Raskaaksi 2020

Kiitos :red-heart:
Mä en tiedä kumpaa pelkään enemmän, negaa vai plussaa (ja sen mukanaan tuomaa huolta, ahdistusta, pelkoa ja mahdollista keskenmenoa) :Face Without Mouth:

Ymmärrän pelon ❤️ Ja juuri tuo testin ajankohta varmasti tuo paljon lisää jännitystä sekä pelkoa. Toivottavasti kuitenkin joulun taika vaikuttaa ja saatte vihdoin pienen syliin asti!

Pitkä on piinailijan aika! Tsemppiä piinailuun ❤️

Mä täällä jännitän kuinka käy oviksen. Joulun aikaan pitäisi olla eikä joulun ihme ois nyt yhtään pahitteeksi!

Pitkä on piinailijan aika! Tsemppiä piinailuun ❤️

Mä täällä jännitän kuinka käy oviksen. Joulun aikaan pitäisi olla eikä joulun ihme ois nyt yhtään pahitteeksi!

Peukut pystyyn joulun ihmeelle :red-heart:

Meidän ihme on siirretty kohtuun nuoremman pojan 12vuotis synttäripäivänä. Täytyy olla jotain taikaa :Smiling Face With Halo:

Tosin eilen kerkesin vähän sekoilla, kun sain verikokeen tulokset ja hcg oli "muka liian matala". Siis jotenkin vaan olin sitä mieltä, et sen pitäis olla ainakin 4x se lukema, koska olin lukenu, et clearblue antaa 3+ tuloksen, kun hcg on 20000.
Ja sain sen maanantaina ja eilinen lukema oli 9536. Eli se ois laskenu puolella tällä mun lyhyellä matikalla.
No. onneks on tää palsta ja sain vähän järkeä tähän sekoiluun.
Tänään kuitenkin ultraan tsekkaamaan ettei oo kohdun ulkoinen, koska on toispuoleisia alavatsakipuja. Sattuu aina vaan, mut ehkä ne on vaan noita repimiskipuja. Eilen oli sellasta pistävää ja jatkuvaa. Luultavasti ei nyt muuta näy, kuin että missä raskaus sijaitsee.

Oiskohan se pahoinvointi nyt rantautunu tännekin.. On saanu kakoa ja nieleskellä tän aamun. Ja tuntuu et on ihan hirveesti limaa tuolla kurkussa, vaikken ees oo missään kulkutaudissa :Face Without Mouth:

Elea, toivotaan joulun ihmettä :red-heart::folded:

Myyrä, luultavasti kivut kuuluvat asiaan ja hcg-arvotkin vaikuttavat olevan mallillaan, mutta hyvähän se on tarkistaa niin ei tarvi miettiä :White Smiling Face:

Ihanaa Myyrä, että kaikki on kuten kuuluukin ❤️ Nyt rennommalla mielellä viikonlopun viettoon ja joulun odotukseen ❤️

Hyvä juttu Myyrä :Two-hearts:

Mä en nyt tiedä mitä pitäisi ajatella. Menin aamupäivällä testaamaan sillä asenteella, että kahen tunnin pidätys ja todella oireeton olo, eli varma blanco liuska, mutta menkööt, pakko päästä tästä epätietoisuudesta. Mulla on ollut jotain oireita pp2, mut sit pp3 ja tänään pp4 hiljaista kuin huopatossutehtaassa.

Jotain siihen testiin tuli, sen näki heti, mut todella hailuinen (nyt on dpo9). Se kuivui selväksi punertavaksi haamuksi, mies näki sen heti yhdellä vilkaisulla, että en nähnyt omiani.

Joko nää pc-liuskat on tooodella paskoja nykyään, kuten plussa vai ei -ketjussa on nähty, tai sit jotain ehkä yrittää tapahtua :Face Without Mouth: Mä pelkään tietty sitä, et nää liuskat on muuttuneet niin sysipaskoiksi, et antaa räikeetä haamumaista viivanpaikkaa :disappointed-face:

Tein samasta näytteestä myös pc puikon, jotain siihenkin tuli. En tiedä miten herkästi nuo näyttää esim viivanpaikkaa, mut eilen en saanu siihen mitään (kyllä, testasin myös eilen :Smirking Face:).

Sekoan :Upside Down Face::Cat Face With Wry Smile::Grimacing Face::Face Without Mouth:

@Chard oispa!! <3 mulle pc puikko on näyttänyt ihan oikein, esim kemiallisessa näytti viivaa ensin mutta sitten oli aivan blanco kun verikoekin sanoi samaa.

Mulla on digi kyllä, mutta en uskaltanut sitä vielä tehdä. Tuoreena mielessä kun viime siirrossa tein sen dpo9 samantyyppisessä tilanteessa ja se sanoi "ei" :Smirking Face:

IMG_20211217_095827.jpg

On tää piinaavaa, mutta vähintään yhtä piinaava, ellei jopa kauheempaa olis olla ilman testiä :Face Without Mouth:

Mulla on digi kyllä, mutta en uskaltanut sitä vielä tehdä. Tuoreena mielessä kun viime siirrossa tein sen dpo9 samantyyppisessä tilanteessa ja se sanoi "ei" :Smirking Face:

View attachment 109167

On tää piinaavaa, mutta vähintään yhtä piinaava, ellei jopa kauheempaa olis olla ilman testiä :Face Without Mouth:

Viivahan toi on. En sanois viivanpaikaksi ollenkaan, kun ne on paljon kapeampia kuin toi. Nyt vaan tiukat sukat pavulle jalkaan. :folded::Two-hearts:

View attachment 109167

Ihan selvä viiva :smiling face with heart-eyes:

Tää oli mun dpo 9. Ja seuraavana aamuna taisin tehä digin.

Ja sen verran muokkaan, että ei ne kyllä minusta selkeää haamumaista viivanpaikkaa oo antanu. Vaan se on sellanen TOSI hailu harmaa viivanpaikka.

Liitteet

• Screenshot_20211217-145249_Gallery.jpg
    Screenshot_20211217-145249_Gallery.jpg
    325.8 KB · Katsottu: 92
Ihan selvä viiva :smiling face with heart-eyes:

Tää oli mun dpo 9. Ja seuraavana aamuna taisin tehä digin.

Ja sen verran muokkaan, että ei ne kyllä minusta selkeää haamumaista viivanpaikkaa oo antanu. Vaan se on sellanen TOSI hailu harmaa viivanpaikka.
Tuossa plussa vai ei ketjussa on viime aikoina näkynyt aika räikeetäkin viivanpaikkaa just pc liuskassa. Siksi mua vähän arveluttaa..

Mutta eihän se auta kuin "odottaa vaan maltillisesti ja testata huomenna uudelleen" :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:Ton lainausmerkeissä olevan pätkän voi halutessaan lukea sellaisella ärsyttävän lässyttävällä näsäviisaalla äänellä :Smirking Face: Niinku joku odottaminen, rauhallisuus ja mielenmaltti olis ekana mielessä näissä tilanteissa.

On muuten järkky ero testailussa nyt vs kymmenen vuotta sitten. Etenkin kun lukee keskustelupalstoja niiltä ajoilta. Kaikki odotteli ensin supertyynesti, et menkat on viikon myöhässä, sit teki testin, jossa kaksi selvää viivaa, mut eivät ihan luottaneet siihen, joten odottivat vielä viikon ja tekivät toisen testin :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Hoidoissa testattiin vasta pp12 ja sitäkin mietittiin palstoilla että viittiikö ja onkohan liian aikaista. Nyt osa testaa jo dpo8 lähtien ja hoidoissakin selvästi aiemmin. Toki nykyään suositaan paljon alkioiden pitkää viljelyä ja testitkin ovat varmasti herkempiä ja tehokkaampia kuin silloin ennen.

Takaisin