Raskaaksi 2021

Hei kaikille! :Heartred
Tänne on tullut uusiakin kuumeilijoita. :)
En ole täältä poistunut missän vaiheessa kokonaan vaan seuraillut koko taustalla, mutta nyt tulen liittymään tänne takaisin.
Viime viikolla varhaisultrassa kaikki oli ok. Tuli kuitenkin sellainen etiäinen, että on pakko käydä uudelleen. Tänään (8+0) varhaisultrassa sykettä ei enään löytynyt. :sorry:
Nyt pitäisi odottaa vuotoa ja lähete tyhjennykseen laitettiin. Viikonloppu toki pitkittää, mutta... Omanlaista odottamista taas tämäkin..

En ole täältä poistunut missän vaiheessa kokonaan vaan seuraillut koko taustalla, mutta nyt tulen liittymään tänne takaisin.
Viime viikolla varhaisultrassa kaikki oli ok. Tuli kuitenkin sellainen etiäinen, että on pakko käydä uudelleen. Tänään (8+0) varhaisultrassa sykettä ei enään löytynyt. :sorry:
Nyt pitäisi odottaa vuotoa ja lähete tyhjennykseen laitettiin. Viikonloppu toki pitkittää, mutta... Omanlaista odottamista taas tämäkin..

No eikä:sorry: toi on kyllä niin... Itselle tuo sama selvisi varhaisultrassa... vuoto alkoi, luulin tyhjentyneen, lopulta kuitenkin jouduin imukaavintaan, koska sikiökalvot oli jäänyt kohtuun:sorry: ihan hirveesti voimia ja tsemppiä! :Heartred:Heartred

Huh, alkoipa jännittää kun niin moni näki myös haamun ja on toiveikas :nailbiting::smiley-angelic001 kiitos kun kommentoitte :Heartred

Tein vielä päivällä neljän tunnin pidätyksellä apteekin herkän testin kun jännitin uskallanko ottaa lasillisen viiniä. Se oli nega.

Fiilis on toiveikkaan maltillinen. En jotenkaan jaksa uskoa plussaan vaikka toisaalta kyllä näen sen kuvassa itsekkin. Menkkajomot alkoi tässä illemmalla... liekö hyvä vai huono asia, en tiiä :bored: toki esikoisesta dpo 10-11 on samaiset oireet ollu läsnä.

Aamulla teen apteekin herkän testin :smiley-angelic001 sit seuraava vasta ensi viikolla... tiistaina pitäisi flown mukaan alkaa menkat :dontknow

Dpo 11 / kp 24

Voimia Sulle :Heartred

Itsellä oli kkm. 2vkoa sitten tyhjennettiin kohtu lääkkein. Todella masentavaa :smiley-angry017

No eikä:sorry: toi on kyllä niin... Itselle tuo sama selvisi varhaisultrassa... vuoto alkoi, luulin tyhjentyneen, lopulta kuitenkin jouduin imukaavintaan, koska sikiökalvot oli jäänyt kohtuun:sorry: ihan hirveesti voimia ja tsemppiä! :Heartred:Heartred

Voimia Sulle :Heartred

Itsellä oli kkm. 2vkoa sitten tyhjennettiin kohtu lääkkein. Todella masentavaa :smiley-angry017

Kiitos. :Heartred
On tää kyllä aivan kamalaa. :sorry: Että ei tätä toivoisi pahimmalle vihamiehellekkään.

Oon niin pahoillani, isosti haleja ja voimia. :Heartred :sorry:

Voi harmi :Heartred Oonkin miettinyt tuolta joulukuisista miten sun tilanne eteni.
Itteä oon yrittänyt tsempata sillä kun jossain luki että nelikymppisten raskauksista 30% keskeytyy, niin nyt kun on yks kesken mennyt niin tilastollisesti seuraavien kahden pitäis mennä loppuun asti.

Halaus :Heartred Äärimmäisen ikävää joutua tuossa tilanteessa odottamaan viikonlopun yli. Tuo alitajuinen tietäminen on kyllä ihmeellinen juttu, sen vaan jostain selittämättömästä tuntee.

Mie olen kans lähtöruudussa takaisin. Oli melko varma kemiaalinen raskaus. Ei auta ko jatkaa yrittämistä ja toivoa että ikä ei vaikuta raskautumiseen uudestaan

Voimia kaikille km saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille. Km voi olla kyllä raskas kokemus. Itsellä aiemmin rv8 ja itkin sitä kauan.

Minä en kanssa testaa, ellei menkat ole myöhässä. Mutta lähinnä sen takia, että masennun negoista niin herkästi.

ON: Tänään aukkarissa käyty ja ei sattunut onneksi juuri lainkaan. Vähän menkkakivun oloiselta jomotukselta tuntui, kun aine suihkutettiin. Että jos joku on menossa, niin mun kokemus oli ainakin ihan jees. Nyt vähän tiputtelee ruskeeta verta, mutta sanoivat, että 1-2 päivää saattaa tullakin. Se olis ovis myös käsillä huomenna, joten nyt kaikki peukut ja varpulit pystyyn! :woot: Niin ja röörit oli auki.

Taidan olla ainut täällä, joka ei "viitsi testailla" Taidan olla niin pessimistinen luonne, että oon loppuun saakka vaan testaamatta. :woot: Noh nyt tuli vv mukana hyvin vähäistä verta, joten viimeiset toiveen rippeet tais mennä siinä. Menkkamainen juiliminenkin vaivaa välillä.

Mitäs mieltä, että pitäiskö sitten testailla yrittämisen aikana, vaikka on aina selkeät oireet ja olo, että ei ole raskaana? Mietin, kun osalla ollut valemenkat ja sitten ei tiedä olevansa raskaana. Onko testaus välttämätöntä?

Hei, täällä ilmoittautuu myös yksi pessimisti, joka ei ”turhia” testaile! En siis sano, etteikö saisi testailla tai missä vaiheessa saisi.
Tähän mennessä vaan uusi kierto on alkanut aika kellontarkasti tai päivää odotettua aiemmin, joten siksi mulla on jäänyt testaamatta. Mun kierto on myös hyvin säännöllinen.
Jos mulla olis epäsäännöllinen kierto, niin silloin varmasti testailisin, jotta pysyisi kärryillä siitä, missä mennään. :)

Huh, alkoipa jännittää kun niin moni näki myös haamun ja on toiveikas :nailbiting::smiley-angelic001 kiitos kun kommentoitte :Heartred

Tein vielä päivällä neljän tunnin pidätyksellä apteekin herkän testin kun jännitin uskallanko ottaa lasillisen viiniä. Se oli nega.

Fiilis on toiveikkaan maltillinen. En jotenkaan jaksa uskoa plussaan vaikka toisaalta kyllä näen sen kuvassa itsekkin. Menkkajomot alkoi tässä illemmalla... liekö hyvä vai huono asia, en tiiä :bored: toki esikoisesta dpo 10-11 on samaiset oireet ollu läsnä.

Aamulla teen apteekin herkän testin :smiley-angelic001 sit seuraava vasta ensi viikolla... tiistaina pitäisi flown mukaan alkaa menkat :dontknow

Dpo 11 / kp 24
Mulla pitäis kans alkaa flown mukaan tiistaina menkat!
Tänäänkin testi oli nega enkä usko sen siitä mihinkään muuttuvan. Joten menkat tänne vaan ja kohti uutta kiertoa!

Kp27, ehkä dpo12 ja pyyhkiessä tuli jo verta. Taitaa muuttua siis kp1 tänään.

Kp10 km:n alkamisesta laskettuna ja aamulla digitestiin vilkkuva hymynaama. Liuskassakin viiva tummumaan päin. Homma etenee aikataulussa :gen014

On.

Kp lääketyhjennyksestä alkaen 14/26-28. Eilen lähes tasavahva ovisviiva ja tänään ekat tallettelut.. :smiley-angelic006

Jospa sitä parin vkon päästä pääsis testailee jos ei menkkoja kuulu :smiley-bounce013

Takaisin