Raskaaksi 2021

Osaatteko sanoa onko Flo:n ovispäivä dpo 0 vai -1?
Mä sanoisin ennemmin ton dpo0.
Tosin itsellä flo ilmoitti ovulaation olevan vasta kp16, kun merkkasin ovisplussan kp15. Itse jotenki miellän, että kp16 olis jo dpo1.

Täällähän on paljon tapahtunut, niin ikäviä kuin iloisiakin asioita.... Onnittelut plussanneille ja zemppiä murheiden kanssa painiville :Heartred Tässä taas vierähti kuukausi ja mies edelleenkään halua jättää ”ehkäisyä”(keskeytetty) pois.... Sitten kuitenkin jättää pienen toivonkipinän elämään, ”en tiedä haluanko vauvaa”, ”ei sitä nyt heti tarvitse päättää”... Aarghh miten ei voi ymmärtää että tämän ikäisenä on jo PAKKO tietää! Sitten taas suuttuu jos puhun koko aiheesta tai yritän kertoa että ei tässä nyt ole aikaa odotella kun herra vähän pohtii...

Täällä oli myös jotain pohdintaa ja keskustelua, että jääkö kaduttanaan ettei yritä tai lopettaa yrittämisen... Jos itselläni tämä nyt olisi tässä, niin ikuisesti jään katumaan sitä etten mieheni kanssa ruvennut yrittämään silloin muutama vuosi sitten (kun vielä mies vauvakuumeili) ja ikää itsellänikin oli vasta 32-33. En itse siinä kohtaa jotenkin älynnyt miten nopsaa vuodet tossa kohtaa vierähtää ettei huomaakkaan. Nyt alkaa tosiaan heikolta näyttää, en haluaisi olla enää 37 vuotta yhtään vanhempi kun vauva syntyy, mutta jos tilanne että ruvetaan yrittämään ei ole lähelläkään niin kohta tässä täytyy luovuttaa ja jäädä ikuisesti katumaan omaa tyhmyyttään...
Jos nyt voisin palata tuohon aikaan, en jarruttaisi yhtään, enkä ajattelisi että myöhemminkin ehtii... Koronapelon kyllä ymmärrän hyvin ja kyllä se itseäkin arveluttaisi ja pelottaisi jos yritys olisi päällä. Mutta eipä tarvii murehtia kun ei tässä raskaaksikaa olla tulossa....Prkl... Tuntuu että oon maailman ainut nainen tässä tilanteessa...:help

Tämä on kyllä niin ikävä tilanne. :sorry: Auttaisiko, jos ottaisit ihan miehen istumaan ja kertoisit, miten tärkeältä tämä asia tuntuu? Voi olla, että hän ei ymmärrä asian kiireellisyyttä ja sitä, millainen olo sinulla on asiasta.

Itsellä kans meni noin vuosi "surressa" oman pään sisällä, koska oletin, että miehelleni riittää omat lapset. Hän on myös aika paljon minua vanhempi. Mutta voi sitä onnea, kun uskalsin alkaa puhumaan asiasta. Oikeastaan hän otti asian itse yhtäkkiä esille. Voi, kun olisin aiemmin ottanut asian puheeksi, niin olisin jäänyt paljolta turhalta stressiltä.

Mä sanoisin ennemmin ton dpo0.
Tosin itsellä flo ilmoitti ovulaation olevan vasta kp16, kun merkkasin ovisplussan kp15. Itse jotenki miellän, että kp16 olis jo dpo1.

Mulla tekee Flo myös aina noin, että kun merkitsee ovisplussan niin se laittaa oviksen seuraavalle päivälle. Ja se ovisplussaa seuraava päivä on sitten ovispäivä eli dpo 0 :) Tietysti voihan ehkä joillain varmaan olla oikeasti ovis jo myöhemmin samana päivänä, kun ovisplussa tuli, niin silloin se seuraava päivä olisi kaiketi jo dpo 1.

Mulla tekee Flo myös aina noin, että kun merkitsee ovisplussan niin se laittaa oviksen seuraavalle päivälle. Ja se ovisplussaa seuraava päivä on sitten ovispäivä eli dpo 0 :) Tietysti voihan ehkä joillain varmaan olla oikeasti ovis jo myöhemmin samana päivänä, kun ovisplussa tuli, niin silloin se seuraava päivä olisi kaiketi jo dpo 1.
Mä oon aatellu, että kun testiin tulee +, niin se on dpo0 ja seuraava päivä dpo1. Kun eihän sitä tarkkaa aikaa kukaan osaa sanoa, millon se munis sieltä liikkeelle lähtee :)

Tuleeko apteekin ultraan miten herkästi viivanpaikka? Mä olen näkevinäni kyseisessä testissä jonkun toisenkin viivan mutta en todellakaan tiedä onko värillinen vai ei. Täytyy vaan odottaa miten käy.

Tuleeko apteekin ultraan miten herkästi viivanpaikka? Mä olen näkevinäni kyseisessä testissä jonkun toisenkin viivan mutta en todellakaan tiedä onko värillinen vai ei. Täytyy vaan odottaa miten käy.

Mä oon saanut Ultraan viivanpaikkoja, mutta näyttänyt myös hailuraista viivaa kun oon ollut raskaana. Kunpa tarkottais sulla vahvistuvia viivoja. :love017

ON: Dpo 10 ja aamun PC-liuska puhdas nega. Vv:tä tulee runsaasti ja alamahalla jomottelee. Ei auta ku odotella. :whacky011

Mä oon aatellu, että kun testiin tulee +, niin se on dpo0 ja seuraava päivä dpo1. Kun eihän sitä tarkkaa aikaa kukaan osaa sanoa, millon se munis sieltä liikkeelle lähtee :)

Niin, eipä sitä tosiaan tarkkaan voi tietää :) Varmaan se Flon tapa laittaa ovis plussasta seuraavalle päivälle tulee siitä, kun käsittääkseni ovulaatio tapahtuu yleensä noin 24-48 tuntia lh-huipusta. Toivottavasti en nyt ihan pahasti sekoile, en siis ole mikään alan ammattilainen :grin

Tiedän että testiajan jälkeen ei saa katsoa testejä mutta ainakin irl tässä näyttää olevan kuivuneena toinenkin viiva. Ja ihan kuin se punertais. Ei tarvi edes käännellä tuota kuivunutta testiä kun näkyy. Kai mun täytyy pyytää miestä lähtemään testikaupoille. Menis nyt vaan äkkiä pari päivää tai mieluummin ens perjantaihin asti. En mä niinkään työpäivien takia haluais että aika kuluis kun ens viikko on töissä ihan katastrofaalinen.

Liitteet

• 20210417_134533.jpg
    20210417_134533.jpg
    23.5 KB · Katsottu: 250
Dpo 8 ja mun piti aloittaa testailut vasta viikonloppuna. No pakkohan se oli ostaa muutamat testit jemmaan, kun käytiin kaupassa. :hilarious: Ostin PC:n liuskoja ja yhden RFSU:n herkän, jonka tein äsken. Testissä näkyy "jotain", mutta veikkaan vaan viivanpaikaksi kun dpo:t näin pienet. :bag:

Kuva testistä: https://aijaa.com/PPZhxl
Minä, joka en ikinä näe näissä mitään erotan kyllä ihan selvän viivan! Varovaisen ihanat onnittelut ja toivotaan, että viiva siitä lähtee vahvistumaan. :Heartred:happy7

Kerron vähän tännekin kuulumisia. Kävin tänään varhaisultrassa ja pääsiäisenä olleen verenvuodon takia olotila oli jo lähellä paniikkia.
Kohdusta löytyi täydellisesti ovulaatioajankohtaa vastaava pikkuinen, jonka sydän löi vimmatusti. Koko vastasi viikkoja 7+2 - 7+3:love7
Ihania uutisia Bumble!!!! :hello2:Heartred

Nyt täytyy sanoa et oon ihan ihmeissäni! Eilen siis hehkutin että kp1 jee, no vuoto loppui yhtä nopeasti kun alkoi ja tuli limaista valkovuotoa. Ovistestit saapuivat ja päätin kuitenkin pissata tikkuun. Tyhjä ympyrä. Illempana miehelle totesin et ei tuu vuotoa mut alavatsaa kyllä kramppaa oudosti ihan keskelle ja epämukavasti. No, pissasin uudestaan clearbluen digitaaliseen ja hymy sekä aikas vahva viiva vaikkei niitä kuulu tulkita. Tänään taas tyhjää joten epäilen että niukka vuoto vti ja antibiootin aikana oli sit menkat jonka perumaan kiertopäivät passaisi yhteen oviksen kanssa ja lämmöt tippui tosiaan eilen ja tänään eli oon vähän hoomoilasena täällä.

Lääkäriin mennään mutta voisiko olla että cb early antoi viivanpaikkaa lähestyvän ovulaation puolesta ja sit vuoto liittyi ovulaatioon?

Ei me nyt muuta keksitä. Vuotoa oli siis aiemmin mutta luulin et on sen munuaistulehduksen/vtin johdosta ja limis oli varmaan onneton joten voihan se olla. Nyt alkoi limaisena kuten aina ja loppui eli ei ollut kp1. Ilmeisesti sitten dpo0 tänään... juiliminen loppui ja rinnat turposi ja nännejä pistää. Päänsärkyä ollut pari päivää.

Keho sekoilee huolella mutta oletan et tää oli ovis nyt. Viivat haaleni ja tyhjää ympyrää enää näyttää joten. Eikä minulla ole ollut mitään hormonaalista häiriötä aiemmin kuin tosiaan anovulatorisia kiertoja ja siihen terolut joskus.

Anteeksi törkeä omanapailu mut jos nyt oli ovulaatio niin on talletettu ja piinaillaan nyt sitten seuraavat 2 viikkoa.

Näköjään tuo mun kuva on ihan surkea. Ei tällä puhelimella saa kunnollisia kuvia mistään.

Mies kyseli äsken missä mennään mutta en kertonut tuosta testistä yhtään mitään. Pitäis saada uusi samanlainen testi parin päivän päähän mutta se tarkoittais sitä että pitäis päästä apteekkiin käymään ja ainakaan meidän lähiapteekissa ei sitä testiä ole.

Tiedän että testiajan jälkeen ei saa katsoa testejä mutta ainakin irl tässä näyttää olevan kuivuneena toinenkin viiva. Ja ihan kuin se punertais. Ei tarvi edes käännellä tuota kuivunutta testiä kun näkyy. Kai mun täytyy pyytää miestä lähtemään testikaupoille. Menis nyt vaan äkkiä pari päivää tai mieluummin ens perjantaihin asti. En mä niinkään työpäivien takia haluais että aika kuluis kun ens viikko on töissä ihan katastrofaalinen.

Tältä pos näytti mulla n. Dpo 12.

Liitteet

• IMG_20210413_153225.jpg
    IMG_20210413_153225.jpg
    13 KB · Katsottu: 229
Hellou. Tuun kertoilee vähän kuulumisia.

Täällä kp 2 ja yk 10 lähteny käyntiin hirveitten kipujen kans. Ennen menkkoja sain haalean positiivisen testiin vaa tais tulla keskenmeno tai väärä positiivinen. Tässä kierrossa otettu käyttöön maca ja gelee royale tabletit myös mies syö. Toivon kovasti että nuitten avulla viimein tärppäis :cat: Käytössä myös toki folaatti, mama vitamiinit, rauta ja greippimehu.

Tältä pos näytti mulla n. Dpo 12.
Tää näyttää kuvassa suunnilleen samalta ku mun testi irl. En päässyt tänään hakemaan uutta testiä eli huominen jää väliin mutta jos huomenna pääsisin niin maanantaina testaisin heti aamusta. On mulla jemmassa pc liuskoja mutta ne ei ole yhtä herkkiä. En tiedä näyttäisikö ne mitään. Matkan varrella on tullut huomattua miten eri testit näyttää ihan eri tavalla. Joku ei herkkä saattaa näyttää aiemmin kuin toinen herkkä.

Oloja ei ole suuntaan tai toiseen ollenkaan.

Heips!
Onnittelut plussanneille :angelic: Kaikissa kuvissa erotin toiset viivat, vaikkei mulla mitkään tehokkaat viivalasit olekaan päässä.

Mulla KP 9 nyt menossa ja Flo- sovellus ja premom näyttää ovulaatiota ihan eri päiville. Viime kierrossa tikutin ovis plussan kp17. Nyt Flo näyttää ovulaation vasta Kp19 ja premom KP15. Viime kierrossa molemmat näytti suht samoihin aikoihin ja pitivätkin aika hyvin paikkansa, joten nyt on aika outo heitto tässä. Mulla on 7 ovistestiä enää käyttämättä, eikä tälle kierrolle ole enää varaa ostaa lisää. Milloinkahan rupeaisin testailemaan, etteivät testit menisi ihan hukkaan :wideyed::nailbiting:

Onko muuten kellään täällä tietoa mitä lisiä miehen kannattaisi syödä, jos ajatellaan raskautumista:angelic: Itse syön foolihappoa, monivitamiinia ja rautaa nyt. Lisäksi greippimehua nyt viime kierrosta asti.

Mun pitäisi lopettaa tästä vauva asiasta stressaaminen. Olen niin kaikki-mulle-heti ihminen, että tämä odottelu saa kyllä hermoilemaan. Kierrosta toiseen aina ne menkat alkaa, vaikka yrittää kaiken tehdä oppikirjojen mukaan :sorry:

Takaisin