Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itsellä meni ensimmäinen raskaus kesken heti alkuunsa ja toista raskautta vielä jouduttu kovasti yrittämään. Keskenmenosta nyt 4kk, jonka jälkeen kierrot heitelleet miten sattuu. Nyt kuitenkin kierto tasoittunut noin 30 päivään. Eilen tein raskaustestin, mutta puhdasta negaa näytti. Tänään kp30/30. Ei vielä toivoa heitetty tiskiin kun vuotoakaan ei ole näkynyt
Sori myöhäinen vastaus! Painon takia odotellaan, eli pitää pudottaa painoa jonkin verran että ollaan tietyn BMI rajan sisällä. Aloitin painonpudotusta jo alkuvuodesta mutta vielä on pudotettavaa! Se on siis prioriteetti yksi ja kokeillaan jos normaali tavalla onnistuisi tässä välissä sitten... Ei sitä tiedä mutta pidetään peukkuja!Anteeksi kun kysyn, en nyt muista mutta miksi odotatte vielä vuoden tästä eteenpäin jos nyt todettiin että toinen johdin on tukossa ja amh harmaalla alueella? Aloititteko vasta nyt yrittämisen vai mikä homman nimi? Toivottavasti et ota pahalla kun näin yksityiskohtaisesti kysynKysyn siksi kun jotenkin oletin että jos on ongelmia niin pääsis heti hoitoihin.
Meillä kp 8 ja oviksen metsästys alkaa kp 10. Toivon että greippimehusta olis apua oviksen bongaamiseenJotenki sitä aina lataa isot toiveet jokaiseen kiertoon vaikka luulis jo tietävän paremmin. Yritän pysyä positiivisena yrityksen suhteen vaikka välillä se todellisuus iskee kuin hyökyaalto että, ei sitä tähänkään mennessä ole onnistunut itse raskautumaan.
![]()

Oliwialle hurjasti tsemppiä! Toivottavasti on vain normaalia alkuraskauden vuotoa.
Täällä ilmeisesti dpo 7. Edelleen on kovia jomotuksia tuolla alavatsalla. Etenkin oikealla puolella. Lähes kokoajan jomottaa ja sitten äkkinäisissä liikkeissä tulee semmoinen repäisevä kipu.
Pohdin että voiko se keltarauhanen olla näin kipee, onko siellä joku kysta vai mistä tämä nyt vois johtua..
Ei malttaisi enää odottaa, että voi testata. Koska muut samoilla päivillä menevät testaa?![]()

Oliwialle hurjasti tsemppiä! Toivottavasti on vain normaalia alkuraskauden vuotoa.
Täällä ilmeisesti dpo 7. Edelleen on kovia jomotuksia tuolla alavatsalla. Etenkin oikealla puolella. Lähes kokoajan jomottaa ja sitten äkkinäisissä liikkeissä tulee semmoinen repäisevä kipu.
Pohdin että voiko se keltarauhanen olla näin kipee, onko siellä joku kysta vai mistä tämä nyt vois johtua..
Ei malttaisi enää odottaa, että voi testata. Koska muut samoilla päivillä menevät testaa?![]()
Ilmeisesti dpo6 minulla tai 5. Riippuu miten laskee mut ensi tiistaina testaan. Viime yönä niin utopistisia unia, toissayönä kova kipu mut outo viiltävä mikä meni ohitse kylläkin. Ja mulla ei luomusti nouse lämmöt näin ylös niin tämän lukisin hyväksi merkiksi..Oliwialle hurjasti tsemppiä! Toivottavasti on vain normaalia alkuraskauden vuotoa.
Sori myöhäinen vastaus! Painon takia odotellaan, eli pitää pudottaa painoa jonkin verran että ollaan tietyn BMI rajan sisällä. Aloitin painonpudotusta jo alkuvuodesta mutta vielä on pudotettavaa! Se on siis prioriteetti yksi ja kokeillaan jos normaali tavalla onnistuisi tässä välissä sitten... Ei sitä tiedä mutta pidetään peukkuja!
mä olin samankaltaisessa tilanteessa kun mentiin esikoista tekemään.. pcos:sään ilmeisesti toimii painonpudotus niin ohje oli tiputtaa noin 10kg ennenkuin tultais uudelleen. Ja olin bmiltä jo rajojen sisäpuolella niin kävi vähän mielen päälle. Nyt aion tiputtaa siihen samaan että ei ehkä tarviis uusiks käydä kuulemassa että pudotas vähän painoa. täällä kans dpo7. en kuulu tosi aikaisiin testailijoihin, ja jos tulee menkkatuntemukset, niin tuskin testaan ollenkaan... mutta siis dpo14 meinasin, mutta jos raskausoireet alkaa enkä malta odottaa, niin ihan aikaisintaan dpo 12-13.Oliwialle hurjasti tsemppiä! Toivottavasti on vain normaalia alkuraskauden vuotoa.
Nyt on kovinkin varma olo, ettei tästä kierrosta plussaa tule. Ehkä testailen viikonloppuna tai ainakin alkuviikosta varmuuden vuoksi, koska ensi viikolla sellaista ohjelmaa luvassa mitä raskaana ei voisi tehdä. Mutta voihan se olla että menkat alkaa ennen sitä. Nyt ei ole tuntemuksia kumpaankaan suuntaan, ei menkkojen lähestymiseen tai siihen että olisi raskautunut.
Näkyi jo vähän vuotoa vessa käynnillä pyyhkiessä.

Toivotaan että vuoto olisi harmitonta.
Omaa kiertoani täällä jännäilen..

)..Oliwia, onko vuoto/jomotus jo helpottanut?
Parempi näin päin, että meni heti kesken ku myöhemmin. Silti sapettaa ku taas kävi näin. Tilailin jo ovistestejäki postilaatikon täyteen ja lisää foolihappoa. Tullut runsaammin iltapäivästä asti ja lievästi jomottelee alamahaa, eli tais olla tässä.Parempi näin päin, että meni heti kesken ku myöhemmin. Silti sapettaa ku taas kävi näin. Tilailin jo ovistestejäki postilaatikon täyteen ja lisää foolihappoa.
![]()
ainahan toki on vielä toivoa!Onnea pillow!![]()
Oliwialle tsemppiä!Toivotaan että vuoto olisi harmitonta.
Peukut itse kenenkin kierron vaiheisiin
Koska vaan voi olla se THE kierto
Omaa kiertoani täällä jännäilen..
Pelkään että teen jotain jonka takia alkio ei sitten haluakaan kiinnittyä/ jatkaa kehittymistä..
Nyt mm.syyllistän itseäni liiasta stressaamisesta (minulle luontaista) ja sitten siitä että juon kahvia liikaa
(Ehkä)..
Pitäs vaan ottaa rennosti ja pitää itsestään huolta, se vois riittää.
:banghead: :angelic:

Toivottavasti vihdoin tärppäis täälläkin.
Finnairilla voi lentää alle 2 tunnin lennolla vielä rv 37+6.