Kiitos!
Eilinen päivä meni melkoisessa myllerryksessä, lähdin asunnolta klo 6:30 ja pääsin takaisin klo 20:30. Kun on lähes puoli vuotta ollut pois Tampereelta niin päivä oli yhtä juoksua, jotta ehtii tavata kaikki työkaverit. Silti osa jäi tapaamatta ja osan kanssa ehdittiin tavata vain pikaisesti.
Tosiaan eilinen viesti tänne oli vain pikainen huutelu että täällä ollaan, mutta täältä pesee tarkempaa tietoa.
Eli ultra oli kivulias ja vaikea, mulla on vasen munasarja kohdun takana piilossa ja se tulee vaikeuttamaan asioita myös punktiossa koska se tulee esille vain painamalla mahasta lujaa ja tarvittaessa siihen pyydetään toinen lääkäri avuksi. Tähän saakka olen itse painanut mahasta munasarjaa esiin ultratessa, mutta punktiossa en sitä itse tee, enkä haluaisikaan tehdä. Mä haluan vain maata ja kärsiä.
Huhhuh.
Vasemmalla on siis 1 / 13mm ja 2 / 10-11mm. Nämäkin punktoidaan jos ne vain saadaan, mutta lääkäri ei edes laskenut näitä mukaan koska ovat niin pikkasia.
Oikealla on 1 / 22mm, 2 / 18mm, 1 / 16mm, 1 / 13-14mm.
Tuon yhden suuren follin vuoksi mut asetettiin maanantaina ensimmäiseksi potilaaksi, jottei se vain ehdi karkaamaan ennen punktiota. Maanantai on heillä kuulemma aivan täyteen buukattu punktioista ja mun aikaa jouduttiinkin hieman selvittelemään ja muiden aikoja ilmeisesti hieman siirtelemään (pahoittelut jos täällä tätä lukee nyt joku jonka aikaa siirrettiin mun punktion vuoksi!
), jotta mut saatiin sinne ekojen joukkoon.
Lääkemääräykset:
Mulla on ollut tähän saakka lääkityksenä menopur 300 & jarruna fyremadel 0,25
Käynnin jälkeen määrättiin vielä ennen punktiota yksi annos bemfola 300 (~sama kuin menopur mutta saa yksittäispakattuna ton 300 yksikköä). Ja 2 annosta fyremadelia. Toinen eiliselle illalle ja toinen tälle aamulle.
Lisäksi Ovitrelle + gonapeptyl tälle illalle. Huomenna ei enää tarvitse onneksi pistellä.