raskaus oli edennyt jo melkein ekan kolmanneksen yli ja kivut oli kovat. Tokassa viikkoja oli vähemmän ja kipuja ei ollut menkkakipuja pahempaa. Molemmista sain kotiin mukaan Panacodia kipujen varalta, kannattaa pyytää sitä jos ei ymmärretä antaa.

Oon pahoillani. :sorry: Paljon voimia ja tsemppejä! :Heartred

Mulla kkm 12+1 ja tyhjennettiin lääkkeellisesti, cytotecciä laitettiin ja muutamassa tunnissa tuli enimmät ulos. Kuitenkin istukka jäi sisälle josta omanlainen soppa syntyi. Kipuun sai lääkettä ja hoitajat oli hyviä. Tosi paljon tsemppiä ja lohtua sinulle kaiken surun keskelle :Heartred nää on sellaisia asioita mitä ei vaan toivo yhtään kenellekkään.

Lääkkeellinen tyhjennys raskauden keskeytyksessä rv8 - > kovat kivut, hyytymiä monta tuntia ja lopulta itse raskaus materiaali. Vuotoa jatkui monta viikkoa, ensimmäiset pari viikkoa hyytymiä silloin tällöin. Jälkitarkastuksessa verikokeen arvot korkeat ja tiputteluvuotoa, jonka takia polille ultraan. Raskausmateriaalia jäljellä ja kaavintaan. Oli siinä ja siinä tekeekö imukaavintana vai joudunko nukutukseen. Päätyi kuitenkin minun toiveesta kokeilemaan imulla ja onnistui.
Koko hommassa meni yhteensä 2kk, henkinen toipuminen meni sitten vielä pidemmälle noiden komplikaatioiden takia.

Lääkkeellinen tyhjennys kkm rv6 - > alkio todettiin kuolleeksi ja sain lääkkeet vauhdittamaan hommaa. Kivut koventui vähän (oli siis supistanut jo useamman päivän, vuotoa kummempaa ei vain tullut ulos) ja sitten loppui. Sitten tuli raskausmateriaali ja vuoto loppui käytännössä siihen.
Paljon helpompi ja kivuttomampi noin niinkuin fyysisesti.

Voimia :Heartred

Lääkkeellinen tyhjennys raskauden keskeytyksessä rv8 - > kovat kivut, hyytymiä monta tuntia ja lopulta itse raskaus materiaali. Vuotoa jatkui monta viikkoa, ensimmäiset pari viikkoa hyytymiä silloin tällöin. Jälkitarkastuksessa verikokeen arvot korkeat ja tiputteluvuotoa, jonka takia polille ultraan. Raskausmateriaalia jäljellä ja kaavintaan. Oli siinä ja siinä tekeekö imukaavintana vai joudunko nukutukseen. Päätyi kuitenkin minun toiveesta kokeilemaan imulla ja onnistui.
Koko hommassa meni yhteensä 2kk, henkinen toipuminen meni sitten vielä pidemmälle noiden komplikaatioiden takia.

Lääkkeellinen tyhjennys kkm rv6 - > alkio todettiin kuolleeksi ja sain lääkkeet vauhdittamaan hommaa. Kivut koventui vähän (oli siis supistanut jo useamman päivän, vuotoa kummempaa ei vain tullut ulos) ja sitten loppui. Sitten tuli raskausmateriaali ja vuoto loppui käytännössä siihen.
Paljon helpompi ja kivuttomampi noin niinkuin fyysisesti.

Voimia :Heartred

Tehtiinkö imukaavinta sulla siis ilman nukutusta?:wideyed:

Heippa.

Mä palailen tänne takaisin joulukuisista. Keskenmeno, ja lääkkeellinen tyhjennys odottaa ensi viikolla. Kyllä lääkäri haluaa vielä huomenna ultrata ja mitata hcg, mutta viikkoja pitäisi olla jo 7 eikä alkio vastannut viikkoja lainkaan, kun ei ollut edes varma alkion sijainnista, kun niin pieni. Raskauspussi ja istukka näkyi. ja hcg noussut 2 viikossa 3000->6500, kun sen pitäisi tuplaantua joka toinen päivä..
Ei tule siis joululahjaa meille.. :Heartred

Olo on kamala.

Pahoittelut keskenmenosta ja paljon voimia.:Heartbigred Komppaan myös moonya, että km kokeneiden salaisessa ryhmässä on aktiivista keskustelua, tule mukaan sinne keskustelemaan jos yhtään siltä tuntuu. :Heartred

Pahoittelut myös kp ykkösistä. :sorry: Täällä itsekin sitä odottelen ensi viikolle.. Intouduin dpo 10 tekemään r-testin ja negahan se. Muuten olisi voinut kai vielä testailla, koska plussaksihan se dpo-päivien puolesta voisi vielä muuttua. Mutta olo on se, että menkat alkaa pian, joten en sitten lähtenyt testejä tuhlaamaan. Tänään siis dpo 12 ja aamulla oli jo menkkajomotuksia ja alaselkäkipua.

Täällä ei mitään uutta. Menossa on kp 4 ja vähän ennen äitienpäivää pitäis olla ovis. Sen jälkeen meillä onkin tekemistä kun saadaan se koiranpentu niin ei välttämättä oo niin mielessä kierron vaihe.

Äääh, sormet syyhyäisi tekemään testin vielä tänään, vaikka on vasta dpo 9. Miten saan pidäteltyä itseäni vai pitäisikö vain uittaa testi ja mahdollisesti pettyä?! :facepalm: Raskausoireita olisi vaikka muille jakaa...

Täällä ei mitään uutta. Menossa on kp 4 ja vähän ennen äitienpäivää pitäis olla ovis. Sen jälkeen meillä onkin tekemistä kun saadaan se koiranpentu niin ei välttämättä oo niin mielessä kierron vaihe.

Oi! :love017 Minkä rotuinen pentu teille tulee?

Täällä myös kp 4. Km-vuotoa tuli vaan kolme päivää, tänään en oo vuotanut mitään. Kummallisen vähällä pääsin..

Voimia @Wasp <3

myös @Oliwia tsempit!

täällä dpo10 ja pientä tiputtelua oli tossa 2vrk, mut nyt taas hiljaisempaa. Menkkojen pitäis alkaa ke/to :pompus: huono olo aaltoilee, iltaisin paleltaa. Olo on hyvin sama ku kemiallisessa toissakierrossa, nyt jännäillään se pari päivää... en testaa ainakaan ennen keskiviikkoa.

Takaisin