Mulla oli silloin dpo 9. Mutta en ole mikään himotestaaja, niin en ole tehnyt sen kummempia tutkimuksia ovulaatiotesteistä loppukierrossa![]()
Joo ja ehkä parempikin

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli silloin dpo 9. Mutta en ole mikään himotestaaja, niin en ole tehnyt sen kummempia tutkimuksia ovulaatiotesteistä loppukierrossa![]()

Jos ei vuoto ala ennen maanantaita niin maanantai aamuna testaan suoraa digillä, tänään on dpo 13. Onko muita testailijoita maanantaille? :)

Itse olen ajatellut että kipujen jälkeinen vuorokausi on erittäin otollista aikaa tehdä tallettelujaMeillä ei eilen peitto heilunut ja harmitti niin vietäväksi. Olin ajatellut, että jos eilen olisi talletellut, niin sitten olisi hyvillä mielin voinut odotella "tulosta"Nyt jään odottelemaan, mutta en ehkä niin toiveikkaana.
Olikos se niin, että greippimehun juomisen sai lopettaa ovulaation jälkeen?
On täällä ryhmiä hoidoille, ivf-ketju 2021 on aktiivinen, inseminaatiolle löysin vaan 2018-ryhmän, mutta sielläkin vielä keskustelua. Lisäksi eri lääkkeille omia ketjuja myös :) mulla kans hoidot alkaneet just. Selittämätön sekundäärinen lapsettomuus, yk14 ja reilu vuosi yritystä takana. Mulla tässä kierrossa ekaa kertaa letrot ja inseminaatio tehty. Aukiolotutkimus ei sattunut tehdessä paljon, mutta maha oli pari tuntia sen jälkeen aika kipee. Mutta meni nopeesti ohi :)Käytiin yksityisellä klinikalla ekaa kertaa. Mulla on kaksi päivää vuotoa ainoastaan ja kaikki oli ihan kunnossa ja kohdun limakalvo kuulemma normaali, että tarttuu kiinni tarvittaessa. :) Meidän eka yksityinen klinikkakäynti oli ilmainen, jossa tehtiin myös sisäultra. Se ei velvoittanut mihinkään, mutta tuli tosi hyvä mieli. Minut on ultrattu myös julkisella ja otettu verikokeet, mutta tekivät ilmaiseksi myös yksityisellä. Me ei toki asuta Suomessa, mutta siitä käynnistä tuli ihan mielettömän hyvä olo ja positiivinen fiilis, että kaikki on kunnossa, niin suosittelen käymään jos alkaa asiat mietityttämään ja kummittelemaan.
ON: YK 11 täällä käynnissä ja ovis pitäisi olla sunnuntaina. Tänään kuitenkin en saanut ovista napattua tikkuun enkä edes mitannut lämpöjä. Ultrassa kyllä lääkäri sanoi, että lähipäivinä on ovis vasemmalta puolelta, joten kai se sieltä tulee. Progesteronit sain kokeeksi käyttöön oviksen jälkeen käytettäväksi. Seuraavana aukiolotutkimus, miehen simppanäyte ja lisää verikokeita molemmille. Sitten niiden perusteella katsotaan tehdäänkö inssi vai tarvitaanko IVF, jos olisikin molemmat röörit tukossa. Oliko täällä ryhmää erikseen, jotka käy hoidoissa? Jänskättää vähän sattuuko se aukiolotutkimus, onko kokemuksia? Painonpudotus on edistynyt ja vetäisin perjantaina kokoa pienemmät farkut jalkaan. Jee!
Selittämätön sekundäärinen lapsettomuus, yk14 ja reilu vuosi yritystä takana.
Esikoinen tärppäs yk5 ja silloin melkeinpä tjottailtiin, eli seksiä ei ollu edes joka toinen päivä ja kiertoa seurasin vaan kalenterista.Saako kysyä, miten nopeasti teillä tärppäsi esikoisen kohdalla? Vaikka olen itse vielä ihan rennolla mielellä, niin vähän on kuitenkin pelko takaraivossa, että esikoisen kohdalla nopea tärppi oli vain ihan järjettömän hyvää tuuria.Vaikka toki olen tosi onnellinen, että on ainakin tuo esikoinen eikä pahin pelkoni eli kokonaan lapsettomaksi jääminen ainakaan toteutunut.

Täällä maltettu olla testaamatta.

Periaatteessa voisi jo testata, kun on dpo 9, mutta jos malttaisi vielä ainakin huomiseen odottaa 

Ja saatanpa vappuna riipasta myös kännit 
Viallinen testi? Eikös tuohon pitäis tulla se plussan kuva jos on raskaana?Onko muilla vastaavasta kokemuksia? Itse nyt jo täysin siinä uskossa (ainakin vakuuttelen itselleni), että en raskaana ole. Aamulla tein seuraavan testin, joka oli nega, ei haamua tai mitään. Kuitenkin jätin testin vessan pöydälle ja kävin reilu tuntia myöhemmin katsomassa testiä. Ja kappas, ohut, mutta selkeästi sininen viiva ilmestynyt. Että mitähän kettua nyt sitten?Onko muilla kokemuksia vastaavanlaisesta viivasta tai tilanteesta? Tiedän, ettei näitä enää saisi katsoa testiajan jälkeen ja teen varmasti uutta testiä viimeistään, jos ei menkat ala torstaina.
Ja nyt tämä ei anna lisätä tiedostoja, niin en saa näköjään lisättyä kuvaa
Muoks. Sain nyt aijaan kautta lisättyä kuvan:
https://aijaa.com/JFGhlY

Viallinen testi? Eikös tuohon pitäis tulla se plussan kuva jos on raskaana?![]()
Onko muilla vastaavasta kokemuksia? Itse nyt jo täysin siinä uskossa (ainakin vakuuttelen itselleni), että en raskaana ole. Aamulla tein seuraavan testin, joka oli nega, ei haamua tai mitään. Kuitenkin jätin testin vessan pöydälle ja kävin reilu tuntia myöhemmin katsomassa testiä. Ja kappas, ohut, mutta selkeästi sininen viiva ilmestynyt. Että mitähän kettua nyt sitten?Onko muilla kokemuksia vastaavanlaisesta viivasta tai tilanteesta? Tiedän, ettei näitä enää saisi katsoa testiajan jälkeen ja teen varmasti uutta testiä viimeistään, jos ei menkat ala torstaina.

Onko muilla vastaavasta kokemuksia? Itse nyt jo täysin siinä uskossa (ainakin vakuuttelen itselleni), että en raskaana ole. Aamulla tein seuraavan testin, joka oli nega, ei haamua tai mitään. Kuitenkin jätin testin vessan pöydälle ja kävin reilu tuntia myöhemmin katsomassa testiä. Ja kappas, ohut, mutta selkeästi sininen viiva ilmestynyt. Että mitähän kettua nyt sitten?Onko muilla kokemuksia vastaavanlaisesta viivasta tai tilanteesta? Tiedän, ettei näitä enää saisi katsoa testiajan jälkeen ja teen varmasti uutta testiä viimeistään, jos ei menkat ala torstaina.
Ei ole valitettavasti omaa kokemusta roskishaamuista ja vaikka ei noita testiajan jälkeen saisi enään tiirailla niin onhan tuo nyt erittäin näkyvä viiva!! 
Oho!Ei ole valitettavasti omaa kokemusta roskishaamuista ja vaikka ei noita testiajan jälkeen saisi enään tiirailla niin onhan tuo nyt erittäin näkyvä viiva!!
Onhan sulla toinen testi huomiselle?![]()
Testejä kyllä löytyy