Raskaaksi 2020

Pakko myöntää, että minäkin olen lukenut tätä palstaa jossa kuumeilin viime vuonna. Toivottavasti ketään ei haittaa :shy: Myös tämän vuoden ketjua olen lueskellut, mutta se on useimmiten aika raskasta seurattavaa. Viime vuonna ilmapiiri oli mielestäni mainio. Mutta pyydän anteeksi, jos ja kun itse syyllistyin jonkinlaiseen hypeen silloin. Liian vakavasti tuli otettua yritys toisin sanoen.

Move88:lle suuret pahoittelut siitä ettei raskaus jatkunutkaan, harmittaa kovasti puolestasi. Olin niin iloinen, kuten kaikkien plussista.

Noaidi, todella ikävä tilanne :sad001 Ei oo ollenkaan hyvä, että mahdollisuuden menettää jos sattuu ovis tai o+ viikonlopulle/perjantaille. Ei saa sitä ovistakaan estettyä millään lääkkellä? Niin nihkeää, että menee kierto hukkaan ja vieläpä tuplafollit.

Muistan kun ukko oli syksyllä viikonloppureissulla ja just lauantaina pamahti ovisplus, pirullisesti päivää kahta aiemmin mitä edellisessä kierrossa. Onneksi ukko päätti lähteä su aikaisin takaisin kotiinpäin.

Muokattu viimeksi:
Tulinpa tänne kirjoittamaan, kun ei muualla voi. Taas yksi raskausuutinen someseinällä ja voi kuinka se tuntuukin taas niin pahalta. Tietenkään aina ei voi tietää, kuinka kauan yrittämistä on jokaisen raskauden kohdalla. Mutta tuntuu se vaan välillä niin pahalta. Tänään muutenkin ollut jotenkin mieliala maassa. Jatkuva lumentulo ei kyllä auta asiaan, kun niin kovasti jo odotan kevättä.

@Noaidi on kyllä ihan super ikävä tilanne! Tuntuu jotenkin raa'alta, että ei ole mahdollista saada aikaa. Kun eihän sille mitään voi, jos se ovis + osuu just väärälle päivälle. Ja kun ei näitä asioita voi ennustaa...

Kiitos rakkaat myötäeläjät, teidän sympatiat merkkaa enemmän kuin arvaattekaan. :Heartred Tää ottaa pirun koville, mutta mä oon kaikkeni yrittänyt mikä mun tehtävissäni on jotta ovis ajoittuisi kohdalleen, tän enempää en voi tehdä ja mun on vaan elettävä sen kanssa. Välillä tuntuu pahemmalta (typokorjaus) teidän puolesta joilla on muita vaikeuksia raskautumisessa, meidän kohdalla se on kiinni vain ajoituksesta joka menee aina vituralleen.
Toivottavasti saadaan tänne huikee plussa-aalto, vaikka itse en samaan aaltoon enää ehdi. :Heartred

Muokattu viimeksi:
Kiitos rakkaat myötäeläjät, teidän sympatiat merkkaa enemmän kuin arvaattekaan. :Heartred Tää ottaa pirun koville, mutta mä oon kaikkeni yrittänyt mikä mun tehtävissäni on jotta ovis ajoittuisi kohdalleen, tän enempää en voi tehdä ja mun on vaan elettävä sen kanssa. Välillä tuntuu paremmalta teidän puolesta joilla on muita vaikeuksia raskautumisessa, meidän kohdalla se on kiinni vain ajoituksesta joka menee aina vituralleen.
Toivottavasti saadaan tänne huikee plussa-aalto, vaikka itse en samaan aaltoon enää ehdi. :Heartred

Onnistuuko teidän polilla inssi lääkkeelliseen kiertoon irrotuspiikkeineen niin saisi oviksen just silloin kun pitäisi.
Kurjaa tuollainen, jos jatkuvasti menee ohi kun osuu väärään ajankohtaan! Sympatiat ❤️

Täällä myös kärvistellään oviskivuissa. Kestänyt niin kauan jo mennen tullen, että aloin jo epäillä umpparia :dead: Ehkä se siitä. Ja tämä nyt jätettiin (luoja että ottaakin päähän) tietoisesti hyödyntämättä ja odotetaan, että lääkkeet olisi päässeet hyvin alkuun tehtävässään... Pelkään, että jos prolaktiini jää liian korkeaksi kun joutuisin lääkkeen raskauden takia lopettamaan, on sillä negatiivinen vaikutus progesteroniin :nailbiting:

Onnistuuko teidän polilla inssi lääkkeelliseen kiertoon irrotuspiikkeineen niin saisi oviksen just silloin kun pitäisi.
Kurjaa tuollainen, jos jatkuvasti menee ohi kun osuu väärään ajankohtaan! Sympatiat ❤️
Mulle ei oo haluttu suunnitella lääkkeellisiä hoitoja koska oon tullu ekasta inssistä raskaaksi. Nyt sain irrotuspiikin reseptin kun sitä vikisin, mutta enhän mä ehtinyt sitä tähän kiertoon.

Hah, mun aikaisempi viesti vaikutti aivan dorkalle kun piti kirjoittaa että musta tuntuu pahemmalta teidän puolesta joilla on vielä suurempia haasteita, vahingossa autocorrectit veti sen "musta tuntuu paremmalta" voi elämä. Anteeks jos joku käsitti mun viestin väärin kun en osaa kirjoittaa :hilarious:

Hah, mun aikaisempi viesti vaikutti aivan dorkalle kun piti kirjoittaa että musta tuntuu pahemmalta teidän puolesta joilla on vielä suurempia haasteita, vahingossa autocorrectit veti sen "musta tuntuu paremmalta" voi elämä. Anteeks jos joku käsitti mun viestin väärin kun en osaa kirjoittaa :hilarious:

En mä ainakaan huomannut :hilarious::Heartpink

Tänään on nippaillut oikealla (ovulaatio vai keltsi?:dontknow) ja ihan vähän vasemmallakin. Yllättävän vähän tissikipua..oisko kroppa tottuneempi raskauden jäljiltä :hilarious:

En mä ainakaan huomannut :hilarious::Heartpink

Tänään on nippaillut oikealla (ovulaatio vai keltsi?:dontknow) ja ihan vähän vasemmallakin. Yllättävän vähän tissikipua..oisko kroppa tottuneempi raskauden jäljiltä :hilarious:
Milloin sulla on virallinen testipäivä? :)

Ei me saada inssiä...:sad010 en mä vaan jaksa.

Voi ei... :sorry:
Tää kierron osuminen väärään kohtaan on kyllä yks perse. Musta oli niin paljon kivampaa kun viimeisin alkionsiirto oli lääkkeellinen. Ei tarvinnut stressaa ollenkaan päivistä ja pystyi niin paljon etukäteen jo sopimaan siirtopäivän kalenteriin.

Noaidi, ei hitto oikeasti miten syvältä taas :sad001 kai tuohon joku keino täytyy löytyä, kun jatkuvasti osuu lauantaille. Tosi suuret sympatiat täältäkin :Heartred

Ihana lueskella kun ketju on ollut aktiivinen (vaikka toki hartain toive olisi ollut että kaikki olisi jo plussanneiden puolella!). Pakko kompata muita edellä että jotenkin välillä mennyt melkoiseksi tuo 2021-ryhmän meno, mulla meni varmaan jotain ohikin kun yp oli vissiin joutunut poistamaan sieltä jotain kommentteja? :wideyed: Noh, anyways seurailen täällä kans teidän kaikkien matkaa :happy: jannnille ainakin kovasti peukkuja että inssi tuotti tulosta!!

Paranemisia Noaidille, nyt laitat miehen hemmottelemaan ja keskityt paranemiseen ja siihen, että on mukava olla :Heartred

ON:
Täälä menossa dpo3. joko saa testata :laughing002 En malttais millään odottaa viikkoa :sick009 mutta onneksi ei oo testejäkää. Raskauskeijun paketti tulee varmaan alkuviikosta mutta melkein toivon, että tulis vasta ke-to ku vois jo ees harkita .. :smiley-ashamed005

Tulinpa tänne kirjoittamaan, kun ei muualla voi. Taas yksi raskausuutinen someseinällä ja voi kuinka se tuntuukin taas niin pahalta. Tietenkään aina ei voi tietää, kuinka kauan yrittämistä on jokaisen raskauden kohdalla. Mutta tuntuu se vaan välillä niin pahalta. Tänään muutenkin ollut jotenkin mieliala maassa. Jatkuva lumentulo ei kyllä auta asiaan, kun niin kovasti jo odotan kevättä...

Mä ymmärrän sua täysin. Mun vanhoista työkavereista on 4 raskaana ja tuntuu muutenkin, että niitä uutisia paukkuu jatkuvasti. Oon toki iloinen heidän kaikkien puolesta mutta pientä katetutta tunnen :smiley-angelic002 varsinkin kun ite on yrittänyt niin kauan :smiley-ashamed008

Paranemisia Noaidille, nyt laitat miehen hemmottelemaan ja keskityt paranemiseen ja siihen, että on mukava olla :Heartred

ON:
Täälä menossa dpo3. joko saa testata :laughing002 En malttais millään odottaa viikkoa :sick009 mutta onneksi ei oo testejäkää. Raskauskeijun paketti tulee varmaan alkuviikosta mutta melkein toivon, että tulis vasta ke-to ku vois jo ees harkita .. :smiley-ashamed005

Täällä dpo2 ja alan varmaan viim ens to alkaen testaamaan Ovitrellen katoamista päivittäin, ja toivon että vahvistuisi sit taas about sunnuntaista lähtien :rolleyes:

Muodostuukohan keltarauhanen kaikista munarakkuloista, vaikka olisi epäkypsiä/huonolaatuisia?

Rautainfuusiosta? Vai tuntuuko olo muutenkin kipeältä?

Rautainfuusiosta joo, muuten ihan ok olo!

ON:

Joo mies menee käymään siskontyttönsä synttäreillä mihin mä en pääse luonnollisestikaan, tullessaan se saa tuoda mulle kaupasta mutakakkua ja synttäreiltä herkkuja :joyful:

Kotimatka alkoi tuossa 3h sitten. Enää 7h jäljellä :hungover::hilarious:

Oiskohan tänään dpo6. Alavasemmalle tuikkii aina silloin tällöin. Mut nyt on olo, että en todellakaan oo raskautunu. Miks ihmeessä muka oisin, kun en aiemminkaan ole. Mikä sen nyt muuttais :grin Tai no kerran, mut ei paljon luo uskoa tahi toivoa. Mutta tuikkinu on normaalistikin.

Nyt vaan odottelen ekaa käyntiä polilla ja jos sitä ennen tapahtuu jotain, niin se on vaan plussaa. Kirjaimellisesti:hilarious:

Noaidille tsemppiä kuumeen kanssa, toivottavasti menee ohi nopeasti:Heartred

Rupesin miettimään, niin oon ollu kipeenä viimeks varmaan 2v sitten :wideyed:

Takaisin