Raskaaksi 2021

Kiitos teille. :Heartred:Heartred

Vuoto on vielä tosi niukkaa, ei auta kun odotella. :sorry: Maanantaina soitan terkkariin, jos vuoto ei ala kunnolla, sais otettua hcg:n verestä.

Toivotaan Oliwialle parasta, että olisi vaan raskauteen liittyvää vuotoa ja sielä pidettäisiin lujasti kiinni tarrasukilla. :smiley-angelic001 Itsellä meni ensimmäinen raskaus kesken heti alkuunsa ja toista raskautta vielä jouduttu kovasti yrittämään. Keskenmenosta nyt 4kk, jonka jälkeen kierrot heitelleet miten sattuu. Nyt kuitenkin kierto tasoittunut noin 30 päivään. Eilen tein raskaustestin, mutta puhdasta negaa näytti. Tänään kp30/30. Ei vielä toivoa heitetty tiskiin kun vuotoakaan ei ole näkynyt:confused005:p

Anteeksi kun kysyn, en nyt muista mutta miksi odotatte vielä vuoden tästä eteenpäin jos nyt todettiin että toinen johdin on tukossa ja amh harmaalla alueella? Aloititteko vasta nyt yrittämisen vai mikä homman nimi? Toivottavasti et ota pahalla kun näin yksityiskohtaisesti kysyn :bookworm: Kysyn siksi kun jotenkin oletin että jos on ongelmia niin pääsis heti hoitoihin.

Meillä kp 8 ja oviksen metsästys alkaa kp 10. Toivon että greippimehusta olis apua oviksen bongaamiseen :happy: Jotenki sitä aina lataa isot toiveet jokaiseen kiertoon vaikka luulis jo tietävän paremmin. Yritän pysyä positiivisena yrityksen suhteen vaikka välillä se todellisuus iskee kuin hyökyaalto että, ei sitä tähänkään mennessä ole onnistunut itse raskautumaan. :hungover:
Sori myöhäinen vastaus! Painon takia odotellaan, eli pitää pudottaa painoa jonkin verran että ollaan tietyn BMI rajan sisällä. Aloitin painonpudotusta jo alkuvuodesta mutta vielä on pudotettavaa! Se on siis prioriteetti yksi ja kokeillaan jos normaali tavalla onnistuisi tässä välissä sitten... Ei sitä tiedä mutta pidetään peukkuja!

Oliwialle hurjasti tsemppiä! Toivottavasti on vain normaalia alkuraskauden vuotoa. :smiley-angelic001

Täällä ilmeisesti dpo 7. Edelleen on kovia jomotuksia tuolla alavatsalla. Etenkin oikealla puolella. Lähes kokoajan jomottaa ja sitten äkkinäisissä liikkeissä tulee semmoinen repäisevä kipu.
Pohdin että voiko se keltarauhanen olla näin kipee, onko siellä joku kysta vai mistä tämä nyt vois johtua..

Ei malttaisi enää odottaa, että voi testata. Koska muut samoilla päivillä menevät testaa? :smiley-bounce013

Oliwialle hurjasti tsemppiä! Toivottavasti on vain normaalia alkuraskauden vuotoa. :smiley-angelic001

Täällä ilmeisesti dpo 7. Edelleen on kovia jomotuksia tuolla alavatsalla. Etenkin oikealla puolella. Lähes kokoajan jomottaa ja sitten äkkinäisissä liikkeissä tulee semmoinen repäisevä kipu.
Pohdin että voiko se keltarauhanen olla näin kipee, onko siellä joku kysta vai mistä tämä nyt vois johtua..

Ei malttaisi enää odottaa, että voi testata. Koska muut samoilla päivillä menevät testaa? :smiley-bounce013

heips! Enpä oo hetkeen tänne puolelle kirjoitellut :) täällä meni sitten pitkän kaava kautta viimeinen keskenmeno. Eka oli marraskuussa, yks kierto välissä ja seuraavasta plussa ja se sitten myös kesken. Lopulta jouduin imukaavintaan kun sikiökalvot ei tulleet itsekseen ulos. Siitä nyt kolme viikkoa. Ovis tuli kuin tulikin kp 10 ja nyt dpo 8. Dpo 5 oli kunnon menkkajomot ja myös 6-7 tuntemuksia. Jännäillään :smiley-angelic001

Täällä dpo7. Ajattelin et aikaisintaan maanantaina testaisi, mut en tiedä maltanko sinne asti :grin

Ilmeisesti dpo6 minulla tai 5. Riippuu miten laskee mut ensi tiistaina testaan. Viime yönä niin utopistisia unia, toissayönä kova kipu mut outo viiltävä mikä meni ohitse kylläkin. Ja mulla ei luomusti nouse lämmöt näin ylös niin tämän lukisin hyväksi merkiksi..

Toi repäisevä kipu mul on enempi keskellä mut vasen selkeästi päästi follikkelin joten se kipuaa kyllä mut hyvin vähän verrattain muihin kiertoihin. Vv on myös lisääntynyt ihan tosi paljon ja tää on mulle vähän outoa, on sitä mut nyt ihan tosi paljon silti kuivaa. En mä tiiä..

Plussataan pliis <3

Sori myöhäinen vastaus! Painon takia odotellaan, eli pitää pudottaa painoa jonkin verran että ollaan tietyn BMI rajan sisällä. Aloitin painonpudotusta jo alkuvuodesta mutta vielä on pudotettavaa! Se on siis prioriteetti yksi ja kokeillaan jos normaali tavalla onnistuisi tässä välissä sitten... Ei sitä tiedä mutta pidetään peukkuja!

kiitos vastauksesta :happy: mä olin samankaltaisessa tilanteessa kun mentiin esikoista tekemään.. pcos:sään ilmeisesti toimii painonpudotus niin ohje oli tiputtaa noin 10kg ennenkuin tultais uudelleen. Ja olin bmiltä jo rajojen sisäpuolella niin kävi vähän mielen päälle. Nyt aion tiputtaa siihen samaan että ei ehkä tarviis uusiks käydä kuulemassa että pudotas vähän painoa.

Oliwialle tosi isot tsempit! Tosi kurjaa että on vuotoa :sad001 toivottavasti olisi harmitonta

täällä kans dpo7. en kuulu tosi aikaisiin testailijoihin, ja jos tulee menkkatuntemukset, niin tuskin testaan ollenkaan... mutta siis dpo14 meinasin, mutta jos raskausoireet alkaa enkä malta odottaa, niin ihan aikaisintaan dpo 12-13.

Täällä dpo 9 ja yleensä oon jo viimeistään tässä vaiheessa ollut testaamassa. :joyful: Nyt on kovinkin varma olo, ettei tästä kierrosta plussaa tule. Ehkä testailen viikonloppuna tai ainakin alkuviikosta varmuuden vuoksi, koska ensi viikolla sellaista ohjelmaa luvassa mitä raskaana ei voisi tehdä. Mutta voihan se olla että menkat alkaa ennen sitä. Nyt ei ole tuntemuksia kumpaankaan suuntaan, ei menkkojen lähestymiseen tai siihen että olisi raskautunut.

Täällä kans taitaa alkaa uusi kierto. :sorry: Näkyi jo vähän vuotoa vessa käynnillä pyyhkiessä.

Oli tässä kierrossa jotenkin toiveet tosi korkealla, kun ei ollut sitä tiputteluakaan tai kovia pms-oireita yhtään. Toisaalta sekin on jo positiivinen asia.

Leuka rintaan ja eteenpäin. :shifty:

Onnea pillow! :hello2:Heartred :binkybaby

Oliwialle tsemppiä! :Heartbigred Toivotaan että vuoto olisi harmitonta.

:thumleftPeukut itse kenenkin kierron vaiheisiin
Koska vaan voi olla se THE kierto :thumright

:nailbiting: Omaa kiertoani täällä jännäilen..
Pelkään että teen jotain jonka takia alkio ei sitten haluakaan kiinnittyä/ jatkaa kehittymistä..
Nyt mm.syyllistän itseäni liiasta stressaamisesta (minulle luontaista) ja sitten siitä että juon kahvia liikaa :coffee2:shifty:
(Ehkä:wideyed:)..

Pitäs vaan ottaa rennosti ja pitää itsestään huolta, se vois riittää.

:banghead: :angelic:

Oliwia, onko vuoto/jomotus jo helpottanut?

Tullut runsaammin iltapäivästä asti ja lievästi jomottelee alamahaa, eli tais olla tässä. :sorry: Parempi näin päin, että meni heti kesken ku myöhemmin. Silti sapettaa ku taas kävi näin. Tilailin jo ovistestejäki postilaatikon täyteen ja lisää foolihappoa. :rolleyes:

Tullut runsaammin iltapäivästä asti ja lievästi jomottelee alamahaa, eli tais olla tässä. :sorry: Parempi näin päin, että meni heti kesken ku myöhemmin. Silti sapettaa ku taas kävi näin. Tilailin jo ovistestejäki postilaatikon täyteen ja lisää foolihappoa. :rolleyes:

Voi kurja. Niin toivoin, että kyse olisi ollut vain alkuraskauden harmittomasta vuodosta :sorry: ainahan toki on vielä toivoa!

Onnea pillow! :hello2:Heartred :binkybaby

Oliwialle tsemppiä! :Heartbigred Toivotaan että vuoto olisi harmitonta.

:thumleftPeukut itse kenenkin kierron vaiheisiin
Koska vaan voi olla se THE kierto :thumright

:nailbiting: Omaa kiertoani täällä jännäilen..
Pelkään että teen jotain jonka takia alkio ei sitten haluakaan kiinnittyä/ jatkaa kehittymistä..
Nyt mm.syyllistän itseäni liiasta stressaamisesta (minulle luontaista) ja sitten siitä että juon kahvia liikaa :coffee2:shifty:
(Ehkä:wideyed:)..

Pitäs vaan ottaa rennosti ja pitää itsestään huolta, se vois riittää.

:banghead: :angelic:

Minä myös olen syyllistänyt itseäni stressaamisesta ja liiasta kahvin juomista! :smiley-angry003

Tuo rennosti ottaminen on kyllä yllättävän hankalaa, kun sattuu olemaan tällainen stressaajaluonne :oops: Väkisin on ollut mietittyä, että mikä on vialla, kun ei tärppää, vaikka oikeasti ei välttämättä ole mitään vialla, vaan tärppi voi käydä milloin vain. :pompus:

Onnea plussanneille:cool05
Täällä kp 7 ja yk 10. Otettu royal geele ja maca käyttöön ja nyt ootellaan ovista saapuvaksi. Miehellä aijemmin ollut ongelmia erektion kanssa ja saanut nyt jo apua macasta ja geelestä siihen että tulee kunnon aamu seisokit jo nyt vasta 7 päivää syöny:hello2 Toivottavasti vihdoin tärppäis täälläkin.

Täällä on kierron ainut jännnitysmomentti, kuinka pitkä luteaalivaihe on. Jos on edelleen sen 11 päivää, niin kp1 olisi lauantaina. Jomottelut alkoivat jo. :shifty:

Silti tässä jo googlettelin, että jos seuraavassa kierrossa tärppää, voisinko vielä jouluna matkustaa Suomeen. :hilarious: Finnairilla voi lentää alle 2 tunnin lennolla vielä rv 37+6. :eek: En kyllä enää siinä vaiheessa matkustaisi mihinkään. Vaikkei lapsi lennon aikana syntyisikään, niin olisi vähän turhan iso riski, että synnytys käynnistyy muuten matkan aikana.

Pidetään peukkuja, että seuraava kierto olisi kp1:n kohdanneille sitten se onnekas plussakierto :gen014

On: kuljen nyt kolmatta päivää rätti housuissa, mutta vuoto ei ole alkanut vielä. Menkkajomoja on ollut, siksi en uskalla ottaa sidettä poiskaan. Tänään on kp 28, Flo ennusti, että kierto olisi alkanut eilen. Ollaan lähdössä kylään tänään ja tullaan vasta lauantaina illasta kotiin. Nyt arvon, yrittäisinkö ehtiä hakea testin vielä täksi päiväksi vai maltanko odottaa sunnuntaihin, kun olisi rauhallisempi testata. Toisaalta kierto on ollut myös 29 päivää ajoittain, joten voihan olla, että kuukautiset eivät ole oikeasti edes vielä myöhässä :confused005

Takaisin