Raskaaksi 2021

Tänään Kp 57, 22 päivää ovulaatiosta lämpöjen nousun perusteella.
Kp52 tuli hailakka haamu ja sen jälkeen negoja. Paitsi tänään sit tämmöstä. En kestä! Mitenhän raskausviikot tässä sit lasketaan? :smiley-bounce016
IMG_20210416_133130.jpg

Voisko plussanneet kertoo, miten tallettelut meni ovulaation ympärillä? :smiley-angelic001
Stressaa, että menikö meillä nyt ihan plörinäks ku aamulla miehelle suorituspaineet oli liikaa. Eilen päivällä siis mahdollinen ovis+, tänään teen vielä tarkistuksen.
Ovisoireet koko ajan päällänsä ja 3/4 edellistä päivää talletukset. Tänään olis vaan ollu se "varmistus" tuoreista :sign17:sign19

Meillä oli kolme päivää ennen ovulaatiota, kaksi päivää ennen, ja ovulaatio-päivänä kun oli kovat oviskivut.

Tänään Kp 57, 22 päivää ovulaatiosta lämpöjen nousun perusteella.
Kp52 tuli hailakka haamu ja sen jälkeen negoja. Paitsi tänään sit tämmöstä. En kestä! Mitenhän raskausviikot tässä sit lasketaan? :smiley-bounce016View attachment 102071

Hyvin hailakka viiva joten veikkaan ainakin että RV 4 maximissaan. Jos on välillä antanut haamua ja sitten taas negaa, niin ehkä soittaisin neuvolaan että seuraisivat hcg nousua verikokein?

Tällä viikolla olen nähnyt kaksi kertaa unta, että digitestissä lukee "raskaana". Onkohan tämä enne- vai toiveuni :hilarious: no aikaisintaan viikon päästä uskallan kokeilla.

Toivotaan että ois enneuni! Näin kans pari päivää sitten unta positiivisesta raskaustestistä, ja toivon sen olevan enneuni. :angelic::joyful: Mun ihan ekasta plussasta näin juuri sitä edeltävänä yönä unta (viime vuonna siis) ja silloin olikin aamulla vahva tunne että uni pitää paikkansa. Kohdunulkoisen aikaan näin unia suttaantuneista ja viallisista testeistä jatkuvasti. Unet on kyllä mielenkiintoisia! :dance008

Hyvin hailakka viiva joten veikkaan ainakin että RV 4 maximissaan. Jos on välillä antanut haamua ja sitten taas negaa, niin ehkä soittaisin neuvolaan että seuraisivat hcg nousua verikokein?

En oo koskaan saanut läheskään ns. leffaviivoja aijemmissa raskauksissa ni paha tuohon viivojen vahvuuteen verrata, mut tää on kyllä tosisaa outoa, eilen jo meinasin et lopetan testaamisen mut tikuttamiseen jää koukkuun. :winkonneksi
Neulakammosena, en mene verikokeisiin ennen ku ihan pakko :nailbiting: lämmöt nousi 26.3 päivä sen reilu puoli astetta. Ultrassahan se viimestää selviää.

Voisko plussanneet kertoo, miten tallettelut meni ovulaation ympärillä? :smiley-angelic001
Stressaa, että menikö meillä nyt ihan plörinäks ku aamulla miehelle suorituspaineet oli liikaa. Eilen päivällä siis mahdollinen ovis+, tänään teen vielä tarkistuksen.
Ovisoireet koko ajan päällänsä ja 3/4 edellistä päivää talletukset. Tänään olis vaan ollu se "varmistus" tuoreista :sign17:sign19

Mä sain plussan (joka sit olikin kemiallinen) viime kierrossa. Kp 15 oli ovis ja talleteltiin kp 13 ja 15.
Tässä kierrossa ovis oli kp 16 ja talleteltiin kp 12, 14 ja 16. Jonkun hailuraviivan sain eilen RFSU:n herkällä, mutta en vielä usko ennen ku viiva muuttuu selkeäksi. :hilarious:

Tänään dpo 9 ja aamupäivällä testattu nega PC:n liuskalla. Oireita olis ja seuraavan kerran testailen vasta sunnuntaina. Jännittää. :bag:

Ovuloin plussakierrossa kp 24. Muistaakeseni talleteltiin kp 20, 21 ja 23. Sitä ennen joka päivä. Kp 23 sain tasavahvat viivat ovistikkuun ja kp 24 testiviiva oli aamupissasta paljon tummempi kuin kontrolliviiva (lh-huippu?) ja ovisoireet löi päälle iltapäivällä.
Ovispäivänä ei enää pystynyt kipujen vuoksi.
Tätä edeltävässä kierrossa oltiin eri osoitteissa miehen kanssa ja just ovispäivänä talleteltiin ja mulla oli kauheet oviskivut. Ei tärpänny siitä, varmaan liian myöhästä jo sillon ku ovis päällä ja simpat ei ehdi paikalle ajoissa. Plussakierrossa pelattiin varman päälle :)

Onpas täällä paljon plussia! :woot: Ihanaa!

Itsellä on nyt tosi rento olo siinä mielessä, että on jäänyt vauvantekopuuhat aika vähille tässä kuussa. Ollaan oltu molemmat niin huolissaan miehen isästä, ja lisäksi olen ehkä vähän taikauskoinen... Tai no en edes varsinaisesti ole, mutta pelkään silti, niin epäloogista kuin se oikeasti on. Siis kun sanotaan, että kun yksi syntyy, niin toinen kuolee. Jos tulisin raskaaksi samaan aikaan kun miehen isä kuolee, niin voisi olla vaikea olla ajattelematta, että on jotenkin osasyyllinen. :rolleyes: Vaikka toki oikeasti tiedostan, ettei minun raskautumisellani ole siihen mitään vaikutusta. No, onpahan helpot piinapäivät, kun ei edes oikeastaan voi olla raskaana. :grin Nyt oikeastaan vain nautin siitä, että olen pitkästä aikaa ilman hormonaalista ehkäisyä. Imetyskin loppui vähän aikaa sitten, niin alkaa hormonitoiminta normalisoitua. En tiedä, onko se vain kuvitelmaa, mutta tuntuu, että tunteet ovat nyt paljon voimakkaampia. :)

Neulakammosena, en mene verikokeisiin ennen ku ihan pakko :nailbiting: lämmöt nousi 26.3 päivä sen reilu puoli astetta. Ultrassahan se viimestää selviää.

Minulla ensimmäinen raskaus paransi neulakammon aika tehokkaasti. Oli oikein neulakammoisen painajaisraskaus, kun todettiin raskausdiabetes ja lopulta piti ottaa insuliinit käyttöön, eli sai sekä ottaa verta sormenpäästä että pistää insuliinia reiteen. Nyt ei tunnu esim. verikokeet melkeinpä missään, kun silloin voi sentään katsoa muualle. Kun itse pistää itseään, niin on pakko vähän katsoa, mitä tekee. :p

En oo koskaan saanut läheskään ns. leffaviivoja aijemmissa raskauksissa ni paha tuohon viivojen vahvuuteen verrata, mut tää on kyllä tosisaa outoa, eilen jo meinasin et lopetan testaamisen mut tikuttamiseen jää koukkuun. :winkonneksi

Toivotaan parasta!

Kuka täällä on testaamassa huomenna? Mulla on dpo 10 huomenna ja todellakin aion testata siihen asti että menkat alkaa (tai tulee plussa).

Mulla ei oireita ole yhtään mitään.

Päivitän taas vähän omaanapaa: verikokeissa käyty ja kaikki viitearvojen sisällä, S-amh mielestäni vähän alhainen mutta viitearvojen sisällä. Ja kyllä, ei pitäisi mitään omia analyyseja tehdä tässä vaan luottaa siihen että lääkäri kertoo kyllä. Eli katsotaan mitä lääkäri sanoo. Mulla aukiolotutkimus ensi tiistaina ja samalla katsotaan nuo tuloksetkin!

Jännittää aukiolotutkimus koska olen käynyt kuparikierukan asennuksessa ja se ei ollut kivaa. Sama äklöttävä olo tuli myös keskenmenon aikana, eli se liittyy siihen samaan alueeseen varmasti! Ja sitten pitäisi se polyyppi käydä poistauttamass ja jos kaikki asiat järjestyy niin pitäisi jotain synnytystäkin kestää :hilarious::hungover: ei pitäisi valittaa tästä siis! Mutta jännittää saa kai?

Mä liityin hetki sitten tuonne Ensimmäisten yrittäjien ketjuun, mutta tätäkin ketjua tullut aktiivisesti seurattua. :bookworm:

Mies aina sanonut vähän vitsillä, että ei haluaisi loppuvuoden lasta, sillä itse joutunut "kärsimään" kun on syntynyt loppuvuodesta ja kamut saanut kaiken aina ensin. o_O

Noh, kuinkas kävikään, plussattu tällä viikolla ja LA pitäis sijoittua tonne 20.12 paikkeille omien laskujen mukaan :laughing001

Ovulaation ajankohdasta ei tietoa, kun en tikutellut ja tässä kierrossa talleteltiin vaan kp9, kp13, kp18 ja kp24 :smiley-ashamed004 No nyt toivotaan että pikkuinen pitää tiukasti kiinni, kun nyt näin kovin halusi ilmestyäkin juuri tässä kierrossa:Heartred.

Mitään raskausoireita ei vielä oo oikeen ilmaantunut, tissit ehkä vähän turvoksissa, mutta ei huomattavasti :think005 Laskujen mukaan voisin olla 4+5, joten ei ihmekään että on oireetonta vielä. :think005
Näinpä. Itekin ajattelin että ei loppuvuodesta syntyvää. Mutta toisin kävi, otettiin se laps joka saatiin kun haikara kerrankin osui perille.

Täällähän on paljon tapahtunut, niin ikäviä kuin iloisiakin asioita.... Onnittelut plussanneille ja zemppiä murheiden kanssa painiville :Heartred Tässä taas vierähti kuukausi ja mies edelleenkään halua jättää ”ehkäisyä”(keskeytetty) pois.... Sitten kuitenkin jättää pienen toivonkipinän elämään, ”en tiedä haluanko vauvaa”, ”ei sitä nyt heti tarvitse päättää”... Aarghh miten ei voi ymmärtää että tämän ikäisenä on jo PAKKO tietää! Sitten taas suuttuu jos puhun koko aiheesta tai yritän kertoa että ei tässä nyt ole aikaa odotella kun herra vähän pohtii...

Täällä oli myös jotain pohdintaa ja keskustelua, että jääkö kaduttanaan ettei yritä tai lopettaa yrittämisen... Jos itselläni tämä nyt olisi tässä, niin ikuisesti jään katumaan sitä etten mieheni kanssa ruvennut yrittämään silloin muutama vuosi sitten (kun vielä mies vauvakuumeili) ja ikää itsellänikin oli vasta 32-33. En itse siinä kohtaa jotenkin älynnyt miten nopsaa vuodet tossa kohtaa vierähtää ettei huomaakkaan. Nyt alkaa tosiaan heikolta näyttää, en haluaisi olla enää 37 vuotta yhtään vanhempi kun vauva syntyy, mutta jos tilanne että ruvetaan yrittämään ei ole lähelläkään niin kohta tässä täytyy luovuttaa ja jäädä ikuisesti katumaan omaa tyhmyyttään...
Jos nyt voisin palata tuohon aikaan, en jarruttaisi yhtään, enkä ajattelisi että myöhemminkin ehtii... Koronapelon kyllä ymmärrän hyvin ja kyllä se itseäkin arveluttaisi ja pelottaisi jos yritys olisi päällä. Mutta eipä tarvii murehtia kun ei tässä raskaaksikaa olla tulossa....Prkl... Tuntuu että oon maailman ainut nainen tässä tilanteessa...:help

Haalea viiva saatu dpo11, aamulla testailut jatkuu. Kumpa tämä nyt pysyisi kyydissä:Heartpink Neuvolaan en soita ennenkuin tulee selkeät viivat:laughing002

Heipat uusille :greet025

Hope* Jospa se mies siitä ajatukselle ”lämpiäisi” kun on kerran aiemmin ollut vauvakuumeinen :hug013kyllähän tuo pitkittyneenä tuollainen tilanne ”syö jo ihmistä”...

On:
maanantaita odotellessa :angelic:

Täällähän on paljon tapahtunut, niin ikäviä kuin iloisiakin asioita.... Onnittelut plussanneille ja zemppiä murheiden kanssa painiville :Heartred Tässä taas vierähti kuukausi ja mies edelleenkään halua jättää ”ehkäisyä”(keskeytetty) pois.... Sitten kuitenkin jättää pienen toivonkipinän elämään, ”en tiedä haluanko vauvaa”, ”ei sitä nyt heti tarvitse päättää”... Aarghh miten ei voi ymmärtää että tämän ikäisenä on jo PAKKO tietää! Sitten taas suuttuu jos puhun koko aiheesta tai yritän kertoa että ei tässä nyt ole aikaa odotella kun herra vähän pohtii...

Täällä oli myös jotain pohdintaa ja keskustelua, että jääkö kaduttanaan ettei yritä tai lopettaa yrittämisen... Jos itselläni tämä nyt olisi tässä, niin ikuisesti jään katumaan sitä etten mieheni kanssa ruvennut yrittämään silloin muutama vuosi sitten (kun vielä mies vauvakuumeili) ja ikää itsellänikin oli vasta 32-33. En itse siinä kohtaa jotenkin älynnyt miten nopsaa vuodet tossa kohtaa vierähtää ettei huomaakkaan. Nyt alkaa tosiaan heikolta näyttää, en haluaisi olla enää 37 vuotta yhtään vanhempi kun vauva syntyy, mutta jos tilanne että ruvetaan yrittämään ei ole lähelläkään niin kohta tässä täytyy luovuttaa ja jäädä ikuisesti katumaan omaa tyhmyyttään...
Jos nyt voisin palata tuohon aikaan, en jarruttaisi yhtään, enkä ajattelisi että myöhemminkin ehtii... Koronapelon kyllä ymmärrän hyvin ja kyllä se itseäkin arveluttaisi ja pelottaisi jos yritys olisi päällä. Mutta eipä tarvii murehtia kun ei tässä raskaaksikaa olla tulossa....Prkl... Tuntuu että oon maailman ainut nainen tässä tilanteessa...:help

Meillä on miehen kanssa yksi yhteinen 1v 7kk (ja lisäksi mulla kaksi omaa ja miehellä yksi) ja mä aloin kuumeilemaan vielä yhdestä yhteisestä aikalailla heti kuopuksen synnytyksen jälkeen. Mies oli pitkään sitä mieltä, että lapsiluku olis tässä eikä enempää tule. Mä aloin jo tekemään surutyötä asian kanssa ja luopumaan siitä haaveesta, että meille vielä yksi tulisi. Keskusteltiin asiasta paljon, annoin aikaa jne. Sit yks kaks mies ilmoittikin, että haluaa sittenkin vielä yhden.
Ihan kamalasti tsemppejä, kunpa saisitte keskusteltua asiasta. :Heartred

Haalea viiva saatu dpo11, aamulla testailut jatkuu. Kumpa tämä nyt pysyisi kyydissä:Heartpink Neuvolaan en soita ennenkuin tulee selkeät viivat:laughing002

Onnea plussasta! :love017

Takaisin