Osaatteko sanoa onko Flo:n ovispäivä dpo 0 vai -1?
Mä, kun merkkaan sinne o plussa tuloksen niin se ympyrä siirtyy seuraavalle päivälle, eli Flo:n O on dpo0. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Osaatteko sanoa onko Flo:n ovispäivä dpo 0 vai -1?
Mä sanoisin ennemmin ton dpo0.Osaatteko sanoa onko Flo:n ovispäivä dpo 0 vai -1?
Täällähän on paljon tapahtunut, niin ikäviä kuin iloisiakin asioita.... Onnittelut plussanneille ja zemppiä murheiden kanssa painivilleTässä taas vierähti kuukausi ja mies edelleenkään halua jättää ”ehkäisyä”(keskeytetty) pois.... Sitten kuitenkin jättää pienen toivonkipinän elämään, ”en tiedä haluanko vauvaa”, ”ei sitä nyt heti tarvitse päättää”... Aarghh miten ei voi ymmärtää että tämän ikäisenä on jo PAKKO tietää! Sitten taas suuttuu jos puhun koko aiheesta tai yritän kertoa että ei tässä nyt ole aikaa odotella kun herra vähän pohtii...
Täällä oli myös jotain pohdintaa ja keskustelua, että jääkö kaduttanaan ettei yritä tai lopettaa yrittämisen... Jos itselläni tämä nyt olisi tässä, niin ikuisesti jään katumaan sitä etten mieheni kanssa ruvennut yrittämään silloin muutama vuosi sitten (kun vielä mies vauvakuumeili) ja ikää itsellänikin oli vasta 32-33. En itse siinä kohtaa jotenkin älynnyt miten nopsaa vuodet tossa kohtaa vierähtää ettei huomaakkaan. Nyt alkaa tosiaan heikolta näyttää, en haluaisi olla enää 37 vuotta yhtään vanhempi kun vauva syntyy, mutta jos tilanne että ruvetaan yrittämään ei ole lähelläkään niin kohta tässä täytyy luovuttaa ja jäädä ikuisesti katumaan omaa tyhmyyttään...
Jos nyt voisin palata tuohon aikaan, en jarruttaisi yhtään, enkä ajattelisi että myöhemminkin ehtii... Koronapelon kyllä ymmärrän hyvin ja kyllä se itseäkin arveluttaisi ja pelottaisi jos yritys olisi päällä. Mutta eipä tarvii murehtia kun ei tässä raskaaksikaa olla tulossa....Prkl... Tuntuu että oon maailman ainut nainen tässä tilanteessa...![]()
Auttaisiko, jos ottaisit ihan miehen istumaan ja kertoisit, miten tärkeältä tämä asia tuntuu? Voi olla, että hän ei ymmärrä asian kiireellisyyttä ja sitä, millainen olo sinulla on asiasta. Mä sanoisin ennemmin ton dpo0.
Tosin itsellä flo ilmoitti ovulaation olevan vasta kp16, kun merkkasin ovisplussan kp15. Itse jotenki miellän, että kp16 olis jo dpo1.
Mä oon aatellu, että kun testiin tulee +, niin se on dpo0 ja seuraava päivä dpo1. Kun eihän sitä tarkkaa aikaa kukaan osaa sanoa, millon se munis sieltä liikkeelle lähtee :)Mulla tekee Flo myös aina noin, että kun merkitsee ovisplussan niin se laittaa oviksen seuraavalle päivälle. Ja se ovisplussaa seuraava päivä on sitten ovispäivä eli dpo 0 :) Tietysti voihan ehkä joillain varmaan olla oikeasti ovis jo myöhemmin samana päivänä, kun ovisplussa tuli, niin silloin se seuraava päivä olisi kaiketi jo dpo 1.
Tuleeko apteekin ultraan miten herkästi viivanpaikka? Mä olen näkevinäni kyseisessä testissä jonkun toisenkin viivan mutta en todellakaan tiedä onko värillinen vai ei. Täytyy vaan odottaa miten käy.

Mä oon aatellu, että kun testiin tulee +, niin se on dpo0 ja seuraava päivä dpo1. Kun eihän sitä tarkkaa aikaa kukaan osaa sanoa, millon se munis sieltä liikkeelle lähtee :)
Minä, joka en ikinä näe näissä mitään erotan kyllä ihan selvän viivan! Varovaisen ihanat onnittelut ja toivotaan, että viiva siitä lähtee vahvistumaan.Dpo 8 ja mun piti aloittaa testailut vasta viikonloppuna. No pakkohan se oli ostaa muutamat testit jemmaan, kun käytiin kaupassa.Ostin PC:n liuskoja ja yhden RFSU:n herkän, jonka tein äsken. Testissä näkyy "jotain", mutta veikkaan vaan viivanpaikaksi kun dpo:t näin pienet. :bag:
Kuva testistä: https://aijaa.com/PPZhxl

Ihania uutisia Bumble!!!!Kerron vähän tännekin kuulumisia. Kävin tänään varhaisultrassa ja pääsiäisenä olleen verenvuodon takia olotila oli jo lähellä paniikkia.
Kohdusta löytyi täydellisesti ovulaatioajankohtaa vastaava pikkuinen, jonka sydän löi vimmatusti. Koko vastasi viikkoja 7+2 - 7+3![]()

Onko joulukuisille mitään ryhmää? tänää varmistui clear bluella aamupissasta View attachment 102111
Tiedän että testiajan jälkeen ei saa katsoa testejä mutta ainakin irl tässä näyttää olevan kuivuneena toinenkin viiva. Ja ihan kuin se punertais. Ei tarvi edes käännellä tuota kuivunutta testiä kun näkyy. Kai mun täytyy pyytää miestä lähtemään testikaupoille. Menis nyt vaan äkkiä pari päivää tai mieluummin ens perjantaihin asti. En mä niinkään työpäivien takia haluais että aika kuluis kun ens viikko on töissä ihan katastrofaalinen.
Käytössä myös toki folaatti, mama vitamiinit, rauta ja greippimehu.Tää näyttää kuvassa suunnilleen samalta ku mun testi irl. En päässyt tänään hakemaan uutta testiä eli huominen jää väliin mutta jos huomenna pääsisin niin maanantaina testaisin heti aamusta. On mulla jemmassa pc liuskoja mutta ne ei ole yhtä herkkiä. En tiedä näyttäisikö ne mitään. Matkan varrella on tullut huomattua miten eri testit näyttää ihan eri tavalla. Joku ei herkkä saattaa näyttää aiemmin kuin toinen herkkä.Tältä pos näytti mulla n. Dpo 12.