Raskaaksi 2020

Voi kuinka nopeesti aika menee ! Justiinhan sä plussasit :scratch Ihanaa, ettei oo enää paljoakaan aikaa, että saat vauvan syliin :love7 Toivottavasti me muutkin ollaan syksyllä mahat pystyssä :dance008

Totta tosiaan, nopeesti aika menee, ensi viikolla tulee jo 30 raskausviikkoa mittariin :nailbiting::joyful:
Mä tosiaan ravaan kyllä nyt labrassa kun mua kutittaa niin kovin käsiä ja jalkoja, että tarkistetaan, ettei ole raskaushepatoosia. Tosin luulen kyllä, että ihan urtikariasta johtuvaa, mut tarkistetaan tilanne, ettei jää vahingossa huomaamatta. Jännittävää aikaa siis tää raskauskin :smiley-ashamed004:nailbiting:

Olisi kyllä jo teidän vuoro päästä kasvattelemaan niitä mahoja, pidän peukut pystyssä :angel7:Heartred

Hmmmmmmm en kyllä käsitä että miksi tuo CB antoi niin vahvaa viivaa, kun tuo Sofin lärpäke antaa tosi hailakkaa. :bored:

Totta tosiaan, nopeesti aika menee, ensi viikolla tulee jo 30 raskausviikkoa mittariin :nailbiting::joyful:
Mä tosiaan ravaan kyllä nyt labrassa kun mua kutittaa niin kovin käsiä ja jalkoja, että tarkistetaan, ettei ole raskaushepatoosia. Tosin luulen kyllä, että ihan urtikariasta johtuvaa, mut tarkistetaan tilanne, ettei jää vahingossa huomaamatta. Jännittävää aikaa siis tää raskauskin :smiley-ashamed004:nailbiting:

Olisi kyllä jo teidän vuoro päästä kasvattelemaan niitä mahoja, pidän peukut pystyssä :angel7:Heartred
Toivottavasti on vaan urtikariasta johtuva! Peukut pystyssä :thumleft:thumright

IMG_20210312_055436.jpg

Huomenta tyypit!

Tein taas heti aamusta ton digitestin ja no, kuva kertoo. Vielä mennään negalla mutta vahvistuu hirveetä vauhtia. On tää kyllä tämmöistä veitsenterällä tasapainottelua. Huhhuh.

Jäin kanssa pohtimaan tuota irrotuspiikin tarpeellisuutta, et mikähän sen idea oikeastaan edes on, kun
a) ovuloin myös ihan luonnollisesti ja jos se on+ ei lauantaina tuu niin se tulee varmasti sunnuntaina viimeistään ja silloin inssi ajoittuu siis joka tapauksessa maanantaille.
b) idea koko piikille oli siinä että jos ovis+ uhkaa mennä maanantaille niin sen ehtisi irroittaa niin että saisin inssin perjantaille joka ei nyt toteutunut.

Ja hämmästelen myös sitä että mulle sanottiin että jos ei o+ tuu lauantaina niin sit vasta haen pregnylin, mutta tuo resepti oli voimassa vain eilisen.

Kaipa mä soittelen sinne ja kyselen että mikä homma, olin eilen niin puulla päähän lyöty tosta tuplafollista että oli jo tuskaa sisäistää hoitajan ohje lääkkeen pistämisestä. :joyful::bag:

View attachment 100724

Huomenta tyypit!

Tein taas heti aamusta ton digitestin ja no, kuva kertoo. Vielä mennään negalla mutta vahvistuu hirveetä vauhtia. On tää kyllä tämmöistä veitsenterällä tasapainottelua. Huhhuh.

Jäin kanssa pohtimaan tuota irrotuspiikin tarpeellisuutta, et mikähän sen idea oikeastaan edes on, kun
a) ovuloin myös ihan luonnollisesti ja jos se on+ ei lauantaina tuu niin se tulee varmasti sunnuntaina viimeistään ja silloin inssi ajoittuu siis joka tapauksessa maanantaille.
b) idea koko piikille oli siinä että jos ovis+ uhkaa mennä maanantaille niin sen ehtisi irroittaa niin että saisin inssin perjantaille joka ei nyt toteutunut.

Ja hämmästelen myös sitä että mulle sanottiin että jos ei o+ tuu lauantaina niin sit vasta haen pregnylin, mutta tuo resepti oli voimassa vain eilisen.

Kaipa mä soittelen sinne ja kyselen että mikä homma, olin eilen niin puulla päähän lyöty tosta tuplafollista että oli jo tuskaa sisäistää hoitajan ohje lääkkeen pistämisestä. :joyful::bag:

Voi hitsi, varmaan huomenna plus kerta noin tumma jo :oops: jos tänään tekisi inssin niin olisi mahdollisuus tulla raskaaksi, kun siittiöt elää muutaman päivän..

Mulla ei lämmöt ole vielä nousseet, panikoin taas että onko vielä mitään edes irronnut, tai oliko se iso folli tyhjä :bag: ei kai niistä silloin tule keltarauhasta? :dontknow en tiedä..tai toiv se pikkunen 14mm kerkeis sit kypsyä vielä vähän ja puhjeta :hilarious: jaa ei ne tärppikierrossakaan kai heti nousseet..silloin vain yksi merkintä ennen kuin aloitin luget, jotka nostaa lämmöt kuitenkin :scratch
No mut juu en usko vielä että plussaan tästä :sour::wacky:

Voi hitsi, varmaan huomenna plus kerta noin tumma jo :oops: jos tänään tekisi inssin niin olisi mahdollisuus tulla raskaaksi, kun siittiöt elää muutaman päivän..

Mulla ei lämmöt ole vielä nousseet, panikoin taas että onko vielä mitään edes irronnut, tai oliko se iso folli tyhjä :bag: ei kai niistä silloin tule keltarauhasta? :dontknow en tiedä..tai toiv se pikkunen 14mm kerkeis sit kypsyä vielä vähän ja puhjeta :hilarious: jaa ei ne tärppikierrossakaan kai heti nousseet..silloin vain yksi merkintä ennen kuin aloitin luget, jotka nostaa lämmöt kuitenkin :scratch
No mut juu en usko vielä että plussaan tästä :sour::wacky:
Joo niinpä, mäkään en usko että tuo ovisplussa jaksaa ootella sunnuntaihin enää. Niin nopeasti noi viivat on lähteneet vahvistumaan. Sofin tikussa viiva on jo selkeä, mutta ei kovin kirkas vielä, mutta mun kohdalla ne viivat ei oo ees positiivisena kirkuneet räikeänä niin en vala uskoa itseeni niiden pohjalta.

Kyllä mä niin toivoisin että plussaisit jo! Lämpöihin en osaa ottaa mitään kantaa kun en tiedä niistä tuon taivaallista...

Joo niinpä, mäkään en usko että tuo ovisplussa jaksaa ootella sunnuntaihin enää. Niin nopeasti noi viivat on lähteneet vahvistumaan. Sofin tikussa viiva on jo selkeä, mutta ei kovin kirkas vielä, mutta mun kohdalla ne viivat ei oo ees positiivisena kirkuneet räikeänä niin en vala uskoa itseeni niiden pohjalta.

Kyllä mä niin toivoisin että plussaisit jo! Lämpöihin en osaa ottaa mitään kantaa kun en tiedä niistä tuon taivaallista...

Ja mä toivon että pääset inssiin, ja päästäis piinailee yhdessä :oops::Heartpink

@Noaidi peukut on täällä pystyssä että inssi onnistuu!!!

@amandatt ja @Maiconii mulla on tapana merkkailla oireita sovellukseen, ja sit aina kyttäilen että osuuko ne nyt kierrossa samaan kohtaan :hilarious: mutta viime kierrossa kun plussasin niin ne oireet oli hyvin erilaiset kun normi negakierroissa ja sen kyllä tajusi heti kun ne voimistu, eli ehkä tuo kyttäily on vähän turhaa. vaan mitä sitä muutakaan piinapäivillä tekis :laughing002

täällä alkaa vihdoin olla vuoto hiipumaan päin, viime viikon perjantainahan se tiputtelulla alkoi. koskahan sitä pitää alkaa tarkkailla sit ovista, se kai vaihtelee aika paljon tuleeko se kemiallisen jälkeen aikasin vai pidentääkö kiertoa paljonkin :think005 täytyy varmaan kokeilumielessä testata siinä "kp"10 tienoilla ettei vaan pääse livahtamaan ohi.. vaikkakin yleensä oireet on kyl aika selkeät. eli lomalle tikut mukaan :dance008

Täällä on perus perjantainega testattu. Kp33/??. Flo ennustelee kiertoa 46 päiväiseksi, viime kierto 43 päivää. Jotain pientä kipua tuolla alavatsalla on, ehkä jopa menkkamaista. :hilarious: Näin lyhyt kierto kelpaisi myös, ottaisin mielelläni.

Raskausuutisia tuli myös yllättävältä suunnalta eilen ja ilon lisäksi tuli kyllä suruakin. yllätyin itsekin kun oma reaktio oli niin vahva. Mutta yritin siinä sitten miettiä että kaikki tunteet on sallittuja :sorry:.

edit kp1 wtf! En oo varmaan koskaan ollut näin ilonen menkoista. Eihän ne tallettellut oo osunut ihan kohdilleen (flon laskeman oviksen mukaan kaks päivää ennen ovista, eli periaatteessa kai ihan ok aika) mutta eka kertaa vuoteen näin lyhyt kierto :happy:. Pieni voitto.

Muokattu viimeksi:
Noaidi, toivon koko sydämestäni, että ovis vähän jarruttaa ja hoitosuunnitelma pitää ❤️

Move88, mulla kemiallinen viivytti ovista joitain päiviä.

Mäkin toivon, että Noaidin ovis vähän jarruttelee. Tääkin touhu on aina niin arpapeliä :Heartred

On.
Tissejä kihelmöi hassusti. Mut se taas ei kerro mitään. Mulla aina välillä on näin ja välillä taas ei oo mitään tuntoja:hilarious:

Mä en tiedä, mä koitin klinikalle soittaa mut niillä on se takaisinsoitto palvelu ja siinä aina kestää. :arghh: ja kun ne on näissä lahjasoluhoidoissa aina niin saamarin tiukkoja sen suhteen et sen pitää olla o+ seuraava päivä tai ei tehdä ollenkaan niin mulla ei oo kovin vahva luottamus sen suhteen. :inpain: Miks nää pitää aina mennä näin että mulle tulee ihan hirveästi ylimääräistä stressaamista ihan joka kierto? Miks se ei vaan kerrankin voisi mennä nätisti niin että O+ saapuu vaikka tiistaina ja keskiviikkona inssiin.
Anteeks mä nyt angstaan mutta tää tuntuu niin lohduttomalta että joka kierrossa mulle käy näin et ovis menee viikonlopuille ja me ei koskaan saada vauvaa. :arghh::arghh: me ei päästä ikinä edes yrittään raskautta.

Ymmärrän että surettaa ja veetuttaa!! Mutta kyllä te vielä onnistutte. Ei auta nyt...ärsyttää sun puolestakin :mad::mad: ääääh. Uskomatonta että aina osuu näin :arghh::arghh: anteeks lietson vaan mut pakko tohon on joku ratkaisu löytää..

Noaidille voimahalaus ❤️ Anna purkautua ulos vaan kaikki, jos se vähäänkään helpottaa! Niin epäoikeudenmukaista!

Takaisin