Kiitos
Mä en tiedä kumpaa pelkään enemmän, negaa vai plussaa (ja sen mukanaan tuomaa huolta, ahdistusta, pelkoa ja mahdollista keskenmenoa)![]()
Ymmärrän pelon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos
Mä en tiedä kumpaa pelkään enemmän, negaa vai plussaa (ja sen mukanaan tuomaa huolta, ahdistusta, pelkoa ja mahdollista keskenmenoa)![]()
Pitkä on piinailijan aika! Tsemppiä piinailuun
Mä täällä jännitän kuinka käy oviksen. Joulun aikaan pitäisi olla eikä joulun ihme ois nyt yhtään pahitteeksi!

Mä pelkään tietty sitä, et nää liuskat on muuttuneet niin sysipaskoiksi, et antaa räikeetä haamumaista viivanpaikkaa 
).

Mulla on digi kyllä, mutta en uskaltanut sitä vielä tehdä. Tuoreena mielessä kun viime siirrossa tein sen dpo9 samantyyppisessä tilanteessa ja se sanoi "ei"
View attachment 109167
On tää piinaavaa, mutta vähintään yhtä piinaava, ellei jopa kauheempaa olis olla ilman testiä![]()

Ihan selvä viivaMulla on digi kyllä, mutta en uskaltanut sitä vielä tehdä. Tuoreena mielessä kun viime siirrossa tein sen dpo9 samantyyppisessä tilanteessa ja se sanoi "ei"
View attachment 109167
On tää piinaavaa, mutta vähintään yhtä piinaava, ellei jopa kauheempaa olis olla ilman testiä![]()

Tuossa plussa vai ei ketjussa on viime aikoina näkynyt aika räikeetäkin viivanpaikkaa just pc liuskassa. Siksi mua vähän arveluttaa..Ihan selvä viiva
Tää oli mun dpo 9. Ja seuraavana aamuna taisin tehä digin.
Ja sen verran muokkaan, että ei ne kyllä minusta selkeää haamumaista viivanpaikkaa oo antanu. Vaan se on sellanen TOSI hailu harmaa viivanpaikka.
Ton lainausmerkeissä olevan pätkän voi halutessaan lukea sellaisella ärsyttävän lässyttävällä näsäviisaalla äänellä
Niinku joku odottaminen, rauhallisuus ja mielenmaltti olis ekana mielessä näissä tilanteissa.
Hoidoissa testattiin vasta pp12 ja sitäkin mietittiin palstoilla että viittiikö ja onkohan liian aikaista. Nyt osa testaa jo dpo8 lähtien ja hoidoissakin selvästi aiemmin. Toki nykyään suositaan paljon alkioiden pitkää viljelyä ja testitkin ovat varmasti herkempiä ja tehokkaampia kuin silloin ennen.