Pakko myöntää, että minäkin olen lukenut tätä palstaa jossa kuumeilin viime vuonna. Toivottavasti ketään ei haittaa
Myös tämän vuoden ketjua olen lueskellut, mutta se on useimmiten aika raskasta seurattavaa. Viime vuonna ilmapiiri oli mielestäni mainio. Mutta pyydän anteeksi, jos ja kun itse syyllistyin jonkinlaiseen hypeen silloin. Liian vakavasti tuli otettua yritys toisin sanoen.
Move88:lle suuret pahoittelut siitä ettei raskaus jatkunutkaan, harmittaa kovasti puolestasi. Olin niin iloinen, kuten kaikkien plussista.
Noaidi, todella ikävä tilanne
Ei oo ollenkaan hyvä, että mahdollisuuden menettää jos sattuu ovis tai o+ viikonlopulle/perjantaille. Ei saa sitä ovistakaan estettyä millään lääkkellä? Niin nihkeää, että menee kierto hukkaan ja vieläpä tuplafollit.
Muistan kun ukko oli syksyllä viikonloppureissulla ja just lauantaina pamahti ovisplus, pirullisesti päivää kahta aiemmin mitä edellisessä kierrossa. Onneksi ukko päätti lähteä su aikaisin takaisin kotiinpäin.
Myös tämän vuoden ketjua olen lueskellut, mutta se on useimmiten aika raskasta seurattavaa. Viime vuonna ilmapiiri oli mielestäni mainio. Mutta pyydän anteeksi, jos ja kun itse syyllistyin jonkinlaiseen hypeen silloin. Liian vakavasti tuli otettua yritys toisin sanoen.Move88:lle suuret pahoittelut siitä ettei raskaus jatkunutkaan, harmittaa kovasti puolestasi. Olin niin iloinen, kuten kaikkien plussista.
Noaidi, todella ikävä tilanne
Muistan kun ukko oli syksyllä viikonloppureissulla ja just lauantaina pamahti ovisplus, pirullisesti päivää kahta aiemmin mitä edellisessä kierrossa. Onneksi ukko päätti lähteä su aikaisin takaisin kotiinpäin.
Muokattu viimeksi:
Tää ottaa pirun koville, mutta mä oon kaikkeni yrittänyt mikä mun tehtävissäni on jotta ovis ajoittuisi kohdalleen, tän enempää en voi tehdä ja mun on vaan elettävä sen kanssa. Välillä tuntuu pahemmalta (typokorjaus) teidän puolesta joilla on muita vaikeuksia raskautumisessa, meidän kohdalla se on kiinni vain ajoituksesta joka menee aina vituralleen.
Ehkä se siitä. Ja tämä nyt jätettiin (luoja että ottaakin päähän) tietoisesti hyödyntämättä ja odotetaan, että lääkkeet olisi päässeet hyvin alkuun tehtävässään... Pelkään, että jos prolaktiini jää liian korkeaksi kun joutuisin lääkkeen raskauden takia lopettamaan, on sillä negatiivinen vaikutus progesteroniin 

) ja ihan vähän vasemmallakin. Yllättävän vähän tissikipua..oisko kroppa tottuneempi raskauden jäljiltä
en mä vaan jaksa.

Noh, anyways seurailen täällä kans teidän kaikkien matkaa
jannnille ainakin kovasti peukkuja että inssi tuotti tulosta!!
En malttais millään odottaa viikkoa
mutta onneksi ei oo testejäkää. Raskauskeijun paketti tulee varmaan alkuviikosta mutta melkein toivon, että tulis vasta ke-to ku vois jo ees harkita .. 
varsinkin kun ite on yrittänyt niin kauan