Raskaaksi 2021

Testi tehty ja negahan sieltä tuli, niinkuin arvelin:sad010
En usko että muuttuu plussaksi torstaiksi kuitenkaan. Mistä sitä tietää jos joku ihme vielä käy, mutta varmasti nyt 10-herkkyyden testi jotain olisi jo bongannut tässä vaiheessa:think005

Kp25/26 menossa tänään

Testi tehty ja negahan sieltä tuli, niinkuin arvelin:sad010
En usko että muuttuu plussaksi torstaiksi kuitenkaan. Mistä sitä tietää jos joku ihme vielä käy, mutta varmasti nyt 10-herkkyyden testi jotain olisi jo bongannut tässä vaiheessa:think005

Kp25/26 menossa tänään
Millä testasin? Mulla nuo onestepit ym halpistestit ei näytä yhtään mitään viivan alkuajan. Apteq ja apteekin ultra ei jätä arvailujen varaan.

Ajattelin vielä hankkia rfsu tavallisia testejä ja seurata miten viiva vahvistuu. Kyllä mä haluan saada tavallisilla testeillä ne leffaviivat.

Onnittelut plussasta! :happy:

ON. Menkat ohi ja puuhailut aloitettu. Ihana vapaa viikonloppu sekä minulla että miehellä, kyllä tekee hyvää.

Hirveesti vauvauutisia taas some täynnä. Kaksi kesävauvaa ja ainakin kolme syksyksi lisää.
Ja itsellä ei vaan se plussa tule.

Paljon onnea plussista! :happy:

Kysymys viisaammille; jos ollut kemiallinen raskaus niin kauan siitä on vuotoa kestänyt?

Mä sain kemiallisen/varhaisen km:n maalis- ja huhtikuussa. Maaliskuussa vuotoa kesti 4 päivää, viime kuisessa vuotoa tuli vaan kolme päivää ja sen jälkeen pari päivää tiputteli.

Millä testasin? Mulla nuo onestepit ym halpistestit ei näytä yhtään mitään viivan alkuajan. Apteq ja apteekin ultra ei jätä arvailujen varaan.

Ajattelin vielä hankkia rfsu tavallisia testejä ja seurata miten viiva vahvistuu. Kyllä mä haluan saada tavallisilla testeillä ne leffaviivat.

Apteekin ultralla testasin!

Voiko alkuraskauden keskenmeno olla täysin oireeton? Mulla pelkkä verinen vuoto ilman minkäänlaisia kipuja. Samantapanen vuoto ko kuukuautisten aikana. Ei edes yhtään runsammin vuoda. Itte kyllä ajattelen että keskenmeno oli

Apteekin ultralla testasin!
Harmi. Mä ajattelin että jos oisit kun testannut jollain halpistestillä ja se ois ollu samaa tasoa kuin mulla nuo halpistestit. Mutta toisaalta niin kauan on toivoa kun ei menkat ole alkaneet.

Voiko alkuraskauden keskenmeno olla täysin oireeton? Mulla pelkkä verinen vuoto ilman minkäänlaisia kipuja. Samantapanen vuoto ko kuukuautisten aikana. Ei edes yhtään runsammin vuoda. Itte kyllä ajattelen että keskenmeno oli

Ootko testannut onko testi tummunut? Joillakin vuotaa vaikka kaikki hyvin

Ootko testannut onko testi tummunut? Joillakin vuotaa vaikka kaikki hyvin
En ole vielä testanut. Kuitenki kuukautiset olivat 5 päivää myöhässä ja perjantaina haalea plussa apteekin omalla testillä. Lauantaina alkoi sitten vuoto

Pogomama, paas laittaen vahvistuvat viiva kuvat tännekin!

Voi myhnä, lillati... Onneksi virallinen testipäivä on vasta edessä...

Dpo 12. Jätin testaamatta tänään. Yks testi on kaapissa, säästän sitä huomiselle tai ylihuomiseen, sit on jo niin isot dpot et jos jotakin olis näkyäkseen nii ei tarttis tihrustaa. Monessa kierrossa on tullut toiveita nostattavia hailuroita pienillä deepeeoilla, kuten nytkin dpo 9. Eilinen nega palautti takas maanpinnalle..

Millä deepeeoilla ootte plussanneet? Ekaa yrittäessä laskin vaan kp:t ja silloin plussasin 27/28 (tosi haalee haamu), tokasta dpo 10 (megahaalea haamu), kolmannesta Kp 27/28 (haalea haamu).

Mä sain kemiallisen/varhaisen km:n maalis- ja huhtikuussa. Maaliskuussa vuotoa kesti 4 päivää, viime kuisessa vuotoa tuli vaan kolme päivää ja sen jälkeen pari päivää tiputteli.

Rupesin vaan omalle kohdalle miettimään, kun oli raskausoireita ja nyt vuoto kestänyt melkein 2 viikkoa, mut sit aattelin et eikai niin aikaisilla viikoilla olis ees niin paljon tavaraa kertynyt mikä selittäisi pitkän vuodon :meh:

Pogomama, paas laittaen vahvistuvat viiva kuvat tännekin!
Voin laittaa teidän iloksi. Kävin miehen ja kahden nuorimman kanssa ruokakaupassa ja ostin 3 pakettia pc testejä. Huomenna aamulla kirkkaan ne vaikka mulla on nyt näkynytkin vahvemmat viivat päivällä parin tunnin pidätyksellä.

Millä deepeeoilla ootte plussanneet? Ekaa yrittäessä laskin vaan kp:t ja silloin plussasin 27/28 (tosi haalee haamu), tokasta dpo 10 (megahaalea haamu), kolmannesta Kp 27/28 (haalea haamu).
Mulla oli tässä raskaudessa se ensimmäinen haamu dpo 12 (muistaakseni päivällä testasin 2-3 tunnin pidätyksellä) oli tosi haalea, mut erottu kummiski :pompus:

Jospa pian viiva ilmestyisi :cheers

Kysymykseen, voiko Alkuraskauden keskenmeno olla kuin menkat.
Kyllä voi. Alkuraskauden keskenmenoa ei välttämättä edes huomaa. Moni luulisi ihan tavallisiksi menkoiksi, jos ei olisi aikaisin innostunut testaamaan.

Mulla oli 7+0 keskenmeno ja ei kyllä eronnut tavallisista menkoista. Eka päivä runsasta vuotoa, toka normaalia, kolmas niukkaa ja 2 pv vähäistä tiputtelua. Ekana päivänä pienesti menkkakipuja. Siihen nähden mitä kauhutarinoita keskenmenoista olen lukenut, olin hyvin yllättynyt siitä miten olematon juttu tuo oli.

Paljon onnea plussista! :happy:

Kysymys viisaammille; jos ollut kemiallinen raskaus niin kauan siitä on vuotoa kestänyt?

Mulla kemiallisissa vuotoa on ollu viikon ajan, ekat 4 päivää vuotanu reilusti ja sit alkanu vähenemään. Selkeästi enemmän tuli vuotoa, mitä normaalisti menkoissa tulee.

Ja tosiaan pari kemiallista takana. Oli kuin normaalit menkat, ei kipuja sen enempää kuin normaalistikaan.

Kkm rv6+ oli sitten ihan erilainen kokemus. Mutta silloin oli lääkkeet tyhjennyksen apuna.

Dpo 9 oon plussannut neljä kertaa.

@Irem mulla kesti kemiallisen vuoto 9pv, joista viis päivää sellasta menkkavuodon tasoista tai suurempaa, loput tiputtelua. Ja vuoto alkoi siis dpo18.

Kiitos vastauksista! Ei siis sekään ihan selittäisi tätä kauheeta vuotoa. Tää alkaa vaikuttamaan elämänlaatuun ja omaan pääkoppaan niin tekisi mieli vaan lopettaa koko yritys ja alottaa pillerit uudelleen :sad015

Takaisin